@ MissQ: Wauw die knalt er vanaf zeg.... vriendin van mij haar test was minder duidelijk en die krijgt ook een 2-ling..... woehoe..... ik duim voor je. @ Zeepaardje: OEi Kiss... das balen zeg... hopelijk slaap de behandelingen goed aan... @ Miran: thanks voor t compliment...... als het kamertje klaar is, plaats je dan een fotootje??? ben wel nieuwsgierig....
http://www.zwangerschapspagina.nl/me...cture59468.jpg http://www.zwangerschapspagina.nl/me...cture59467.jpg __________________
Zeepaardje, bij N was de KISS verholpen na 2 behandelingen door een manueel therapeut. Vond het wel om te janken...zielig. Daarna nog fysio 4 maanden voor haar achterstand. En nu staat ze aan de tafel . Komt goed meis, knuffel!
Goedemorgen, Ik moest zo nodig plassen, maar helaas daar na niet meer in slaap kunnen komen. @Chelleke: Als het kamertje af is, zal ik zeker een foto plaatsen. Wat een leuke foto's weer van Mila. @Zeepaardje: Dat klinkt inderdaad heftig, ik had er nog nooit van gehoord. Wat voor soort behandeling gaat hij krijgen? Fijne dag allemaal
thanks Meijke en Miranda...... Winnen doe ik denk ik al niet meer hahaha, (al 1tje met 76 stemmen) maar het gaat om t idee.. ben aan het concurreren met een forumgenootje hahahaha en ik sta voor @ Miran: ik ben benieuwd.... leuk he dat kamertje opknappen.....
Ik was ook al om 6uur op maar zat gelukkig nog niet achter mn compie Hier net iets heel ergs gebeurt.........ik heb Suzannah met de wagen om laten vallen. Ik wilde Megan nog even een knuffel geven voor ze naar school ging en zette Suzannah op de stoep neer. Geen rekening houdend met dat hij wel eens niet vlak zou zijn Dus daar gaat ze van de stoep zo om. Ze had gelukkig niet zo veel en huilde direct. Alleen haar wangetje is een beetje geschaaft maar wat ben ik geschokken zeg! Megan Huilen, Suzannah huilen, Mama huilen en een geschokken papa.......niet zo'n geweldige combinatie. Wat een ellende! Ze ligt nu heerlijk te slapen. We hadden ook al 2 slechte nachten gehad en aangezien ze al zo lekker tot 6uur doorslaapt zijn onze nachten al heel kort maar om 0.30 was ze aan het huilen en heeft ze 200ml melk gedronken. Toen sliep ze weer verder tot 6uur. En omdat Sloppyman moet werken ga ik er dan uit met haar en bivakeer ik in de badkamer om niet ook Megan wakker te maken. Het ging de laatste 2mnd heel goed maar nu heeft ze dus midden in de nacht in ene weer honger.... En zoals jullie al eerder van mij gehoort hebben mijn man word gewoon niet wakker van Suzannah of Megan en ik ben dus bijna altijd de L*l om er uit te gaan. Nu ga ik regelmatig om 20.30 dna naar bed maar dat maakt het niet minder vermoeiend kan ik zeggen. Ga nu maar ff een kpje koffie zetten en op de bank zitten bijkomen. Zal wel weinig uit mijn vingers komen de komende uurtjes.
@ Sloppy; Oh meid, kan me voorstellen dat je schrikt, maar dat kan toch iedereen gebeuren..... voel je daar niet schuldig om lieverd..... EN huilen doen ze eerder van de schrik dan van de pijn denk ik... Lekker knuffelen met haar en dan komt alles goed.. Vervelend van je nachten meid.... t houd neit op he bij jullie... Dikke knuffel Gelukkig weer lekker thuis met mijn meisje. De kinderarts was erg tevreden. Mila weegt nu 5300gram en is 61cm. haar hoofdomvang is al 40cm..... qua voeding moet ik de tabel op het pak aanhouden zegt hij. ik mag haar 6x 150 (150=5 en afschudden tot 150) geven en de laatste fles mag ik ophogen tot 170cc ( 150+5) ok heeft ze haar eerste spuitjes gehad. oooh zo zielig.... ze heeft ze in haar heupjes, pil gehad daar zouden ze het minste pijn doen... ze schreeuwde even een paar seconden maar daarna was t weer over.. eenmaal thuis wel helemaal van de kaart en dood moe. eigenlijk moet ze om 11:00u een flesje, maar ze slaapt dus laat haar lekker liggen tot ze zich zelf meld. Oh haar hoofdje zag er veel beter uit zei hij. (afplatting) als t zo blijft gaat hij er niets aan doen..... __________________
Gister de uitslag van de mri gehad: geen bijzonderheden te zien! Het achter blijven van haar linkerkant word nu verweten aan een gemiste voorkeurshouding. Dit kan heel suptiek zijn maar dit soort gevolgen hebben. Nu heeft ze al sinds ze een paar wkn oud was fysio omdat ze een lichte voorkeurshouding had dus waren we niet verbaast! We hadden niet onze eigen arts omdat er een verwarring was in datum en de afspraak eigenlijk morgen was. We hadden nu een van de top neurologen van het ziekenhuis, maar ze had zich niet 100% ingelezen vandaar dat haar opmerking van voorkeurdhouding wel heel goed was. Dus nu verder met fysio en dan moet het over gaan! Verder vandaag weer terug naar het ziekenhuis voor een darmbiopt. We kregen gister de vraag of we vandaag konden komen! Was wat kortdag maar tuurlijk kan dat! Op donderdag is megan altijd thuis en omdat ze een kdv in het ziekenhuis hebben is dit geen probleem! Dus zo in de auto naar amsterdam. Ik moet me om 9.30 melden op de afdeling en dan gaan ze endelijk kijken naar haar darmen
Goedemorgen, @Sloppy:Wat ontzettend fijn fijn dat er niets uit de MRI is gekomen. Dus gelukkig geen hersenbeschadiging. Wat een opluchting. Is er nog wel wat te doen aan de voorkeurshouding? Groeien ze daar over heen. Of moet ze nog wat fysio volgen? Ik heb zelf de kleine man ook een keer uit de buggy laten vallen, ik ging verkeerd de drempel bij de voordeur op. Helaas gebeuren die dingen,maar de tranen stonden toen ook in mijn ogen. @Chelleke: Fijn dat Mila ook weer door de keuring is gekomen. Platte hoofdjes trekken ook vaak weer weg. Misschien wat vaker een zijligging proberen. En dan maar hopen dat ze op hun zij blijven liggen. Zit ze nu op 5 voedingen? Altijd weer fijn als er een voeding afvalt dat geeft wat meer ruimte op de dag. @Bob: Wat een spannende dag vandaag, de echo! Sterkte,mijn gevoel blijft 2 zeggen. Gister ook door de keuring gekomen bij het CB. Het was nog een soort van controle afspraak aangezien de kleine man bij de controle van 2 jaar nog niet liep. Gelijk maar weer gewogen en gemeten, 14,3 kilo en 97cm. Dat is wat groot, maar hij heeft lange ouders.
@Miran, het volpiesen van de flessen gaat heel goed. Al vind ik wel dat de ene fles flink meer stinks dan de andere. Kwestie van snel deksel opendraaien, goed mikken, gieten en snel sluiten en proberen niet te veel van die stank in te ademen Maar het is voor een goed doel he! Vannacht eigenlijk best goed geslapen. Sil was vanmorgen om 6 uur al aan het spoken, dus vanaf toen eigenlijk weinig tot niets meer geslapen. Ik ga je straks laten weten of je gevoel bevestigd is! Ik heb een pendel terug gehad dat ik zwanger ben van 1 emmie, een meisje. tweede pendel nog niet terug gehad. Eerst maar eens kijken wat de gyn ziet in mijn bm Kwart voor 10 staat de afspraak, hoop dat ie nu es een keertje niet zo erg uitloopt! Owwww... trouwens.. vanmorgen weer iets meegemaakt. De hond moest spugen, die doen er dan altijd zo lang over. Eerst een hele tijd bulken en ik dacht nog bij mezelf, hou je oren dicht, concentreer je op iets anders.... maar nee.. doggie spugen, ik 2 tellen later ook, manlief moest zo lachen!
Dat lijkt mij inderdaad een grappig gezicht eerst de hond spugen en dan jij. Leuk hoor wat humor zo vroeg op de ochtend. Wat fijn dat je wel goed geslapen hebt, ik was altijd heel nerveus. Ben benieuwd wat er uit de andere pendel komt.
We zijn gematigd blij, wellicht dat dat er ook mee te maken heeft. Ik heb rond deze tijd ook een miskraam gehad in 2008 en ben nu gewoon erg voorzichtig met TE blij zijn. Op de een of andere manier mag dat nog niet van mezelf. Ik zal blij zijn als we straks 1 of misschien wel 2 kloppende hartjes mogen zien op de echo. Geeft toch een beetje een geruststelling en bevestiging dat het wel echt is....
Ik begrijp gematigd blij zijn, lijkt mij in jouw situatie niet meer dan logisch. Eerst zien en dan geloven Bij mij heeft het 24 weken geduurd om er nu echt vertrouwen in te hebben. En soms ben ik nog bang dat er wat verkeerd gaat.
En nu moet ik echt wat aan die bende in huis doen en wat aan mijn haar,aangezien ik gister met nat haar naar bed ben gegaan. Ik heb nu een pluiskop!