Pink ladies, deel 3!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door sloppyslayer, 5 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @bianca maakt het wel extra heftig dat je wederhelft je niet begrijpt. ik hoor helaas dat deonbegrip vaker voorkomt. gelukkig steun bij je ouders want stwun heb je hard nodig!! en idd schrijf lekker van je af lucht misschien wat op

@miranda zit je niet mee he meid. hopelijk kun je nu gaan genieten

hier gaat t redelijk evi word bijna een jaar en ik krijg steeds meer gevoel dat ik mezelf voorbij ren. ben constant bezig en daardoorveel moe.
    van week ff kort gebabbeld met juf van bryan en ze wil toch gesrek met os aangaan. van ene kant kwnt hij zijn grenzen niet bv als ze op school vngertje spelen gaat hij er zo in op dat hij andere kindereb pijn doet. maar va andere kant durft hij in kring niet mee te doen en zoekt hij ook geen oogcontact dus hee tegenstrijdig weet zelf niet goed wat ik ermee mpet en wprstel wr nu ook behoorlijk mee

2. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Even spammen :) Buikje met 21+1

Bijgevoegde bestanden:

3. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @miranda: De pech houd bij jou echt niet op hoor! Ik zeg dit woord echt voorlopig jullie laatste ziekenhuis opname! Sterkte meis en een dikke knuff.

@bianca: wat vind ik het erg dat jou wederhelft het allemaal niet wil begrijpen en afspraken niet na gaat komen! Kan er zelfs een beetje boos om worden hoor. Mijn vriendin heeft een pnd gehad dus ik weet wel hoe zwaar dat is als je langs de zijlijn staat als man en dat hij heel veel op zijn bordje krijgt. Maar je begint samen aan een kindje en dit heeft grote gevolgen op jullie leven en zeker als je een pnd krijgt.
    Goed dat je besloten heb je medicijnen te gaan slikken. Mijn vriendin is toen ook was begonnen met opknappen!
    Heel veel sterkte! Fijn dat je bij je ouders terecht kan voor hulp en steun!
    Denk je dat je er nog met je vriend uit gaat komen? Ik hoop het wel voor jullie maar of het nu in een huis is of in de vorm van samen voor jullie meisje er zijn......xxx

4. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @missQ: Mooie buik hoor!!!!!

@vivi: Moeilijke situatie zeg met bryan. Ik hoop dat ze jullie kunnen helpen. Jezelf voorbij rennen is niet goed hoor! niet jezelf vergeten in de hectiek van allles. xxx

Hier gaat het redelijk. Gister zijn er 2 afgezanten en mijn advocaat hier geweest ivm letsel nav de aanrijding in juni.
    De meiden mogen tot december naar KDV blijven gaan en we krijgen geld voor een schoonmaakster!
    Was wel ff vlink trekken maar het is gelukt :D
    wel heel blij mee want ik ben nog steeds niet hersteld en hopelijk eind december eindelijk wel!

Fijn weekend allemaal!

5. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    @Bianca: Wat fijn dat je bij je ouders terecht kan, er over praten en je hart luchten is erg belangrijk. Hopelijk gaat je vriend dat ook in zien.
    Ik wens je heel veel sterkte.

@Vivi": Lastig is het als je je zelf voor bij gaat, ik heb dat vorig jaar ook heel erg gehad. Ik liep voortdurend achter de feiten aan.
    Misschien een beetje rust nemen of een planning maken.
    Wat jammer dat het met B niet zo lekker loopt.
    Wellicht heb je wel wat aan een gesprek met de juf.
    Hopelijk is het gewoon een fase.

6. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    Mooie buik Bob! Wat ga je hard.

7. sepi

sepi Actief lid

26 jun 2012
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bianca.
    Meid wat een rot situatie,.dikke knuffel!

8. sepi

sepi Actief lid

26 jun 2012
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    Missq.
    Meid wat een mooie jongensbuik!

9. sepi

sepi Actief lid

26 jun 2012
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vivi succes met gesprek op school!

Sloppy.. Goed afgelopen dus!

10. sepi

sepi Actief lid

26 jun 2012
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    pff... heb normaal friso is die op... nu maar keer de kruidvat meegenomen... hopelijk is dat goed...

nou meiden wij gaan zo lekker uit, van de week 6jr getrouwd en vanavond iets leuks doen...

de jongens naar me ouders...

vind het wel heerlijk een nacht te kunnen doorslapen...
    p huilt nog 2a4 uur per nacht.

xxx

11. sepi

sepi Actief lid

26 jun 2012
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    lieve meiden, ga echt proberen wat meer te kletsen en reageren hier hoor...
    tenminste de aanstaande 2 weken, dan oktober vakantie en in nov ben ik er weer:) kan niet zonder jullie;)

heb nu ook een smart phone met wifi dus dat is iets makkelijker soms;)

12. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @sloppy wat goed dat je nog geld krijgt en dat kids nog naar kdv kunnen gaan hoop dat je na die tijd opgeknapt bent
    @Miranda tja weet dat voor ij rennen niet goed is maar lukt momenteel niet anders op werk is onwijs druk en werk dus super veel en kids vrgenmomenteel gewoon de nodige aandacht maar komt vast goed, eerste week van okt gaan we lekker midweek je weg net zoals vorig jaar met mijn ouders een mysterpark van center park geboekt
    @misq wat een buik geweldig

Wat bryan betreft laat het maar over me heen komen en dan zien we wel verder

13. sandra

sandra Fanatiek lid

@Sepi: Ohhh heerlijk een nachtje doorslapen, hoop dat je kleine man snel lekker doorslaapt, breekt je wel op denk ik al de wakkere nachten.

@MissQ: Mooi buikje!!

@Sloppy: Fijn dat je dit nu kan regelen, en hopelijk ben je in december goed opgeknapt.

Hier zijn de twee oudste mannen aan het logeren bij opa en oma, en wij gaan vanavond samen met Lucas lekker een hapje eten.
    Volgende week begint mijn externe stage, ik ga dan drie weken meelopen in een verpleeghuis, heb er niet zo heel veel zin in. In het ziekenhuis heb ik het echt heel erg naar mijn zin, maar ik geloof niet dat het verpleeghuis mijn ding is, maar goed we gaan het meemaken:p:p

14. sepi

sepi Actief lid

26 jun 2012
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    vivi.
    Idd over je.heen.laten komen..Knuf

Sandra.
    Breekt idd op, vooral voor manlief die er om 6u uit moet.
    Maak er een mooie tijd van.in het verpleeghuis, ondanks dat het niet jouw ding is. Xxx

15. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@Chelleke, nog gefeliciteerd met jullie verjaardagen :D
    Ik ga heel hard duimen voor je vriendinnetje want 25 weken is nog veel te vroeg...
    Nee, heb nog steeds weinig te klagen, ben alleen heeeeel moe... Ze zeggen dat dat over een paar weken minder wordt...

@Miranda, thnx we hebben een TOPvakantie gehad:D Wat balen dat je toch weer naar het z'huis moest zeg! Nu is het wel klaar he, en lekker genieten van elkaar...

@Bianca, pffff wat een rot-situatie zeg! Hele dikke knuffels

@Sloppy, wat een getouwtrek is dat altijd he?! Gelukkig heb je er nog wat uit kunnen halen...

@Sepi, en...lekker genoten van jullie nachtje en tijd samen?

@Sandra, gelukkig zijn het "maar" 3 weken. Je komt ze vast door, is heeeeel anders dan in een ziekenhuis. Succes!

@All, hier een paar dagen weg geweest met mijn ouders. We lopen het Pieterpad met zijn vieren... Ben nu vreselijk moe maar was wel gezellig! Ben gelukkig niet misselijk dus dat scheelt wel een hoop. Maar wat duurt wachten weer lang zeg.... Nog 5 nachtjes slapen en dan weten we het eindelijk... Daarna meteen shoppen hihi

16. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

Hopelijk ben ik niemand vergeten, anders sorry sorry :)

17. mrt

mrt Actief lid

16 aug 2010
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een #KAK situatie, Bianca! Poe hee, Succes meid!

Hier mezelf een kadootje gedaan! Nieuwe stappers!!! En de oude verkocht via marktplaats!!!

Bijgevoegde bestanden:

18. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    spannend sun bijna je echo..doe je ook mee met mvm?

nice shoes mrt

sepi ik moet me ook vaker laten zien momenteel ben veel in zh

sandra die paar weken kom je wel door. is idd wel heel anders dan zh.

bianca wat een vervelende situatie zeg.nn hopelijk komen jullie er samen nog uit

miranda lekker aan het genieten van jullie gezin?

19. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Wat een rust hier :) Manlief heeft van het weekend het kleine kamertje leeg gehaald! Nu de kleur uit gaan zoeken voor op de muren, leuk leuk leuk!

@mrt, super mooie schoenen!

@Sun, nog maar 4 nachtjes slapen!!!!! Hoe voel je je verder behalve moe?

@Sandra, lekker rustig nachtje gehad?!

@sepi, doe het rustig aan meis..

@Miranda, hoe gaat het nu?

@Sloppy, wat een fijn nieuws, dat hebben jullie ook dubbel dik verdiend na al die ellende.

@Bianca, dikke knuff meis.

20. sepi

sepi Actief lid

26 jun 2012
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden.

Mrt; mooie laarzen!

Sun; nog een.paar dagen tot de echo!

Chelleke: waarom.ben jij nu vaker in het zkh?

Missq: fijn dat jullie met het kamertje bezig gaan!

All:
    Zaterdag middag kids naar me ouders gebracht. .s avonds heerlijk gewokt, en lekker op bed film.gekeken en uitgeslapen!
    Volgende dag ontbijt op bed en naar de sauna geweest!

Zo eten en dan,lekker zwemmen!

Xxx

Deel Deze Pagina