Pink ladies, deel 3!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door sloppyslayer, 5 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Bij mij zakte de bandenpijn altijd af na een warme douche...

2. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Volgende week mag ik weer gaan werken, kan daar niet onder de douche gaan staan.......

3. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    oh nee idd hahahaha... tja dan weet ik t zo ook eff niet, misschien de Vk eens vragen. Mij zeiden ze ooit dat je er zo'n band voor om je middel voor kon gebruiken, maar of dat helpt??

4. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Heb te horen gekregen dat je zo'n band niet gelijk moet gaan gebruiken, aangezien je buikspieren dan helemaal niets meer gaan doen en je deze klachten krijgt als je de band niet meer gebruikt. Zat er nml wel over te denken om zo'n band aan te schaffen, maar moet daar nu dus even mee wachten.

5. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @missQ: Ik heb wel zo''n band gebruikt......die je gewoon bij de prenatal kan kopen. Geeft net een beetje ondersteunig maar is niet slecht ovor je buikspieren.

6. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Net gehoort dat Megan haar protrombine tijd helemaal goed is! Zo blij voor haar :D Fijn dat ze niet heeft wat ik heb.

Morgen gaan we naar de anetherist voor de intake voor de narcose en dan maandag is het zo ver.
    Megan is nu al 10min bezig met het bijelkaar zoeken van spullen die mee moeten voor de operatie :D We proberen haar het zoveel mogelijk uit te leggen en paar keer per dag zodat ze niet bang word. Dat ze er beter van word en haar hoofdpijn en buikpijn over gaat.
    Dat ze na de operatie wel nog heel even meer pijn heeft maar dat het snel over is........blahblahblah.
    Ik hoop maar dat het allemaal goed gaat en ze snel na de operatie opknapt.

7. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    @Sloppy: Wat een goed nieuws! En dan kan eindelijk de operatie gaan plaats vinden. Wat schattig dat ze al haar spulletjes al bij elkaar aan het zoeken is. Jullie hebben haar een goede voorbereiding gegeven.
    Hopelijk gaat het allemaal mee vallen.

@Bob: Gecondoleerd met het verlies van je oma en sterkte vandaag met de begravenis.
    Wat fijn dat alles weer goed was op de echo.

8. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    @Sloppy: Mooie foto's van een prachtig meisje.
    En wat hadden jullie een mooi weer zeg

9. sepi

sepi Actief lid

26 jun 2012
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo meiden...

ik heb (iets) meer rust.

Wij zijn druk bezig voor oma om een andere woonruimte te vinden voor haar, dichter bij ons in de buurt en kleiner.

gisteren hebben we de kinderwagen vaarwel gezegd, het werd nu te gevaarlijk, meneer zit nu in de buggy!
    Maar vind hem er nog wel veel in hangen, naar de zijkant toe zeg maar.

gisteren heeft manlief me meegenomen met de trein, lekker overal terrasjes gepakt, heerlijk wezen uit eten en naar de bios geweest, toen heerlijk een nachtje in hotel geslapen en lekker ontbeten!
    Leuke verassing zo!

knuffels!

10. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    @Sepi: Wat fijn dat je nou iets meer rust hebt.
    En hopelijk vinden jullie snel een gepaste woning voor oma in de buurt.
    En wat een ontzettende lief man heb jij dat hij je voor een dagje mee neemt! Heb je ook wel verdiend.

@Chelleke: Hoe gaat het met Mila? Eet ze nog steeds zo gretig van haar fruit hapje?

@Sloppy"Mocht ik je niet meer spreken vandaag, dan alvast een goed operatie voor Megan.

Vrijdag ochtend weer bij de gyn geweest, alles was goed.
    Bloedruk 120/70, vruchtwater genoeg en de baby weegt nu 2560 gram ongeveer.

11. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ Miranda: Ja hoor MIla eet het graag ( alleen manlief "vergeet" het erg vaak de laatste tijd) papflessen met rijstebloem gaan ook super krijgt nu 4x 210/7 en dat gaat goed. eet vrijwel alles op, zo niet dan maakt t ook niet uit, genoeg reserves met ruim 7460 gram... ( met kleertjes) bijna maatje 68 dus kleine meisjes worden veel te snel groot...

12. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    @Sloppy, hoe is het gegaan?

@Sepi, wat een lieve man heb jij. Succes met het regelen van alle zaken.

@Miranda, fijn dat alles weer goed is!! Nog maar 3 weekjes te gaan. Vind je het eng nu?

Vandaag begint het "gewone" leven hier weer. Sil gaat voor het eerst naar groep 3 en wij mogen weer gaan werken. De laatste flessen voor MvM zijn volgeplast en worden straks opgehaald. Nu de kleine uit bed halen en hem even onder de douche zetten, hij moet natuurlijk wel fris en fruitig weer gaan beginnen he!

13. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Hier alles goed gegaan. Megan heeft nog wel heel veel pijn. Ze ligt nu op de bank.....
    Vond het wel erg naar hoor!

14. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
  15. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    ik heb gereageerd in t topic meid.... pfff tja, het is een prachtig wonder, mocht het zo zijn, dat is zeker, maar je gevoel is ook heel belangrijk....... ik hoor t wel hier he...

16. mrt

mrt Actief lid

16 aug 2010
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eh... slopperdepop, wat doe je nu?!?! Sta hier ook even met mijn mond vol tanden... Weet niet wat ik moet zeggen.. Nog een paar testen doen en vooral luisteren naar je gevoel!

De kans dat ik spontaan zwanger word is ook nihil.. Wij hoeven ook geen derde kindje. Maar mocht het toch zo zijn, dan zie ik het als een kadootje...

Weg laten halen kan ik niet... Maar dat moet ieder voor zich weten...

Nou mop, ben benieuwd hoe dit afloopt!

Dikke kus en sterkte!!

17. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik heb inmiddels nog een test gedaan en ook deze is heel licht positief.........ik heb nog nooit 2keer een licht posi test gehad dus denk dat het wel raak moet zijn.

Maar ik vergeet ook niet dat ik in 2011 op 20augustus een miskraam gehad heb dus ik ben wel heel voorzichtig.
    Als het zo is ben ik zeker wel blij ..........eigenlijk ben ik al blij...hihihi

Duimen jullie of het dit keer goed blijft gaan?

18. sandra

sandra Fanatiek lid

Oehhh spannend slop! Ik ga voor je duimen, drie kindjes is superleuk!

19. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    pfff dames hier eff een dip.....
    Had t met manlief over het feit dat ik als Mila een jaar of 1.5 is misschien wel een broertje of zusje voor haar zou willen, nou manlief dus ineens absoluut niet!!!!! Het is allemaal te veel werk, het belemmerd hem alleen in maar in alles wat hij wil doen en een 2e kindje is echt helemaal geen optie... 0% kans gaf hij me net te horen ( leuke he op je trouwdag)... ben er echt eff helemaal van ontdaan..... ik wilde dolgraag 2 of 3 kindjes, hij eerst ook altijd, maar nu ineens niet meer. tis m allemaal te lastig.... al dat werk is niks voor hem zegt hij..... wat moet ik nu.... heb er eigenlijk best wel verdriet van maar ja.... kan m niet dwingen... pffffff

20. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ohh chel! Wat een naar bericht zeg! Zeker omdat je het er al over gehad hebt en dat hij het nu in ene allemaal wil terug draaien.

Ik zou echt ook heel ontdaan zijn hoor.
    Dikke knuffff!

Deel Deze Pagina