@Mrt: gefeliciteerd met Lotte! Hebben jullie gister een leuke dag gehad? @Sandra: Is het gelukt met de lego? @Chelleke:Wat heerlijk de avond fles er af. Heb je toch meer ruimte om zelf te kiezen wanneer je naar bed gaat. @Bob: Hoe is het met jou? Ben je nog op vakantie of al weer terug. Ik zie dat je alweer bijna 15 weken bent. Hoe voel je je? @Sepi: Sterkte! Hier gister een ongezellige dag gehad, was helemaal alleen. De rest van de familie was naar de dierentuin. Ze hebben het wel heel erg leuk gehad.
Op zich gaat het hier goed. Zwangerschapskwaaltjes zijn nog steeds aanwezig. Morgen om 17:00 uur hebben we weer een echo. Kreeg gisteren slecht nieuws, mijn oma is overleden. Ze had zich van de week verslikt en wilde niet meer eten drinken en geen meds innemen. Vrijdag is ze met de ambulance naar het ziekenhuis overgebracht en haar amandelen bleken opgezet. Zaterdagochtend heeft ze een hartaanval gehad en ze hebben haar niet meer gereanimeerd. Zaterdagavond is ze aan de morfinepomp gelegd en gisteren rustig ingeslapen. Ze was al jaren dement en nu is ze eindelijk weer bij opa (die is 3,5 jaar geleden overleden). Nu maar even afwachten wanneer de begravenis is. De vakantie was wel erg geslaagd! We hebben veel zon gehad en een paar fikse regenbuien. Wat de kinderen daarna ook erg super vonden, want toen konden ze zonder schoenen door de plassen rennen en racen! Vrijdag caravan weer terug naar de stalling gebracht Laatste weekje vrij met zijn 3tjes. Daarna begint het gewone leven weer. Hoe gaat het met jou Miranda, aftellen gelazen of valt het nog mee?
@Mrt: GEFELICITAAAAAARTTTTT!! Was het een mooie dag gister? @MissQ: Gecondoleerd met je oma, zo te horen aan de toon van je bericth is het verdrietig maar voor je oma fijn dat het op deze manier mocht gaan. Veel plezier met je echo! En balen dat je vakantie bijna voorbij is Ik zal zo ff een foto van de jarige job spammen
Klopt Sloppy, ze wilde eigenlijk al niet meer toen opa overleden is. "Helaas" heeft ze nog zo lang "moeten" leven. We gaan zo op pad naar Drievliet! Silvester zag op de tv de hele tijd reclame over Drievliet en wilde er graag nog heen, vandaag is een mooie dag om erheen te gaan. Broodjes zijn gesmeerd, drinken in de tas, kortingsbonnen gepakt. Zo op pad! @Sloppy, nog gefeliciteerd met jullie Suzannah!
@ MissQ: Nogmaals gecondoleerd meid.... ondanks alles veel plezier in drievliet. @ all hier vannacht weer zo'n super nacht. Mila heeft geslapen van 20:00u tot 09:00u vanmorgen en heb haar toen maar wakker gemaakt. zo trots..... net noge ff lekker gaan wandelen met haar ( in de wandelwagen, want ze is al te groot voor de bak) want ze hebben hier vanaf 12:00u code geel/oranje afgegeven.... wordt dus de hele middag binnen zitten...
dank je wel lieve meiden... morgen de begrafenis...zie er zo tegen op... de kids gaan mee... hopelijk gaat het goed... xxx
Thx Chell. Sterkte morgen Sepi. Wij hebben vrijdag de uitvaart. Dagje Drievliet was erg leuk trouwens.
@MissQ: Gecondoleerd met het verlies van je oma. Wij waren vorige week maandag in Drievliet, de jongens hadden het super naar hun zin gehad. @Miranda: Moeilijk lijkt me dat, als je niet meer mee kan leuke dingen doen. Nog eventjes en dan weetje waarvoor je het allemaal gedaan hebt. En de lego was gelukt, gister heel de middag aan het bouwen geweest met de kids @Sepi: Sterkte morgen @Sloppy: Nog gefeliciteerd met de verjaardag van S. @MRT: Gefeliciteerd met jullie kleine meid, wat vliegt de tijd toch! @Chelleke: Wat goed, dat jullie meisje zo lekker slaapt. Hier zijn we afgelopen zaterdag naar de efteling geweest, we hadden nog kaartjes van de albert heijn actie. Het was heel erg druk, maar zo geweldig leuk. We zijn tot 23.00 uur s'avonds gebleven (het park was tot 24.00 open) En Thomas is voor het eerst de python in geweest, hij was eindelijk lang genoeg. Vind het wel stoer van mijn kleine grote man, ik ben natuurlijk wel met hem meegeweest.
Gecondoleerd MissQ. Sterkte. Jij ook Sepi, met de begrafenis. Mrt, gefeliciteerd met de 1e verjaardag van je grote meid
Thx Meijke. @Sandra, petje af voor je meid, in de python... brrrr. Vanmiddag mee in dat reuzerad geweest, nou voor geen goud dat ik weer ergens in ga wat OF hard OF hoog gaat.
Haha maar het reuzerad krijg je mij niet in, in de python zit je tenminste goed vast. Ik krijg het altijd benauwd bij het idee dat ze eruit kunnen klimmen.
Net de echo gehad en alles is helemaal goed. Hij of zij beweegt lekker in mijn buik en het hartje klopt goed. Ukkie is inmiddels 14 cm. Over 2 weken weer bloed laten prikken en over 3 weken echo. Ook met 18+6 echo en dan met 19+6 de 20 weken echo.
Yes MissQ: Goed nieuws .... gaat helemaal goed komen... wanneer weten jullie wat het is? en deel je t met ons of willen jullie t niet weten?
We willen het graag weten deze keer. En -als ik mezelf een beetje ken- kan ik het toch niet voor me houden @Sepi, heel veel sterkte vandaag. -x-
Hij kent helaas niet zoveel smileys hier! Iemand nog tips tegen bandenpijn (behalve rustiger aandoen en een warme kruik gebruiken?)