Pink Ladies (Part II)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tina85, 8 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Dames!

We kunnen weer verzamelen hieronder! :D

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Dan plak ik mn berichtje hier ook ff neer :

Goeiemorgen meiden.

Juultje succes!

Waar is onze geslachtsvoorspellingslijst gebleven??ben benieuwd wat de stand is.

Hier ziek thuis. Ben helemaal op. Gisternacht was bagger dankzij de kleine man, met maar 3uurtjes slaap. Zelf had ik een beetje verhoging, steeds overgeven,diarree, hoofdpijn, alles verstopt en ga zo maar door. En de kleine man was strontvervelend. Nu is een deel van mn klachten wel over maar voel me zo beroerd...zit er flink doorheen geloof ik

3. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Zow, ik heb gelijk weer een abbo genomen :D

Hopelijk vinden jullie mij hier :) *zet koffie en thee op*

Euhm even denken...waar waren we ook alweer mee geëindigd?
    Ow ja...

Juultje: Succes vandaag met de 20weken echo. Ging jij vertellen wat het was?

Skaya: Nogmaals gefeliciteerd! Knap hoor dat je nog net voor de laatste 500 blz van ons vorige topic die mooie felbegeerde test kon showen :D Ik ben echt zo blij voor je! Kom je meekletsen bij de mei 2012 mama's? Ik zit er ook bij...zit wel vaker hier maar vind het soms toch wel fijn om te lezen waar andere vrouwen last van hebben in deze periode :)

Mams: Hé de eerste heeft me gevonden :D Wat vervelend dat je je zo beroerd voelt... en dan ook nog een zeurdend mannetje erbij...pfew...petje af hoe je het allemaal doet hoor!

Me: Ik weet niet of je dit nog leest...maar heb gisteravond nog een tijdje aan je lopen denken...vind het zo verschrikkelijk voor je... Ik wil je al het beste toewensen en hoop dat we je hier ooit nog eens tegenkomen. Meid...het allerbeste en heel veel kracht, moed en sterkte voor de komende tijd! Dikke knuffel van mij.

Hier: Vandaag serieus BOOBIE-ALERT! :x Potverdikkie! It's on fire! Heb manlief weer even goed duidelijk gemaakt...Do not touch today! :D Gisteren zijn we lekker naar de bios geweest (rise of the planet of the apes) En was zo leuk! We hebben voor het begin van de film zitten verzinnen over babynamen:) Meisjesnaam zijn we dus al zo goed als over uit...jongensnaam nog niet. Blijkt dat manlief mijn jongensnaamkeuze toch niet zo fantastisch vind... dus daar moeten we echt nog eens goed over verzinnen. Maar het voelt zo goed om over frummel te babbelen en te denken. *zucht* Gisteren trouwens de eerste "ik-heb-zooooo'n-trek-in" bui gehad. :D Zijn om 22u nog bij de mac gestopt...het was een 'ik-moet-en-zal-nu-iets-zouts-eten'-bui. Heb het bij een klein patatje gehouden. Hmmmmm....dat was zooooo lekker :D

Oh, ik denk dat ik maar eens op zoek ga naar ons laatste nodlijstje... en die hier ga plakken...
    En meiden...voor het begin van Part III staan we met z'n allen op roze hè! Zet 'em op!

4. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    NOD lijst:
    8 september
    - Mira85 (een weekje erbij gegokt, 3e ronde, 1e kindje, 26 jaar)
    12 september
    - Uiltje (gegokt op 30 dagen, 6e ronde, 1ste kindje, 29 jaar)
    23 september
    - DutchDiva (gegokt op 33 dagen, 10e ronde, 1e kindje, 28 jaar)

ZWANGERLIJST:
    - Zoetje: ... uitgerekend, 1e kindje, 2e ronde
    - miniM: 11 januari 2012 uitgerekend, 1e kindje, 5e ronde 29 mei intake, 20 juni echo (alles goed, hartje kopt mooi), 21 juli 2e afspraak vk
    - Wen29: 12-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 3e ronde 22 juni intake + echo
    - Jannie1980: 21-01-2012 uitgerekend, 3e kindje, 2e ronde na 2eMK, 30 jaar 21 juni 2e echo ----- 6 juli 2e x VK
    - Juultje: 29-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 4e ronde 7 juli termijnecho
    - Stampertje89: 20-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 5e ronde. 24 aug. 19weken-echo & Geslachtsbepaling!
    - Vaddie: 05-02-2012 uitgerekend, 1e kindje, 4e ronde 2 augustus gyn
    - Mams136: 24-02-2012 uitgerekend, 2e kindje, 3e ronde
    - deesjedees; 28-02-2012 uitgerekend, 1e kindje, 1e ronde na 2de mk 15/7/2011 echo met kloppend hartje, 18 juli intake vk
    - Kwiebje: 29-04-2012 uitgerekend(volgens de calculator), 1e kindje, 7e ronde.
    - Tina85: 11-05-2012 uitgerekend (volgens calculator) 1ste kindje,5e ronde na BBZ 13/09 1ste (vroege) echo
    - Skaya: 16-05-2012 uitgerekend, 1e kindje, ronde 6!

Vlindertjes
    - Tina85: BBZ 30-01 7wkn
    - Jannie1980 22-2 vmk 4w3d 23-3 vmk 4w3d
    - Kylie1986, 11-5 MA 12 wkn, vmk 4wk
    - Deesjedees, apr '11, mei ,11
    - Me83, juli '11 (x2)

Ik heb Me en Leilanie eraf gehaald... Ik zal bij Leilanie een banner staan dat de Mirena er over 11maanden pas uitging...dus denk niet dat die nog "thuishoort" (pfew, klinkt cru-er dan ik bedoel) in het septemberdeeltje. En Me...:( meid, we gaan je missen...

Nou, nog 3 meiden in het NOD-lijstje...en dan nog een paar die er niet instaan... Ik mis Nino, Kirsten en Kylie...euhm...nog iemand die ik vergeet? Hmmz...dat nod-lijstje wordt lekker kort in ieder geval :D

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Idd nog maar 3 in het blauwe lijstje! super:)
    Op naar de 0:p

2012 word een prachtig jaar dames!!

Dankje tina...ik merk gewoon dat ik nu met de zwangerschap er meer moeite mee heb dan manlief zoveel weg is. Er is geen rust.
    Doordeweeks doe ik alles alleen en in het weekend moet er zoveel gebeuren wat doordeweeks niet kan. Er is geen rust ,alleen hectiek.
    En dat begint zn tol te eissen:(
    Denk dat ik manlief toch ga vragen of hij na 2 weken weg 1 week thuis wil blijven...

6. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Ik ben er hoor :D Mag ik een kopje thee aub? Of kookt het water nog niet :p

Straks zal ik reageren, zit nu ff niet lekker in mijn vel...

7. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    #7 Mira85, 8 sep 2011
    Laatst bewerkt: 8 sep 2011
    Wen
    Jongen: Wen, mams136, Mira85,me83, DutchDiva, MiniM, jannie1980, Kwiebje, Skaya
    Meisje: Nino, Juultje, Vaddie, Uiltje, kirsten

Juultje
    Jongen: Juultje, Wen, vaddie,me83
    Meisje: Nino, mams136, Mira85, Uiltje, DutchDiva, MiniM, kirsten, jannie1980, Kwiebje, Skaya, Deesjedees

Mams136
    jongen: Nino, Mira85, Wen,me83, Uiltje, MiniM, kirsten, Skaya, Deesjedees
    meisje: mams136, Juultje, vaddie, DutchDiva, jannie1980, Kwiebje

vaddie
    jongen: Wen, Uiltje, DutchDiva, MiniM, kirsten, Skaya
    meisje: vaddie, Juultje, Mira85, Nino,me83, Mams136, jannie1980, Kwiebje, Deesjedees

MiniM
    jongen: MiniM, Mira85, me83, Juultje, Mams136, DutchDiva, jannie1980, Kwiebje, Skaya
    meisje:kirsten, vaddie, Wen, Deesjedees

Stampertje (blijft een verrassing ;))
    jongen: Stampertje, Mira85, kirsten, vaddie, Juultje, jannie1980, Kwiebje, Skaya, Deesjedees
    meisje: Mams136, MiniM, DutchDiva, me83 , Wen

Jannie1980
    jongen: vaddie, MiniM, Deesjedees, Nino
    meisje: jannie1980,me83, Kwiebje,Juultje, Mira85, DutchDiva, Skaya

Kwiebje
    Jongen: Juultje, Deesjedees, jannie1980, Nino, vaddie, Skaya, Kwiebje
    Meisje: Mira85, MiniM, DutchDiva,Me83

Deesjedees
    Jongen: Mira85, MiniM, vaddie, DutchDiva, Kwiebje
    Meisje: Juultje, jannie1980, Nino, Skaya,Me83

Hier de voorspellingslijst dit ik als eerste heb kunnen vinden... Pagina's terug gebladerd om te zoeken en ergens ver weg gevonden!

8. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ skaya, wat een geweldig nieuws. Je test is goed duidelijk. Geen twijfel over mogelijk.

@ me, wat k*t zeg. Heel veel sterkte.

@ wen, Ik heb nog niet naar de verloskundige gebeld voor mijn been. Heb het van de week verder niet meer gehad. Alleen veel last van mijn bekken.

@ plassen, Ik snap er vrij weinig van. Nu moet ik nog wel vaak plassen maar het doet gelukkig geen pijn meer.

9. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    Wen

Juultje
    Meisje: Nino, mams136, Mira85, Uiltje, DutchDiva, MiniM, kirsten, jannie1980, Kwiebje, Skaya, Deesjedees

Mams136

vaddie
    meisje: vaddie, Juultje, Mira85, Nino,me83, Mams136, jannie1980, Kwiebje, Deesjedees

MiniM
    jongen: MiniM, Mira85, me83, Juultje, Mams136, DutchDiva, jannie1980, Kwiebje, Skaya

jongen: Stampertje, Mira85, kirsten, vaddie, Juultje, jannie1980, Kwiebje, Skaya, Deesjedees

Jannie1980

Kwiebje
    Meisje: Mira85, MiniM, DutchDiva,Me83

Deesjedees
    Jongen: Mira85, MiniM, vaddie, DutchDiva, Kwiebje

zo, bij mij is het ook bekent :D dus ff dikgedrukt :D

stand:
    2 meisjes
    2 jongens
    1 verrassing
    maar volgens mij kreeg deesje ook een jongen toch???

10. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    hier weer thuis.. net gelijk ff de doos bij de etos gehaald... vooral veel tijdschriften, een oerlelijke gele doos voor billendoekjes, een speentje, 2 luiertjes en een knuffeltje.. geloof dat ik niets vergeten ben...

11. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Jannie: Dat klopt! Was al bezig om het in mijn bericht te wijzigen ;) Gaan we ook een lijstje maken met wie er hoeveel goed heeft? Om er maar een competitie van te maken :p;)

12. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Wen

Juultje

Mams136

vaddie

MiniM

Jannie1980

Kwiebje
    Meisje: Mira85, MiniM, DutchDiva,Me83,mams136

Deesjedees
    Jongen: Mira85, MiniM, vaddie, DutchDiva, Kwiebje,mams136

zo, bij mij is het ook bekent :D dus ff dikgedrukt :D

stand:
    2 meisjes
    2 jongens
    1 verrassing
    maar volgens mij kreeg deesje ook een jongen toch???

Euh ja ik geloof het wel...Ik dacht dat ik mijn vermoedens bij iedereen al wel had doorgegeven, blijkbaar niet, dus nu alsnog even gedaan.

13. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    Heb een buikfoto op hyves staan.. krijg hem met mijn tel. Niet Hier erop...

14. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Meiden ik ben terug van de echo. Alles zag er goed uit. Baby was heel beweeglijk dus heb een mooie lange echo gehad. Alles kunnen zien, behalve het bovenlipje. Ik ben super blij en opgelucht en we kunnen nu gaan shoppen. Wiegje en ledikantje krijg ik van mijn oma. Daar hebben mijn moeder en ikzelf nog in gelegen. Dus schilderen en bekleden.

Wat betreft geslacht. We hebben volgehouden en we weten het dus niet!

15. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Jannie: Mooie buik hoor meid!!! Groeit goed :D

Juultje: Fijn dat de echo goed was. En wat super goed dat jullie volgehouden hebben wat het geslacht betreft! Echt respect. Jammer voor ons, maar zo blijft het wel een leuke verrassing :D

Vanmorgen postte ik al dat ik niet lekker in mijn vel zat en merk dat, nu ik het hier niet vertel, ik me niet veel beter ga voelen. Dus, sorry voor mijn klaagzang!!!
    Gisteren met manlief gepraat over het forum, vertelt dat er nu al veel meer zwanger zijn dan op de NOD-lijst staan (de tweede roze golf komt nu over ons forum). Hij merkte dat ik het vervelend vind dat ik nu geen duidelijkheid heb en dat ik maar gewoon moet wachten op wat komen gaat. Ik wil zo graag, we doen zo goed ons best met klussen, vitamines, foliumzuur, op mijn eten letten en dan die PCOS erbij, het is gewoon niet eerlijk dat ik niet weet wanneer mijn NOD is en dat ik maar moet lopen gokken. Ik heb hem toen gevraagd om verpakking KV-testen te verstoppen voor ik vandaag wakker zou worden. Heb even gekekken en ze zijn uit het handdoekenkastje in de badkamer verdwenen en niet zichtbaar neergelegd. Aanstaande maandag krijg ik 1 test terug en mag ik weer een testje doen van manlief. Hopelijk helpt het me...

16. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Aaaaaah Mira toch! Dikke knuffel voor jou! Ik begrijp echt wat je doormaakt. Het is soms heel pijnlijk om al dat roze hier te zien hè. Natuurlijk wil je zo graag, endoe je zo je best, en dan duurt wachten zo ongelofelijk lang! Maar meid...de aanhouder wint hoor! Niet opgeven! Maar je mag best een keertje heel boos worden of heel erg dippen! Ik vind het ook niet eerlijk dat je zo lang moet wachten! En dan ook nog zoveel onduidelijkheid! Hoop dat je er lekker met je mannetje over gebabbeld hebt, enneuh gewoon je gal spuwen hier hoor! Dat kunnen wij best wel handelen :)
    Ik duim suuuuuperhard voor je dat je snel bij ons op het bankje mag komen zitten :)

17. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Mira al die frustratie. Het is ook oneerlijk. Het is oké om af en toe boos en verdrietig te zijn. Knuffel voor jou meisje!

18. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    mira, dikke knuf meis... jou gevoel is heel gezond en logisch... ik hoop zoooo dat het deze ronde ook voor jullie zo mag zijn!
    fijn dat je er iig met je mannetje zo goed over hebt kunnen praten!

juultje, fijn dat alles goed is! en het geslacht... is ook wel heel bijzonder om het pas bij de bevalling te weten hoor! wist ik bij de eerste 2 ook pas... (nu is het gewoon praktisch ivm de ruimte die we hebben)

hier nog niet klaar met de strijk, maar vind het weer mooi geweest... zit nu te eten en dan zo ff plat.. moet om 15.15 weer op school staan!

19. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Tina: Je slaat de spijker op zijn kop!!! Ik vind het zo vervelend dat ik zo verdrietig wordt als ik weer iemand op roze zie gaan... Begrijp me goed, ik gun het jullie allemaal (ik hoop dat jullie dat inmiddels weten), maar ik wil ook zo graag. Ik zou juist blij voor jullie moeten zijn (wat ik ook wel ben hoor), maar zie dan vooral bij mezelf dat het nog niet gelukt is... De tegenstelling hierin komt zo vaak als een klap aan...
    Ik zou zo een potje kunnen gaan janken hierom, terwijl ik anders nooit emotioneel ben en juist super nuchter ben!!! Gisteren op bed ging manlief even met zijn hoofd op mijn buik liggen en dan denk ik 'Wat had ik toch graag gezien dat hij nu naar ons kleintje aan het luisteren zou zijn!'. Heb echt even een mentale breakdown ofzo... Zit hier gewoon met tranen in mijn ogen dit te typen :(

20. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    zo, kan nu ook de foto hier plaatsen...
    is niet zo'n mooie... moest hem weer zelf maken...

Bekijk bijlage 181534

Deel Deze Pagina