Pink ladies, deel 3!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door sloppyslayer, 5 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Oehhhh.. das vanavond om 21:00 uur op Nederland 3!!!!!!!

2. sandra

sandra Fanatiek lid

@Miranda: Hopelijk mogen jullie morgen naar huis, zal wel super zijn om thuis te kunnen genieten van je gezinnetje!

@Sloppy: Komen jouw meisjes op tv dan? Volgens mij heb ik iets gemist.

Hier op de fiets naar mijn werk gegaan, ik heb zo'n hekel aan fietsen. Gewoon wandelen vind ik heerlijk maar fietsen is echt niet mijn ding, dus ik ben blij dat mijn autotje weer voor de deur staat:p

3. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    @Sandra:
    Dit is de aflevering waar Megan en Suzannah de kinderen van dit meisje spelen in de reconstructie. Dus kijken allemaal! (aldus de FB van Slopp!)

4. sandra

sandra Fanatiek lid

Wat ontzettend leuk, ga zeker kijken. Maar volgens mij wordt het op 12 september uitgezonden.

5. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Euh oeps, 21:57 , volgende week.... sollie!

6. sandra

sandra Fanatiek lid

Haha geeft niet, volgende week gaan we allemaal kijken!

Morgen is je mannetje jarig, zes jaar alweer. Hij is bijna net zo oud als Jasper die wordt 9 oktober zes.

7. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @sandra: MissQ had het al uitgelegd :D Ze hebben meegespeeld in een reconstuctie filmpje voor tijdens deze aflevering. was wel een leuke ervaring maar toen we het verhaal hoorde moesten we wel f slikken hoor.

8. sandra

sandra Fanatiek lid

@Sloppy: Inderdaad een heftig verhaal, heb het net even gelezen.

Heb net over mijn lijk gekeken poeh dat is ook heftig zeg....
    Kijken jullie daar ook naar?

9. Meijke

Meijke Niet meer actief

Sun, wat geweldig, gefeliciteerd!!

En Miran, jij ook van harte, prachtige naam!

10. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    ik heb gestemd hoor Meijke... al meteen toen ik de foto zag wist ik dat t jouw meisje was...

11. sepi

sepi Actief lid

26 jun 2012
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    sil; alsnog gefeliciteerd met je verjaardag!!! Ben je lekker verwend en heb je een gezellige dag gehad?
    XXX

12. sepi

sepi Actief lid

26 jun 2012
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    meiden...
    dikke knuffels van mij!!!

Hier alles goed, s. is weer begonnen met zwemles, ja hij heeft er zin in en wil door voor b...
    hopelijk lukt dan in een maand...?
    volgende maand op vakantie namelijk.

p, huilt alles bij elkaar, is even beter gegaan...maar is nu weer hopeloos zitten doet hij ook nog niet... wel optrekken

xxx

13. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Vandaag voor mijn verjaardag een smartphone gekregen. Eindelijk ook zp in bed en op de bank hihi

verder alles goed met iedereen?

14. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    Hoi Meiden,

Hierbij nog een foto van ons meisje.
    Vandaag pas thuis gekomen en heerlijk genieten van ons gezinnetje.

Chelleke en Sil van harte gefeliciteerd met jullie vandaag.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      29,8 KB
      Weergaven:
      4
  15. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Hier ook gestemd Meijke!

@Chelleke, ik dacht dat jij ook jarig was... had een paar keer op FB gekeken, maar zag geen felicitaties *bloos* toen begon ik te twijfelen...... beetje laat, maar nog van harte gefeliciteerd.. :)

@Sepi, hoelang heeft hij over A gedaan? Het zou mooi zijn als hij B voor de vakantie zou hebben! Zielig dat het kleine mannetje zo huilt, wat is er met hem?

@Miranda, wat een heerlijke foto! Fijn dat jullie naar huis mochten. Hoe gaat het nu met jullie?

Thx voor jullie felicitaties! Silvester is super verwend!! We kregen de hele dag door visite, best vermoeiend, maar wel heel erg gezellig. De laatste ging om half 9 weer naar huis. Even de glazen en bordjes/schaaltjes binnen gezet en toen zelf richting bank verhuisd. Manlief was er vanmorgen om 6 uur al weer uit, Sil om half 7 en ik 10 minuutjes later.

Vandaag beloofd weer een warme dag te gaan worden, ik weet nog niet percies wat we gaan doen. Hier in de buurt jaarmarkt of bij vrienden langs van wie hun kiddo vrijdag 1 is geworden. We denken er nog even rustig over na! Hebben jullie al plannen voor vandaag?

16. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Thanks missq. Stonden veel felicitaties op facebook hoor hihi. Lief dat je aan me dacht.

Wat een mooi meisje miranda.. Geniet maar lekker

17. sandra

sandra Fanatiek lid

Ohhh wat een heerlijk meisje Miranda, fijn dat jullie nu thuis zijn. Lekker gaan genieten van je gezinnetje.

Alle jarige gefeliciteerd!!

Hier gisteren de 65e verjaardag van mijn schoonvader gehad, met de hele familie naar drievliet geweest en daarna een pannekoek gegeten in een pannekoek restaurant.

Vandaag een beetje thuis in de tuin hangen en vanavond steken we de BBQ aan.

18. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    We zijn heerlijk thuis gebleven, jeetje, wat een hitte zeg.... iPhone gaf 29 graden aan. Heb af en toe toch maar de schaduw opgezocht. Manlief heeft de BBQ al aangestoken, waarschijnlijk voorlopig weer de laatste keer.

Morgen de 20 weken echo, begin toch wel een beetje zenuwachtig te worden. Hopelijk is alles gezond en kunnen we zien of we een jochie of meidje krijgen. Pfffff, was het maar alvast een uurtje of 1 morgenmiddag!!!

19. mrt

mrt Actief lid

16 aug 2010
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh, missQ, ik zal voor je duimen hoor! Altijd spannend, 20 weken.

Miranda, wat een lekker grietje zeg! Heerlijk.. Lekker genieten!

Wij zijn vandaag met onze nieuwe auto MET AIRCO! naar vriendinnetje geweest in Arnhem! Net thuis en de kids op bed.

Van de week spannende week. Lotte krijgt as donderdag buisjes en misschien wordt de neusamandel eruit gehaald, maar alleen als die te groot is..

Vorige week naar de KNO geweest voor t eerst en we konden gelijk deze week terecht voor OK! Beter. En volgens de arts zijn dan eindelijk onze gebroken nachten verleden tijd en zal ze gaan doorslapen... ikhoophetikhoophetikhoophet!

Toedeloe

20. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Dat is goed nieuws mrt!! Ik duim met jullie mee!!!

Deel Deze Pagina