Pink ladies, deel 3!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door sloppyslayer, 5 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    @Sepi, het is je vergeven hoor!

Morgen om half 11 nekplooimeting, begin toch wel een beetje zenuwachtig te worden! Ik heb trouwens een beetje last een soort van buikspierachtige pijn onderin mijn buik en vanaf gisteren hoofdpijn, niet te zuinig. Ben vanmiddag even een paar uurtjes gaan liggen. Misschien maak ik me toch een beetje te druk dat ik wel alles op tijd afkrijg voor we weg gaan. Ben daar echt zo'n doos in....

2. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    @Bob: Ik denk dat je een beetje druk ben in het hoofdje, zoals nek plooimeting en alles op tijd afkrijgen voor de vakantie. Een tukje maakt alles weer goed meestal.
    Sterkte voor morgen!

@Sepi:Wat lief van je moeder om P een dagje per week te verzorgen, dan kan jij lekker je rust pakken.

Hier verder een leuke zondag gehad, veel familie op bezoek gehad en natuurlijk de kleine man weer gezien.

3. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Ik zal blij zijn als het woensdag is...

4. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Heel veel succes vandaag MissQ!

5. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    @Bob: Sterkte vandaag! Heb je nog een beetje kunnen slapen?
    Wat is er woensdag? Ga je dan op vakantie?

@Sloppy: Hoe is het met Megan?

6. sepi

sepi Actief lid

26 jun 2012
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    Miranda :
    Fijn dat jullie een gezellige zondag erop hebben zitten!

Missq:
    Wat vervelend hoofdpijn, zal ook vast al wel zijn voor woensdag!

All:
    Iedereen het weekend weer overleefd?
    Hier wel...alleen ontzettende buikpijn, menstruatie komt er een deze dagen weer aan, bah!

7. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    Balen Sepi van de naderende menstruatie. Warme kruik doet wonderen. Ik ben toch erg blij dat ik daar nog enkele maanden vanaf ben.

8. sepi

sepi Actief lid

26 jun 2012
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    Miranda,
    Ja dat had ik ook, maar bleef toen helaas 12wk lang na de bevalling door bloeden:(
    En nu weer heftige menstruatie heb nog wat jaren te gaan helaas tot ik in de overgang kom haha

9. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Thx meiden, heb ieder uur op de klok gezien vannacht.... Was er om 6:15 uur maar uitgegaan. Heb al lekker een wasje gedraaid en opgehangen, volgende is nu klaar. Woensdag vakantie ja!!

10. sepi

sepi Actief lid

26 jun 2012
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    Missq.
    Sterkte vandaag!x

11. sepi

sepi Actief lid

26 jun 2012
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    Missq:
    Hoe is het gegaan?

12. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Goeie morgen dames.Ik heb jullie de afgelopen dagen een beetje verwaarloos, maar ik heb de hele week gewerkt en do, vrij za en gisteren bezoek gehad... dadelijk komt er nog een vriendinnetje langs.... zo komt er weken niemand en zo heb je iedere dag je hut vol.

Hoe is t met iedereen?
    Vanmorgen met Mila naar de K.A. geweest voor haar 2e prikjes.... ze huilde niet.. en 2 seconde na de prikjes kijkt ze mij aan en zet ze het op een schateren :)...
    Ze woog nu 6550gram en de lengte werd geschat op 65-66cm ( misschien iets meer), maar mevrouw kon niet stil liggen... half september wordt ze weer gewogen en gemeten dus dan zullen we t wel zien.
    Nu maar hopen dat ze geen verhoging/koorts krijgt.... vorige keer had ze 38.5... we zien t wel. Maak me er niet te druk over..... mocht de koorts boven 39.5 blijven en zakt hij niet met een zetpilletje dan moeten we 24 uur per dag de kinderarts bellen ( op zijn gsm nog wel) en dan komt hij naar hier, vertrouwd hij t dan niet neemt ie haar mee naar het ziekenhuis in Heinsberg... ( echt een geweldige kinderarts)

@ MissQ: Hoe is de npm gegaan??? HEb aan je gedacht vanmorgen hoor!!!!!;)

@ Miranda: Hoe is t met jou? absolute bedrust nu of mag je nog wat doen?

13. sepi

sepi Actief lid

26 jun 2012
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chelleke:
    fijn dat alles goed is,.hopelijk valt de koorts mee nu na de prikjes...

14. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    De nekplooi was 1,6 mm, dus niet verdikt!!!!! We zijn erg blij. De echoscopiste ging in eerste instantie een gesprek met ons aan aangezien wij niet voor de combinatietest gingen (hadden we van te voren al aangegeven want zelf moeten we dan 150 euro betalen). Heel verhaal, bla bla bla, met 20 weken echo kunnen ze ook niet alles zien etc etc etc. Andere kant, het blijft een kansberekening. Geen garantie. Mevrouw, we hebben al zoveel meegemaakt dat we weten dat we alleen de nekplooimeting willen, net als bij Tristen en Kyra (heerlijk hoor, zit je daar met een mega volle blaas op hun verzoek.....). Puntje bij paaltje, alleen de nekplooimeting dus. Hartje klopte goed, hij heeft 2 hersenhelftjes, 2 beentjes, 2 armpjes, zelf teentjes en vingertjes al gezien. Mooie ruggengraad, bewegelijk. Heerlijk om te zien!!

Even ons ukkietje spammen :)

Bijgevoegde bestanden:

15. sepi

sepi Actief lid

26 jun 2012
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    Missq:
    Geweldig nieuws meid en wat een pracht kindje:)

16. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Thx sepi!!!!!

17. sepi

sepi Actief lid

26 jun 2012
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bah wat een weer:(

18. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Carglas belde net om te laten weten dat ze in de regen mijn ruit niet kunnen maken, ben ik mooi klaar mee dan :(

19. sepi

sepi Actief lid

26 jun 2012
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook mooi balen!

20. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ missQ: Wauw tis nu al een knap kindje meid.... en super die nekplooi..... gelukkig zeg.... hopelijk geeft t je nu weer wat rust en kun je verder genieten.......

@ Sepi: Inderdaad wat een bagger weer zeg... pfffff lijkt wel herfst...

Deel Deze Pagina