@Miranda, ik moet zeggen dat de echo van gisteren me toch niet helemaal lekker zit nee. Nog geen hartje, ok, dat kan met deze termijn. Maar een vruchtje van 2,6 mm was wel een beetje aan de kleine kant voor deze termijn. *slik* over 6 dagen de echo en dan MOETEN we een kloppend hartje gaan zien. pfffff. Op mijn verzoek hebben ze voor de punctie een baarmoederkweekje en een bloedtest afgenomen. Er was nog wat candida aanwezig, dus heb daar een tablet voor gekregen. Daarna nog een keer een bloedtest en een baarmoederkweekje afgenomen en de candida was van 3 sterren terug gegaan naar 1 ster (wat blijkbaar normaal is). Als we volgende week een kloppend hartje mogen zien, ga ik weer vragen om een kweek en bloedtest. Was het maar alvast zo ver. Ik geloof dat ik mee opzie tegen deze echo dan die van gisteren. @Vivi, welke maat broeken heb je?
Dikke knuffel MissQ..... ik duim voor je... Deze is voor jou... ( en ook voor Sunshine als je t niet erg vind..) Jullie verdienen dit even heel hard...
@Bob: Wat verschrikkelijk dat jullie weer een week moeten wachten. Dat zou toch niet mogen. Wel heel goed van je dat je bloed en een kweekje laat onderzoeken, Ik denk aan jullie deze week. @Sloppy: Wat fijn dat jullie weer thuis zijn! Hoe is het nu?
@ Miranda: ik zie dat je nu weer rondom de zelfde maand bent uitgerekend als van je zoontje... hoeveel dagen/weken zitten er tussen? @ MissQ: Pfff wachten is moordend he.... denk aan je... knuffel xxx @ Sloppy: Hoe is t met de kleine Suzannah.... en met jou, je man en Megan???
@misq volgens mij zijn meeste broeken maatje 40 aantal merk en aantal non kerk hahaha @chelleke volgens mij kan het geen kwaad dat mila zolang geslapen heeft, evi slaapt al sinds ze 2 maanden is bijna de klok rond en ze groeit goed hahaha, in begin is dat zo ivm bloedsuikerspiegel maar dat veranderd
Goedemorgen, @Vivi: Ik heb al genoeg broeken,en zeker volgens mijn man Maar het is voor mij ook niet de goede maat. Maar bedankt voor het aanbod. @Chelleke: De kleine man hier is van 27-09 dus dat ga ik zeker niet halen. Maar er zal niet veel tussen zitten. T sliep als baby ook vaak klokje rond en nu nog steeds. Hoe ouder ze worden hoe langer ze zonder wat eten kunnen.
@broeken: welke maat zoeken jullie? Ik heb nog veel van 40 tot 36 en M tot XS @missq: ik duim voor je dat het een mooie plakbeeb woord hoor! Wat een elende. Ik voel met je mee! Bij megan ook gehad dat de eerste echo niet goed was. Ze zagen toen geen vruchtje en een veel te klein vrucht zakje. Een week later had ik overstimulatie en lagen mijn eierstokken in het beeld! De week daarna wel een vruchtje maar de hartslag van net 100sl p/m veel te langsaam en vruchtje een week te klein voor de termijn! Toen 2wkn wachten...... Hartslag prima maar nog steeds te klein. En met 12wkn lag ze op schema en konden we pas zeggen dat we zwanger waren tot die tijd vond het ziekenhui het niet goed genoeg daarvoor! Ik weet dus van de hel! Dikke knuffffffff en ik hoop echt dat jullie volgende week heel goed nieuws krijgen. De nacht is goed gegaan! Suzannah sliep uiteindelijk rond 22.30. Daarvoor wel heel veel huilen maar ze heeft ook veel meegemaakt. Ze slaapt nu nog. We nemen haar de komende dagen maar weer bij ons op de kamer. Verder zijn we, ik en de meiden, donderdag ook nog van achter aan gereden! Schade dik 1400 euro zoals het er nu naar uit ziet. Ik flinke nek pijn en hoofdpijn tot misselijk aan toe. De meiden hebben niks! Lang leve de auto stoelen! Iemand is tegen mijn mini uit 1975 gereden! En door gereden! Flinke schade en wie moet het betalen?? De scooter is on gewaaid! Ook flinke schade..... En weer nieman om het op te verhalen! Sloppyman had als verrassing 2 EK jurkjes van Supertrash bestel: komt er maar een binnen! Was er een voor mijn vriendin.... Dus welke is nu binnen die van mij of die van mij vriendin??? We hadden beter in ons bed kunnen blijven deze week Ohh nee toch ook nog leuk nieuws! Prenatal belde me omdat ze wat niet mee gezonden hadden bij een bestelling (was gratis bij iets) ze vonden dit erg dat ze wat leuks voor ons wilde opsturen. Kregen we een schattige slap ( die had ik echt nodig) en een opblaas schildpad! Iets wat we ook niet hadden en mee kan op vakantie voor de meiden in het zwembad Veder ben ik bij mamaplaats.nl blogster van de week geworden en ik krijg voor beide meiden iets leuks van fisherprice! Dus dat is een groot cadeau! Mijn ouders komen me vandaag nog een dagje helpen met de meiden! Schoonmam is wel opgeknapt maar die is nog steeds te verl met zichzelf bezig. Ze moet nog een keer gedotterd worden om echt helemaal op te knappen. Na dat kan ze eindelijk beginnen met revalidatie maar nu wil ze dat uitstellen tot get najaar! En waarom: anders kan ze weer niet met vakantie! Pffff maar dat ze nu niks kan als alleen maar zielig zijn en over zichzelf praten dat mieten we maar voir lief nemen. Beld haar op om de uitslag van de mri te vertellen en ik kreeg net de kans om 2 zinnen te spreken voor ze weer op haar zelf terug kwam! Haar ha zegt: ze moet er mee leren leven! Mijn vader heeft het zelfde als haar en is even oud! Die werkt nog bij het aviodroom en staat het dak nog opnieuw te bekleden! Hij zegt: ik krijg liever een hardaanval als ik lekker mijn dingen aan het doen ben als dat ik er op de bank op moet zitten wachten. En hij heeft gelijk. Mijn ouder genieten zo van mijn meiden. Op de dood wachten kunnen we allemaal maar genieten van het leven blijkt toch heel moeilijk te zijn. Sorry voor het lange verhaal maar ik moest het even kwijd. Ben blij met jullie dat ik het hier kan opschrijven!
@chelleke: wat een knappe mila! Suzannah sliep ook al heel snel 12uur achter elkaar....... Dat is ze was wel eerder wakker door de kramp maar wilde niet eten. Laatste fles om 18.30 en de eerste dan pas om 7.30 soms zelfs later! Ik deed de fles voeding ook op verzoek net als dat ik met bv zou doen. Ik bood haar in het begin als ze wakker werd van de kramp wel voeding aan maar ze wilde het nooit hebben. En zoals he weet suzannah is alles behalve ondervoed Ben blij voor je dat ze zo lang kan slapen en dat ze nu naar de 5 voedingen gaat! Super meid.
Ze had geen verdoving en geen roesje of zo! Mijn. Mama hart is in een miljoen stukken gebroken ze huilde zo hard! Ze hadden gezegt dat het geen pijn zou doen.......... Dat was dus niet waar! Ze was wel echt een held hoor want ze bleef gewoon stil liggen, ze probeerde niet eens los te komen. Maar wat een hel! Als het tegen zit moet het nog een keer, denk het zelf niet hoor, maar dan doen ze het met een roesje en eis ik een opname! Ik ga niet weer 4 uur op de seh zitten met mn meisje!
@ Sloppy: Ik zou eigenlijk het liefst nog die laatste fles eraf hebben maar dat mag pas als ze meer weegt dan 6kg... ik moet haar altijd wakker maken 's avonds voor de laatste fles.... en die drinkt ze dan maar voor de helft uit... ben zo trots op haar.... Mevrouw krijgt het alleen sinds 2 weken voor elkaar om steeds omhoog te kruipen in haar bedje ze wilt dan uit de delta sleeper.... hier baal ik behoorlijk van want hierdoor ligt ze weer in haar voorkeurshouding.. en ze krijgt het koud, maar nergens kan ik een kleine slaapzak vinden waar ze al in kan/mag... Vind t wel heel erg hoor dat ze zeiden dat de biopt geen pijn zou doen en dat Suzannah niets heeft gedaan dan huilen arm kind..... op zo'n moment zou je de artsen het liefst voor hun gezicht slaan toch?... hopelijk is ze het snel vergeten allemaal
Hier heeft Suzannah een goede dag gehad Ze heeft minder pijn en ze huild ook al weer minder. Wel als ze moe is kan ze echt niks hebben maar dat hoort er bij. ik heb er vertrowuen in dat ze snel weer de oude is. Welteruste allemaal!
missq meid wat een spanning.. hopelijk zie je snel een kloppend hartje miranda bijna 28wk chelleke; je zou de hema slaapzak kunnen proberen mt 50..gebruikte ik vanaf dag 1 sloppy knuf voor S! all knuffels
@chelleke idd slaapzak van Hema, en ik heb er een van 70 cm die ik bij beide vrij snel gebruikt heb. Belangrijkste is dat niet te los om nek zit en niet te los om armen zodat ze niet naar binnen kan schieten zeg maar,
Goedemorgen meiden, Hier even wat minder nieuws, ik lig sinds gister middag in het zh. Ik kreeg enorme buikpijn en pijn in de rug. Volgens de CTG zijn er weeen vast gesteld en urine onderzoek heeft aangetoond dat ik een nierbekken ontsteking heb. Lig nu aan een AB infuus. Met ons meisje is alles goed, de baarmoeder zit nog potdicht. Alleen de baarmoedermond is zo zachtjes aan aan het verkorten. Vorige week nog 2,9 cm en nu 2,7 cm. Verder houden ze mij goed in de gaten.
Miranda, wat ontzettend schrikken! Ik hoop dat het stopt en je weer naar huis mag. Nog 9 weken blijven zitten hoor Uk!
@ Miranda: Jezus dat is schrikken...... Gelukkig is alles goed met de kleine en zit de baarmoedermond nog goed dicht.... maar waarom mag t nu niet eens een keertje gewoon helemaal goed gaan zoals het hoort.... Pfff....... Dikke knuffel meid en hopelijk blijft ze nog even lekker warm zitten... t enige geluk is dat je nu op een termijn bent dat ze er alles aan kunnen doen... maar dat ga je niet nodig hebben..... xxxxx dikke knuffel. @ Viv en Zeepaardje: Thanks voor de tip. Heb vannacht het bedje vals opgemaakt zodat het hoog opgemaakt kon worden en dat werkte goed.... maar ik wil toch een slaapzakje...
Ow Miran, dat is wel even schrikken meis. Ik duim dat jullie kleine meid nog een paar weken veilig in je buik mag blijven zitten. En inderdaad wat Chell zegt, je bent nu op een termijn dat de longetjes gerijpt zijn en ze "iets" voor de kleine kunnen doen mocht ze nu geboren gaan worden. Maar dat gaat ze nog niet doen. **spreekt de kleine meid even streng doch rechtvaardig toe.. nog even een paar weken bij mama in de buik blijven zitten hoor** Sterkte lieverd. Dikke knuff
jeetje miranda wat een pech heb je toch, hoop dat de ab snel aanslaat en de weeen verdwijnen!!1 sterkte meid dikke knuffel