hi all hier vandaag terug gekomen van midweekje center parc port zelande zalig!! wel nog steeds heel moe, eigenlijk wil ik gewoon ff niets pfff afgelopen maand ook 40 uur overgewerkt en ik merk dat dat in combi met de kids wel heftig is. kijk nu al uit naar november dan heb ik van 23 november tot 10dec heerlijk vrij en dan wil ik het ook rustig aan doen ff opladen voor zover mijn agenda dat toelaat hahaha heb helaad nog net bijgelezen maar voor iedereen dikke knuffel!!!! probeer vanaf nu beetje bij te blijvenxxxxx
@Sepi, veel plezier morgen! @Vlinder, succes met de nieuwe rondes @Sun, ik vind ook dat ze meer leuke meidenkleding dan jongenskleding hebben. Ik zou zo ook niet weten waar ze leuke hebben nu. @Sloppy, jouw afspraak komt ook steeds dichterbij he, erg fijn. @Vivi, welkom terug Wat fijn dat je een lekkere midweek hebt gehad. 40 overuren????? Jeetje, dat is niet misselijk zeg.. @All, ik heb hier een ziek vogeltje op de bank. Vannacht er al uit geweest om zijn bed te verschonen, had alles onder gespuugd. We zouden vanmiddag naar Almere gaan voor de Skilandersarena, maar heb hem toch maar voorzichtig gezegd dat dat niet door gaat als hij ziek is... Hij ligt nu op de bank tv te kijken en heeft een heel klein beetje verhoging (37 graden). Maar even goed in de gaten houden. Ik heb dinsdag weer controle, moest van te voren bloed laten prikken, schijnt ook hier te kunnen. Alleen ikke natuurlijk weer niet bij stil gestaan dat ze dat op zaterdag niet doen Dus maandag toch maar in Den Bosch bloed laten prikken. Is het trouwens standaard dat ze je op suiker laten prikken? Ik weet dat helemaal niet meer van Silvester. Gelijk maar even mijn infectie- lever- en nierwaardes aan laten kruisen, kan ik daar hopelijk ook weer gerust over zijn.
Leuke uitspraken van Silvester: - Ik sta met een paar sokken in mijn hand die Silvester aan moet trekken, wil je deze even aanpakken, ja hoor mama, want je bent toch geen uitroepteken? - Silvester krijgt een nieuw bureau voor op zijn kamertje. Ow leuk, want dan kan ik daar straks mijn huisarrest aanmaken, ik hoop dat ik veel huisarrest krijg. Heerlijk!!!!!
Ja wel spannend weer..zijn nog niet begonnen want wil eerst ff m'n menstruatie afwachten. Hoop dat we daarna weer kunnen beginnen..Ik hou jullie op de hoogte! Vivi, fijn dat je ff lekker hebt genoten!! Hoop dat je thuis ook af en toe wat rust en tijd voor jezelf kan vinden. Knuff!
@Vlinder, hihi heb je weer de kriebels?! Spannend weer zeg! @Sloppy, ja het is ook niet makkelijk, vooral in het begin als niemand het van je gewend is maar voor jezelf is het wel beter!!! @Vivi, fijn dat je hebt genoten! Nog even geduld dus, probeer niet zoveel te plannen dan hihi. 40 overuren is wel heel erg veel zeg! @MissQ, hoe is het nu met de kleine man? Nog geweest gister? Tegenwoordig controleren ze standaard op suiker, tenminste bij ons wel! Moet je wel nuchter zeker? @All, woensdag komt eindelijk dichterbij, kan niet wachten hihi. En dan niet eens zo zeer omdat we dan eindelijk weten hoeveel het er zijn maar gewoon weer om het hartje te zien
Vlinder, Spannend zeg!! Hopen dat het snel raak mag zijn. Hier blijft het (denk ik, weet ik wel zeker) bij 2.. Ik had de mirena laten zetten maar omdat ik weer helemaal onder de jeugdpuistjes zat, en das echt niet grappig, als je al 35 bent!!!, *lol* heb ik hem er maar weer uit laten halen. Manlief wilde direct een afspraak maken voor een definitieve "oplossing". Hij zegt, als je nu zwanger bent, zou het toch niet weg laten halen en ik wil het hier echt bij laten.. Ik vind het nog wat te vroeg voor een definitieve ingreep dus ben maar weer aan de pil... Spannend hoor Sun.. Ben zo benieuwd wat je zult zien woensdag.. Ik heb cursus maar ik denk dat ik in de tussen tijd wel ff kom spieken.. Hoe zou je het vinden, als het er toch 2 blijken te zijn?!?! Gister heerlijk dagje aan het water geweest met de kinders.. Maar, niet handig, zwemvest vergeten. Dus Lotte maar met een sjaal vastgebonden, anders waren we dr kwijt geweest ben ik bang. 1 keer knipperen met je ogen en ze is weg! Die loopt niet, die rent! Echt lollig! En Julian zit aan de AB. Van de week was ie niet lekker en ik dacht, breng toch even zijn urine weg. Jawel, infectie. Normaal gesproken is dat inpakken en naar het Sophia aan het infuus maar omdat hij niet heel erg ziek er onder was, wilde de arts het wel proberen om hem thuis te behandelen, voor t eerst!! Spannend!!! De eerste shift AB kwam er met een noodgang weer uit.. Alles onder gespuugd... uurtje later weer geprobeerd en die bleef erin.. En ik moet zeggen, tot nu toe gaat het goed! Houwen zo... Zal ff en fotootje spammen!
Morgen word mijn meisje al weer 3! Dan zijn we al weer drie jaar de trotse ouders van Megan Helaas moet Sloppyman werken vanaf 5uur dus zal er niet bij zijn als ze haar eerste cadeautje open maakt..
Fijne verjaardag morgen sloppy! All. Ben ontzettend beroerd. Maar wou even zeggen dat ik de komende 3wk niet online ben. lekker op vakantie! Wel is onze vlucht gewijzigd, werden vanmiddag gebeld 5.35u ipv 11u. Knuffels
@Sepi, hele fijne vakantie!!! GENIET ERVAN @Mrt, wat fijn dat hij deze keer thuis mag blijven zeg! En dat het dan nog goed gaat ook, weer een mijlpaal bereikt... Ja, het lijkt me heel leuk om er 2 te mogen krijgen, wel wat zwaarder de eerste 2 jaar maar heel leuk. Moet ook wel zeggen dat sinds we het kloppende hartje hebben gezien het me niet zo heel veel meer uitmaakt... 1 is al helemaal geweldig! Ze zijn trouwens zeker prachtig @Sloppy, voor het geval ik het morgen vergeet, alvast GEFELICITEERD!!! 3 jaar alweer. Jammer dat manlief er niet bij kan zijn... @All, nog 2 nachtjes slapen hihi... Wordt nu toch wel erg nieuwsgierig
@sun: ik denk dat wij net zo nieuwsgierig zijn als jullie! Wat hoop je? Hoop je dat het er 2 zijn of ben je net zo blij als het er een is? Of maakt het helemaal niks uit?
@Sloppy, van harte gefeliciteerd! @Sepi, hele fijne vakantie! @Sun, hoe laat heb je morgen de echo staan, spannend joh! @All, gisteren ziek thuis gekomen, niets dan overgeven en diaree, gelijk door naar mijn bed en er vanancht om het uur uitgeweest. Ik ben blij dat ik een emmer bij had, want het kwam er aan 2 kanten tegelijk uit. Het overgeven is gelukkig wat gestopt (kan ook niet anders, heb niets meer in mijn maag....). Vandaag drukke dag, eerst langs arboarts, dan 2 belangrijke vergaderingen en om half 3 echo. Maar eens kijken hoe we vandaag doorkomen.
Mrt: prachtige kids!! En snap dat je een definitieve "oplossing" nog te vroeg vind, ook al weet je vrijwel zeker dat het hierbij blijft..Dan nog maar ff de pil... Sun: duim duim duim!! Suc6 morgen Sloppy: gefeliciteerd met je grote meid!! Sepi: fijne vakantie en geniet!! MissQ: balen meis..beterschap! Hier is gister de menstruatie begonnen..het komt dus steeds dichterbij Verder lekker aan het genieten van m'n heerlijke meisje! Ik ben echt verliefd op haar
@missq: Hoe was je echo? @sun: succes morgen... Hoe laat moet je? @vlinder : Spannend zeg.... Op naar baby nr 2... @slop: Dikke knuffel meid hopelijk vorl je je snel weer de oude sloppy. @all; Iedereen een dikke knuffel meiden....
Wij hebben 1 heeeeeel mooi bewegend kindje gezien Zijn helemaal happy, nu kan het echte genieten beginnen Ook zijn we ontslagen uit het z'huis, wordt het misschien een beetje "normaal" hihi... Over 3 weken naar de verloskundige @Slop, nee hoor het maakt me helemaal niks uit! Bij een tweeling heb je toch wel meer kans op complicaties en vroeggeboortes enzo. Wel vind ik het een gek idee dat er toch eentje "weg" is... @MissQ, hoe was je echo? En voel je je al wat beter?
Ow Sun wat geweldig!!!! En inderdaad "raar" he, dat er eentje weg is, dat had ik ook in april. Het schijnt "gewoon" door je lichaam te worden opgenomen, zonder pijn, bloedverlies enzo. Maar heerlijk meid, een kloppend hartje! En wat een super nieuws dat je door mag naar de vk!!!!! @All, het gaat hier de goede kant op. Geen overgeven meer gehad gisteren. Wel het andere nog (sorrie!). Gesprek arbo ging goed, hij was het er gelukkig ook mee eens dat ik 2 uur per dag minder ging werken, zeker gezien mijn voorgeschiedenis. 2 vergaderingen ook overleefd, was blij dat ik gegaan was. Daarna wel naar bed gegaan. Baas vond dat helemaal prima, want ik zat echt heel brak daar te wezen. Echo was goed, helaas deze keer wel erg kort. Hartje klopt consequent en baarmoedermond zit nog op 4 cm. Bloedwaardes ook goed, suiker 5.3, bloeddruk 130/80, dus licht verhoogd, verder niets om me druk over te maken. Wel "gek" dat ik nu alweer een mijlpaal heb mogen bereiken. 24 weken! Dan kunnen ze iets doen als mijn jochie nu al geboren zou worden. Heb hem liever nog een week of 16 in mijn buik, maar de gedachten is erg fijn. Het ledikantje staat nu ook opgebouwd! Staat alleen nog niet aan de kant waar ik het wil hebben, maar kan goed zijn dat de meubeltjes nog 10 keer verschoven moeten worden . Sinds vorige week voel ik hem ook geregeld bewegen. Toch wel fijn. Alleen minder toen ik maandag zoveel moest overgeven! Silvester en Richard hebben hem in het weekend ook gevoeld! Hoe super is dat! xxx voor iedereen!