@Chelleke: Ik dacht laat ik eens lekker vroeg wakker worden Ben nog wel terug gegaan van 7.00-9.00. Tis nu al lekker warm en het is pas 10.00. Veel plezier met zwemmen in de achter tuin. Jammer dat manlief niet mee wilt naar het strand.
Ach ja.... nu is Mila ook nog wat klein maar volgend jaar dan ga ik toch, of hij wil of niet..... ik ga met Mila hahahahahaha !!!!
NOg even spammen mijn grote trots http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/354003-april-2012-mamas-deel-i-278.html#post13217236
@Chelleke: Wat een leuke foto's, heel schattig met dat zwembroekje. En volgend jaar ga je lekker met Mila naar het strand. Ze is nu wel wel een beetje klein. @Sloppy: Hoe was het gister bij de KA en HA?
Goede morgen! @KA & HA: KA heel goed, ze schaamde zich eigenlijk wel dat ze niet wist dat het KMA kon zijn. We hoeven nu pas over 6mnd terug te komen en dan gaan we proviceren. De HA ook goed. Ze heeft voor de verzekering mijn klachten genoteerd en verder kon ze nog niks doen en moet gewoon af en toe verslag komen doen of de fysio moet verslag doen en daarmee klaar. Als de verzekering het niet vertrouwd meoten ze maar navraag gaan doen Hier weer klachten over het KDV.......pfff word er een beetje moe van. Was een beetje vergeten hoe rommelig het er gaat Megan had de hele dag ruzie gehad met Bartos, ze kent hem vanaf het begin en ze zijn vrienden en vijanden. Maar nu hadden ze elkaar echt pijn gedaan, krabben, slaan, zandgooien en elkaar nat puiten. Dat natspuiten en zandgooien volgde elkaar op en resulteerte in een hele natte en vooral vieze megan. Dus moest ze andere kleren aan. Misschien zijn wij dan wel lastig hoor maar als een kind zo vies is dat je moet omkleden dan spoel je haar toch even goed af en zegt haar vervolgens dat ze niet meer in de zandbak mag?? Toch? Als pedagogisch verantwoord opvoeden want ze is immer ook heel stout geweest. Neeeeeee dat doe je niet! je trekt het stinkend smerige zand kind gewoon droge kleren aan en ze gaat weer lekker verder. Pffffff kreeg 2 zandtaartjes mee naar huis die om 6uur eerst nog gedouched en gewassen moesten worden. Daarbij hadden ze Suzannah veel te lang laten kruipen op blote beentjes met als gevolg dat haar knietjes en paars/rood waren. Ik let er hier altijd op en dan zet ik haar ff in haar kinderstoel zodat ze ff wat anders doet. Daarbij is ze hier nooit langer wakker als 3uurtje waarin ze ook eet dus niet de kans krijgt. Ik, persoonlijk, had haar een legging aan gegeven. Zoals jullie kunnen lezen heb ik onwijs veel moeite met mijn kleintjes naar het dagverblijf doen maar als ik ook nog eens elke keer dit heb word ik er helemaal niet meer vrolijk van. Ik ga vandaag ff bellen voor een afspraak om dit door te spreken. Ik vind dat ze beter voor mijn meiden moeten zorgen! pfffff zo dat ben ik kwijt Vandaag lekker naar opa en oma Eerst ff met MEgan naar de HA want die heeft weer een paar dgn niet eten achter de rug en ik word er echt krigel van Maak me zo zorgen om haar! en dan zegt de HA dat ze zich geen zorgen maakt over kindjes die te dun zijn maar nog even en (buiten haar kleur dan) valt ze in een afrikaans dorp niet meer op
@Sloppy: Fijn dat het nu duidelijk is dat het KMA is, dat geeft duidelijkheid. Minder weer van de rode beentjes. Heel verstandig om dit door te spreken met het KDV, anders wordt het weg brengen niet leuk meer. Jammer dat het nu met Megan weer wat minder gaat, laat de huisarts er maar eens goed naar kijken. Veel plezier bij Opa en Oma
lieve meiden even van mij een berichtje... het is veel te warm en heb veel zorgen om opa en oma. ze hebben nu 24pd hulp en zorg nodig en dat betekend dat ik er momenteel erg veel ben en 's avonds ben ik gebroken... Meiden ik denk aan jullie en bij belangrijk/leuk of verdrietig nieuws graag een pb! Liefs sepi
@Sepi": Ik denk aan je in deze moeilijke situatie. Heel veel sterkte met alles, en wat fijn dat er nu 24 uurs zorg is.
Sterkte Sepi... pfff echt een Kl*te situatie.... wat geweldig dat je dat allemaal voor je opa en oma doet... @all: Dames moet eff wat vertellen..... zo trots vanmiddag lag Mila op haar buik en was wat aan het spratelen, op een gegeven moment lag ze een klein beetje op haar zij nadat we even geknuffeld hadden.... ik zag het gebeuren .... ineens werd ze boos, gooide haar lijfje om en jawel hoor mevrouw draaide naar haar rug... ik helemaal hyper en blij natuurlijk dikke kussen geven, en lachen dat ze deed..... echt met big smile.... Ik voor de gein nou meis... nu lukt ons alles vandaag, kom lekker fruit eten.... mevrouw at gewoon het halve potje op, lachen, en knoeien bij het elven maar ze at het wel super goed zonder t uit te spugen..... vanavond krijgt ze bij haar laatste fles 1 schepje rijstebloem vanille zodat we t kunnen opbouwen en hopelijk kunnen we dan van 5 naar 4 flessen over komende week want de flessen gaan super goed nu drinkt ruim 900cc per dag..... het is ECHT te merken dat mevrouw uit een sprongetje komt.... wat gaat ze toch snel ineens..... zo trots maar ook weer zo emotioneel moment he.... pffff
@Chelleke: Wat knap van Mila! Het blijven toch hele mooie momenten als ze weer iets nieuws kunnen. En ook nog een half potje fruit gegeten ,ik kan mij voorstellen dat je trots bent.
Goedemorgen, Iedereen een fijn weekend gehad? Ik wel,lekker veel bezoek gehad. Vandaag een spannende dag want ik ga straks naar de gyn en ben erg benieuwd hoe het met de baby gaat. @Sepi: Hoe is het bij jou? Trek je het nog een beetje?
@ MIranda: en hoe is t gegaan bij de gyn op controle? Alles goed met moeders en de kleine meid? @ Sepi: Hoe is t meid? Hou je t allemaal nog een beetje vol? @ all: Sorry dames dat ik even weinig reageer, enorm veel gewerkt ( deze week 63uur) en nu ook weer aan het werk ( slecht he en dan ZP, en hahaha)
Goedemorgen, Bij de gyn was alles goed. Baby weegt nu ongeveer 2350 gram en is dus goed gegroeid sinds de laatste meeting. Vruchtwater was nog genoeg. Bloeddruk 120/60. Alleen mijn HB was aan de lage kant, 6.4, dus zit nu aan de ijzertabletten. Over 1, 5 wk weer terug komen. Dus ik ben helemaal blij. @Chelleke:63 uur gewerkt, dat is wel heel veel dan mag je tussen door wel even op zp.
Hoi Allemaal @Miranda: Fijn dat het zo goed gaat, het aftellen is begonnen. @Chelleke: Wow dat is wel erg veel uur werken zeg, en dat met een kleintje erbij poeh. Hoeveel uur werk je normaal? Ik werk nu 32 uur (8 uur school, 24 uur werk) en dan nog het nodige studie werk thuis. @Sepi: Sterkte en een dikke knuffel Hier weer terug van vakantie, gisteren nog een dagje naar drievliet geweest, vandaag nog een dagje vrij en dan vanaf morgen weer aan de slag. Gelijk de hele dag cursus, dus rustig aan beginnen haha.
@chelleke: Wat knap van Mila!! Super En wow das wel heel veel gewerkt en dan ook nog ZP @Miranda: fijn dat je weer goed gekeurt bent en het gaat al aardig opschieten voor jullie Hebben ze een plan om je eerder in te leiden of bekijken ze dat pas als je vruchtwater te weinig word? @sandra: welkom thuis brrr weer aan het werk hier was ik vorige week bij de huisarts omdat ik nog steeds het idee had dat Megan ontstoken keelamandelen had. Megan wilde niet in haar mond kijken dus heeft ze het zo gelaten :-? Maar niet/nauwelijks eten en drama...huilen boos onhandelbaar.... Nou zegt ze: ga maar naar het CB voor het meten en wegen en als ze dan te veel afgevallen is zie ik jullie wel weer terug??? Maar goed, ik dus naar het CB vandaag en gelukkig ze weegt 13kilo dus helemaal goed en is 95cm. Ze hoort aan wat ik haar nog kan laten eten en ze zegt: nou dat is toch prima! Dan zou ik me geen zorgen meer maken..... Ik zeg: ja maaaaar het blijft dus een gevecht. Ze geeft duidelijk aan dat ze niet kan eten maar wel honger heeft, ze is zichzelf niet en ik denk dat ze dus echt weer ontstoken keel amandelen heeft! Ik wil dat de KA naar haar kijkt........grrrrr!!! Oke ik ga het wel even vragen..... Kinderarts kijkt, na gevecht om haar mond open te krijgen......en je raar het al: ONTSTOKEN KEEL AMANDELEN!! En 2keer binnen 3wkn (als het al weggeweest is) in niet oke en genoeg voor haar om door te verwijzen naar de KNO arts onwijs opgelucht bel ik naar het ziekenhuis en ze hebben voor vanmiddag al een plekje WAAROM moeten we altijd zoveel moeit doen? Megan is een heel energiek meisje en ze meten daar alles aan en als ik dan zeg dat ze veel minder als normaal is dan moet ik er maar blij van worden omdat ze nu als een "normaal" kind is.........wat een onzin Echt sorry hoor maar zit er inmiddels echt helemaal doorheen. Niet omdat mijn meiden steeds wat hebben hoor want dat hoort er nu eenmaal bij maar omdat ik zo moet vechten! Ik ben nu al een jaar lang af en aan met Megan naar de HA en steeds zeggen ze dat we het maar moeten aankijken maar hun hoeven niet te zorgen dat Megan niet heel ernstig ziek word. En dan Suzannah: 9mnd zeggen ze dat ze geen KMA heeft terwijl dit dus wel het geval is. Onnodig bang gemaakt met een MRI-scan en een darm biopt omdat hun zich niet goed inlezen over wat een kindje met KMA voor symtomen heeft! pffff sorry ben ik weer met me gekaag maar zou nu echt de hele dag willen huilen. Me begraven in het zand voor een jaar want er komt een dag dat ik een arts een klap in zijn gezicht ga geven van pure wanhoop! Zoooo dat ben ik kwijt
Net terug van de KNO arts en haar amandelen (neus en keel) moeten er uitgehaald worden! Ze waren heel erg ontstoken en met het verhaal erbij en dat zit de 2de keer in 3wkn tijd is vond hij niet dat we langer moesten tobben Zo blij nu! We moeten donderdag eerst nog even naar de kinderarts ivm stollingsproblemen in onze familie........mijn broer was bijna overleden door het na bloeden en ik heb zelf ook heel hevig na gebloed....dus dat moet even bepaald worden en dan krijgen we green licht en zullen ze er zo snel mogelijk uit gehaald worden. Zo blij we hoefden nauwelijks wat te zeggen hij ging kijken en wist al genoeg Was zo fijn! Tuurlijk willen we lievr niet dat ze geopereerd moet worden maar zo kan het gewoon niet langer meer... Nu ga ik ff bank hangen want was een hele vermoeiende dag vandaag
Slop, ik ben trots op jou! Je bent een goede moeder!! Als je dat maar niet vergeet.. En natuurlijk mag en moet je dan af en toe je gal spuwen, dat vinden wij helemaal niet erg en zeer begrijpelijk... Nu hopen dat het snel opgelost wordt voor je meiske.. Greetz
@mrt: thanks! Jou woorden doen me echt goed! Donderdag kunnen we al terecht bij de ka voor bloedonderzoeken en dan hopelijk snel door voor de operatie.