@vlinder: Ik hoop dat het snel raak is hoor Zo leuk 2 kleintjes dicht op elkaar....druk maar echt wel heel leuk. Hier is dit weekend mij SM weer opgenomen geweest in het ziekenhuis. Ging de hele week al niet goed en toch te veel gedaan dus resultaat: ziekenhuis met hart medicatie. Word er zo moedeloos van! Ik heb ook aan mijn man aan gegeven dat ik de manier waarop zij zichzelf aan het behandelen is.....en daardoor ook ons niet meer kan hebben. Ik word er zo boos van! Als je werkelijk zo tot het uiterste gaat dat je in het ziekenhuis beland dan zit er een steekje aan je los. Ook moet ik deze week voor mijn phyg 5 dingen benoemen waardoor mijn emmer overgelopen is en mijn SM is er echt een van! Die heeft het lef gehad om samen met mijn SV net na alle ziekenhuisopnames en ellende om de zwangerschap en bevalling en ziekte van Suzannah boos op ons te zijn omdat we alleen maar met onzelf bezig geweest zijn. Ik kan daar dus echt, blijkt nu, niet overheen stappen. Ik vind dat zo laag bij de grond. Ook leuk nieuws: vandaag komt mijn Bbboe Bakfiets!! Zo veel zin in Mijn ouders komen ook kijken en vanmiddag gaan we de meiden ophalen uit school met de bakfiets xxx fijne dag allemaal!
Thanks meiden! Ik hou jullie op de hoogte Sloppy! Wat vervelend nou weer met je SM! Het houd niet op hè? Dat je SO vonden dat jullie teveel met jullie zelf bezig waren gaat er bij mij niet in hoor! Na alle ellende die jullie hebben gehad kan er geen klein beetje respect, steun en begrip vanaf??? Dat begrijp ik niet... Kan me dan ook goed voorstellen dat je SM een grote rol speelt in het feit dat jij niet goed in je vel zit! Krijg je wel steun van je man? Aangezien het toch zijn ouders zijn? Sterkte meid!! Hoop dat je het een beetje opzij kan schuiven zodat het niet ten kosten gaat van het genieten van je mooie gezinnetje! Knuffel
Ik krijg gelukkig veel steun van mijn man en die sanpt heel goed dat het me heel diep geraakt heeft. dat heeft het hem ook en het verbaaste hem niet dat het een van de 5 dingen is die boven aan mijn lijstje van dingen staat die mij in deze situatie gebracht hebben. Vandaag mijn ouders hier gehad en ook bij hun aangegeven dat het niet goed met me gaat en ook hun zagen het natuurlijk al langer aan komen. Moet wel zeggen dat ik nu, doordat het balletje is gaan rollen ik wel extreem moe ben hoor. Ik slaap nu nog slechter als dat ik al deed en daardoor ben ik overdag echt super moe. hopelijk is dit snel over. Truste allemaal!
Sterkte Sloppy met alles, heb je je fiets nog gehad? Hier het weekend begonnen met vreselijke pijn in mijn onderrug. Schijnt erbij te kunnen horen omdat alles weker wordt, maar man o man, wat doet dit zeer. Vrijdag afspraak bij de gyn en maar een vragen wat ik het beste kan doen. Vandaag moest ik eigenlijk met een paar collega's naar Noordwijkerhout (1,5 uur heen en 1,5 uur terug reis), heb met mijn baas overlegd dat ik dat niet ga trekken, hoe jammer ik het ook vind dat ik er niet bij kan zijn. Gelukkig begreep hij het heel goed en vond het belangrijker dat ik naar mijn lichaam luister.
Wat vervelend van je rug Miss! Goed dat je het aangegeven hebt! Idd goed naar je lichaam luisteren. En manlief aan het werk zetten met massageolie Hoop dat er wat aan te doen is iig!
@Sloppy, nu je het los gaat laten, komt het er natuurlijk ook allemaal uit. Wat een gedoe ook met je SO, je krijgt ze er gratis bij he?! Doe het rustig aan... Dikke knuffel @MissQ, pfff pijnlijk zeg! Neem je rust... Goed dat je naar je lichaam luistert! @Vlinder, spannend zeg! Veel plezier met klussen @All, hier vandaag 12 weken!!!! JOEHOE.... maandagavond heb ik een echo, ben benieuwd hoe ons kindje weer gegroeid is! Verder voel ik me prima en vind het allemaal helemaal leuk hihi...
@Sun, van harte gefeliciteerd met deze mooie mijlpaal!!!! Vandaag "ietsjes" minder naar mijn lichaam geluisterd, maar wel MET een hele goede reden het allereerste babywasje hangt te drogen en dat zonder een traantje te laten..... #trots@mezelf!!!
Hoi lieve meiden... Even snel een berichtje van mij. Momenteel enorm druk en beetje overwerkt dus helemaal niet happu... Met ons meisje gelukkig alles super. Rolt door de hele kamer in en begint behoorlijk te tijgeren. Ze eet nu ook al boterhammetjes zo leuk.. Dikke knuffel voor iedereen slop dikke knuffel lieverd en heel veel sterkte gewent. Je bent een sterkte vrouw, ik denk aan je. Vlinder waar is je NOD banner? Op naar nummer 2. Succes en veel plezier met klussen MissQ beterschap met je rug Sun... Yes 12 weken. Geniet van je echo maandag xxx voor iedereen
Sun: geweldig hè die 12 weken mijlpaal! Geniet ervan meis!! MissQ: wat super dat je eerste babywasje gedaan is..En trots mag je zeker zijn! Chelleke: vergeet jezelf niet hè? Wat leuk dat je meisje gaat tijgeren..nog ff en de rust is voorbij Ons meisje klimt en klautert inmiddels overal op/aan..moeten we continu in de gaten houden! Maar ook wel een hele leuke fase weer Ik heb nog geen NOD banner omdat ik een onregelmatige menstruatie heb..met temperaturen probeer ik mijn menstruatie te volgen en erachter te komen wanneer mijn eisprong is en dus ook mijn NOD. Zo heb ik dat bij m'n vorige zwangerschap ook gedaan en dat werkte! Nu nog geen eisprong gespot, ik denk komende week ofzo..maar we klussen gewoon lekker veel, dan hebben we alle kansen benut zullen we maar zeggen M'n meisje gaat lekker babbelen, zo leuk Ze zegt nu papa, mama, bal en oh oh (als er iets op de grond valt) en ze danst sinds afgelopen week ook, echt schattig We genieten dus heel erg van haar en al die leuke ontwikkelingen!
Thnx meiden, heb zo'n zin in morgen! @MissQ, buikJE.... noem dat maar rustig een BUIK. Hihi dat gaat echt hard... Ligt je kindje op goed op groei? @Vlinder, super schattig als ze gaan dansen en kletsen... Wat een leuke tijd dan nu weer he?! En alweer goed aan de klus, spannend toch stiekem...
Hoi allemaal! Ben er nog hoor! @Sunshine: Wauw alweer over de twaalf weken, is echt voorbij gevlogen (vind ik dan) @MissQ: Mooie buik! @Vlinder: Spannend hoor! Voor de rest allemaal een dikke knuffel, ik schrijf vanaf hier weer mee!!
Thx meiden! @Sun, kleine ligt prima op groei. Niets te veel vruchtwater ofzo. Ben benieuwd naar de groeiecho de 26ste. Wat ga je morgen doen? Oeps.. ben ik iets vergeten???
MissQ wat een prachtbuik!! En gefeliciteerd met de 6 maanden! Ook weer een mijlpaal Sun: hoe was je echo? En ja het is zeker weer spannend hoor! Eerst heel nuchter over maar nu we bezig zijn toch veel kriebels in m'n buik!
Lieve.meiden. Ik.ben.er weer, heb jullie gemist! Hoe is het hier, heeft iemand.voor mij een Update? Wij.hebben een fijne vakantie gehad,echt op en top genoten, jongens deden het ook geweldig! lieve groetjes x
Welkom terug Sepi! Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad! Niet echt een update..redelijk rustig hier. De laatste echo's van de zwangere dames waren goed en wij zijn weer aan het klussen geslagen Hoe is het verder met jou?
@sun hoe was de echo? @sepi & sandra welkom terug @missq wauw prachtige buik @all vandaag naar mijn oma geweest met Mila. Keek er erg tegenop aangezien mijn oma erg dement is. Ze gaat hard achteruit en was bang dat ik te laat was als ik niet snel ging. Het was geweldig.... Ze was heel helder vandaah en genoot echt met volle teugen.. Ben zo blij dat het zo mee viel.... Pffff ps onze kleine meid is vandaag alweer 7 maanden oud.. wat haat t snel he