deel 4 alweer! hier net terug van de vk.. kleine is wat dieper gaan liggen (bibi) en is minimaal 8 pond.. helaas heeft het strippen afgelopen zaterdag geen bevalling gebracht, dus mag morgen opnieuw bellen om te kijken of ze een plekje heeft om te strippen (doet ze gelukkig thuis). moi, meis, hopelijk schiet het nu een beetje op meis! *knuf*
Moi: denk aan je. Jannie: jammer dat het strippen geen effect heeft gehad, hopelijk de volgende meer wel.
abo.. Moi succes meis!! Ik heb hier toen bij het inleiden een roesje gehad (ook nog maar 2cm en stilvallende weeen) en heb heeerlijk geslapen ghehehe.... kreeg die spuit rond 11 uur in de avond. Euhm...anderen....haaai...hoe ist? Hahaha ben alles vergeten. Pff ben net klaar...dochter naar school, zelf douchen, ryan badderen, aankleden en eten enz...zozo..wat een gedoe allemaal zeg met 2 kids hahaha, en dan kan ik het nadat meisje naar school is rustig aan doen nog! Gelukkig hoef ik niet klaar te zijn voor KDV ofzo of te werken.........want dan ben ik bang dat ik om 4 uur snachts al moet beginnen ofzo........nu om 6.45!!
Heb ff naar de vk gebeld... Duurt zo lang nu en wil graag weten wt er gaat gebeuren. Donderdag nieuwe (en laatste afsprak bij hun). Als de kleine er donderdag niet is dan moet ik sowieso vrijdag naar t ziekenhuis, hartfilm en echo. Dan wordt ook datum gepland voor in te leiden. Donderdag kijken ze wel of ze kunnen strippen. Dat wordt dan vrijdag of t weekend gedaan als het mogelijk is. Als t niet kan is t advies zaterdag inleiden. Als t wel kan komen ze dus strippen maar adviseren ze sowieso maandag in te leiden. Wie weet dat hij na t strippen alsnog t weeend komt. Wordt na donderdag overgedragen aan gyn. Dus zou t prettig zijn als dit eigenwijze mannetje zich vandaag of morgen wil melden....
dikke knuf miniM.. hoop dat de kleine man snel komt! antares, is idd ff wennen he.. maar zodra je een ritme hebt lukt het wel hoor hier zie ik er ook wel een beetje tegenop... straks 3 kids om 7.55 klaar hebben... en ben ook zo benieuwd hoe dat gaat met voeden.. heb bij jelle BV op verzoek gegeven, maar toen werkte ik niet en sjoerd zat niet op school of psz... nu moet ik 4 dagen in de week om 7.55 de deur uit voor school en ook 4 middagen halen.. en ben alle 8 keer een uur weg... ach, het zal z'n pad wel vinden, maar toch.. kan er behoorlijk over piekeren...
ja bv op verzoek hier ook (in de fles dat wel...) maar ryan heeft zijn eigen ritme en tot nu toe word hij iedere ochtend tegen 7 uur wakker en wil dan eten....lekker handig als je dochter klaar moet hebben voor 7.45 omdat ze dan opgehaald word met busje :S Ik heb maar 1 paar handen! Gelukkig vind manlief het niet erg om te helpen..maar in principe kan hij dat niet omdat hij om half 8 moet beginnen...nu is hij steeds later begonnen...wat inhoudt ook later thuis, en juist dan is het ook spitsuur...want jaja...eten koken en je raad het al wie er dan honger krijgt hahaha.
hier moet ik de jongens zelf wegbrengen en mijn man begint heel wisselend... maar hij gaat altijd tussen 6.00 en 7.00 weg.. wel zet ik alles klaar op het aanrecht en leg ik de kleding klaar.. zo kan ik niets vergeten douchen doen ze 's avonds, want dat ga ik alleen echt neit redden in de ochtend... en gelukkig is de oudste erg zelfstandig.. die helpt soms zelfs zijn broertje aan te kleden...
hihi, das altijd zo he.. als wij willen koken willen de kids ook eten was bij de jongens ook altijd zo... nu probeer ik als ik thuis kom uit school gelijk alles klaar te zetten.. dan is het een kwestie van opzetten...
dat gaat jouw heel goed lukken hoor! Hier leggen we ook alles klaar, boterhammen en tasje voor meisje al avond van te voren klaar maken. Kleding klaar leggen, en douchen doet zei in de avond idd.....ze gaat maar 1a2 keer per week ivm gevoelige huid en allergie voor alle!! shampoo's..... Alleen ik houdt er zelf niet van om in de avond te douchen...dus doe dat graag in de ochtend ff snel. Boyke kan ik ook wel in de avond badderen...mag eigenlijk toch nog geen emmers met water sjouwen, maar had het badje in de douche gezet ipv op de kamer bij de commode...scheelde ook al. En heb ook al eens geoefend met hem mee in de douche nemen en daarna in het badje leggen met doeken enz eromheen...(ging ook goed, hij was in slaap gevallen hahaha) Maar ik wilde hem vandaag in de olie zetten (olie voor in bad) omdat zijn huid enorm droog is!! Hij lijkt wel op een hagedisje zo droog en vervellend is hij...... Ondanks dat ik hem dagelijks insmeer met body lotion.... Ben bang dat hij net zo een gevoelige huid heeft als meisje.......... dat word wat! Ach het ging wel...heb ook niet gehaast ofzo....en voordat hij in bad ging poepte hij me ff onder...dus moest ik omkleden en alles schoon maken...en dat was ook al weer extra tijd hihihi
Alweer een nieuw deel! @ Moi: kom op meissie!! Ik denk aan je. @ Jannie: He balen dat het strippen zaterdag geen effect heeft gehad! Minimaal 8 pond, da´s een flinke! Ik vraag me af of zo'n schatting straks klopt. Ik hoop dat het morgen mogelijk is om weer te strippen en dat het deze keer wel effect heeft! @ Antares: Woah, je hebt t er maar druk mee met 2 kids! Om 6:45 begonnen en nu klaar... druk druk druk meis. Wel lekker dat je nog niet hoeft te werken indd. @ miniM: het wordt nu echt heul spannend he!! Ik hoop dat inleiden niet nodig is meid, Hopelijk komt ie uit zichzelf na het strippen donderdag. Kom er eens uit, eigenwijs kindje!! Hier vanmorgen controle gehad bij de VK. Ze schatte de beeb rond de 8 pond, en dat gewicht zit 'm voornamelijk in de lengte want het is echt een lange baby. A.s. maandag gaan ze proberen te strippen (hopelijk lukt het deze keer wel) en word er ook een afspraak gemaakt voor dinsdag of woensdag bij de gyn. Als die kleine niet uit zichzelf komt word ik met precies 41 weken ingeleid (mits het niet retedruk is in het ziekenhuis)
Hey meiden! MiniM: mooi zeg dan heb je in ieder geval meer zekerheid!! Jannie: hopen dat ze morgen tijd heeft en dat het ook kan! Ophalen/wegbrengen: m"n vriend zijn dochtertje wordt om half 9 opgehaald en rond 4 uur weer thuis gebracht (speciaal onderwijs) en dat is wel fijn, zeker straks ook met de baby erbij! Hier: morgen naar de verlosk.. Ik ben benieuwd of ze al gaan kijken of ik wat ontsluiting heb! Ik denk niet dat ze dat al zullen doen, maar we gaan het zien misschien hoef ik morgenochtend niet eens naar haar toe, ik blijf hoop houden !! Toch krijg ik steeds meer t gevoel dat ik nog lang zal moeten wachten
hier om de dag onder de douche ook ivm gevoelige huid.. als tip voor de kleine in bad kreeg ik: alleen badderen in water en vlak voor je ze eruit haalt een drupje olie in het water.. dan trekt al het vocht in de huid.. dus dat gaan we hier met de kleine ook weer doen (en doen we onder de douche bij de onze jongens ook nog.. doen dan alleen de haren wassen met zeep ivm de gel) hier doet die van 2 nog wel eens vlak voor ik de deur uit moet (als we de jassen al aan hebben) ook nog wel eens een poepbroek produceren en dan verschoon ik hem toch echt, want hij stinkt dan verschikkelijk en een uur verder is alles aangekoekt.. zelf douche ik wel in de ochtend... anders ben ik niet vooruit te branden....