Miranda natuurlijk ook facebooken. Als jullie mee willen kletsen op facebook in onze besloten club pb me dan ff jullie facebooken naam dan nodig ik jullie uit...
Lieve slop, ff berichtje voor jou, want meid wat heb ik een bewondering voor je!! Pfff, ik geloof dat ik inmiddels flink uit mijn dak was gegaan als ik in jou schoenen stond! Die vreselijke lui die je niet serieus nemen is echt onbegrijpelijk!! Daar kan ik echt boos om worden.. Het heeft je zo veel moeite gekost om 2 kindjes te krijgen en als ze er eenmaal zijn heb je de ene na de andere ellende.. Kan me zo goed voorstellen dat je mede daardoor niet goed in je vel zit...Goed dat je nu alles bij de psych kwijt kan! Het wordt tijd dat jij eens ECHT van je prachtige meiden kan genieten en al die ellende achter je kan laten! Dat zou je al zoveel meer rust geven...Een hele dikke respect voor jou en ik duim voor je dat je snel die rust zal vinden en voor 200% van je mooie gezin kan genieten! Knuf van vlinder
Dank je lieve vlinder! Ik heb op het moment veel moeite om me staande te houden.... Ik ben maar gaan breien om afleiding te hebben van mijn computer omdat ik maar steeds op google zit in de hoop daar rust te vinden....helaas is dat het ergste wat ik kan doen dus ik heb even afstand van veel genomen. Doe soms niks anders als huilen. Ik heb er nog steeds veel moeite mee dat mijn meiden 3dgn bij het KDV zitten maar ik gebruik nu deze tijd om leuke dingen voor mezelf te doen Ff een leuk berichtje: Suzannah heeft een lievelingspop gevonden! Ik had op MP een dora popje voor Megan gekocht meer een stapel kleertjes erbij. Dit was in 2009 te koop met een boekje erbij. Bij toeval kreeg ik er 2 en nu hebben ze alle twee zo'n popje. Suzannah kan niet meer zonder! Zelfs Dora is belangrijker als haar speen Ik heb er inmiddels nog een gekcoht en ik hoop er nog een te kunnen kopen voor een goede prijs. En Suzannah is geboekd voor een fotoshoot van het merk: Kanz Dit is een duits kleding merk. Marcel gaat morgen met haar daar naar toe. Zo leuk dat ze nu ook een opdracht gekregen heeft! Super trots op haar. en zo intens gelukkig met mijn meiden!
Omdat ik het zo gaaf vind dat je dit wonder gaat krijgen! we weten allemaal hoe kwetsbaar een ongeboren kindje is en nu ben je 30wkn......met elke week dat je langer zwanger bent kom je dichter bij dit grote wonder! Je hebt zo moeten vechten en dat doe je nog steeds. Hoe mooi is dit wonder! Vandaar dat ik kippevel krijg van die mooie buik van jou! dikke kusssss
Vanmorgen groeiecho en controle gehad. Met de kleine is alles goed. Hij is nu ongeveer 1860 gram Voetjes zijn 6,6 cm! Hij ligt nu met zijn rugje aan de rechterkant (vorige keer met lag zijn rugje aan de linkerkant), hoofdje nog steeds beneden. Mijn bloeddruk is nog steeds aan de hoge kant en moet het daarom nog steeds erg rustig aan blijven doen. Heb negatief advies gekregen om nog te gaan werken, hoefde nog maar 2,5 week tot aan mijn verlof Even diep zuchten en weer door, het is in het belang van onze kleine man.
@missQ: Fijn dat de echo goed was......balen dat je moet stoppen met werken. Maar je mannetje is het waard Hier vandaag van 10 tot 13.30 in het AMC geweest met Suzannah. Morgen weer terug komen. Ze willen voor de volle 100% uitsluiten dat ze een hart afwijking heeft of een andere aandoening. Ze krijgt morgen een ECG, longfoto's en bloedonderzoek waarbij ze alles testen wat ze konden bedenken. Het word geen leuke dag voor haar maar hopelijk eindelijk de laatste ziekenhuis dag voor een hele lange tijd Donderdag krijgen we de uitslag!
@misq super om te horen dat alles goed gaat, snap dat je baalt maar neem nu je rust meic @sloppy spannend meid hoop dat er niets uitkomt qua erge dingen dan he Hier af en toe idee dat ik overspannen ben pfff ben heel prikkelbaar ontzettend moe noem maar op, daarom ook besloen dat ik per januari nog maar 75% ga werken. Ik werkte er nu 80% en mijn collegas verklaarde me al voor gek
Niemand meer hier geweest? Vandaag te horen gekregen at ze bryan morgen komen observeren, ben ze benieuwd wat daar uitkomt. Blij dat ik er niet bij hoef te zijn hoor vind het beeld te spannend. Bryan vertellen we niets die moet gewoon zichzelf zijn
@vivi: Spannende dag dus morgen! En toch minder werken is een heel goed idee. Jullie krijgen het ook niet cadeau! Hier zijn we gister in het AMC geweest voor onderzoeken. Bloed, longfoto's en een ECG gemaakt van haar hart. Morgen de uitslag.....dus hee spannend. Wat wel heel opvallend was dat haar hartslag, binnen de norm, redelijk hoog blijft ook toen ze rustig werd. Hij is elke keer tussen de 130 en 150 gebleven en maar heel een op e 118 geweest om daarna weer te stijgen naar 145 p/m Dat kan wel verklaren dat ze een rustig meisje is wat veel eet en weinig energie heeft. Ook hebben we nu gezien dat haar tong blauw word en dat zou het verschil moeten maken tussen gewoon iets normaals en iets om ons zorgen over te maken......dus dat was ook niet heel positief. Dus reden zat om zenuen te hebben voor morgen. Zo rond 14uur weten we meer. fijne avodn allemaal!
@Vivi, en hoe is het gegaan vandaag? Of krijg je niet meteen wat te horen. @Sloppy, zijn jullie gerustgesteld of is er weer iets aan de hand? Heb veel aan je gedacht...
@vivi: Hoe ging de observatie? @slop: hoe was de uitslag? hopelijk alles goed? @ all: morgen de crematie van oma... Pffff zie er tegen op... heb ook nog eens griep te pakken... heerlijk hoor... morgen is ons meisje alweer 8 maanden... en dat te bedenken dat ik in juni 2011 nog niet eens meer durfde te hopen ooit mama te worden... **zucht **
Hoe en wat ik heb nog geen idee, eerst word rapport gemaakt en dan vervolg afspraak met school en daarop een afspraak met ons dus moeten nog ff afwachgten @sloppy meid hoe was uitslag? @chelleke heel veel sterkte morgen nhe
Hoi dames, heeft iemand interesse bij een http://www.zwangerschapspagina.nl/positiekleding/404155-positieblazer-maat-l-valt-lang.html? Leuk voor met de kerst!