Pink ladies, deel 3!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door sloppyslayer, 5 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    @Sandra: Welkom terug van vakantie. Sterkte weer met het werken dat zal niet mee vallen na een aantal weken vrij.

@Sloppy: Wat een goed nieuws dat Megan eindelijk aan haar neus een keel amandelen geholpen gaat worden.
    Jullie hebben er een lange weg voor moeten afleggen maar uiteindelijk wint de aanhouder. Ik snap goed dat je er door heen zit als je voortdurend overal voor moet strijden, het is voor jullie allemaal een pittig jaar geweest. Maar zoals Mrt al aangaf, je bent een super moeder.
    Is er ondertussen al een datum bekend?

Er is niet over een inleiding gesproken, ze gaan er gewoon vanuit dat ik de 40 weken kan halen. Alles ziet er zo goed uit op het moment.
    Misschien als er dingen veranderen dat er wel een inleiding gaat plaats vinden.
    Zo lang ik mij rustig houd gaat het allemaal goed.
    Verder niet veel bijzonders gedaan behalve rusten, rusten en nog eens rusten. Heb al wel een hoop boeken verslonden.

2. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ Slop: idd wat Mrt zeg... jij bent echt een goede moeder... je mag trots zijn op je zelf.

@ Miranda: Wow wat fijn dat alles zo goed gaat... laat maar komen die laatste weken:)

@ Sandra: Ik werk normaal 28uur.. maar heb nu 8 dgn achter elkaar moeten werken ivm vakantieperiode en de gebruikelijke zieken met dit heerlijke weer....... zo eerlijk is t in de zorg he;)
    nu wel 3 dagen vrij gehad, nu weer 3dgn werken en dan weer 3 vrij....

3. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @miranda: Dat er niet over inlieden gesproken word is een heel goed teken! Dan gaat alles goed met jou en je kleintje :D

Thanks meiden!! Ben ook wel trots op mij en mijn man hoor wan took hij heeft heel hard voor ons meisje gevochten.

Vandaag is hij de hele ochtend met haar in het ziekenhuis geweest voor de onderzoeken naar de stolling of die goed is. Hiervoor moest ze echt een buisje bloed afgeven en voor het eerst in haar arm geprikt worden en ze huilde alleen bij het prikje en daarna niet meer! Zo stoer van haar. Sloppyman had goed uitgelegt wat er ging gebeuren en daardoor ging het echt heel goed.
    Woensdag krijgen we de uitslag of haar PT (protrombinetijd) goed is en als die goed is zal ze waarschijnlijk vrijdag al geholpen worden!

4. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    @Sloppy: Volgende week vrijdag klinkt al ontzettend snel.
    Nu maar hopen dat dat de uitslag woensdag goed zal zijn.
    Wat fijn dat Sloppyman ook zo zijn best doet en wat een knapperd is Megan dat zo weinig gehuild heeft.
    Ik zie dat Suzannah morgen al weer 1 jaar wordt:$
    Gaan jullie er nog wat aan doen?

@Chelleke: klinkt pittig hoor in de zorg werken, je bent natuurlijk sneller geneigd om extra te werken omdat je weet dat de bewoners er anders onder leiden. Geniet van je vrije dagen

5. mrt

mrt Actief lid

16 aug 2010
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je mag trots zijn op je Sloppyman, Slop! Fijn is dat hè, als hij dan een keer met de kinderen iets doet qua zorg en dat dat dan allemaal goed gaat.. Klinkt een beetje raar zo, maar ik bedoel, normaal doe je dat als moeder altijd of ben je er in ieder geval bij.. maar als dan je lief het een keer doet en het gaat goed, nou, dat geeft mij dan altijd wel een goed gevoel! Volgende week gaat Manlief met Julian naar het concultatiebureau... Ook zoiets.. Er ligt wel een lijstje klaar met dingen die hij van mij moet vragen, dat dan weer wel.. Maar ik vind het best spannend! Hihihi..

Miran, wat lekker dat ze verwachten dat je de 40 weken kan halen! Das echt super! Inleiden vond ik, tot 2 keer toe, geen pretje, hoor! Brrrrr.....

Chelleke, Lekker genieten op je vrije dagen, mop! Heb je wel verdient na al dat werken!

Hier de kinderen naar het KDV gebracht en zelf nog even genieten van een vrije dag.. Voorbereidingen voor de verjaardag van Lotte.. Die wordt ook al weer 1! Slop, Suzannah ook toch een dezer dagen?

Zal nog ff een foto van dr spammen... T is zo'n draak! hihi. En dan ook maar eentje van Jullian!

Bijgevoegde bestanden:

6. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @mrt: wat een leuke foto's! en ja meestal moet je als moeder dat soort dingen doen en blijven de mannen thuis bij het makkelijke kind.......of niet zieke kind. Wij hebben het een beetje verdeeld en dat is wel zo fijn.

Weten jullie nog dat ik zo'n probleem had met mijn trouwfoto's? Nou ik was eindelijk zo ver dat ik objectief kon kijken naar de plaatjes en had door gegeven welke ik wilde hebben. Helemaal niet gelet op aantalen en nu bleek ik er 87 besteld te hebben ipv de afgesproken 80stuks. Of ik even, boven op de eerste €1500,00, nog even €45,00 wilde bij leggen voor de extra 7 foto's! Nou kwaaier kon je me neit hebben.......pffff
    We krijgen geen afdruk niks voor dit geld alleen alles digitaal op een cd-tje......pfffff

7. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    @Sloppy: Gefeliciteerd met Suzannah!!!!! Fijne verjaardag toegewenst.
    Is dat kleine meisje alweer 1 jaar.
    1500 euri is een hoop geld, daar moeten toch wel een aantal extra foto's vanaf kunnen naar mijn mening. Misschien moet je uit nijdigheid maar een aantal foto's schrappen dan verdiend hij niets extra's.

@Mrt: Wat een leuke foto's van je kleintjes! Wanneer wordt Lotte 1 jaar?
    Ik mis soms toch wel het lijstje wat we eerst hadden.
    Heb er nog naar gezocht maar het zal weer ergens in deel 2 staan.

@Sepi: Houd je het nog een beetje vol? Ik denk aan je.

Hier vroeg wakker door de kleine man, hij begon om 4.00 te huilen en nu net weer. Het leek wel of hij bang was, misschien een nare droom gehad.
    Manlief hoorde niets dus heb hem er maar uitgehaald en lekker op de bank met zijn dekbed voor de tv gelegd.
    Straks maar weer proberen of hij nog even wil slapen.

8. sepi

sepi Actief lid

26 jun 2012
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden even snel weer bericht van mij.

Na een moeilijke week is afgelopen donderdag toen p 7 mnd is me opa overleden.

Xxx

9. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Spannend.... vandaag Mila van 5 naar 4 flessen gegaan.... laatste fles om 20u en in bed om 21u ( waren bij schoonouders)... Ben benieuwd of ze morgen tot 8u slaapt.....

10. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies!

11. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @chelleke: wat goed! ik hoop dat ze heerlijk blijft slapen :D

hier hele fijne dag gehad met Suzannah haar verjaardag en ze is heel erg verwend :D

12. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Dames ik maak me een beetje zorgen om Mila.
    Ze is nu al ruim 4 maanden en alle kindjes van het April2012 forum rollen al om van rug naar buik en andersom of op zij.... Mila totaal niet op 1 enkele toevalstreffer na dan.... Mila is de oudste ongeveer van de groep...... ze moet dit toch al kunnen????

13. Meijke

Meijke Niet meer actief

Hoi! Ik kom hier nooit meer, maar lees nog wel eens mee om te kijken hoe het gaat :).

Chelleke, onze meid deed het met 5 1/2 maand en volgens mij was dat niet heel laat hoor. Snelle kindjes die april 2012 lichting.

En nu staat ze los en loopt ze langs de tafel, zegt ze bal/baby/maumau(poes)/eetje(speentje)/papa/mama/koek/daar/daag. Trots :D

14. mrt

mrt Actief lid

16 aug 2010
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Slop, van harte! Wij vieren morgen de verjaardag van Lotte, maandag is ze echt jarig, wordt ze ook 1!

Sepi, gecondoleerd... Sterkte met dit verlies..

Chelleke; don't worry.. iedereen doet dit op zn eigen tijd.. Ookal is het nog zo verleidelijk, vergelijken met andere kindjes heeft geen zin.. Lotte is toevallig een snelle tante.. Dochtertje van mijn vriendin is 6 dagen jonger en het enige wat zij nog maar doet is zitten en een beetje tijgeren! Lotte deed dit al met 6 maanden!! Het zegt allemaal niks.. Je kunt wel proberen om haar uit te dagen als je met haar speelt. Speelgoed naast haar leggen, schuin achter haar zodat ze daarnaar gaat kijken! Veel op de buik leggen met speelgoed voor dr neus..

15. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    @Sepi: Gecondoleerd met dit verlies en heel veel sterkte.
    Hoeis het met je oma?

@Fijn dat Suzannah een leuke verjaardag heeft gehad. En nu weer een plekje zoeken voor al dat nieuwe speelgoed.

@Chelleke: Probeer niet je kind met andere kinderen te vergelijken (heb ik natuurlijk zelf ook wel gedaan) De een is nu eenmaal later dan andere.
    Hier was de kleine man bijna 8 maanden toen hij zich omrolde van buik naar rug en liep pas toen hij 2 was.
    Je kan haar hoogstens wat stimuleren.
    En wat heerlijk weer een fles er af.

@mrt: Fijne dag vandaag met het vieren van Lotte haar eerste verjaardag.

16. Meijke

Meijke Niet meer actief

Sepi, ik denk dat ik weet wie je bent (andere naam).Heel veel sterkte net het verlies van je opa, je stond altijd voor hem klaar dat heeft hij vast heel fijn gevonden.

17. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Sepi gecondoleerd met dit grote verlies. Heel veel kracht gewenst de komende tijd. Dikke knufff.

18. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Ach Lieve Sepi.. Ik lees nu je bericht pas ( had eff niet terug gelezen) gecondoleerd lieverd... Ik wens je heel veel sterkte en kracht toe en ik hoop dat het met oma ook snel beter gaat.... je opa zal je dankbaar zijn voor alles wat je voor hen gedaan hebt. sterkte lieverd...

19. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Nou.... helemaal trots:) Mila gisteren om 20u de laatste fles gegeven en om 21:00u in bed. vanmorgen om 07.15u begon ze te kletsen en te tetteren maar vermaakte zich duidelijk prima. om 8 uur sliep ze alweer en om 9 uur heb ik haar maar wakker gemaakt....... Wat is ze toch voorbeeldig zeg..... yes... geen late fles meer.

20. sandra

sandra Fanatiek lid

Sepi, gecondoleerd met het verlies van je opa. Het zal een zware tijd voor jullie worden heel veel sterkte.

@De rest: ik kom vanavond op de rest reageren hoor, maar er staan nu twee kinderen naast me die een reuze doos met lego in elkaar willen zetten met mijn hulp haha.

Deel Deze Pagina