chelleke; hier ook miranda; super goed nieuws meid, fijn om dat weer thuis te zijn, maar doe dan ook echt rust houden he?! hoe moeilijk soms ook... all; knuffels, niet veel nieuws, ongi dus lekker buikpijn en hoofdpijn. bah!
@ Miranda: wat een fijne nieuws... probeer idd maar goed te rusten het zijn nog maar een paar weekejs.... je kunt het!!! @ Sepi: Balen he... tja ik was deze keer toch wel blij mee hahaha... hier gelukkig nooit last ervan alleen wat krampen de eerste dag. @ all: kleine meid voelt zich gelukkig weer ietsje beter vandaag, zo zielig he die kleintjes zien huilen na de prikjes en ze zijn er gewoon echt een paar dagen van ontdaan.... hopelijk t weekend weer helemaal fit, kunnen we eff shoppen voor de kleine meid
Nou Miranda, das fijn! Whoop Whoop!! Ik doe een dansje voor je!! hihi! Hier vandaag zoiets bizars meegemaakt.. Moest naar de huisarts voor bevolkingsonderzoek... Altijd leuk, not!! Maar goed, moet toch gebeuren, dus vol goede moed erheen.. Ik zeg nog, ik heb een spiraaltje, kan dat wel?!?! Ja, hoor, geen probleem.. Dus ik lig daar.... Zegt ze ineens:"Oeps!" En doet ze dr hand omhoog met dat borsteltje-wattenstaafje met daaraan bengelend, jawel, mijn spiraal!!!! En bedankt! :x:x En nu? Ja, zegt ze, wachten tot je weer ongesteld wordt en dan op de derde dag een afspraak maken, dan zetten we weer een nieuwe, die ik gelukkig niet zelf hoef te betalen.. maar goed, ongesteld worden, uit mezelf, dat kan wel een paar jaar duren!! heb nl geen cyclus van mijzelf, of in ieder geval, zo onregelmatig, dat er geen pijl op te trekken is.. Dus ik zeg, hoe moet dat dan? Nou, zegt die arts, dan gebruik je toch condooms? Dat lijkt me duidelijk!! Nou ja!!!!! Tuurlijk!! Maar goed, ik was nogal overdonderd dus ik ging naar huis.. Maar toen dacht ik, ja dikke Harry! Ik heb helemaal geen zin in condooms, daarom hadden we juist die spiraal.. En wachten, dat wil ik al helemaal niet! Dan reset mijn lijf zich weer helemaal, en als die spiraal er dan weer in gaat, gaan we weer 4-6 mnd vloeien!! Toedeloe!! Dus toen heb ik opgebeld en gezegd wat ik er van vond en nu kan ik gelukkig morgen terecht... Kan wel iets meer pijn doen, maar goed, heb al 2 kinderen gekregen en die kwamen er niet helemaal vanzelf uit, dus zo erg zal het (hopelijk) niet zijn!! dus... morgen eerst weer langs de dok en daarna gaan we gelijk door op vakantie!! JOEHOE!! Een weekje naar een huisje in IJhorst, niet heel bijzonder maar ik geloof dat het mooie weer er aankomt, dus dat moet helemaal goed komen!! Vanaaf lekker babyboom kijken en daarna generatie 2010.. Ook zo leuk! Heb ik vanaf het begin gezien en het leuke is dat die 'ouders' ongeveer gelijk met mij papa en mama geworden zijn dus een hoop herkenbare dingen/situaties.. Moppies, fijne avond! -x-
Ik beloof jullie bij deze dat ik rust zal houden! Straks komt de arts nog langs en dan zal ik hem vragen wat rust houden inhoud. @Mrt: Wat een bizar verhaal, ga je voor een bevolkingsonderzoek en dan ineens heb je geen spiraaltje meer Je hebt groot gelijk dat je weer gebeld hebt als het maanden kan duren eer je weer ongesteld wordt dan is het gebruik van condooms echt niet grappig meer. Succes vanmorgen en alvast een hele fijne vakantie. En jullie boffen wel want er is weer mooi weer in aan tocht. @Chelleke: Hopelijk knapt Mila weer snel op en kunnen jullie lekker gaan shoppen. Dat is wel het leuke aan baby's ze hebben iedere paar maanden een nieuwe garderobe nodig. @Sloppy: Hoe is het bij jullie? Hoe gaat het met Megan? Al weer helemaal de oude?
Chelleke: Hier.moet ook nodig geshopt worden haha... 62 is echt te klein nu. Mrt: Menig zeg, nou veel succes morgen en sterkte! Miranda: Sterkte.met met jezelf.rustig houden! All: ga zo maar weer boodschappen doen... Vanmorgen bij opa en oma alvast eten klaargezet. Xxx
Ik ben weer thuis! En wat is dat weer fijn. Bedrust houd in zoveel mogelijk liggende door brengen,maar ik mag 2 maal per dag een blokje om. Dit is afhankelijk van de lekkage. Dat is helemaal mooi aangezien het weer een stuk beter gaat worden. @Sepi: Wat lief van je dat je eten maakt voor opa en oma. Helpen de morfine pleisters? Alvast een fijn weekend voor iedereen.
Goedemorgen allemaal, Ik ben nog geen nacht thuis en ik ben alweer vroeg wakker. Zelfs nog eerder dan in het ziekenhuis. Kan mij het ook schelen, ik ben allang blij dat ik weer thuis ben. Straks komt de klusploeg weer en kunnen ze weer lekker aan de slag met de kamers. Fijn weekend.
@Mrt: wat een rare situatie zeg!! @Miranda: fijn dat je weer thuis bent! Ik hoop dat je nog heel lang thuis mag blijven hoor Hier gaat alles weer redelijk goed. De meiden gaan nu weer 3dgn naar KDV wat ik echt hels vind maar het is even niet anders. Ik was vrijdag weer naar de fysio en het is echt niet lekker met mijn rug en nek. Zelfs zo erg weer dat hij mijn nek niet aangeraakt heeft ivm de pijn...... Ook aanvaring gehad met de dames van het KDV.......ze hadden vrijdag de kinderen lekker naar buiten gedaan. Het was in ene heerlijk weer dus waarom niet. Ze zaten alleen in een lokaaltje waar ze normaal niet als laatste zijn en daar konden ze alleen op een stenen plaatsje tereg. Das opzich niet erg als je geen kruipende en tijgerende baby's op de tegels legd.........en jaar hoor: dat deden ze dus wel. Omdat Suzannah niet goed ontwikkeld is tijgerd ze over een arm heen. Ze kan het maar met 1kant omdat die ander niet voldoende kracht heeft. En haar hele armpje onder de schrammen Legging stuk en tshirt stuk maar haar arm vond ik zo zielig! Sindsdien tijgerd ze niet meer maar KRUIPT ze, maar ik had dat liever zonder stuk armpje gezien hoor Vind het al zo erg dat ik ze 3dgn moet missen en dan heb je dit dus was erg verdrietig. Toen ik het zag ben ik wel direct wat gaan zeggen omdat ik het uit mijn systeem wilde hebben maar vind het echt super moeilijk hoor. Heb nu al een knoop in mn maag om haar maandag te brengen. Het is echt zo'n schattig kuikentje. Megan ook hoor maar die is ouder en weerbaarder. Als het bij haar was gebeurd was ik even boos geweest! Maar verder alles goed hier een foto van haar armpje:
Oei Slop... dat is idd niet echt fijn zo met haar armpje... is idd al behoorlijk rood, zal dan in t echt nog wel erger zijn... arm mupke... @ Miranda: Jippie... weer thuis....nog 6 weken te gaan tot D-day @ MissQ: Hoe is t met jou meid? voel je je al weer fitter of nog steeds zo moe?? @ all: Hier vandaag het eerste fruithapje gegeven ... ze vond er niks aan, maar heb 2 hapjes vanmorgen geprobeerd. Vanmiddag nam ze er al meer, maar volgens mij snapt ze nog niet helemaal dat ze moet slikken, maar het begint ergens op te lijken 1/4 van t potje is al op...... zo leuk he.....
miranda; wat fijn om dan weer thuis te zijn meid, maar doe het echt rustig aan! knuffels Hoe is het de klusploeg verlopen? sloppy; jemig wat sneu zo dat rode armpje chelleke; oh meid leuk he fruit geven haha all; hier gaat het steeds slechter met opa oma heeft heel de dag gehuild... en mopperen...ze wil dat alles het oude blijft, helaas kan dat niet... bah
Goedemorgen, @Sepi: Met de klusploeg gaat het goed, ze zijn gister weer lekker opgeschoten. Kledingkast van de kleine man zit in elkaar, zijn speelkast ook. De lampen hangen, vloer ligt er in en alles is geschilderd. Het is alleen nog wachten op het bed, dat was helaas in een verkeerde kleur geleverd. En de gordijnen zijn in de maak. De kamer voor de baby is ook klaar, op de gordijnen na deze zijn ook in de maak. Het moet alleen nog leuk aangekleed worden en alles moet nog worden schoon gemaakt. Wat zielig voor oma, ze zijn al zo lang samen best logisch dat ze wil dat alles bij het oude blijft, maar helaas gaat dat niet. Het moet best zwaar voor jullie allemaal zijn. Voor je opa hoop ik dat hij niet veel pijn in deze laatste fase. @Chelleke:Wat leuk beginnen met een fruithapje! Wat voor fruit heb je gebruikt? In het begin zijn het meestal een paar hapjes en straks vreet ze letterlijk de hele fruitschaal leeg. @Sloppy"Wat zielig voor S van haar armpje, nooit leuk om te zien. Ik heb dit ook gehad bij de kleine man, heeft tot 2 jaar alleen maar op de billen geschoven. Ook hij had regelmatig een schram op zijn billen. Ik moet zeggen dat ik hier niet zo mee zat, maar dat komt ook omdat we het vooraf met de leidsters hadden overlegd. Dus wij wisten waar we aan toe waren. Bij ons KDV hebben ze ook alleen maar stenen buiten en een kleed neerleggen heeft weinig zin want daar blijven ze toch niet opzitten. Maar ik vind het goed van je dat je er wat van gezegd hebt, dan heb jij je hart gelucht en kunnen ze er rekening mee houden. Ze heeft toch een minder werkend armpje. Je heb groot gelijk dat je ze drie dagen in de week weg brengt, dan heb jij wel rust aangezien je toch behoorlijke klachten hebt. Is de thuiszorg al gestart?
Goedemorgen allemaal! @miranda, wat heerlijk dat je weer thuis bent @sepi, moeilijke tijd voor jullie familie, heel veel sterkte @sloppy, vreemd hoor van het Kdv, arme S Hier ondanks de regen super twee weken gehad in Duitsland, echt een geweldige camping. Nu zitten we in Valkenbrg (zuid Limburg), ook een geweldige camping voor de kids echt heel veel speeltuintjes, zwembad etc Vanmiddag gaan we naar Valkenburg want daar is kids weekend Voor iedereen een heerlijke week want het wordt super lekker weer!!
@ Miranda: Ik had thuis potjes staan van Olvarit en fruithapjes van het KV...heb nu banaan geprobeerd van Olvarit maar ook vandaag was het weer een zuur gezichtje en meteen een brede lach toen mama stopte hahahahaha
@miranda: Morgen komt er iemand voor de thuis zorg. Ik hoop dat ze snel hulp kunnen bieden. Als is het maar 1keer per week. Mijn man neemt waar hij kan de zorg over en kookt ook voor meerdere dagen zodat ik dat niet hoef te doen. Vind het wel enorm moelijk hoor. Maar goed ik heb hier zelf ook niet om gevraagt denk ik dan maar weer. @Sepi: wat een moeilijke tijd hebben jullie! Heel veel sterkte! @sandra: fijn dat jullie het lekker gehad hebben @chelleke: groot moment de eerste fruithap Super leuk! Hier maken we ons nog wel zorgen om Megan. Ze eet wel goed weer en heeft geen keelpijn meer maar ze blijft maar zo moe. We geven haar al extra vitamintjes maar toch zit het me niet lekker. De HA zegt steeds aankijken. Ze heeft geen bloedarmoede en ook geen suiker dat is getest......maar wat het wel is?? Als ze uit haar bed komt is ze al moe en op een gegeven moment gaat ze zichzelf wakker houden en dan zou je haar achter het behang willen plakken. Doe alles wat ze niet mag en luisterd voor geen meter meer Ze is echt lettelijk dan om gek van te worden! Waar ik ook een beetje bang voor ben is dat ze over prikkeld is. Ze gaan haar, zodra dit kan, testen op hoogbegaafdheid. Ze vermoeden dat ze dit heeft en dat kan het allemaal verklaren.....wat we er verder mee moeten weten we nog niet. Met Suzannah gaat het goed Zie is echt mega rustig en super vrolijk! Als er ooit nog een kind zal komen, en ik hoop dit echt nog steeds tot ik 43jr ben, ga ik BV geven om KMA geen kans te geven. Want dit wat we met Suzannah gehad hebben wil ik nooit meer. Zo nu ga ik lekker een rosé-tje drinken op mijn balconnetje
Goedemorgen, Wat heerlijk wakker worden vandaag met dat heerlijke zonnetje Eindelijk is het weer zomer. @Sandra: Valkenburg is altijd leuk, heel veel plezier met jullie laatste week. En zeker omdat het eindelijk zomer is @Chelleke: Banaan is toch een goede eerste keus, daar zijn wij ook mee begonnen. Volgens mij vinden alle babie's dat wel lekker".Gewoon blijven proberen. @Sloppy:Je moet zeker alle hulp aan pakken die je kan krijgen, jij hebt er ook niet om gevraagd en het is allemaal al moeilijk genoeg voor je. Wel fijn dat je man een handje kan mee helpen.
Nou die man kon me gister niet echt blij maken want recht op thuis zorg heb ik niet. Wist is zelf eigenlijk ook al wel maar het was te proberen. Nu maar hopen dat we toestemming krijgen voor betaalde hulp in de huishouding. Morgen met Suzannah weer naar de KA, ben benieuwd wat ze gaan zeggen, en hoe we nu verder gaan. Zelf 's middag's naar de HA En donderdag weer met Megan langs de HA. Dus druk met dokter bezoeken. Verder: WAT IS HET HEEEEERLIJK WEER
@Sloppy: Tis inderdaad heerlijk weer. Het zal wel lekker druk zijn op het strand bij jullie.Je hebt in ieder geval lekker wat te kijken vanaf je balkon. Jammer dat je geen thuis zorg kan krijgen, is daar een reden voor? Ik hoop dat je toestemming krijgt voor een betaalde hulp. Sterkte vandaag met al je dokters bezoeken, krijgt Megan de uitslag van het darm biopt? Hier is gister mijn zw verlof ingegaan
@ Miranda: dus jij dacht yes verlof ingegaan laat ik maar eens om 04:45u wakker worden hahahaha. @ Sloppy: Ikke ben jaloers op jouw uitzicht.... ik wil al jaren naar t strand maar mijn man wil niet.... wat dat betreft krijg ik m bijna nergens heen... alleen maar sparen sparen sparen... precies zijn vader... bwehhhhhh @ all: pfff tis zo warm, mag gelukkig vandaag 2 uurtjes later beginnen ipv 2u nu 4u dus kan ik nog even zwemmen achter in de tuin, net al een stuk gaan wandelen met ons meisje, maar t is nu al te warm eigenlijk...