@chel; verschrikkelijk om zoiets te horen, terwijl je wel altijd hetzelfde toekomstbeeld hebben gehad. Laat het even bezinken. Mannen zijn toch anders dan vrouwen. Die moeten het gewoon een tijdje Laten bezinken en dan kunnen ze zomaar van gedachten veranderen. Ik snap hem namelijk ook wel, het heeft jullie zoveel stress opgeleverd. Maar jou snap ik uiteraard ook erg goed!! Praat er op een later tijdstip nog maar is een keer over. @sloppy; ik heb gereageerd op je topic. @all; sorry, heb niet teruggelezen. Hoop dat het goed gaat met iedereen verder? Hier ups en downs. Me vriend is wel weer teruggekomen. We hebben aantal gesprekken in het psychiatrisch centrum gehad en hij is ervan overtuigd dat we eruit gaan komen.
@ Bianca: wat ontzettend fijn om te horen dat hij terug is.... natuurlijk komen jullie er uit. wat sterk van jullie beiden. @ Sloppy: al een testje gedaan? @ all: pff ja ik hoop dat manlief wat bijdraaid hij kan mij soms echt verschrikkelijk opjagen terwijl t een grap is maar dan stug blijven volhouden.... ik hoop dat dit een van deze pogingen was hahaha, zo niet tja...... vrees dat ik dan gewoon pech heb of........ de hele kleine kans grijpen dat t spontaan gebeurd en gewoon de pil "innemen" .... maar zo zit ik niet in elkaar.... is het raar dat dat door mijn hoofd spookt??? de kans op spontane zwangerschap is 15% en nu na geboorte van Mila 35%.... ineens is 35% zoveel meer dan ) he...... ik moet t maar uit mijn hoofd zetten... nee is toch nee bij hem... we zullen wel afwachten
@chelleke; wil hij geen kind meer, omdat jullie het via de mom hebben moeten doen of wil hij überhaupt geen tweede omdat een kind zoveel werk is
@Bianca: Wat fijn dat je mannetje weer terug is, hoe gaat het nou met jou? @Chelleke: Eigenlijk vind ik niet dat je man alleen deze keuze kan maken, ik wil niet meer punt uit vind ik wel erg makkelijk....... Mijn man wou eerst ook geen derde, maar na veel praten met elkaar toch besloten er wel voor te gaan. En hij is zo blij met ons kleine mannetje.
Meiden ben ff in shok hoor.......na 2 vage testen heb ik er nu een waar ik eigenlijk niet over hoef te twijvelen.........
@Sloppy, ik heb ook gereageerd in je topic, wat een onverwachte verrassing! Toch alvast een voorzichtige gefeliciteerd meis!! @Bianca, wat fijn dat hij weer terug is, en jullie gaan er zeker uitkomen samen. @Chelleke, jeetje, weet niet goed wat ik moet zeggen....
Whahahah Slop..... het zou wel een ECHT wonder zijn... toch voorzichtig gefeliciteerd. Mijn vent is gelukkig alweer bijgedraaid, hij maakt zich alleen wat zorgen om de situatie ivm zijn gezondheid en de toekomst... uiteraard begrijpelijk, maar hij gaf toe dat hij zulke uitspraken niet had moeten doen en hij begreep dat hij mij hiermee verdriet deed.... het komt wel goed zei hij..... ben benieuwd.
HIHIHI! Die Slop! weet sloppyman het al? Ben benieuwd naar zijn reactie... Bianca; Fijn dat hij er zo positief in staat.. Hoe sta jij erin? Net zo of moet je nog het een en ander op een rijtje zetten? Chelleke; Jemig, meis.. En dat op je trouwdag.. Das ook niet leuk.. Maar laat het maar ff bezinken... Probeer erachter te komen wat nou exact de reden is dat hij dit zei.. Misschien had hij een rot dag, valt het zorgen voor Mila hem zwaar.. Twijfelt hij aan zijn kunnen.. Als je antwoord op deze vragen hebt, zou je hem misschien gerust kunnen stellen.. Sterkte mop! x
Ohh fijn hoor chel! Hier ff bij aan het komen van de shock Ik geloof het pas al ik een echo gehad heb. Ik ben nu ongeveer 4,5week ver maar zeker weet ik het niet omdat ik dacht al voorbij de eisprong was toen we het gezellig hadden dus denk nu dat het een late eisprong is geweest. Kan het allemaal echt nauwelijks bevatten hoor maar na 3 testen waarvan de laatste toch duidelijk positief.......moet ik er toch maar aan gaan wennen.
@ Sloppy: wat zie sloppyman?? oh sta stiekem wel te stuiteren hier hoor.... ondanks alles vind ik t toch leuk, leuk, leuk, leuk, leuk, leuk, leuk, leuk, leuk, leuk, leuk, leuk, leuk, leuk, leuk, leuk, leuk, leuk, het is vooral een mooi wonder... hoop stiekem ooit ook op zo'n mooi wonder mochten we voor een 2e gaan..... LAat je ons wel weten wanneer je zelf meer weet??/ heb je nog een digatale CB liggen ofzo of een kv 2voor 5
Dames, tussen al deze reacties op slop dr test, mis ik die van Miranda.... En ze was de laatste tijd zo actief.. Miranda, hoest met je?!?!? Ben je stiekem al aan het bevallen?!?
@MRT:Idd ik mis de reactie van Miran ook.... hopelijk is ze een heel mooi en gezond meisje op de wereld aan t zetten
@Sloppy: Wat zie ik nou toch Dat is een hele positieve test. Gefeliciteerd! Ik vind het heel bijzonder dat je nu spontaan zwanger bent. Al snap ik natuurlijk je twijfels. Is er echt geen mogelijkheid dat jullie kunnen verhuizen? Wat fijn dat de operatie van Megan achter de rug is en nu snel weer herstellen en veel ijsjes eten. @Chelleke: Gelukkig hebben jij en je man het een beetje kunnen uitpraten. En blijft de optie in ieder geval open. Ik snap je teleurstelling,je kan alleen proberen om het bespreekbaar te houden. Wat fijn dat Mila smult van het fruit. @Bob: Je bent al weer 16 weken, gelukkig de laatste flessen vol gepiest. Vind je eng om de 18 weken te naderen? Hoe waren je eerste werkdagen? Ik ben niet aan het bevallen, soms denk ik wel eens dat het gaat beginnen aangezien ik voortdurend menstruatie krampen heb. Ik heb het de laatste dagen druk gehad op mijn manier. Mijn moeder is hier veel geweest om te helpen met de kleine man en het huishouden aangezien mijn voor de laatste keer een week voor het werk weg is.
@Miran, ik had niet zo'n problemen met het volplassen van de blauwe flessen! Ik plaste 3 kratten vol (nam de flessen ook mee naar het werk ). Ik ben aan het bedenken wat de juiste bewoording is voor hetgeen ik nu voel nu de 18 weken er weer aan aan het komen is maar kan het nog niet vinden. Angst, hoop, herbelevenis van alles, blij dat het nu een hele andere maand is. Ondanks dat het toch al weer 8 maanden geleden gebeurd is, weet ik alles nog als de dag van gisteren. Mijn eerste 2 werkdagen zijn voorbij gevlogen! Werkelijk waar, voor ik het wist was het 5 uur en mocht ik al weer naar huis. In overleg met mijn baas werk ik vanaf nu weer volledig!!! Zou eigenlijk over 2 weken pas zijn, maar ik wilde het nu graag en dat vond hij een goed plan! Gisteren op het werk mijn zwangerschapsverklaring ingeleverd en als ik 6 weken van te voren met verlof ga, dan is 18 of 19 december mijn laatste werkdag en kom ik ergens in april weer terug......
@Bob: ik denk wel dat ik begrijp wat je bedoeld. Het is heel moeilijk om uitleggen wat je nou precies voelt. Toen ik de 21weken naderde voelde ik van alles, het was niet zo zeer dat ik bang was dat het weer mis zou gaan,maar meer de herinnering. De hele gebeurtenis is iets wat we nooit zullen vergeten. Wat heerlijk dat je weer fulltime aan de slag bent, dat is een teken dat het goed met je gaat en dat je er weer zin in hebt. @Sloppy: Hoe is het bij jou, heb je nog een mooie test in de aanbieding? Wat was de reactie van Sloppyman?
Ik had Slop een FB berichtje gestuurd Privé of er al nieuws was. Kreeg net een berichtje terug waarin stond dat er nog geen nieuws was maar ook geen ongi dus spannend................ kom op slop we leven hier met je mee en zijn reuze nieuwsgierig xxx
Ik kom ook weer eens kijken en wat zie ik @sloppy wat leuk meid!! @chelleke gewoon later bog eens rustig over praten en uitzoeken wat zijn reden is
Spannend Slop! We wachten rustig af,misschien dat er morgen meer duidelijkheid is. @Vivi: Hoe is het met jou? Lang niet gezien hier. Hier zijn de menstruatie krampen/harde buiken in alle heftigheid los gebarsten. Het is niet regelmatig maar ze zijn wel vrij pijnlijk.