Ik vraag mij ook af of het urine is, het ruikt nergens naar. Net weer een schone onderbroek aangedaan. Het komt in golven, ik denk dat ik zo toch maar eens naar het zh ga bellen.
Urine ruik je wel, misschien veel afscheiding maar of dat zoveel kan zijn weet ik eigenlijk niet, hoop niet dat het je vliezen zijn. Inderdaad maar even het ziekenhuis bellen. Succes
Ohh miranda! hoe is het nu? Het zou ook "gewoon" afscheiding kunnen zijn. Ik had dit ook heel erg tijdens mijn zwangerschap en zelfs het gevoel dat ik in mijn broek plaste als ik moest niezen zo veel kon het zijn. Ik hoop voor je dat het geen vruchtwater is meis! Ik ga duimen!
Met MEgan is het nog steeds het zelfde. Plast heel weinig. Ik had nog Ketosticks (sticks om te meten of je te veel vet verbrand) liggen van de zwangerschap en ik heb die gebruikt om vast te stellen of ze echt aan het uitdrogen was. En dit van niet het geval. Ook uit haar plasje is niks gekomen. Vandaag weer 37.6 en 38.1 gemeten dus nog steet verhoging en koorts. Morgen weer naar de HA toe en dan gaan ze bloedprikken en kunnen ze direct zien of ze ontstekings waarden in haar bloed heeft. Ik ga dan ook vragen of ze een spoed doorverwijzing kunnen krijgen voor de KNO arts. Gister waren haar amandelen nog steeds duidelijk opgezet en de HA kon niet eens goed in haar mond kijken. Ze doet haar mond gewoon niet open. Ook is het geven van haar meds echt een drama aan het worden. Gelukkig hoeft ze nog maar een dag van deze AB kuur....... Ik ben niet blij als ze geopereerd moet worden maar eten is nu al zo lang zo'n groot probleem dat ik er echt klaar mee ben hopelijk word ze snel geholpen al heb ik daar weinig vertrouwen in hier in Nederland......het land van het afwachten tot het echt heel ernstig is!
@Miranda, ik zou het wel even na laten kijken meis. Had je het ziekenhuis al gebeld? @Sloppy, stekte met Megan. Vandaag laatste dagje werken en dan vakantie!!!!!
Hoi meiden, Het duurde even voor dat ze er achter waren maar er is sprake van een scheur in de vliezen. De baby zit nog steeds in de buik en doet het goed. Ook is er nog genoeg vruchtwater over. Wel voor de zekerheid weer een AB kuur gehad omdat je toch infecties kunt oplopen. Gelukkig geen weeen aktiviteit! Ik ben nu nog steeds in het zk en als het rustig blijft mag ik met bedrust naar huis. Dus al met al het blijft allemaal weer spannend. @Sloppy: Ik hoop voor je dat ze vandaag wat voor Megan kunnen doen of in ieder geval een doorverwijzing kunnen geven. Het arme meisje kan niet eens haar mond open doen laat staan dat ze dan kan eten. Gelukkig is ze niet uitgedroogd. Sterkte @Bob: Laatste dagje werken en dan vakantie!!!! Heerlijk hoor, blijven jullie in Nederland met de caravan?
Nou Ja, Miranda!!! Het kan ook niet 'soepel' verlopen he? Tjee, maar goed dat je toch langs bent gegaan en AB hebt gekregen... En nog geen wee- aktiviteit? Dat is beter.. Gaat het je lukken thuis met bedrust? Ik weet wel van een vriendinnetje dat ze met 20 weken de vliezen gescheurd had en echt 23 van de 24 uur moest blijven liggen en dat als ze even naar de wc ging, al haar vruchtwater weer verloor... Jij bent gelukkig al verder... Nou mop, sterkte ermee! En houd je kuiken nog even binnen!! hihi Hier in huis hebben we de waterpokken, nou ja, Lotte dan. Ook niet echt leuk, Maar wel beter dat het niet zo warm is.. Dan is jeuk helemaal vervelend! Fijne dag allemaal! Ik ga de wieg en babykleertjes wassen en wegbrengen naar mijn schoonzusje. ( en de wipper, en de draagzak, en de babygym en de rest van de babyspulletjes..) Zij is nu 31 weken.. Wij zijn (bijna) baby-af! Heerlijk, maar aan de andere kant ook wel dubbel... Vond het een van de fijnste dingen om lekker te kroelen met zo'n kleine frummel.. Maar het is beter voor mij, voor mijn lijf, voor mijn huwelijk (hahaha!!!) om het avontuur van zwanger zijn niet nog een keer aan te gaan.. Dus nog ff genieten en mijmeren op de zolder vandaag... Toedeloe
Jeetje Miranda, toen ik jou verhaal las van vocht verliezen, dacht ik ook direct aan vruchtwater. Wat verschrikkelijk dat het gewoon ook echt zo is. Gelukkig ben je wel zover dat je kindje wel geholpen kan worden, maar is natuurlijk niet wenselijk dat ze nu al komt! Wat Heb jij een pech zeg. Ik leef enorm met je mee. Ik hoop dat je kleine meisje nog lekker een tijdje binnen in je mag blijven zitten. Hoe langer hoe beter toch? Meid, hou je sterk. Met de kleine meid komt het vast wel goed! Ik denk aan je @all; bedankt voor jullie lieve woorden, doet me goed om die te lezen.
Jeetje Miranda dus toch je vliezen, wel goed dat je toch naar het ziekenhuis ben gegaan, heel veel sterkte @mrt, toch wel even slikken hè, als het bijna baby af is, ik vind het soms nog wel raar hoor, het idee om dat nooit meer mee te maken. @sloppy, hoe is het vandaag met jullie meisje? Hier is het zulk slecht weer, begin er nu wel een beetje de balen van te krijgen
@ Miranda: Oei meid... t gaat idd niet allemaal vlekkeloos hè, maar goed zo lang de kleine nog goed zit, geen zorgen dan maar ..... rustig aan doen dan hoor!!!!
@miranda: Meis een onbezorgde zwangerschap mag je geloof ik niet hebben! Gelukkig krijg je AB. Bij mij, wilde ik van de week niet zeggen, was dat waarschijnlijk ook het geval. vandaar dat ik ook niet kon niezen zonder droge onderbroek te moeten pakken. Kopelijk is het maar heel klein en blijft je kleintje nog lekker lang zitten! Hier gaat het redelijk met Megan, de AB heeft nu eindelijk zijn werk gedaan. Doorverwijzing doen ze niet, pas als de amandelen 3keer zo heftig ontstoken zijn geweest. Het is tegenwoordig zo dat de amandelen zo lang mogellijk moeten blijven zitten voor ze overwegen ze eruit te halen........ Maar goed ze knapt nu wel redelijk op.
miranda: thx oh meid wat naar zo, sterkte en dikke knuf hoop voor je dat de kleine nog even kan blijven zitten! missq; oh lekker s6 met je laatste werkdag chelleke: thx mrt; succes met alles inpakken en wegbrengen! sandra: geniet lekker in duitsland! sloppy; meid wat een ellende, knuf wat een narigheid die amandelen! all: opa ligt op sterven oma verward dus erg druk S heeft nu zijn zwemdiploma a, super knap! p inmiddels een half jaar alweer 2 tandjes en eet en slaapt goed... alleen het huilen blijft een issue... s en p spelen al leuk samen! gisteren heeft p voor het eerst brood gehad, haha geweldig! kokhalzen, pff vandaag maar 3 stukjes op spuugde het uit gister cb geweest 68,5cm en 7485gr verder hoop ik regelmatig te kunnen reageren, maar ben wel erg druk... doe me best
@Miranda, mijn vriendinnetje (die waarvan de kleine met 28 weken is geboren) die had vanaf week 18 een scheurtje in haar vliezen. De kleine is trouwens met 29+6 overgebracht van veldhoven naar den bosch!!! Heb hem afgelopen maandag mogen bekijken, wat een minimensje, wat een vechter!!! Ik duim dat jouw kleine nog lekker een kleine 8 weken mag blijven zitten hoor We blijven trouwens in Nederland met de caravan. Ik heb geen zin om heel lang met zo'n ding achter mijn auto te rijden! En Sil had het zo erg naar zijn zin vorig jaar op die camping dat we al snel besloten hadden om dit jaar terug te gaan. Ik las dat er daar weer 5 jonge katjes geboren zijn @sepi, heel veel sterkte met opa én oma. Het zal allemaal niet gemakkelijk zijn. Wel erg stoer dat er al een zwemdiploma op zak is! Hoelang heeft dat geduurd? Sil heeft nu 10 zwemlessen gehad en was na 7 zwemlessen al over naar het volgende groepje. Heerlijk dat brood!!!
Goedemorgen, @Mrt:Is het een beetje gelukt met het opruimen van alle spullen,zal wel even emotioneel zijn. Wetende dat er geen kleintjes meer komen. Je vriendin zal wel blij zijn met alle spullen. Voor haar ook erg om al met 20 weken met een scheur in de vliezen te hebben. Ik hoef nog maar redelijk kort. @Sloppy: Fijn dat Megan aan de betere hand is en dat ze nu maar gauw helemaal mag opknappen. En dan maar hopen dat het weg gaat blijven. @Sepi: Wat triest van opa en oma, veel sterkte er mee. Hopelijk hebben jullie als familie steun aan elkaar. Wat fijn dat het met de jongens goed gaat, op het huilen na doen. Ik kan mij zo voorstellen dat je daar behoorlijk gek van kan worden. @Bob: Groot gelijk dat je terug gaat naar die camping. Heel veel plezier en succes met de voor bereidingen. Trouwens goed om te horen dat het goed gaat met de baby van je vriendin, wat een kanjer zeg! Hier verder alles rustig, geen rare dingen. Iedereen een fijn weekend
Missq: Thx!kan je geen pb doen j inbox zit.vol. Sem is met 3 5 jr beginnen en na 10mnd zijn eerste zwemdiploma! Normaal mogen ze pas met 5 beginnen duurde te lang na mijn idee... Miranda: Dank je wel. Daarom.gaat pim ook eens in de week naar me ouders even wat meer rust Pim.is nu wakker ga hem snel de fles geven Fijne dag allen xxx
Oké, ga nu boodschappen doen. Trouwens sorry voor de typefouten. zit met me telefoon op internet soms niet zo handig in haha