Zijn hier nog 'actieve' Belgen?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door snoezelke, 4 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    kinderverzorgster van opleiding
    België
    Ik vond hier al een groep maar die is gesloten. Was mijn vraag dus of hier nog 'actieve' Belgen zitten. Ik zou het wel leuk vinden om hier met landgenoten te praten gezien ik zelf de belgische babyforums niet zo handig vind :)

Hopelijk komt er reactie...

2. Petra83

Petra83 Bekend lid

3 jan 2008
    926
    1
    16
    verpleegkundige
    Hier nog een Belgje die hier regelmatig te vinden is

3. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    België
    Leuk, van waar ergens? Ik ben van west-vlaanderen. Ik zie dat je ook al veel hebt meegamaakt ivm zwangerschappen. Hopelijk gaat alles goed deze zwangerschap!

4. sepherine

sepherine Niet meer actief

hier ook een belgje :D

ik heb 16jaar in mechelen gewoont , dan 2jaar in koksijde en 2jaar in de panne , nu woon ik terug in antwerpen (provincie antwerpen )

5. Petra83

Petra83 Bekend lid

3 jan 2008
    926
    1
    16
    verpleegkundige
    Hier ook provincie Antwerpen, maar heel dicht bij het 3 provincie punt ( Antwerpen, Vlaams Brabant, oost Vlaanderen) met deze zwangerschap gelukkig alles prima! We zijn enorm opgelucht

6. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    België
    sepherine: Ik zie dat jij net als ik ook voor een zwangerschap gaat. Ben je al lang bezig?
    petra83: Daar kan ik wel inkomen dat dat voor opluchting zorgt.

7. wazigsnuitje

wazigsnuitje Bekend lid

12 dec 2011
    855
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ik ben Belg maar woon nu in Nederland :)

8. sepherine

snoezelke
    ik heb al twee kindjes , en nu sinds bevalling van de jongste (6maand bijna ) niet aan de ac gegaan

9. Petra83

Petra83 Bekend lid

3 jan 2008
    926
    1
    16
    verpleegkundige
    Spannende tijden voor jullie dan, hopelijk hebben jullie snel een positieve test in de handen!
    Hier zal het ons laatste kindje zijn, dus ik geniet dubbel zo hard van deze zwangerschap

10. sepherine

petra , gefeliciteerd trouwens ! niet teveel last van kwaaltjes ?

11. Petra83

Petra83 Bekend lid

3 jan 2008
    926
    1
    16
    verpleegkundige
    Dank je wel! De misselijkheid is net weg hier, gelukkig. En nu een zware verkoudheid en buiten wat homeopathie mag ik niks nemen. Maar ik heb het er allemaal zo voor over! Dit is echt ons wonderkindje, na een IVF in juni hadden ze ons in Leuven al voorbereid dat het waarschijnlijk bij 1 kindje ging blijven, en in augustus,ineens, totaal onverwacht toch spontaan zwanger. En na de vlokkentest zelfs gebleken dat dit kindje volledig gezond is.
    2 keer zo een wonder mogen meemaken, we beseffen ten volle dat we geluk hebben

12. sepherine

woow wat mooi ! heeel erg leuk op die manier , denk je het is over gedaan en dan toch ineens spontaan !

13. Petra83

Petra83 Bekend lid

3 jan 2008
    926
    1
    16
    verpleegkundige
    Ja, ongelooflijk he!
    Ik ben normaal geen zweverig type Ofzo, maar mijn papa is verleden jaar gestorven en ik geloof echt dat hij er iets mee te maken heeft.

14. sepherine

dat kan ik begrijpen dat je dat denkt

15. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    België
    wazigsnuitje: Belg is Belg ;)
    petra83: Dank je wel! Ook mooi dat je uiteindelijk toch nog spontaan zwanger bent geraakt!
    sepherine: Dus je laat ook gewoon de natuurlijk zijn gang gaan. Hoeveel schelen je 2 kindjes van leeftijd?

16. sepherine

Ja inderdaad laten de natuur zijn gang gaan . Niet schrikken he 15maand

17. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    België
    Hihi ik schrik niet hoor. Ik ken mensen die 2 kindjes in 12 maand tijd hebben dus ja :)
    Mij lijkt het wel erg druk en zeker wetende dat je nu alweer de natuur zijn gang laat gaan voor een derde. Maar het is omdat jullie het zien zitten zeker ;)

18. sepherine

Ik vind het echt meevallen hoor druk is het wel maar zeker goed te doen .

19. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    België
    Leuk voor jullie! :) Nu ik zou ook wel graag niet zo veel verschil tussen mijn kindjes hebben maar tzal toch minimum een 2-tal jaar moeten zijn want fysiek zou ik twee kleintjes niet aankunnen vrees ik.

20. Petra83

Petra83 Bekend lid

3 jan 2008
    926
    1
    16
    verpleegkundige
    Hier gaan ze precies 2,5 jaar schelen. Wel ideaal denk ik. Zo mag onze dochter naar school een maand na de geboorte. Zo kan ik haar de eerste weken zelf weg brengen en halen. En ze is al iets zelfstandiger, kan haar duidelijk maken enz.
    Als alles hier vorig jaar goed was gegaan had er 18 maanden verschil geweest en eerlijk denk ik dat het best zwaar had geweest

Deel Deze Pagina