Wat een leuke foto;s Chelleke, echt een mooi meisje. Fijn dat ze al zo lang kan door slapen, dan hebben jullie ook een goede nachtrust. Soms is het moeder gevoel het beste gevoel.
Even een nieuwe foto spammen eerste ovu-test was van de 25ste, onderste van vanmorgen.... !!! De test-streep is duidelijk al een stuk donkerder!!!!!!!!
@Bob: Dat ziet er heel goed en de test is al een heel stuk donkerder dan die van 25 Mei. Vanavond laatste bbq en dan kan ik geen vlees meer zien!
Gaaf he Miran..... Hier eergisteren bij mijn schoonvader wezen bbqen (zelf vlees meegenomen) gisteren mijn zusje en fam hier wezen bbqen, dus mijn vlees is een beetje op Heb nog een paar speklapjes en 2 hamburgers... hmm... dat wordt extra veel salade maken vanavond dus
@MissQ: Wow meid wat een positieve test zeg... ik zeg ook 2-ling on board Ja he.. ons meisje is echt een knapperd hahaha @ Miran: Thanks voor t compliment over de foto's we zijn ook heel trots op haar
Goedemorgen meiden , Hoe is het hier? Het is lekker rustig, ik heb ons van pagina 2 afgehaald Bij mij is het ook rustig, vanmiddag weer naar de gyn. Ik vind het wel heel jammer dat het zomerse weer weer is verdwenen, ik hou er wel van.
Ik moest vandaag vroeg op, want de loodgieter komt om 8.00. We hebben al een aantal weken lekkage bij het bad. Ze komen nu het gat dicht maken en dan kunnen we aan de slag met de nieuwe kamer voor de kleine boef. Ik ben wel benieuwd of ze komen want de laatste keren kwam er elke keer wat tussen.
Een week voelt dan aan als een maand. Ik hoop op 2 knipper lichtjes. De loodgieter is er nog steeds niet, dus ik vrees het ergste. Wel zonde van deze vrije dag.
@ missQ: Ik duim ook heel hard voor 2 knipperlichtjes.... tis je zoooooooooooooooooooooooooo gegund.... -X- @ Miranda: Lekker dan die loodgieter hopelijk is hij intussen wel binnen.....) Spannend het kamertje maken he.... oh ik vond dat zoooo leuk.... en een meisje.... Ben je echt van het roze of niet zo?? Dadelijk visite van een vriendin en vanmiddag lekker niets doen... slecht geslapen vannacht en dat komt gelukkig niet door ons lieve meisje want na de fles van 21:30u meldde ze zich pas om 06:30u dik tevreden dus....
Goedemorgen dames! Ff een berichtje vanaf Ameland.. het regent hier... Maar we gaan vanmiddag met de boot, zeehonden kijken, en gelukkig kan je daar ook binnen zitten... Mij hoor je niet klagen!!!! Verder is het hier heerlijk.. Ik zal ff een paar fotoojes spammen van onze kinders.. Bob: mooie streep zeg, ik zeg 2! Maar wat denk je zelf? Miranda; is ie er al? Chelleke; heerlijk zeg.. Nou onze Lotte is absoluut geen slaper.. Beetje jammer... Hoe laat ze er ook ingaat, het duurt minstens een half uur voordat ze slaapt. (met bijbehorend gejammer...) En ze is altijd, maar dan ook echt altijd, om 6h00 wakker.... Ook een beetje jammer... toedeloe!
@Mrt: Jezus wat gaat dat snel. Lotte ziet er al echt uit als een peuter op die foto leuk zeg dat hoedje.. en die tandjes...... oh dat lijkt me ook echt zo'n geweldige tijd he als Mila dadelijk gaat praten en lopen hahahaha.. en je ventje is ook al zo'n knapperd... mag je trots op zijn hoor @ MissQ: Ik zeg 2-ling.... die test knalt eraf he
@Miran, was ie nog gekomen? @mrt, ik heb geen idee. Als ik mijn testen zo vergelijk met de testen die ik bij Tristan en Kyra had, dan zie ik wel erg veel gelijkenis De andere testen (en zeker op 5+2 dagen) waren eerder nooit zo onwijs knal. Wat een heerlijke foto's!!!!! @Chell, het zou wel heel erg leuk zijn. We hadden ons er de vorige keer al op ingesteld, dus een schok zal het nu niet zijn @vivi, voor jou ook een hele dikke knuff meis! Boodschapjes zijn weer in huis. Zo lekker spagettisaus maken voor een heel weeshuis, kan er ook wat in de vriezer na afloop!
Hellow Pink ladies.... Alles rustig hier? MissQ: En al ziek, zwak, misselijk??? Hoop zoooo op een geweldige echo met 2 hartjes die kloppen.... duim iedere dag voor je... Verder nog nieuwtjes hier???
Vanmorgen nog wel een testje gedaan Chell Gelijk weer twee streepjes. Ben wel erg moe en heb gevoelige ( . ) ( . ) !