Pink ladies, deel 3!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door sloppyslayer, 5 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder86

Vlinder86 Actief lid

13 okt 2010
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve lieve pink ladies!
    Ik durfde bijna niet meer te komen, nadat ik jullie zo verwaarloosd heb...heel veel excuses daarvoor!
    Maar omdat ik jullie gewoon echt mis, besloot ik toch weer een berichtje te posten hier.

Ik heb hier zo fijn met jullie gekletst en zoveel gehad aan jullie tips/steun..dat heb ik de afgelopen maanden echt gemist maar het schoot er gewoon bij in door alles om me heen...het was ineens zo overweldigend!
    Ik merkte dat het er in sloop..alle drukte om me heen, de onrust in m'n lijf waar ik vanaf moest, onzekerheid door de bv die ineens niet meer lekker liep, m'n laptop die t niet goed meer doet en internet er steeds uitviel...al die dingen zorgden ervoor dat ik hier steeds minder kwam en uiteindelijk niet meer.
    Zo jammer...

Ik hoop echt dat ik weer met jullie mee mag kletsen..lijkt me zo leuk met het vertrouwde clubje:)
    Na de geboorte van m'n meisje is het best druk geweest, kwam voornamelijk door mezelf...niemand af willen wijzen terwijl het eigenlijk niet uitkomt, druk maken om van alles en natuurlijk de onzekerheden die elke moeder heeft.
    Maar het was ook heel veel genieten hoor!

Bijlezen hier was niet te doen...maar heb door de pagina's gebladerd en kwam toen een aantal dingen tegen waar ik op wil reageren!

Ik zag dat MissQ weer zwanger is!!! Gefeliciteerd. Meid wat ben ik blij voor je..het is je zo gegund! Een jongetje van inmiddels 20 weken en 3 dagen..ik hoop dat je een fijne zwangerschap hebt en er van geniet.

Sun!! Ook jij zwanger, geweldig! Gefeliciteerd, ik wist niet wat ik zag!! Het is jou ook zo ontzettend gegund! Hoe voel je je? Geniet van dit bijzondere wondertje in je buik!

Miranda, je bent net bevallen zie ik..gefeliciteerd!!!! Hoe gaat het met jou en de kleine? Heb je een goeie bevalling gehad?

Excuses als ik nog meer goed nieuws over het hoofd heb gezien..of minder goed nieuws dat kan natuurlijk ook!

Update van mij en m'n dochter:
    Ik heb mijn draai gevonden en ben de onrust kwijt nadat ik stopte met bv! We weten nog steeds de preciese oorzaak niet dat ze niet meer goed dronk uit de borst, maar toen ik zag dat ze bijna niet meer aankwam ben ik direct gestopt! Eerst nog gekolft, maar dat was op den duur ook niet genoeg meer! Toen besloten helemaal te stoppen met bv na 4,5 maanden..een moeilijke keuze,want had het graag langer gedaan..maar eenmaal getopt, kreeg ik er een heel ander kind voor terug! Ze genoot van de fles, was een hele dag vrolijk, huilde amper, sliep heerlijk..wat wil een moeder dan nog meer?

Indya is nu 8,5 maanden en een echte kleine wijsneus! Altijd vrolijk, lacht naar iedereen en weet goed wat ze wil:)
    Ik geniet enorm van het moederschap en moet toegeven dat het wel weer begint te kriebelen..bij mijn vriend ook wel trouwens;)
    Zijn nog niet begonnen hoor, maar denk er nog overna wanneer ik dat zou willen..over paar maanden misschien? Wie weet...

Ik hoop dat ik weer met jullie mag mee kletsen en jullie me vergeven dat ik jullie zo lang heb laten zitten!

Liefs, vlinder xxx

2. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Tuurlijk mag je weer meekletsen, wat dacht jij dan!!!!! Kreeg kippevel bij het lezen van je berichtje, thx voor je lieve woorden. Het gaat erg goed hier, begin er een beetje van te kunnen genieten (ondanks dat ik vandaag erg geplaagd word door steken rechts onderin mijn buik).

Fijn weekend allemaal!!!

3. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Zojuist mijn kraamzorg geregeld, weer een stapje in de goede richting!!!!!

4. Vlinder86

Vlinder86 Actief lid

13 okt 2010
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt MissQ! Lief van je!:)
    Fijn dat je begint te genieten..dat is belangrijk.
    En goed dat je kraamzorg geregeld is, kan je dat alvast van je lijstje afstrepen;)
    Voor jou ook een fijn weekend!

5. sandra

sandra Fanatiek lid

@MissQ: Wat een mooi filmpje van je kleine man, heerlijk van genieten.

@Vlinder: Welkom terug, leuk dat je weer mee komt kletsen. Fijn dat het zo goed gaat!

En dame's we schrijven nu al twee jaar met elkaar, wel bijzonder toch!! Misschien toch eens leuk om een keer te daten met elkaar?

6. Vlinder86

Vlinder86 Actief lid

13 okt 2010
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je Sandra!
    2 jr is zeker bijzonder!
    Ik wist niet of jullie elkaar inmiddels al ontmoet hadden of niet, maar uit jouw woorden begrijp ik van niet...
    Het lijkt mij ook heel leuk:)

7. sandra

sandra Fanatiek lid

Het was wel de bedoeling, maar het is er niet van gekomen en nu iedereen van ons clubje zwanger of bevallen is, hebben we wel iets te vieren toch!!

8. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Al twee jaar! Wow das zeker erg bijzonder en kijk eens hoeveel we met elkaar gedeeld hebben in deze 2jr!

Vind het ook wel vaak heel appart hoe een klein clubje we zijn en hoeveel we mee gemaakt hebben met z'n alleen..........mooie en minder mooie, blije en verdrietige dingen......maar we kunnen met alles bij elkaar terecht :D

Zo mooi!

9. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @vlinder: welkom terug!!

10. sandra

sandra Fanatiek lid

Even Lucas spammen met z'n nieuwe schoenen:D

DSC_0156.jpg

11. Vlinder86

Vlinder86 Actief lid

13 okt 2010
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je Sloppy!
    En idd zeker bijzonder!

Sandra: wauw, wat is Lucas groot geworden!! Wat een knap ventje:) en mooie schoenen uiteraard!

12. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @sandra: wow wat een knul word het in ene! En leuke schoenen :)

@vlinder: fijn om te lezen dat alles nu een beetje rustiger word en dat je geniet van meisje :)
    Zal je ff snel bijpraten: megan alles goed na een nogal heftige keel en neusamandellen operatie met uitdroging, abses en veel pijnstilleng. Maar nu is het een heel ander kind en we zijn blij dat ze nu eindelijk gaat eten :)
    Suzannah heeft KMA, soja allergie, druif allergie en nu komt er waarschijnlijk varkensvlees allergie bij dit zijn we aan het checken. Ze heeft een mei scan gehad en een darmbiopt daar kwam allemaal niks uit, maar volgens de KA kon het geen KMA zijn.......grrrrrr
    Ze hebben tot 4mnd geleden gedahct dat ze waarschijnlijk nooit zou lopen en sinds 2wkn kan ze lopen :) haar ontwikkeling aan de linker kant bleef achter en ze had bijna geen kracht. Ze kon niet zelf zitten en niet staan en als we haar wel neer zette zakte ze weg over links. 2wkn na het stoppen van de koemelk zagen we al heel veel verschil. En een maand na het stoppen kon ze voor het eerst zonder laxeer middelen poepen :) en dat sinds dat ze 6wkn oud was!
    Ze krijgt nu alleen geitenmelk producten en daar reageerd ze heel goed op. Deze week weer 2 carcottes gegeven (0,5%melk) en dan poept ze een hele dag niet en zit ze vol met lucht, kramp en huild ze veel. Dus voor mij is het totaal koemelk vrij :)
    Ze word al zo groot! Ze heeft 7 tanden en kan al heel goed lopen :) ook kan ze zonder hulp gaan staan sinds een paar dgn! Zoooooo trots.
    Zo dat was het in het snel.....hihi

Xxx nu ff lekker tv kijken.

13. mrt

mrt Actief lid

16 aug 2010
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom terug Vlinder! hihi

Hier ook alles ok.. Lotte loopt ook, van de week neusamandel en buisjes gekregen.. Weet nog niet echt of het werkt want ze is nog steeds MEGA verkouden. Alleen nu met dit verschil dat ze ondanks al het snot, wel slaapt!!! mama = BLIJ

14. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    Het meiden ik lees stiekem wel eens wat mee maar verder vind ik gewoon de tijd en energie niet om veel te reageren sorry daarvoor.
    @vlinder welkom terug
    @sloppy lees net ff je kleine update mijn keuze zou idd ook, geen koemelk meer zijn hoor
    @misq lekker aan het genieten goedzo meid

Verder iedereen dikke knuffel

Hier vooral druk merk toch wel dat 28 uur werken met 2 kids best zwaar is heb vaak ge doe achter teken aan e lopen. Kom ik thuis kan ik daar verder gaan pffff maar komt vast goed (hoop ik hahaha)

15. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@Vlinder, welkom terug!

@Sloppy, WOW wat bijzonder dan he, als ze toch gaat staan en lopen. Die artsen zijn soms ook zooooo eigenwijs...

@Sandra, pfff wat gaat dat hard he?! En die schoenen zijn echt stoer!!!

@All, hier voel ik me prima, kan alleen mijn broeken niet meer aan....... Vind het nog wel heel vroeg om nu al nieuwe te kopen maar dit is ook niks. Draag nu veel rokjes maar ook die panty's/leggings zitten strak. Hihi had niet verwacht dat het zo snel zou gaan. Zouden het er toch 2 zijn?:D

16. sandra

sandra Fanatiek lid

@Sunshine: Wat mooie banner, staat super!!! Hebben ze er 1 of 2 teruggeplaatst? Anders is er natuurlijk best kans op een tweeling, spannend hoor!!

@Chelleke: fijn hoor dat je meisje het ineens zo goed doet, ze is nog snel ook met stappen.

@MRT: Lotte ook al lekker aan het stappen wat gaat het toch snel.

17. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Hoi meiden, net bijgelezen, waren het weekend in Belgiƫ omdat mijn ouders 35 jaar getrouwd zijn. Heerlijk weekendje gehad, helaas wel met bandenpijn. Super geboft met het weer! Dalijk onze honden weer ophalen en vandaag werken.

@Sun, spannend, mag je niet eerder even langs komen voor een echo?!!!

18. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    #758 Chelleke84, 17 sep 2012
    Laatst bewerkt: 17 sep 2012
    even snel tussen door met aangezien mijn dochter last begint te krijgen van haar prikjes vanmorgen.
    vanavond reageer i even via pc is makkelijker, maar welkom terug lieve vlinder... natuurlijk mag je terug komen xx

19. sunshine81

@Sandra, haha ja vind het ook super staan, weer eens wat anders hihi. Yep er zijn er 2 teruggeplaatst:D Ben erg benieuwd. Heb zelf het gevoel dat het er 2 zijn maar ja...

@MissQ, jammer van de bandenpijn, wel fijn dat je het leuk gehad hebt. Weet ik niet, ze zeiden meteen 4 weken na posi-test. Alleen met bloedverlies ofzo moest ik bellen. Ach we wachten al 3 jaar dus die twee weken kunnen er ook nog wel bij...

@Chelleke, zielig he dat ze dan zo'n pijn hebben. Wel super fijn dat het verder hartstikke goed gaat met de kleine! Lekker van genieten!

@Hier weer eerste dagje gewerkt na 5 weken. Was wel gek, iedereen is meteen op de hoogte en leeft helemaal mee. Ben wel kapot pffff. Vanavond maar lekker op tijd naar bed!

20. sunshine81

Buik1.jpg

Zijn dit echt alleen mijn darmen of toch twee??:D

Deel Deze Pagina