Ik weet het niet Bob,maar ik hoop van wel Het is wel pijnlijk, maar heb dit bij de kleine man niet gehad. We wachten rustig af
Hey meiden, Na jullie reacties wil ik toch even een update geven : @All, punctie geweest, jeetje wat een pijn zeg! Vorige keer deed het lang niet zo zeer maar goed, het was niet voor niks want ik had 14 eicellen joehoeeee..... Nu afwachten tot zaterdag of er een bevruchting heeft opgetreden maar kan bijna niet missen. Het zaad was wederom niet genoeg voor ivf dus gelukkig doen we deze keer icsi Nu komen drie slopende dagen pfffttttt....... @Sloppy, wat is dat nou???!!! Wat een enorm wonder zeg! Alvast een hele kleine felicitatie... Kan me voorstellen dat het even schrikken is. @Chelleke, gelukkig dat het weer een beetje bijgelegd is, kan me voorstellen dat het ineens erg rauw op je dak viel. Er is weer hoop!!! @Bianca, fijn dat je man weer bij je terug is, hopelijk komen jullie er samen heel wat sterker uit... @Miranda, spannend zeg! Zie je er tegenop?
Hoi Sun, Wat fijn dat je weer eens langs komt. Ik vroeg mij al af hoe het met je ging. Ik ga duimen voor jou de aankomende dagen en dat er goede bevruchtingen uit mogen komen. Wat zal het voor jullie spannend zijn. En ja ik zie er best wel tegen op, je weet nooit hoe het gaat lopen.
Hey Sun! Fijn dat je de punctie weer achter de rug hebt. En 14eitjes wat een top score zeg! ik had er 17 en die moesten ze per eitje meerdere keeren aanprikken omdat ze er niet goed bij kwamen..........niet zo heel fijn Ik ga duimen hoor dat je ook een mooie plakkerd gaat krijgen nu!
@ Sun: pff gelukkig achter de rug... heavy zeg... nu idd die slopende dagen... ik duim heel hard voor je. @ Miranda: Hopelijk is het het begin.... zet m op meid. @ Sloppy: Mooie banner @ vivi: Manlief is idd weer bijgedraaid, zal wel goed komen
Goedemorgen meiden, baby zit nog steeds in de buik. Gister avond om een uur of 21.00 hield het opeens op. Volgens mijn zusje zouden het eventueel indalingsweeen geweest kunnen zijn. Dat zou kunnen aangezien de baby nog niet ingedaald was. Ik wist niet dat dat ook pijn zou kunnen doen, ik heb dat niet eerder gehad. Verder maar weer rustig afwachten. @Sloppy: Wat een mooie banner!
lieve meiden het spijt me ontzettend, maar we hebben zo veel te stellen me oma momenteel... sloppy las dat je een wonder mag verwachten, wat geweldig! meiden die zwangeren, hoe is het met jullie sunshine ga weer voor je duimen! all knuffels!!! met de jongens is alles goed, volgende week weer school en p cb... xxxxxxxx
@Sepi: Daar hebben we alle begrip voor,je hebt wel andere zaken aan je hoofd. Het is heel fijn voor je oma dat jullie zo goed voor haar zorgen. Als de oudste van de week weer naar school gaat, heb je weer wat meer tijd over. Heeft hij er weer zin in? Met deze zwangere gaat het goed! Alleen zie ik wel op tegen de aankomende dagen als het zo warm gaat worden.
Hierbij de foto's van de baykamer. Het is nog niet helemaal klaar, schilderijtjes moeten nog opgehangen worden en de gordijnen
wauw hey, mooi kamertje Miran.... hou ook wel heel erg van dat hoogglans maar helaas de kamer die ik graag wilde was in hoogglans net iets te duur en aangezien ik niet zo'n poetser ben haha leek t me beter t niet te doen Mooi buikje trouwens.... nog maar 17 dagen en dan is t 3 september... laat de kleine maar komen ...
miranda; mooie foto's van jullie baby kamer! hij heeft wel zin om naar school te gaan, ik denk dat deze mama er meer aan wennen moet hoor! chelleke; hoe is het met M.? All; zo vond dat wij wel wat verdiend hadden... heb een reis naar turkije geboekt, begin oktober gaan we! P. eet nog steeds geen brood, klentebol wil er wel in verder is hij gek op liga koek, heeft hij dan ook zo op en drinkt nu uit een tuitbeker... maandag s naar school en donderdag met p naar cb toe... ook begint voor bij het overblijven weer wat ik altijd doe, dit keer groep 6,7&8. ik heb dan de grootste groep! Meiden dikke knuffel,xxx
Hier met Mila is alles goed, maak me alleen wel zorgen over haar afplatting, zal eens eff wat foto's plaatsen, misschien kunnen jullie mij gerust stellen... zou ze een helmpje moeten denk je?
chelleke, ik vind dat ze een mooi bolletje heeft, niet rond, maar dat hoeft toch ook niet.. ik ben geen expert erin... overleg het eens met cb of kinderarts maar dat zul je vast al wel gedaan hebben... xxx
@Chelleke: Ze heeft een mooi koppie! Het is niet helemaal rond, maar het scheelt denk ik ook dat ze nog niet zoveel haar heeft, daar door valt het ook allemaal wat meer op. Misschien even overleggen tijdens een bezoekje aan het CB. @Sepi: Lekker hoor een weekje naar Turkije, en dat hebben jullie zeker verdiend. Ik denk dat P alleen van luxe brood houd
Is iedereen deze warme dag door gekomen. Hier ging het redelijk. @Sun: Ik denk aan je,laat je morgen weten of je een TP hebt
Dank je wel dames. ik moet in sept weer terug naar de kinderarts voor de 3e prikjes zal t dan eens navragen... maak me erge zorgen, maar hoor van meerdere dat t wel meevalt hier gewerkt met dit warme weer pffff maar we zijn de avond door gekomen nu lekker een wijntje drinken en een zak chips erbij pakken