Pink ladies, deel 3!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door sloppyslayer, 5 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Hellow dames. ik meld me ook weer even...
    Manlief al de hele week ziek dus sta er eff alleen voor... helaas dus even weinig tijd voor ZP.... Vanavond feestje van mijn werk en daar wil ik echt persé heen dus zal ik vandaag ook weer even erin moeten vliegen om alles af te krijgen:).
    Zodra manlief weer beter is kom ik even rustig bij lezen en op iedereen reageren...

Dikke knuffel voor jullie allemaal XXXX

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    MEiden: Ik mis jullie :(

Hier een hectische dag gehad met 2 meisjes die het heerlijk naar hun zin hadden en vonden dat slapen voor baby's was.
    Mijn schoonmoeder weer opgenomen in het ziekenhuis maar ook weer naar huisgestuurd werd om later weer te horen dat ze weer naar het AMS moest voor een dotter behandeling en misschien zelfs meerdere stands.........pfffff ik heb met haar zorgverz gebeld over dat ze maar af en aan naar het ziekenhuis moet en elke keer als ze iets beter is weer naar huis gestuurd word. We moeten een klacht in dienen tegen het ziekenhuis want dit is niet normaal.
    Ik geloof dat dit de 10de opname is in 3 á 4 wkn tijd! En elke keer met de ambulanse naar het ziekenhuis omdat het te ernstig is........om vervolgens 2dgn later weer naar huis te mogen.

Suzannah en Megan liggen eindelijk samen op de kamer maar vannacht was het weer raak met haar kramp, kwam omdat ze weer een dag poepen overgeslagen had :(
    Hopelijk vannacht beter :D

Begin nu ook zenuen te krijgen voor woensdag. Ik kreeg een sms van het ziekenhuis dat we ons om 8.15 moeten melden en toen merkte ik dat ik het wel heel spannend vind hoor.
    Ook omdat het wel eens lang kon duren volgens de neuroloog en ze nu het darm onderzoek er bij kan krijgen houden ze haar langer onder narcose......brrrrr
    Maar het moet.

De fysio was weer geweest en die was wel heel tevreden en erg trots om haar vooruit gang maar ziet wel steeds duidelijker dat het een neurologisch kindje is. Je zit dat aan bepaalde bewegingen.
    Ook de kinderchirurg dacht direct iets afwijkend aan haar te zien maar durfde dit niet te zeggen.......dit zijn wel allemaal bevestigingen waar ik liever niks van had geweten.
    Maar aan de andere kant zie ik het zelf ook heus wel hoor, maar ik wil het graag vergeten.
    Het is zo'n lief en makkelijk meisje :D

Zo nu ga ik lekker op de bank zitten :D

Laterzzzz

3. mrt

mrt Actief lid

16 aug 2010
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Slop, mop, heel veel succes morgen... Ik zal aan je denken..
    Hier ook een meisje dat nauwelijks wil slapen overdag... PFffffff...
    Niet normaal, afgelopen zondag heeft ze gedraaid op 2 uurtjes..

En vandaag was ze redelijk op tijd wakker, rond 7h00, normaal 6h00 :$, en geslapen na een hoop stampij, van 9h10 - 11h00.. Maar daarna he-le-maal niet meer! Drama!! Chagerijnig natuurlijk, en niet alleen zij... :)
    Maar goed, de beer is geveld en ze ligt/zit nu in bed te maffen in een onmogelijke houding, sinds 30 minuten.. We zien wel hoe laat ze wakker wordt!
    Toedeloe

4. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Lieve slop: Heel veel succes morgen en hopelijk valt het allemaal mee... ik denk aan jullie en duim voor jullie.

Liefs Michelle

5. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Heel veel succes Sloppy.

6. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    Goedemorgen allemaal,

Lieve slop sterkte vandaag! Ik hoop zo dat ze wat voor jullie kunnen doen en dat er snel duidelijkheid komt.

@Bob: Voor jou nog maar een paar dagen tot de testdag, hoe voel je je? Ik hoop op positief nieuws vrijdag. Gaat verder alles goed met jullie.

@Chelleke: Hoe is het met jullie kleine meisje? Doet ze het een beetje goed?

Hier inmiddels al weer 25 weken! En ik heb al een behoorlijke buik al zeg ik het zelf.

x Miranda

7. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    We krijgen een meisje!

8. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    @Miran, wow!!! Goed nieuws meis, FOTO!!!!

Ik heb er geen goed of slecht gevoel bij. Vanmorgen de laatste Utrogestan capsules ingenomen en nu moet mijn lichaam het zelf gaan doen. Nog maar 2 daagjes :)

9. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    Foto's zal ik nog wel eens plaatsen.
    Die houden jullie nog te goed.

Ga je eerst thuis nog testen of pas voor het eerst in het zh?

Ik ben gelukkig vrij vandaag, want het kan weer behoorlijk warm worden

10. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @miranda: wat leuk een meisje!

@bob: spannende dgn hoor! Ik duim nog steeds voor jullie hoor!

Hier ligt het meisje op de tafel. In slaap gaan ging heel goed en nu is het wachten tot ze klaar is.
    De biopt van haar darmen ging helaas niet door omdat het niet op het schema paste. We horen nog hoe ze het nu gaan doen.

Zelf denk ik dat al haar klachten door kma komt.....
    Als ik haar nu bekijk en foto's van 3wkn geleden toen ze nog koemelk kreeg was ze heel erg opgeblazen. En ook haar linker kant komt nu veel meer mee en haar hele lijfje voel heel anders aan. Veel meer ontspannen.....
    Ik denk dus nu nog meer dat het allemaal komt door een hele heftige kma.....
    Hopelijk horen we snel meer.

11. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Hier is alles goed gegaan en zijn we onderweg naar huis! :D

12. mrt

mrt Actief lid

16 aug 2010
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    fijn slop....

Miranda, wat leuk! weer een pink lady-meid er bij! hihi
    Hoest verder met je? gelukkig de 21 weken voorbij, dat scheelt. Je zult het best spannend gevonden hebben, lijkt me..

MissQ; we blijven duimen, hoor! laat je het weten, als je getest hebt?!?!

13. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Suzannah heeft vandaag helemaal geen melk gedronken en ook haar laatste fles niet gehad. Wel gemaakt natuurlijk maar ze wilde echt niet.
    Ze heeft wel een bakje soya yoghurt op en natuurlijk voldoende gedronken maar wie weet hier hoe belangrijk melk nog voor haar is?

14. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Ik probeer me in te houden met thuis testen. Het is bijna morgen half 11 he!

15. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    @Sloppy: Volgens mij is melk nog wel redelijk belangrijk op die leeftijd, maar zeker weten doe ik het niet. Ik vind yoghurt ook wel onder de melk produkten vallen. Jammer dat de darm biopt niet door ging, moeten jullie weer een keer terug. Is KMA nu de uitslag? Of horen jullie dat een andere keer. Veel sterkte met het kleine meisje.

@Mrt: Ik vind het ook leuk dat ik weer terug ben. Ik heb er even geen behoefte aan gehad. Ik ben blij dat ik de 21 weken voorbij ben, het deed toch eer met mij dan ik had verwacht.

@Bob: Wat knap dat je je hebt ingehouden. Hopelijk kunnen jullie vannacht een beetje slapen. Ik denk morgen aan jullie!

16. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @BOB: duimduimduim!!

@Miranda: We weten nog niet of het KMA is, het kan ook nog een stofwisselingsziekte zijn. We krijgen de uitslag van de MRI op 6 juni.
    Voor de darmen hebben we op dezelfde dag een bel afspraak en dan horen we wat ze nu gaan doen.

Vanmorgen heb ik Suzannah melk gegeven waar ze zo'n 100ml van op gedronken heeft. Ik denk dat ik als ze een jaar is overstap van de pepti naar de Soja want dit vind ze misschien lekkerder.
    Ik blijf het haar gewoon aanbieden.

17. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Het is toch niet gelukt om me in te houden meiden......

Even een fotootje spammen.......

18. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    @Bob:Wat een vette streep!!!!!!
    GEFELICITEERD!!!!!!!!!!
    Ik ben zo blij voor jullie

Die test in het zh zit wel goed.

19. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    @Sloppy: Misschien vind ze soja lekkerder dan gewone melk.
    Ik zou dat zeker blijven aanbieden, melk is melk.
    Fijn dat ze 100ml heeft gedronken.

20. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Thx Miran!!

Deel Deze Pagina