Pink ladies, deel 3!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door sloppyslayer, 5 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

Pfff Sloppy, super heftig zeg! Hopelijk weten jullie heel snel wat het is. Dit is ook niet te doen. Dikke knuffel voor jullie

2. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @llieve slop... Pfff wat n heavy verhaap..... hopelijk krijg je snel meer duidelijkheid. dikke knuffel

@ MissQ: hoe is t met jou pijn?? al wat gezakt???

@ vlinder : spannend nog even tot je 1e NOD ....

@ all: dikke knuffel. hier alles prima alleen heel druk en heel moe pfffff

3. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Weer een mijlpaal hier vandaag, 28 weekjes zwanger!!!!!!

Pijn gaat redelijk zolang ik maar niets doe. Vanmorgen vanwege Sil 2 keer de trap op moeten lopen, geen pretje. Nu nog even rustig zitten en dan zo naar school lopen, terugweg duurt hier 2 x zolang.

4. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @missq: balen meis dat je zoveel pijn blijft houden als je wat doet :( Nog minimaal 9wkn te gaan en dan kan je kleintje heel veilig komen.

5. Vlinder86

Vlinder86 Actief lid

13 okt 2010
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sun: Hoe is het met jou? Last van kwaaltjes of valt het mee?

Chelleke: Vergeet je jezelf niet in alle drukte?? Ook heel belangrijk hoor!!
    Hier idd op het wachtbankje..best spannend, maar heb gelukkig een dochter die voor genoeg afleiding zorgt;)

Missq: Gefeliciteerd met deze mijlpaal!! Toch ook een bijzonder idee dat je kindje nu officieel levensvatbaar is..maar laat de kleine man nog maar ff lekker warm bij mama zitten:)
    Wel pittig met die pijn zeg..en met al een kind lastig om niets te doen! Hoop dat je toch een beetje de rust kan vinden!

6. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Lief berichtje Vlinder, thx! Het is inderdaad erg bijzonder dat we nu al "zover" zijn. En natuurlijk het liefst nog wat langer in mijn buik, alleen het idee dat hij het nu buiten de baarmoeder ook kan redden is erg fijn.
    Beetje moeite met rust houden, doe nog steeds te veel. Heb weer wat babykleertjes gewassen en opgehangen. En ook "iets" op de babykamer gedaan (euh..... kledingkast omgewisseld met het bedje en de fauteuil die bij ons op de slaapkamer stond ook op de babykamer gezet.............). Buufje heeft net de was die boven gedroogd was in de mand naar beneden gebracht, dus die kan ik op de bank op gaan vouwen.
    Om 3 uur weer Silvester halen en heb een lege schoenendoos gevonden, dacht dat het wel een leuk idee was om samen met hem een kijkdoos te maken. Ook pimpampet tegen gekomen, mannetje weet nu iets meer van letters, dus wellicht ook wel erg leuk.
    Verder kan ik nog steeds geen rust in mijn hoofd vinden, lastig. Blijf malen over van alles en nog wat. Zelfs de stomzinnigste dingen kunnen me uren bezig houden.. Daar komt ook nog bij dat mijn zolder 1 grote puinzooi is en ik, hoe graag ik het ook wil, mijn huis verder ook niet aan kant kan houden. Baal daar erg van en kan manlief na een harde dag werken ook niet vragen om heel het huis van onder tot boven onder handen te nemen.

Sorrie voor mijn klaagverhaal........

7. Vlinder86

Vlinder86 Actief lid

13 okt 2010
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh MissQ! Je doet echt veel te veel als ik het zo hoor! Nesteldrang en pijn gaan niet samen hè;)
    Jij en je kleintje zijn wel ff belangrijker dan je zolder toch?? Al snap ik het wel hoor! Ik had bekkeninstabiliteit en wilde ook het hele huis verbouwen..
    Maar ja je kan ook niet wachten tot het misgaat en je straks helemaal niks meer kan toch?
    Heb je geen familie/vrienden die je een beetje bij kunnen staan in het huishouden e.d?
    Sterkte en dikke knuf voor jou!

8. sunshine81

@MissQ, lastig zeg! Wel proberen je rust te nemen hoor!!! Gefeliciteerd, lijkt me ook een erg fijn idee... Vraag me af of ik die nesteldrang ook ga krijgen, heb een hekel aan het huishouden hihi.

@Vlinder, spannend he?! Ook al loopt er een klein mooi meisje rond:D

Hier gaat het prima! Geniet volop van de zwangerschap. Het enige is dat ik vreselijke hoofdpijnen heb de laatste tijd. Het is geen migraine want kan gewoon licht en alles verdragen maar het kost zo veel energie... Paracetamol werkt ook niet helaas. Hopelijk is het tijdelijk. Begin nu toch echt een zwangerschapsbuik te krijgen, erg leuk:D

9. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Morgen afspraak bij de gyn, ben benieuwd wat ze gaat zeggen. Hoop volgende week toch echt weer aan het werk te mogen.

@Sun, balen van je hoofdpijn meis, zeker nu een pijnstiller niet lijkt te werken. Drink je genoeg?

@Vlinder, huishouden, tsja, moeder geeft aan dat ze wel een keer wilt komen helpen, maar heeft het nu te druk...

10. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Nou meiden, vanmorgen controle gehad, maar bloeddruk was aan de erg hoge kant (bovendruk 96), gelijk door gestuurd voor bloedprikken en urine afgeven. CTG gehad van ruim een uur. Bloeddruk was weer iets gezakt, hartslag zag er goed uit. Alleen hebben ze eiwit in mijn urine aangetroffen wat kan duiden op een zwangerschapsvergiftiging. Gelijk helemaal in de stress natuurlijk. Ben inmiddels opgenomen en moet 24 uur mijn urine opvangen. Morgen aan het einde van de dag zullen we meer weten. Mocht het zo zijn dat het zwangerschapsvergiftiging is, dan zullen ze gaan starten met longrijpertjes voor onze kleine jongen...

11. sunshine81

Jeetje MissQ, het mag ook niet gewoon gaan bij je he?! Hoe voel je je eronder? Fijn idee dat je daar bent of.... Hopelijk gaat morgen alles een stuk beter en mag/kan de kleine nog een mooi poosje blijven zitten. Dikke knuffel

12. mrt

mrt Actief lid

16 aug 2010
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    boehoe missQ... Zet um op mop! Hopen dat het geen z.vergiftiging is....

Slop; t zal ook eens mee zitten met je.. Niet echt he? Luister naar je moederhart. Je hebt in 98% van de gevallen gelijk..

13. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @missQ: Ohh meis wat heftig allemaal weer!! Ik duim voor je dat alles goed blijft gan met jullie mannetje hoor........xxx

Het gaat op het moment heel goed met Suzannah. De laatste keer dat ze blauw is geworden was afgelopen maandag.
    Zelf denk ik nu dat ze een griepje heeft gehad wat zich hier in uit maar ze moeten het maar een keer goed gaan uit zoeken.

14. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Thx voor jullie lieve berichtjes. De nacht in het ziekenhuis is redelijk verlopen, mijn buurvrouwtje kreeg vannacht om kwart voor 3 een ctg met weeen, 1 cm ontsluiting en is vervolgens om kwart over 4 naar de kraamafdeling gegaan. Ze is vandaag 35 weken zwanger. Dus wel wakker geworden natuurlijk. Vanmorgen bloeddruk en ctg gehad en beide waren goed! Geeft toch een goed gevoel. Nu wachten tot een uurtje of 5 tot we de uitslag krijgen van de eiwit in de urine (of liever geen eiwit in de urine!!).

@Sun, in het begin voel je je alsof je een klein jaartje in de tijd terug stapt, toen werd ik 12 december opgenomen.. Je beleeft het weer als toen. Gelukkig is het nu tot me doorgedrongen dat dit echt een hele andere zwangerschap is met hele andere complicaties. En stel dat ik zwangerschapsvergiftiging heb, dan kan het ook best zijn dat ik hier nog een paar weken lig voor ik ga bevallen en dat mijn termijn dus ook nog beter zal worden. Ik ga nog nergens op vooruit lopen. We wachten eerst de uitslag van einde van de dag maar af voor we verder gaan.

15. sunshine81

@Slop, fijn dat ze het niet meer gehad heeft, maar inderdaad, laat maar goed uitzoeken nu...

@MissQ, fijn dat je het nu wel los van elkaar kan zien, kan me voorstellen dat alles weer terug gaat komen. Helemaal als je rustig aan moet doen, heb je teveel tijd om te piekeren.
    Hopelijk zitten er geen eiwitten meer in straks en mag je lekker naar huis vanmiddag...

16. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Net te horen gekregen dat ik naar huis mag!! Wel kantje boord, eiwit moet lager zijn dan 0,30 en ik zit op 0,29. Maar gezien de bloeddruk in rust goed is, mag ik naar huis!!! Woensdag weer terug voor bloedprikken en inleveren 24-uurs-urine en donderdag controle bij de gyn. Nu rustig aan doen.. en dit keer ECHT.....

17. Vlinder86

Vlinder86 Actief lid

13 okt 2010
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    MissQ: bah, wat vervelend weer zeg!! Best ff schrikken weer natuurlijk! Gelukkig goede uitslagen en mocht je naar huis. Gelukkig wordt je goed in de gaten gehouden..nu aan jezelf denken! Knuff

Sloppy: fijn dat het beter gaat! Inderdaad uit laten zoeken nu!

Hier een beetje de weg kwijt...had m'n NOD berekend voor volgende week, maar gister ineens daling in temp (terwijl deze ongeveer al een week geleden gestegen was). Gistermiddag ook ineens bloedverlies, dus ik dacht dat ik dan waarschijnlijk een foute betekening had gemaakt ofzo..
    Maar...vanmorgen temp weer flink gestegen, vanmorgen nog wat bruinverlies en nu geen druppel meer! Wel nog wat steekjes onderin m'n buik.
    Nu vraag ik me af of het mss met innesteling te maken had, alleen weet ik niet waarom m'n temp dan 1 dag gedaald was?
    Nou ja, ik wacht het verder af..mss zet het later nog door...

18. sunshine81

@MissQ, wat fijn dat je naar huis mag zeg! Is toch altijd veel lekkerder... Nu dus echt rustig aan doen en een paar dagen rust tot woensdag!

@Vlinder, mmm vreemd zeg! Ik heb geen idee wat het kan zijn. Heb nooit tussentijds bloedverlies gehad maar als volgende week je NOD is, kan het maar zo je innesteling zijn. Spannend zeg!

19. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @vlinder : hier ook geen ervaring met tussentijds bloedverlies... Alleen tijdens de zwangerschap. Spannend... Ik duim voor je...

@missq: gelukkig weer thuis. En nu echt rustig aan doen hoor..

@sloppy: Lieverd hoe is t met jou? En met de knappe meiden???

20. Vlinder86

Vlinder86 Actief lid

13 okt 2010
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    We zien het idd wel..

Hoe is het met jou Chelleke? En je kleine meid!

Deel Deze Pagina