Ohhh spannend, hopelijk is ze aan het genieten met een klein meisje in haar armen. @MissQ: Fijn dat je een mooie echo hebt gehad! @Sunshine: Mijn duimen draaien nog steeds, en een fijne vakantie!!
Hier nog steeds geen baby. Maar het blijft rommelen. maar er zit totaal geen regelmaat in. Ik heb heel beroerd geslapen, dus vandaag overdag maar eens een heerlijke tuk gedaan. Ik ben ongeduldig
Joehoe kleine baby van Miranda... je moet toch echt nu gaan komen hoor. graag binnen 24uur, mama wil een augustus baby... @ Sun: Geen nieuws is hopelijk goed nieuws.... wij willen rozeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee nog 3 daagjes werken na vanavond ( jaja ben op t werk en zo ongeduldig) en dan eindelijk VAKANTIEEEEEEEEEEEEEE
Ik hoop wel dat al dat gerommel ergens goed voor is. Iedere keer denk ik en nu is het zo ver, maar helaas. @Chelleke:Heerlijk voor uitzicht vakantie. Succes met je laatste dagen.
Goede morgen, Hier nog steeds niet, het rommelen is ook opgehouden. Helaas wel heel vroeg wakker. Misschien straks nog maar even terug gaan. Vanmiddag naar de gyn om 16.15, ben benieuwd. Alvast een fijne dag voor iedereen.
EVen mijn berichtje spammen wat ik bij gratis heb gezet op zp, misschien kan ik er hier iemand blij mee maken. Ik heb hier 3 vouchers liggen voor een gratis brunch bij Van der Valk Nuland of 's-Hertogenbosch-Vught op zondag. 1 persoon gratis tegen 1 betalende persoon. Deze vouchers zijn dit weekend en volgend weekend nog geldig. Helaas hebben wij al afspraken staan, dus kunnen we zelf niet. De vouchers mogen gratis weg! Wie kan ik hier blij mee maken?!!
@miranda: September is ook een hele mooie maand om een kindje in te krijgen! En als de kleine straks naar school gaat dan kan ze heel vaak op de eerste dag trakteren Succes van middag en misschien heb je zelfs al ontsluiting meis @missQ: helaas we hebben het druk dit weekend. @chelleke: JAAA BIJNA VAKANTIE lekker hoor @Sun: hoe is het meis? heb je het testen nog kunnen voorkomen? Ga je morgen testen? ohhh ik ben zo beneiuwd ik hoop zo dat het raak is bij jullie!
@Bob: Ik denk dat wij ook te druk zijn dit weekend Er moet vast wel iemand op dit forum zijn die het wil hebben. @Sloppy: Natuurlijk is September ook leuk. Ik gok zelf op zondag.
Ik heb al 3-4 cm ontsluiting..hiep hoi! Zodra de eerste weeen beginnen moet ik naar het zh, voor een AB infuus. Dan is dat gerommel toch ergens goed voor geweest. De gyn denkt dat het niet lang meer duurt, dus ik gok op zondag. Ze wilde mij maandag gaan inleiden,maar daar heb ik voor bedankt. Dus al met al goed nieuws en nu maar afwachten
Joehoe, lief klein beebje van Miranda, kom jezelf maar laten zien, jouw papa en mama zijn heel erg benieuwd naar jou.... !
@Sun: Ik denk aan je deze dagen, en mijn duimen draaien overuren. Ik hoop zo dat je morgen goed nieuws hebt. @Bob: Blijf de baby maar flink aanmoedigen! Misschien hoort ze je wel.