Pink ladies, deel 3!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door sloppyslayer, 5 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Pff nog 3mnd! Maar inderdaad jullie weten nu wel waar het aan gelegen heeft.....alleen rijst mij de vraag: hadden ze dit niet eerder door dan? IUI had dan helemaal geen kans van slagen.......hmmmm
    Er is wel zeker nu meer hoop! Gelukkig gaan jullie nog even lekker op vakantie :D

2. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    .. bijna vrijdag :)

3. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Spannend hoor!! Hoe laat hoor je wat?

4. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    De terug plaatsing is gisteren doorgegaan! Nu op naar de 22ste voor het doen van een test!!!

5. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@Sloppy, die vraag hebben wij ook gesteld ja. Er waren zoveel vragen hihi. Maar het was wel goed genoeg voor IUI zeggen ze, op 1 keer na. Het kon een momentopname zijn maar ze wilden dit niet nog een keer riskeren, vandaar ICSI... Best ingewikkeld allemaal hoor!

@Chelleke, mooie foto's :D

6. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @MissQ: woehoe!! Ik ga weer duimen :D

@Sun: oke, ja hun zullen het wel weten toch? Het is ook heel ingewikkeld allemaal en ik denk dat het zelf voor de artsen soms een raadsel is.
    Ik blijf duim en hopen dat het in augustus mag gaan lukken hoor!

Hier heerlijk dag je bij mijn vriendin geweest :D Ga nu ff uit puffen want was wel heel druk. suzannah had een "ik wil niet eten" dag en dat is pittig. Maar alles ligt nu in bed en ik moet nog ff achter de naaimachine iets maken voor moederdag.
    Ga 2 linnen tasjes stikken die Megan dan mag verzieren met stikkers en textielstiften. Zal wat worden :D

7. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Fijne moederdag allemaal!

8. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

zo moest ff zoeken;) fijne moederdag iedereen:) xxxxxxxxx

9. mrt

mrt Actief lid

16 aug 2010
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sun; geniet van je vakantie mop! Daarna volle bak er tegen aan! hahaha

Missq; Spannend!! En hoeveel hebben ze er teruggeplaatst?

Slop; das even anders he, het hele weekend alleen.. ik ben al bekaf na een dag en avond! Wel genoten van je moederdag?

Chelleke; wat een mooie foto's! prachtig meiske..

Morgen ga ik op kamp met school... vanavond de kids al weggebracht naar mijn ouders.. Boehoe! 3 nachten zonder!! Dat zal wel even wennen zijn.. Maar ook heerlijk slapen denk ik! hahaha

Toedeloe

10. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @mrt: ik heb een heerlijke moederdag gehad! Sloppyman had geregeld dat ik ontbijd kreeg (toch makkelijk dat we in een hotel wonen) En het is me 100% mee gevallen in me eentje :D Megan was ook echt super lief, ze had beloofd lief te zijn en dat heeft ze echt gedaan.

Megan had op pzs een heel leuk houten bakje gemaakt voor mn moederdag :D Echt super!

11. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    MRT: leuk toch op kamp? en ja je kids missen is niet leuk....dus wel een beetje dubbel

12. Zeepaardje

als ik tijd heb kom ik nog ff spieken hoor;)

13. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    @mrt, lekker slapen op kamp??? Dat was in onze tijd toch wel anders! 's Nachts stiekem op pad enzo! Veel plezier!

Ik ga vandaag op schoolreisje met Sil naar Burgers Zoo in Arnhem, hij heeft er zo veel zin in en ik ook. Gelukkig is het weer best goed, zonnetje schijnt hier, hopelijk daar ook!

Ze hebben er trouwens 2 terug geplaatst vrijdag. Nog maar 8 dagen en dan mogen we testen. Vandaag een hele goede afleiding!

14. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Veel plezier missq! Ik duim me een versuffing voor jullie hoor!

15. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ MissQ: Ook ik duim heeeeeeeeeeeeel hard voor je... ik stuur al het geluk richting jullie:) X

16. Zeepaardje

missq; ook ik duim hoor!

oh meiden kan gewoon niet weg blijven*zucht*

hier foto van me ventje
    Auto D 005.jpg

17. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    @Zeepaardje, mooie foto!

Hier helaas wel behoorlijk last van mijn buik. De dag ervoren al begonnen en in de nacht kreeg ik steken bij het omdraaien in mijn eierstokken (ik ben nogal een woelert in de nachten). Het ziekenhuis gebeld en ik moest het nog even aankijken. Als het de dag erop niet minder was mocht ik weer terug bellen en gingen ze verder overleggen/kijken. Gisteren toch weer gebeld met het ziekenhuis omdat de buikpijn aanbleef. Ik was een beetje bang voor overstimulatie (vorige x had ik ook overstimulatie ondanks dat ze toen maar 5 eitjes hadden weggehaald en nu 7). Gelukkig mocht ik langs komen en zien mijn eierstokken er goed uit, niet vergroot ofzo. Ik moet rust nemen en veel drinken. Ze vond het niet nodig om over een paar dagen een nieuwe echo te laten maken. Als ik weer last krijg, mocht ik gewoon weer bellen en dan maken ze een nieuwe echo. Het baarmoederslijm zag er mooi wit uit, wat heel goed was voor de tweede helft na TP. Had trouwens de test datum verkeerd opgeschreven. Ik dacht dinsdag al te mogen, maar het is vrijdag de 25ste..... Nog een paar daagjes langer in spanning dus!

18. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @zeepaardje: wat een heerlijk ventje!

@missq: fijn dat je geen overstimulatie had en alles er mooi uitzag! Duimduimduim!

Hier vandaag naar de kinderchirurg geweest en ik had haar via de mail al gesproken. Dit maakte het consult veel makkelijker. Ze wilde toch wel een biopt van haar darmen nemen, maar twijvelde ivm de narcose. Toen ik vertelde dat ze volgende week een mri kreeg ivm haar linker kant werd ze blij! Ze gaat nu proberen te regelen dat de biopt op dezelfde dag kan als de mri waardoor ze maar een keer onder narcose hoeft! Als dat niet kan dan wil ze het zonder narcose proberen en als dat niet lukt gaan ze het inplannen :)
    Ze kon ook zien aan haar dat er iets niet klopte aan de linker kant, dat vond ik wel appart omdat we zelf het idee hadden dat het beter ging...
    Ze ging ma ons consult direct bellen om het te regelen dus ze was heel serieus. Echt super fijn hoe we behandeld werden. Ze vond het raar dat er geen contrast foto's gemaakt waren voor ze met de klysma's in de weer gingen dat had heel veel kunnen vertellen en had de biopt misschien onnodig gemaakt. Nu heeft dat weinig zin meer.

Nu maar duimen dat alles in een keer kan :D

19. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    @Sloppy, ik duim ook voor jullie dat het allemaal goed komt.

20. mrt

mrt Actief lid

16 aug 2010
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haai!
    Zo, kamp zit er weer op en ik ben gesloopt! hahaha! Gister al lekker geslapen, overdag, vannacht een goede nacht gemaakt maar uitgerust voel ik me nog niet... Ook nog een lekkere verkoudheid er overheen.. Lekker hoor! hahah

Zeg, missQ, spanend hoor. Gelukkig geen overstimulatie, dat was de vorige keer geen pretje... Nu maar duimen draaien tot volgende week.. Hoe was je schoolreisje?

Slop; Wat fijn dat die arts nu zo meedenkt en doet.. In t Sophia bij ons zijn altijd alle afspraken op 1 dag. Dit omdat er veel patientjes zijn die uit het hele land komen natuurlijk.. Wij moeten eind juni weer, dan eerst een blaas-onderzoek, vervolgens een echo van de blaas en gelijk daarna een evaluatie van de onderzoeken met de arts plus bespreking van het plan van aanpak. En dat allemaal op 1 ochtend! In veel ziekenhuizen heb je eerst een echo, en dan mag je 2 weken later terugkomen voor de uitslag! Echt beter dat dat bij ons niet zo is.. Nu maar hopen dat ze bij jullie vanaf nu ook lekker gaan meewerken.. Hoe is het trouwens met haar drinken? Nog steeds goed met de Pepti?

Vandaag zijn manlief en ik alle 2 vrij. hebben zojuist de kids naar het kdv gebracht en gaan zo lekker saampies ergens lunchen. Maar eerst even als een malle door het huis heen, dan hoeft dat van het weekend niet!

Toedeloe!

Deel Deze Pagina