Pink ladies, deel 3!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door sloppyslayer, 5 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mrt

mrt Actief lid

16 aug 2010
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Miranda; mooi buikje hoor! En wat een leuk kamertje.. Nog effies, en dan is ze er...

Sun; hoest?

Sepi; hoest met oma?

Hier een heerlijk dag op school gehad. Ga volgend jaar voor het eerst kleuters draaien en heb lekker de klas op orde gebracht (in de airco, natuurlijk!)

Slop; hoest?

chellke; Ik zou het even vragen aan de arts. Ik kan wel zeggen dat ik het mee vind vallen, maar ik heb er helemaal geen verstand van. De achterhoofdjes van Julian en Lotte zijn nooit zo plat geweest. Maar dat waren twee spugers die heel snel rechtop gingen en op hun buik sliepen...

En de rest natuurlijk ook, hoest met jullie?
    Wij hadden van t weekend eigenlijk een kraamvisite gepland, maar dat was 2 uur tijden! Gaan we dus maar niet doen met die hoge temperaturen.

Lekker naar de plas morgen ochtend en morgenmiddag denk ik lekker binnen spelen.. Lekker koel! hihi!

Fijn weekend allemaal!

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @miran: mooi kamertje hoor! En heel mooi buikje :)

@chelleke: als je ongerust bent moet je de ha even laten kijken naar haar bolletje. Ik zie niks bijzonders maar heb er ook totaal geen verstand van.

All: hier is de misselijkheid aan het komen en ik baal nu al als een stekker :( moet ook zeggen dat ik mega hoofdpijn heb en dat help ook niet mee. Ik ven nu alleen maar vang voor weer een k*t zwangerschap....

3. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    Goedemorgen,

@Mrt: Heerlijk hoor weer in een schoon lokaal te beginnen.
    En kleuters lijkt mij best een leuke groep om te gaan draaien.

@Sloppy:Wat klote dat de misselijkheid weer aan het beginnen is.
    Ik hoop echt dat het dit keer snel over is en dat je er niet de hele zwangerschap last van hebt.
    Hoe gaat de woning jacht?

4. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Hier gaat het ook best. Gisterenavond geprobeerd om een nieuwe bikini te scoren, maar helaas. Baal er wel van hoor. Niets aan te doen. Daarna lekker met manlief en Sil gegeten in de stad. Begin alleen steeds meer last van bandenpijn te krijgen, zeker als ik wat "te veel" heb gelopen. Echt net of je een mes in je lies krijgt. Enige wat helpt is zitten of liggen. Ben alleen van nature niet zo'n stilzitter...

Half uurtje geleden wakker geworden, overal ramen open gedaan, wasje uit de machine gehaald, laatste (!!) was draait. Zo de was die buiten gedroogd heeft afhalen en opvouwen, heerlijk gevoel is dat altijd weer!

Ik denk de laatste tijd vaak terug aan de zwangerschap van Tristan en Kyra, en dan vooral alsin; over 2 weken en 1 dag zijn ze geboren. Ik hoop dat ik snel 4 weken verder ben, dan is voor mijn vevoel de crematie ook aachter de rug.

OWWWW!!! Goed nieuws!!!!! Vriendinnetje waarvan zoontje van 28 weken geboren is, mag vrijdag of zaterdag naar huis!!!!! Ben zo onwijs blij voor hun!!!! Hij is een echt vechtertje gebleken :)

Voor iedereen.. rustig aan doen vandaag, word een hele hete dag, geloof dat het niet meer zo warm is geweest sinds 1994!

5. sandra

sandra Fanatiek lid

Goedemorgen allemaal!

@Sunshine: Mijn duimen draaien op volle toeren hoor, succes!!

@MissQ: Een moeilijke periode voor jullie, lijkt me heel confronterend. Wel super dat het zoontje van je vriendin naar huis mag.

@Sloppy: Hopelijk niet weer zo veel misselijk deze zwangerschap. Was je vorige keer de hele zwangerschap misselijk?

@Chelleke: Je kan het hoofdje gewoon laten nameten bij de fysio, die kunnen dat veel beter dan beoordeling van een foto.
    Lucas had een voorkeurshouding naar rechts en had aan de zijkant een afplatting, door intensieve fysiotherapie, was deze voorkeur er snel uit en is een helmpje niet nodig geweest, je ziet er nu niets meer van.

@Miranda: Hopelijk ga je snel bevallen!! Super leuk kamertje trouwens en een hele mooie buik.

@Sepi: Sterkte, lijkt me erg moeilijk voor je oma.

@Hier: Mega druk op mijn werk, ik heb nog nooit van mijn leven zo hard gewerkt haha. Maar wel super leuk.
    Vandaag een lekker dagje thuis, en vanavond de BBQ aan, jammie heb er zin in!
    Morgen naar de efteling, we hebben een proefabonnement, dus we kunnen heel vaak, zo leuk:D

Geniet van het zonnetje vandaag allemaal!!

6. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    #526 Chelleke84, 18 aug 2012
    Laatst bewerkt: 18 aug 2012
    @ Mrt: Het probleem is dat Mila geen voorkeurshouding meer heeft. ze ligt echt afwisselend links en rechts alleen omdat ze absoluut geen buikslaper is heeft ze te veel op haar ruggetje gelegen... geloof me dat is nu over. ligt 's nachts in de delta sleeper en overdag zo veel mogelijk op haar buikje.... meer kan ik toch niet doen, en moet ze een helmpje tja.... dan is t niet anders...

@ Sloppy: Heb je nog een test gedaan? ben wel nieuwsgierig haha.... wat balen zeg dat je weer misselijk begint te worden.... hoe heeft je man gereageerd op de zwangerschap?

@ MissQ: Pff wat ben jij al ijverig geweest hahaha, hou je maar rustig met dit warme weer...

@ Miranda: Pff laatste loodjes en dan zo'n snikhete dagen... hopelijk kun je wat afkoelen in het water of zo??

@ Sandra: wanneer begint je school weer? alweer naar t 2e jaar... gaat snel he

@ Sepi: Sterkte meid... blijft een heavy tijd he... wel lekker dat jullie er even tussen uit gaan

@ Sun: Heel veel succes vandaag ik duim voor je!!! Laat je ons wat weten???

7. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Dames zullen we t er op houden dat Sun goed nieuws heeft. vanmorgen zou ze horen of er vanmiddag een terugplaatsing was.... waarschijnlijk had ze anders allang wat laten weten... we gaan dus uit van een TP 'tje he!!!! duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim voor Sun :)

8. sandra

sandra Fanatiek lid

Voor Sun:
    duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim,

@Chelleke: Ik heb nog 1 weekje geen school, en dan mag ik weer beginnen. Ik ben in februari gebonnen met de opleiding, dus nog een half jaartje eerste jaars;)

9. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    @Chelleke:Met een scheur in je vliezen mag je helaas niet gaan zwemmen. Anders had ik nu wel bij een zwembad gezeten ipv binnen op de bank:(:(.
    Ik heb de rest van de fam wel wel gestuurd naar het zwembad.

@Sandra: Leuk zo'n proef abonnement,ik wist niet dat dat ook bestond.
    En eet smakelijk voor vanavond.

@Bob: Je kunt inderdaad maar het beste in de ochtend alles opzetten en de rest van de dag alles potdicht houden dan blijft het nog een beetje koel.Jammer van geen bikini, zelfs niet in een winkel voor zw kleding.
    Veel sterkte voor de aankomende weken, want het zal zeker niet makkelijk zijn.

Nu ga ik verder met duimen voor Sun!

10. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Uiteindelijk ben ik toch geslaagd voor een bikini! En heb bij de Prenatal zo'n evrstevigende buikband gehaald. Vanmiddag mijn nichtje, haar man en 2 kids op visite gehad, was me toch gezellie! Zo buikband om en even naar de verjaardag van de buurman. Blijf niet te lang, merk dat dit toch best intensive dagen zijn zo met die warmte..

11. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    @Bob:Toch nog een bikini gescoord:D
    Hopelijk brengt de buikband wat verlichting, ik hoor er altijd wel positieve verhalen over. Is er trouwens al een buikje zichtbaar?

12. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Een buikJE?!!! LOL! Zal manlief vragen om straks (als we naar de braderie in Maurik geweest zijn) een foto te maken. Zijn de vorige keer bij schoonpapa van alles vergeten, ook de camera!

13. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Hier is mijn buikJE met 15 weken :)

Bijgevoegde bestanden:

14. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    @Sun, hoe is het gisteren gegaan meis?!! We zijn allemaal heel erg nieuwschierig.... xxx

15. sandra

sandra Fanatiek lid

Wauw mooi buikje MissQ!

@Sun: Hopelijk is alles goed gegaan.

Hier zo naar de efteling, lekker veel in de piranja:D

16. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    Dat is al een flinke buik Bob.
    Maar het ziet er mooi uit.
    Ik vind de jurk ook erg leuk.

@Sandra: Veel plezier in de Efteling!

17. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    En wat een goed nieuws dat de kleine van je vriendin mee naar huis mag. Wat een kanjer!

18. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Thx meiden!!!

@Sandra, naar de efteling???? Poehhh, zou je mij nu echt geen plezier mee doen met deze temperaturen.... veel zonnebrand mee! Veel plezier, wij gaan volgend weekend.

@Miranda, ja, ze zijn zo blij dat hij eindelijk mee naar huis mag. Nu nog blijven duimen dat het allemaal goed mag blijven gaan!

19. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @MissQ: Wow, mooi buikje zeg....
    @Sandra: Veel plezier in de Efteling
    @Miranda: Rustig aan hè met die 38 graden van vandaag....... respect voor je hoor!!!!

20. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

Thnx voor al het duimen:D Het heeft geholpen :D:D:D:D
    GOED nieuws. Er zijn er gisteren twee teruggeplaatst. Uiteindelijk waren er 6 embryo's maar niet van topkwaliteit. Helaas kan er dus ook niks ingevroren worden maar we zijn allang blij dat we een terugplaatsing hebben gehad. Ik vind het echt wel een vreemd idee, dat er nu 2 in mijn buik zitten. Nu twee spannende weken en dan mogen we hopelijk testen op vakantie :D We gaan zaterdag weg...
    Ben helemaal blij :D Wel erg warm, die hormonen werken daar niet echt aan mee hihi.

Deel Deze Pagina