Pink ladies, deel 3!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door sloppyslayer, 5 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder86

Vlinder86 Actief lid

13 okt 2010
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,
    Ben ff niet geweest hier..ik laat jullie via fb wel weten waarom...

2. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

Hey meiden,

@Chelleke, hoe is het?

@Vlinder, heb geen fb maar klinkt niet leuk. Knuf

@All, ik heb leuk nieuws. Heb gisteravond voor het eerst ons kindje gevoeld:D:D:D Heel bijzonder. Ik twijfelde een beetje omdat ik het zo graag wil maar voelde het net weer dus is echt zo... Ben helemaal blij :D:D:D

3. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    @Sun, heerlijk is dat he!

Hier minder nieuws. Ben vandaag weer opgenomen in het ziekenhuis op verdenking van zwangerschapsvergiftiging... Hopelijk weten we morgenavond (na het sparen van de 24 uurs urine) meer. Ze hebben wel al aangegeven dat ik me voor moet bereiden op verblijf in het ziekenhuis tot aan de bevalling...

4. sunshine81

@MissQ, he jakkes, niet weer toch?! Weet je al wat? Ik hoop echt dat je nog even naar huis mag... Dikke knuf

5. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @sun... maak dan een facebook acount aan kun je mee kletsen
    missq is gelukkig weer thuis.
    heerlijk he dat gekriebel in je buik...mis het zoooo.
    hier alles goed. super mooie foto's gemaakt gisteren op de fotoshoot maar via de telefoon kan ik ze helaas hier niet plaatsen.
    @all: hier het bedje omlaag gezet en het hemeltje weg gehaald... mevrouw zit
    tegenwoordig op handen en knietjes in haar bed.. gaat zoooo snel he...

hoe is het verder met iedereen????

6. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Gisterenavond ontslagen uit het ziekenhuis met een eiwitgehalte van 0,24 in mijn bloed en een mooie bloeddruk op de afdeling met als onderdruk tussen de 80 en 85. Wat was ik blij. Want ze hadden me maandag al op mijn hart gedrukt dat ik er erg rekening mee moest gaan houden dat ik tot het einde in het zh zou moeten blijven.
    Nu weer het standaard protocol opvolgen, zondag op maandag thuis 24 uur urine sparen, maandag naar lab brengen en bloed laten prikken en dinsdagmiddag controle. Gelukkig gaat mam met me mee naar de controle. We zijn dan al weer een weekje verder! Op naar een week of 35/37....

7. Vlinder86

Vlinder86 Actief lid

13 okt 2010
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sun: wat jammer dat je geen FB hebt..dan kunnen we lekker kletsen:) we hebben een besloten groep dus niemand (behalve wij) zien wat je schrijft.
    Wat bijzonder dat je je kindje hebt gevoeld!! Zo geweldig is dat! Geniet ervan meis:)

Maar de reden dat ik er ff niet was, is omdat mijn oma zeer plotseling overleed. Ze was nog maar 68 en had een heel goede band met haar!
    Maar na dit trieste nieuws heb ik ook heel leuk nieuws, want ik ben nl zwanger!!!

8. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @missQ: gefeliciteerd met je 34wkn!!

9. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Thx Sloppy.

Helaas ook erg verdrietig nieuws. Mijn oma is gisteren overleden. Ze is 's morgens met spoed met de ambulance naar het zh gebracht en om 10 uur belde mama dat iedereen zo snel mogelijk naar het zh moest komen. Uiteindelijk is ze om kwart voor 6 overleden.

10. Vlinder86

Vlinder86 Actief lid

13 okt 2010
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zag het MissQ! Wat verdrietig...Weet wat een gemis het kan zijn! Is bij ons ook nog zo vers..
    Wel sterk dat in paar weken tijd 3 van onze oma's overleden zijn!
    Eerst Chelleke, dag later de mijne en nu die van jou:(
    Hoe is het nu met je vader??
    Sterkte hoor meis!

11. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Pffff dames... Wat een triest nieuws idd allemaal. Sterkte lieverds...

Vlinder hoe voel je je? Ziek zwak misselijk??

Sun hoe is t met jou??

12. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Het is inderdaad bizar dat we alle 3 ons oma hebben moeten verliezen in zo'n korte tijd. Met papa gaat het allemaal ook erg vaag. Maandag is hij samen met mama in de ambulance van den bosch naar utrecht vervoerd. Zou in eerste instantie dinsdagochtend de bypass operaties krijgen. Ging niet door omdat hij nog steeds bloed uit zijn blaas verliest. De blaasoperatie zou maandagavond gebeuren. Papa nuchter vanaf 1 uur. Maandag om half 8 bericht, OK gaat niet door, te veel spoedgevallen. Wat te eten gekregen en daarna weer nuchter, zou dinsdag worden. Hele dag geen bericht. Toen is oma met de ambu naar het ziekenhuis afgevoerd en kregen we om 10 uur het bericht dat iedereen naar het zh moest komen. Op de spoedeisende hulp is ze stabiel gemaakt en naar de afdeling gegaan. Ze was toen al heel zwak. Was binnen gebracht met een onderdruk van 26.......

Om half 3 even naar huis, was zo onwijs moe. Uurtje gelegen en toen moest ik voor mijn gevoel echt terug naar zh. ML is thuis bij Silvester gebleven. Om 17:18 belde ik mijn zusje of ze me beneden met de rolstoel wilde halen, een kleine 10 minuutjes later waren we boven. Oma is om iets voor kwart voor 6 overleden. Net of ze op me heeft liggen wachten voor ze ging. Ik ben zo onwijs blij dat ik erbij heb mogen zijn. Voor ze haar laatste adem uitblies heb ik haar nog bedankt voor de fijne tijd die we met haar hebben gehad en heb haar gevraagd of ze Tristan en Kyra de groetjes wilde doen.

Rond 7 uur zijn we allemaal gegaan. Papa was toen nog steeds nuchter. Kon tot 21:00 uur opgehaald worden voor de OK. Om 20:57 uur is hij opgehaald voor zijn blaasoperatie, ongelooflijk. Op de OK aangekomen werd hem door de arts-assistent (?? degene die heb eigenlijk zou opereren) vertelt dat het niet door kon gaan omdat er geen uroloog was en hij niet alleen mocht opereren. Papa is door de grond gegaan, heeft zijn angst geuit en heeft het verhaal van het overlijden van oma verteld. Hoe erg hij het vond er niet bij te kunnen zijn en dat hij mama niet heeft kunnen steunen. Arts-assistent had tranen in zijn ogen en heeft een uroloog die geen dienst had opgebeld om alsnog naar de OK te komen. Super lieve vrouw, moest even iets regelen voor haar kindjes en kwam binnen een kwartier op de OK. Operatie was goed gegaan, ze hebben de bloedingen dichtgebrand, blaaswand schoon gemaakt (aangetroffen steentjes zijn opgestuurd naar het lab). Is ook nog een nierecho gemaakt (met nieren alles ok, dus steentjes komen daar niet vandaan).

Gisteren bij papa op bezoek geweest. Hij heeft stukken minder pijn dan daarvoor. Tuurlijk wel een beetje last omdat hij net geopereerd was, maar hij liep toch al best aardig. Vandaag krijgt hij oefeningen, info etc over de bypass operaties die vermoedelijk morgen plaats gaan vinden. Ze hebben het nu inmiddels al over 4 bypasses ipv de eerdere 3. We blijven positief en gaan ervanuit dat de operaties morgen plaats gaan vinden. We rekenen er alleen niet meer op dat hij met de kerst in den bosch zal liggen. Dat zou nu gezien de tijd niet meer reeel zijn.

Maandag zal de uitvaart van oma zijn. We hebben Silvester nog niets vertelt, gaan dat morgen doen. Hij heeft nu nog te veel leuke dingen op school en willen hem dat niet afnemen. Voor hem maakt het toch niets uit of hij het nou gisteren of morgen hoort. Verdriet zal toch wel de overhand nemen.

Sorry voor mijn lange verhaal, lucht wel op om het even op te schrijven.

13. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    OMG missQ er blijft jullie deze dagen ook echt helemaal niets bespaart :(

En nooit sorry zeggen voor zo'n verhaal! Normaal toch dat je dit van je af wil schrijven.
    Een hele dikke digi knuf en ik hoop dat je snel alles een plekje kan geven en dat het met je vader allemaal gaat mee vallen en hij snel geopereerd kan worden zodat jullie allemaal vooruit kunnen gaan kijken.

xxx Sloppy

14. Vlinder86

Vlinder86 Actief lid

13 okt 2010
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pffff MissQ...wat krijg je toch veel voor je kiezen meid!
    Allemaal in een periode waarin je eigenlijk zou moeten kunnen genieten van een klein wondertje in je buik!
    Heftig....
    Goed dat je het lekker van je af schrijft hoor! Lekker blijven doen.
    Veel sterkte met alles en dikke knuffel!!

15. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Thx lieverds! Papa is nu naar de OK, operatie zal ongeveer 5 uur duren, afhankelijk wat ze aantreffen. Branden jullie een kaarsje mee?

16. sunshine81

Jeetje meiden wat een nieuws allemaal!

@Vlinder, gecondoleerd met het verlies van je oma maar ook GEFELICITEERD met je zwangerschap:D En wat snel zeg! Hoe voel je je?

@MissQ, jemig ook jij gecondoleerd. Kan me voorstellen dat het "fijn" was om er bij te zijn maar toch?! Heel veel sterkte vandaag met je vader... Brand zeker een kaarsje mee!!!

@All, hier loopt alles ook niet zo goed! Gelukkig wel met de zwangerschap, de 20-weken echo was helemaal goed:D
    Heb een longontsteking en lig dus voor pampus op de bank/bed. Zouden een weekend weggaan maar ja nu moet manlief maar alleen met zijn familie. Hij wil mij niet alleen laten dus ik ga straks naar mijn ouders... Ben altijd het liefst thuis maar ja wil mijn mannetje ook niet thuis houden daarom.
    Ook heb ik te horen gekregen dat ik vanaf 1 maart a.s. geen baan meer heb. Zou nu een beeindigingsovereenkomst krijgen maar die mag ik niet tekenen vanwege de zwangerschap. Anders krijg ik geen uitkering pffftttttt wat een gezeur zeg! Heb ook niet echt de puf om hier mee bezig te zijn en wil gewoon slapen maar ja...

17. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Beterschap Sun, wat K van jouw baan. Dat is toch niet wat je te horen wilde krijgen, chips. Fijn dat jouw 20-weken echo goed was, weten jullie wat het gaat worden?!!

18. sunshine81

Thnx MissQ, niet echt nee. Kan niet eens ff ziek zijn pffffttt. Nee wij weten het niet:D Is er toch nog iets een verassing hihi.

19. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    De operatie van papa is voorspoedig verlopen. Gisteren om vier uur was hij naar de ic gebracht. Mama en ik zijn gisteren nog ven langs geweest. Als t goed is gaat hij deze ochtend naar medium care.

20. Vlinder86

Vlinder86 Actief lid

13 okt 2010
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt Sun! Nog niet veel klachten..beetje steekjes in m'n buik, gevoelige borsten en sinds vannacht ook wat misselijk..weinig te klagen dus eigenlijk:)

Wat een enorme tegenvaller van je baan zeg!! En dan ook nog met longontsteking thuis:( Zit ff niet zo mee dus...Wel fijn om te horen dat je 20-weken echo goed was! Ben benieuwd wat het wordt! Hoop dat je gauw opknapt meis. Sterkte

MissQ: fijn dat de operatie goed is gegaan! Ligt hij al op medium care? En hoe gaat het nu met hem?
    Sterkte

Hier verder zijn gangetje...wel heel moe want hebben al een aantal nachten slecht en weinig geslapen doordat onze kleine meid niet fit is:( Wat wel heel leuk is is dat ze kan lopen!! Ben echt zo trots op haar:)
    Woensdag haar verjaardag dus nog ff wat voorbereidingen doen!

Deel Deze Pagina