Pink ladies, deel 3!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door sloppyslayer, 5 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@All, de echo was helemaal geweldig! We hadden een stagiaire en eerst dacht ik : oh nee, niet weer maar het kwam juist goed uit want nu duurde het veel langer haha! Het kindje was ontzettend beweeglijk en hebben mooie foto's meegekregen Alles zit er op en er aan dus zijn helemaal happy. Vanmorgen voor het eerst bij de verloskundige geweest en het hartje gehoord, hoe bijzonder is dat zeg Nu hebben we 5 weken "rust".

2. sandra

sandra Fanatiek lid

Hoi allemaal!

@Sunshine: Fijn dat de echo goed was, en nu zijn de eerste twaalf weken ook voorbij, nu heerlijk gaan genieten en baby shoppen:)

@Sepi: Welkom terug!

@MissQ: 6 maanden alweer, gaat nu opschieten!

@Chelleke: Jouw meisje alweer 7 maanden.

Lucas is alweer anderhalf en is een echte dreumes, wel ondeugend hoor, hij doet de hele dag zijn broers na:D
    Vandaag bij het consultatiebureau en Lucas was 83 cm en eindelijk de 10 kilo gepasseer 10 kilo en 330 gram. Hij was wel wat te licht eigenlijk, maar hij is ook zo beweeglijk. Dus we moeten over drie maanden nog een keer komen wegen, ook omdat hij heel slecht eet. Maar goed ik maak me er niet zo druk om eigenlijk, het is een vrolijk energiek mannetje en is nog nooit ziek geweest (klopt dit even af:p)

121646.jpg

3. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @sandra: leuke foto!

Hier weer door het ziekenhuis in de onrust stand gezet over Suzannah...
    Voor op: wij maakte ons geen zorgen! Maar ik moets toch een afspraak maken bij de KA voor de KMA en toen heb ik er direct bij gezet dat ze vaak (heel vaak) blauwe lippen heeft. En ook koude handjes van blauw/paars naar wit. En dat he tniet uitmaakt of ze warme kleren aan heeft of het in een warme omgeving is. Ze krigjt het gewoon in ene..........
    Nu blijkt dat dus te duiden op een aantal ernsitge afwijkingen of niks.......maar het zekere voor het onzekere moesten we met spoed komen.
    Nu speeld het lot er mee dat ik geen auto heb en mijn man geen vrij kan krijgen op het tijdstip dat ik naar het ziekenhuis moet :( Mijn vriendin heeft wel aangeboden haar auto te lenen.........maar dat vind ik weer zo eng dat ik een halve paniek aanval krijg al voor ik ja gezegt heb dus dat ik geen optie.
    Pffff.
    Nu heb ik net maar gevraag of ze de afspraak kunnen verzetten naar de middag. Want ik wil wel met de bus hoor maar dan zit ik met het weg brengen van Megan. En met het probeem dat Suzannah echt veel te lang op moet zijn en ze heeft niet zo'n hele lange spanningsboog..........dus gaat weer lekker.

Ik vind het weer zo erg! Ik maakkte me dus niet ongerust, echt helemaal niet! Ik dacht dat ze gewoon wat kouwelijk was en we haar gewoon warmer moesten kleden. Maar in een huis van 22graden hoord ze niet in een fleece trui te kopen en dikke sokken te dragen met uggs erover heen en dan nog koude handen en voeten te hebben. En als ze aan het spelen is, rennen met een buggy door het huis horen haar lippen niet blauw te worden. Als je mij dat dan verteld dan ben ik direct in alle staten he..........DAAR GAAN WE WEER.
    Het zal we niks zijn weer hoor, gewoon over bezorgde artsen maar ik ben wel een beetje klaar met dat overbezorgde gedoe van het VUmc!
    Hersenafwijking, darmafwijking.........en wat blijkt het te zijn: KMA! grrr

Zo dat ben ik kwijt! als ik wat meer weet horen jullie het.

4. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Even een ego-berichtje (sorrie daarvoor...)

Vanmorgen naar het ziekenhuis geweest omdat ik vanaf dinsdag erge buikpijn heb. Ben aan de CTG gelegd en het hartje van de kleine is helemaal goed, hij beweegt goed. Bloedwaardes zijn ook helemaal prima. Ze kon zo niet verklaren waar mijn pijn vandaan kwam. Ik moet morgen terug voor een nieuwe CTG en als de pijn dan nog niet minder is, willen ze me een paar dagen daar houden tot de pijn weg is… Ben een beetje overdonderd door dit nieuws.

5. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ohh meis dat kan ik me voorstellen dat je overdonderd bent! Ik duim voor je dat er niks aan de hand is en dat je snel pijnvrij bent hoor!

6. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@Sloppy, pfff ga je weer! Wat een gedoe zeg, kan me heel goed voorstellen dat het je allemaal even teveel wordt. Zijn jullie al naar het z'huis geweest? Dikke knuffel

@MissQ, pffff das ff schrikken zeg! Hopelijk krijg je morgen ook goed nieuws en heb je snel geen pijn meer... Ook een dikke knuffel voor jou

7. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    We mogen morgen. Helaas kan ml niet mee en hebben we een auto moeten lenen van vrienden om naar het ziekenhuis te komen......maar ik ben benieuwd.

vandaag ook weer. Buiten met winterjas aan in een voetenzak en bij thuiskomst volledig verkleumt.......wat meot dat als het echt -3 is??
    Blauwe handen want ze wilde haar wantjes niet aan houden en onder de voetenzak houden en echt eng blauwe lipjes. Nu dus wel door de kou maar het valt nu ook vreemden op dat ze er zo moe uit ziet. In een winkel werd er gezegt: zo die moet naar haar bed toe! Dus ik: ze komt er net uit.........ze zag er ook echt heel moe uit. Ze komt echt moe uit haar bedje.

8. sandra

sandra Fanatiek lid

@Sterkte morgen Sloppy, het zit jullie allemaal niet mee. Maar het is goed dat ze er even naar kijken. Dikke knuf.

@MissQ: Poeh schrikken zeg, gelukkig zijn alle uitslagen goed. En ze houden je goed in de gaten. Ook voor jouw een dikke knuf.

Ben benieuwd hoe het met Miranda gaat?

Hier net via You Tube de film achtste groepers huilen niet gekeken, heftig filmpje:(

9. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    @All, bedankt voor jullie lieve berichtjes..

@Sloppy, succes vandaag. Ik duim dat ze snel iets vinden voor je kleine want zo blauw en met deze temperaturen dat zou niet moeten kunnen natuurlijk. Sterkte mop!

Over een half uur intake kraamzorg. ML is nu ook thuis want ik wilde gisteren dat hij ook mee zou gaan naar het ziekenhuis straks. Dus hij is er nu gezellig bij! Om half 12 mag ik weer aan de CTG, ik voel de kleine goed, dus verwacht daar niets vreemds van. Ons pap zei gisteren al dat ik me maar moest voornemen dat ik een paar daagjes zou moeten blijven, dan kan al het andere alleen maar meevallen. Op zich is het met de pijn nu goed te doen. Mijn ontlasting is ook weer vast en dat is wel fijn na vanaf dinsdag aan de dia te zijn. Gyn gisteren zei dat de dia ook op een geirriteerde dikke darm zou kunnen wijzen, dus dat is wel goed nieuws wat ik deze gyn straks kan vertellen.

Ow leuk trouwens, mijn vader haalt Silvester tussen de middag op en gaat samen met hem pannekoeken bakken, moest alle spulletjes wel klaar zetten voor hem, want die weet hij natuurlijk niet allemaal te vinden in mijn keuken en kelder :)

Nu beste maatje van ml op de koffie, die was hier in de buurt aan het werk en kwam spontaan even aanwaaien!

10. Vlinder86

Vlinder86 Actief lid

13 okt 2010
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sun: wat fijn dat echo helemaal goed was! En ook nog eens extra lang:) geniet ervan meid!!

Sloppy: sterkte! Hoop dat je gauw duidelijkheid hebt..erg balen weer:(

Missq: was ff schrikken..hoop dat nu de pijn minder is je niet hoeft te blijven in zkh! Gelukkig zijn alle uitslagen positief.

Sandra: wat een lekker ventje is Lucas! En idd een lichtgewichtje..maar als hij het verder gewoon goed doet is dat niet zo erg toch?!

Hier alles z'n gangetje! Met m'n kleine meid gaat het goed, ze is zich weer enorm aan het ontwikkelen en dat is zo leuk om te zien:)
    Verder weinig nieuws..krijg nog weinig inzicht in m'n cyclus:( Ik kom er nog maar niet achter wanneer m'n eisprong en NOD zijn...dus ja gewoon maar regelmatig klussen en afwachten verder..

11. sepi

sepi Actief lid

26 jun 2012
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    Knuffels voor de meiden die het wat lastiger hebben!

Pim is vandaag alweer 10 maanden!
    en hij kruipt nu heel mooi!
    Geeft lief kusjes!

Knuffels

12. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    @Sloppy, hoe is het gegaan?

@Vlinder, wat fijn dat het zo goed gaat met de kleine meid! Lekker klussen :)

@Sepi, welkom terug en wat een mooie leeftijd ook al weer, heerlijk dat Pim mooi aan het kruipen is!

CTG vanmorgen was goed. Kleine was wel een beetje verstoppertje aan het spelen, dus het hartje was af en toe weg. Verder genoeg activiteit in de buik. Daarna bij de gyn langs. Moesten een uuuuur wachten. Das normaal al niet zo leuk, maar nu ging het erover of ik moest blijven ja of nee. Na een uur heb ik ml gevraagd me even naar de afsprakenbalie te rijden, ik was het wachten zo zat. Bleek ik aan de beurt te zijn. Maar heel kort binnen geweest. Gyn heeft snel mijn bmm opgemeten, nog steeds netjes op 4 cm, dus gyn was tevreden. Wel erg vervelend, want ik ken gyn niet en hij mij niet (ook onze voorgeschiedenis niet). Hij vond het allemaal onnodig dat ik bleef. Moest het rustig aan doen en af en toe een paar uurtjes gaan liggen. Stonden na 5 minuten al weer buiten de deur. Had zoveel liever even een goed gesprek gehad met een van de gyn's die ik al vaker gezien had. Maar goed, niet klagen. Ben lekker thuis bij mijn mannen en slaap vanavond heerlijk in mijn eigen bedje. Donderdag staat er weer een controleafspraak en mocht het nodig zijn, dan heb ik altijd een telefoonnummer van de kraamafdeling die ik mag bellen.
    Vanmiddag mijn baas gelijk gebeld en uitgelegd dat ik rust moest houden. Hij zei gelijk dat ik daarnaar moest luisteren en vroeg of hij me ziek moest melden. Dinsdag zou ik eigenlijk afspraak met arbo hebben op het werk, dat gaat hij ook laten verzetten. Ben erg blij met zijn reactie. Nu eerst controle donderdag afwachten en hopelijk de week erop weer aan het werk, dan hoef ik nog maar 5 weekjes tot aan mijn verlof, hoop die tijd toch vol te mogen maken! Nu eerst maar aan mezelf en de kleine denken (hoewel dat niet meevalt soms, want heb reuze leuk werk!).

13. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
  14. Vlinder86

Vlinder86 Actief lid

13 okt 2010
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    MissQ: wat fijn dat het allemaal goed was! En dat je baas zo goed reageerde! Nu ff aan jezelf en de kleine denken.

15. Vlinder86

Vlinder86 Actief lid

13 okt 2010
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sepi: Wat gaat het hard hè?! I. is ook alweer over de 10 maanden..nog ff en we kunnen alweer aan de verjaardagsvoorbereidingen beginnen;)

16. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
  17. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Jeetje Sloppy, wat een heftig verhaal..

18. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik zal hier ook ff de foto delen:

Links boven is zoals ze normaal is. foto is van 3-11 toen ze in de auto lag te slapen.
    De andere foto's van van gister avond na haar eten. En het handje op het witte papier is van vanmorgen na het eten.
    Het gebeurt dus echt duidelijk na inspanning.

En dit is echt nog heel mild, ze heeft het wel eens zo erg dat je er van schrikt!........maar goed nu ik deze vergelijking gemaakt heb schrik ik ook van dit milde formpie :(

19. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Dank je voor het lezen! Ik voel me weer zo machteloos. Waarschijnlijk is het dus helemaal niks en voor Szuannah heel normaal maar ik wil wel even alles laten uitsluiten want het ziet er gewoon eng uit.

20. Vlinder86

Vlinder86 Actief lid

13 okt 2010
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    Idd heftig Sloppy! Foto's vind ik lastig te zien, maar begrijp wat je bedoeld en schrik je natuurlijk wel van!

Deel Deze Pagina