@Chelleke:Baby zit nog steeds in de buik. Ik wordt nu ook wel erg ongeduldig @Bob:Gelukkig was de Efteling leuk, dan is de pijn niet voor niets. Doe je wel rustig aan verder.
Wauw mooie buikjes dames!! @MissQ: Fijn dat het zo leuk geweest is, nu maar even rustig aan met je buikje. @Miranda: Spannend hoor, die laatste dagen, hoop dat de kleine nu snel gaat komen.
Goedemorgen, Hier alles rustig! Helaas wel heel beroerd geslapen, ieder uur er uit om te piesen. En tussen door veel wakker gelegen. Gelukkig heb ik boeken genoeg om de nacht door te komen. @Sun: Hoe is het bij jou? Heb je nog veel pijn van de overstimulatie? Hebben jullie al een vakantie bestemming gevonden?
Wat een buiken, MissQ gaat je heel hard voorbij Miranda Het gaat redelijk, maar het ergste is dat ik verschrikkelijk bang ben om ongesteld te worden. Gister wist ik zeker dat dat ging gebeuren en nu ben ik een beetje misselijk maar kan ook van de medicijnen komen. Elke keer als ik naar de wc ga, ben ik bang bloed te spotten, zo begint het namelijk altijd enz. enz. Wordt echt gek van mezelf. Gelukkig gaan we morgen op vakantie naar Frankrijk. We hebben besloten om toch te gaan kamperen en de arts vond het een prima idee zolang we niet de rimboe ingaan. Zijn dus druk bezig met auto inpakken en laatste dingen uitzoeken. Ik zit voornamelijk op de bank en stuur aan aangezien ik toch nog heel rustig aan moet doen... Hoop zoooooo dat ik positief test het weekend pffff........
mooie buik miranda!!! En MissQ Ook een hele mooie buik! Sun: ik kwam ook even kijken hoe het met jou is hoor! mijn duimen draaien hoor!
@Sunshine: Wat moeten jullie in spanning zitten zeg Wel lekker dat jullie toch nog op vakantie gaan,geeft toch wat afleiding. Ik hoop zo op een positieve test van het weekend.Laat je het wel weten. Alvast een hele fijne vakantie.
Iemand een goede tip tegen muggen/ muggenbeten bij kleintjes??? een klamboe is geen optie.... ze pakt alles in haar handen wat ze pakken kan @ Sun zet m op.... roze die test @ Miranda: En??
@chelleke: Er bestaat anti-mug spul voor baby's ik heb het bij de etos gekocht...........weet alleen ff niet zo snel wat het kost. @Sun: hou ons wel op de hoogte hoor! Mijn duimen zijn bijna blauw hoor
Vanmorgen een hele mooie echo gehad, wat was ik blij zeg! Hartje klopt goed en de kleine is erg bewegelijk!!! Bloedonderzoek was helemaal goed en bloeddruk ook. Maandag weer echo.
@Bob:Wat een fijn nieuws dat alles weer in orde was. Ik denk aan jullie deze week. Hier begint het weer te rommelen,maar ik durf er niets van te verwachten.
go Miranda, go Miranda, go Miranda, go Miranda, go Miranda, go Miranda, go Miranda, go Miranda, go Miranda, go Miranda, maak er nog eff een augustus baby van ik wil roze................. ( sorry ik ben gewoon lekker gek vandaag, maar kijk gemiddeld 3x per dag om te kijken of er hier al nieuws is van jou of Sun.. @ MissQ:Yes... wat een gerust stelling, op naar de 19 weken..
Succes Miranda, ik duim voor je dat de bevalling snel mag gaan beginnen en hij zeer voorspoedig gaat met een gezonde beeb als gevolg!