Sun: gefeliciteerd meid!! Superfijn! Geniet van je mooie wondertje MissQ: fijn dat t wat beter gaat! En ook een goede echo, wat heerlijk!! En supergaaf dat je hem voelt, dat gevoel mis ik echt..geniet ervan.
Thnx meiden Loop echt op een roze/blauwe wolk... Vind het zo bijzonder... @MissQ, fijn dat je je iets beter voelt en 2 uur minder werken is ook wel prettig, kan je mooi nog even liggen... Ik kan ook niet wachten tot ik het ga voelen, dat lijkt me zo mooi @Vlinder, wie weet mag het bij jou ook weer snel Heb je er bij je kleine meid lang over gedaan? Ben het ff kwijt...
Goede morgen meiden! Vandaag hebben we Megan's verjaardag en er komen echt veel te veel mensen! We hebben een fiets voor haar gekocht. Ze geeft echt al heel lang aan dat ze dat graag wil dus we zijn benieuwd hoe ze reageerd @missq: fijn dat het wat beter gaat! En weer een mijlpaal bereikt! @sun: jij gaat nu snel naar de termijn echo gaan jullie de nekplooi en combinatie test doen? @vlinder: jij hebt toch ook iui gehad? Ik ga nog ff relaxen voor de pruiten wakker worden
Sloppy: ik heb geen IUI gehad. Ben op natuurlijke wijze zwanger geworden. Veel plezier vandaag met Megan haar verjaardag! Sun: Bij onze kleine meid was het meteen raak toen we besloten ervoor te gaan, maar heb nu niet in m'n hoofd dat dat weer gaat gebeuren hoor! Is niet vanzelfsprekend...We hebben ook helemaal geen haast, maar willen het gewoon heel graag en zagen geen reden om er nu niet gewoon voor te gaan. Hoop natuurlijk dat het snel raak is, maar we zien het wel...menstruatie bijna voorbij, dus dat kunnen we beginnen Toch wel erg spannend weer..
@slop: Ik heb IUI gehad om zwanger te raken... Vandaag terug gekomen van ons eerste weekendje als gezin... Heerlijk genoten in centerparcs...n mila deed t super.... Zo trots
@Slop, gefeliciteerd met Megan, heeft ze alk gefietst? En heb je de dag een beetje volgehouden? Nee, wij gaan geen combinatie en nekplooitest doen... @Vlinder, nee dat wil zeker niks zeggen maar toch is het altijd weer spannend... Denk dat de "druk" ook veel minder is als je er al 1 hebt rondlopen... Je mag bijna weer aan de klus hihi @Chelleke, lekker zeg! Had je nog een beetje geluk met het weer? Hoe is het nu met je man? @All, hier ben ik helemaal kapot pffff. Was gister jarig en heb natuurlijk weer veel te veel gedaan! Verder heb ik gelukkig weinig klachten maar die moeheid in combinatie met slecht slapen, bah! Verder vind ik het super leuk om zwanger te zijn
Sun! Nog van harte mop! Tja, die vermoeidheid, die mis ik niet! hahahah! Gewoon vroeg naar bed en je lekker laten verwennen!! MissQ; Zeg maar gerust BUIK! Meid, wat een toeter! Lekker hoor...
@missQ: Wat een pracht buik!! @Sun: Die vermoeidheid....pfff mis ik ook niet! Ik hoop dat je snel wat beter gaat voelen hoor! Megan haar verjaardag was helemaal top! We hadden heel onze favo strandtent Plazand tot onze beschikking en toen iedereen naar huis was hebben we nog een echte afterparty gehad Megan was echt helemaal emotioneel toen ze haar fiets zag! Zo schattig. Ze had het duidelijk niet verwacht en ze had echt trantjes in haar ogen Super schattig. Ik heb me onwijs lopen ergeren aan de jongens van mijn vriendin........aj op zich niet de kinderen hun schuld maar de ouders! De jongens braken de tent af en mam en pap voelde zich totaal niet geroepen om in te grijpen. Het enige wat mijn vriendin kon zeggen: ohh mijn jongens zijn zo lief vandaag...........ze maken geen ruzie........pffff We hadden allemaal balonnen opgeblazen en over de grond gegooit maar het eerste wat die jongens deden was ze stuk trappen......echt binnen 15min hadden we bijna geen ballonen meer Megan mocht zelf haar cadeautjes niet uitpakken dat deden hun voor haar. Incl haar Fiets werd voor haar gedaan. Ze liepen te trekken en te doen aan haar fiets dat haar bloemetjes als stuk waren na een uur!!! Gelukkig hebben we er nog meer maar ik baalde heel erg. Verder alleen maar lieve kindjes. We hadden mokken gekocht (en kliederschortjes) die ze mochten beschilderen. En als ze weggingen mochten ze grabbelen Het was echt super! Hier wat beelden van de afteparty: Megan's 3rd Birthday party staring "The Muppets" - YouTube
Hier vandaag feest onze kleine meid alweer een jaar, pff ongelofelijk vorig jaar rond deze tijd was ik gestript en voelde ik mijn eerste kleine krampjes Dit keer is het jaar echt veel en veel snrller gegaan dan bij bryan hoor, denk ook omdat ik nu met 2 kids bezig ben hahaha
Wij willen vrijdag graag naar Legoworld in Zwolle. Nu zag ik op internet dat het ticketnummer op de kassabon van gekochte artikelen bij de Gamma geld voor 2 euro korting. Wie heeft er een of meer kassabonnummers voor ons? We hebben er in totaal 3 nodig.
Vandaag in LegoWorld geweest, was super! Nu moe maar voldaan, even pootjes op de bank tot onze zelfgemaakte pizza klaar is, jummie!
Sun: nog gefeliciteerd! Vivi: jij ook nog gefeliciteerd met je meisje! De tijd vliegt voorbij hè! Chelleke: leuk dat jullie saampjes weg zijn geweest en dat het goed ging met Mila Slop: irritant als ouders niks doen terwijl hun kids de tent afbreken..Pff niks voor mij.. MissQ: wat een prachtige buik zeg!! Mag je heel trots op zijn Hier alles goed!! Sinds afgelopen week weer aan de klus Spannend......