@ MissQ:.... en???? weet je al wat... pffff spannend, maar het is vast super nieuws.... @ Miranda: gelukt met je haar en de bende hahahaha???.... Mila heeft idd een zij slaap kussen ( delta baby) en daardoor is haar afplatting al bijna weg..... ideaal die dingen..... gisteren flink wezen shoppen... een knalgroene, knalroze en een witte skinny jeans gekocht... ( dames ik ben nu van maat 36-38 naar 40-42 gegaan ) manlief vond de felgekleurde broeken maar niks hahaha en Mila.... die heeft een half uur geobsedeerd naar de felle kleuren gekeken
We hebben vanmorgen 1 zwangerschapsring gezien. Een vruchtje van 2,6 mm en nog geen kloppend hartje. Volgende week donderdag nieuwe afspraak staan en dan MOETEN we een kloppend hartje te zien krijgen, dus erg spannende week voor de boeg....
@Bob: Goed nieuws dat er een zwangerschapsring te zien is. Is geen kloppend hartje een minder goed teken. Hoe ver ben je precies? Misschien is het nog te vroeg voor een kloppend hartje. Dat wordt inderdaad een spannende week,ik denk aan jullie! @Chelleke: Je hebt al een Delta slaper, dan komt de rest wel in orde. Vaak komt het daarmee weer in orde. Wat een gave kleuren voor broeken! Ik heb zelf ook een knal roze zw broek gekocht. Best wel heftige kleur. Mijn man vind het ook maar niets. Met mijn haar is het goed gekomen, godzijdank!!!
@MissQ: Pfff dat is idd zenuwslopend... ws gewoon nog net te klein om het goed te kunnen zien. Volgende week is die echo gewoon knal goed te zien met 2 kloppende hartjes.... de ene ligt gewoon achter de andere.... we blijven positief... @ Miranda: was die broek van de H&M? had daar namelijk ook een roze zw. broek gezien, echt gaaf... en wat de mannen er ook van vinden... pech gehad, ze moeten er maar gewoon mee dealen...
@Chelleke: Die broek is inderdaad van H en M. En helemaal niet duur,ik hem ook in het wit gekocht. Vrouwen houden in het algemeen iets meer van felle kleuren dan mannen denk ik. @Sloppy: Hoe ging het onderzoek bij S.?
@ Miranda: Had de broek idd gezien bij de H&M in Duitsland... echt super gaaf... Dames mag ik even jullie mening: Mila heeft dinsdag haar prikjes gehad en nu net vond ik haar warm aanvoelen en had ze 37.7...... kan dan nog 2 dgn na de entingen terwijl gisteren alles over was? Moet ik mij zorgen maken???
@Chelleke: je hoeft je geen zorgen te maken. Heel veel baby's krijgen na de entingen wel eens een beetje koorts. En 37.7 is niet hoog, hou het goed in de gaten. Mocht de koorts erg oplopen dan kun je eventueel een zetpil geven. Sterkte voor het kleine meisje
Dank je wel Miranda... moet zeggen nu net voelde ze al een stuk koeler aan dus of het nu opwinding is van vlak voor dat ze naar bed ging??? ze huilde toen flink.... zal straks nog maar eens kijken.... zetpilletjes heb ik in huis dus komt wel goed...
He, BoB, blijft dus nog even een weekje spannend.... De Duimen maken overuren! Chelleke, maak je geen zorgen, de temp stijgt altijd een beetje door de dag heen, en het is pas koorts bij 38,5... tot 38,4 heet officieel verhoging.. Ik ben zelf niet al te scheutig met paracetamol... maar je moet doen waar je jezelf prettig bij voelt. Wat fijn dat de afplatting al weer wat minder is! You Go, Girl! Fijn dat de delta slaper werkt. Miranda; hahahaha, Haar, tja, t is hier ook elke dag een gevecht! hihi Slop; YEAH! niks bijzonders te zien op de MRI, das fijn.. Nu nog ff het biopt afwachten.. Las ik nu dat haar darmen vol zaten (of was dat op facebook?!?! hihi) wat zei de arts daarvan dan? of zag dat wat erin zat, er wel normaal uit? Wachten op de uitslag.. Zeg Sun... hoest, mop?!? Ik wilde je even een zonnestraaltje sturen..
@Chelleke": Misschien wat verhoging door opwinding, jammer dat we het niet kunnen vragen. In ieder geval wel prettig dat ze al wat koeler aan voelt Ik heb geen facebook, waarschijnlijk de enige in Nederland. Maar heb weinig zin en tijd omdat ook allemaal bij te houden. @Mrt: Dat haar is een ramp,het is net alsof het door de zwangerschap alleen maar slapper en doffer wordt. Morgen ochtend weer een probleem, ga namelijk zo douchen en ik hou niet echt van een fohn. Maar moet echt douchen want ik heb net aan bodypumping gedaan
Dames ff snel vanuit het ziekenhuis Suzannah heeft vandaag haar darmbiopt gehad en helaas kreeg ze vanmiddag koorts. toenhij op liep tot 38.8 ben ik gaan bellen en moest ik langs komen. De artsen hebben toen toch maar besloten haar zeker een nachtje te houden. Er is vanalles op kweek gezet want het kan door het biopt komen. Haar ontstekingswaarden waren verhoogt en ze wilde geen risico nemen. Net was hij wel gezakt naar 38.6 maar nog steeds te hoog. Hopelijk morgen weer naar huis. En ik hoop dat ze een beetje kan slapen. xxx sandra
@Sloppy: Hoe is het nu met Suzannah? Wat een schrik weer allemaal, het zit jullie ook altijd tegen. Hoe heeft S zelf het onderzoek ervaren? Deed het pijn of was ze verdoofd. Ik hoop dat ze vandaag weer mee naar huis mag. Moeten jullie lang op de uitslag wachten? Beterschap! @Chelleke: Hoe is het met Mila?. Heeft ze weer een normale temp? Ik ga vandaag nog wat oranje shirts halen, want het enige oranje wat ik in huis heb zijn mandarijnen
Ergens onaantastbaar ver schittert dierbaar een kleine ster en is stil getuige van ons geluk Wat vinden jullie van deze tekst? Ik wil dit misschien op het geboorte kaartje hebben.
Nog even aan mijn man laten zien. Ik heb zelf heel erg het gevoel dat ik wat er gebeurd is ergens moet benoemen. Bedankt voor je mening. Hoe voel je je? Gespannen? Hoe ver ben je nu precies? Hebben ze trouwens nog extra maatregelen genomen bij het terug plaatsten?
@sloppy meid heel veel sterkte hoop dat ze vandaag naar huis mag @miranda ik vind hem heel mooi Voor de zwangere dames ik heb diverse positie broeken (van jeans tot korte en zomerse broeken) die voor apotprijsje weg mogen dus als je interesse hebt
Goede morgen ladies. @ sloppy: Nee.... verdorie wat balen... wanneer houd t t nu eens op... Hoe gaat t vandaag met haar??? Koorts alweer gezakt?? hopelijk mag ze vandaag naar huis.... @ Miranda: Wauw..... ik vind t ook echt heel mooi.... en natuurlijk moet je t benoemen... het hoort er net zo goed helemaal bij... ik zou ook zeggen DOEN.... Hier vanmorgen wakker geschrokken... ons meisje om kwart voer 9 nog niet gehoord... ik ga kijken, ligt madam met een big smile in haar bedje te kijken.... ik moet er zowaar van huilen iedere morgen dat vrolijke gezichtje..... Ze heeft dus ruim 10 uur aan een stuk geslapen.... ik geloof dat t max 10 uur is achter elkaar toch,. of is dat alleen de eerste weken??? Viv????