Pink Ladies (Part II)

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Tina85, Sep 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Vaddie: Jaaaah, mooi meid :D De lang verwachtte zwangerschapsbuik is er eindelijk! Super mooi meid, lekker van genieten en mee gaan pronken :D

2. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

Nov 10, 2010
    1,647
    0
    0
    @ me, zwangerschapsbuik is nu duidelijk te zien hoor. Ik kan hier bijna niet wachten

Hier het kamertje.
    Staat op bladzijden 8-9
    Showbook babykamers | Babypark

3. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

Nov 10, 2010
    1,647
    0
    0
  4. miniM

miniM Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    2,592
    0
    0
    Dees,kande link van t kamertje helaas niet openen. Maar ben nu wel nieuwsgierig!

5. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

Nov 10, 2010
    1,647
    0
    0
  6. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Meiden ,kan iemand van jullie me geruststellen???
    Ik ging net plassen en bij het afvegen zag ik het...helderrood bloed!
    Ik ben me kapot geschrokken:( straks meteen de vk bellen.

7. juultje

juultje Bekend lid

Jan 2, 2011
    983
    0
    16
    Mams heb je seks gehad? Wellicht is het een wondje
    Maar meteen de vk bellen inderdaad. Succes!

8. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Deesje: Super mooi zeg, leuk kamertje (vond het ook zo mooi dat er 1 kant van het bedje af kan) en die kinderwagen is ook mooi. Goede keus hoor :D

Mams: Heb je toevallig met het afvegen met een nagel ergens langs krabben of geperst tijdens het plassen? Meteen de VK bellen hoor, die weten vast wel mee! Knuffel!

9. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

Nov 16, 2010
    1,501
    0
    36
    Vaddie: Meid, wat een mooi buikje! Je straalt helemaal op die foto met buikband! Ik ben benieuwd naar de verdere buik-evolutie :) Wat heb je trouwens ook mooi lang haar!

Deesjedees: Oooh, wat een leuk kamertje! Dat bedje lijkt me ideaal! Kun je daar de bodem ook van omhoog laten komen? Zodat je je niet zo moet bukken? Vind het superschattig dat ie open kan aan de zijkant :D Kinderwagen is trouwens ook leuk! Ik twijfel nog aan een 3 of 4 wieler... Vind de bugaboo Donkey er fantastisch leuk uitzien, maar de Mura vind ik ook erg mooi. Maarja, dat het gewoon het uiterlijk...weet helemaal niet of ze makkelijk "lopen".

Mams...He bah... wat schrikken! Is het veel? Heb je je gisteren niet te druk gemaakt? In ieder geval zo snel mogelijk vk bellen voor check-up!

10. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Tina: Ik heb een voorkeur voor de Buggaboo. Schoonzus had er eentje (net verkocht en bleek ze onverwacht zwanger van de 3e) en ik heb er regelmatig mee mogen lopen en vond die geweldig lopen. Tegen die tijd in de winkel gewoon uitproberen! Dan kun je voelen hoe ze lopen en ook 'live' naar het uiterlijk kijken (is de stof/kleur bekleding wat je ervan gedacht had, is het onderstel stevig enz...). Laatst al naar de limited edition Denim gekeken in de winkel, erg gaaf kleurtje :D

Mams: Heb je al kunnen bellen?

11. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Geen seks gehad, manlief is italie.
    Net gebeld en kan om half 12 terecht. Net mn werk ook maar gebeld.
    Nog steeds bloed ,wel oud maar wel veel als je het mij vraagt...wc was ook nog rood van vanmorgen vroeg dus dat kan toch niet goed zijn.

12. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Heb net geprobeerd het hartje te vinden met de angelsounds, maar het enige wat ik kan vinden is volgens mij mijn eigen hartslag...het is veeeeel te langzaam voor dat van de baby.
    Ik ben zo bang :(

13. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

Nov 16, 2010
    1,501
    0
    36
    Mams: Ik duim voor je dat alles in orde is. Ik denk echt dat je gisteren iets te hard van stapel bent gelopen met die keukenkastjes...misschien is er toen een bloedvaatje geknapt en geeft dat het oude bloed... Denk niet dat ik iets kan zeggen zodat jij je wat geruster voelt...Hoop dat de klok deze voormiddag wat sneller loopt, zodat je snel aan de beurt bent bij de vk.

14. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

Nov 16, 2010
    1,501
    0
    36
    Meisie...je maakt jezelf helemaal gek nu! Het het algemeen geweten dat je de hartslag niet altijd vind met de angelsounds. Je slaat nu in panniek en waarschijnlijk dat je het daardoor niet vind. Kom op! Positief blijven denken! Heb je verder nog ergens last van? Lijkt me als het echt mis gaat dat je ook al buikkrampen had moeten hebben...

15. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

Aug 1, 2010
    1,304
    0
    0
    Hallo dames,

ik heb jullie gevonden! Hier een minder dagje, maar daarover later meer.

@Mams: succes vandaag! Alles is vast goed, maar ik zal toch even extra voor je duimen!

Tot vanmiddag, moet nu gaan werken!

16. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

Nov 16, 2010
    1,501
    0
    36
    Aaaah! Ik ga hier bijna over mn nek! Zit ik lekker te werken, helemaal niets aan de hand...schiet me zo het zuur in mn keel! Het enige wat ik kon bedenken was "slikken,slikken,SLIKKEN!SLIKKEN!" Gadsiedarrie! En nu voel ik me dus niet lekker. (is puur van de schrik hoor;) heb schrik om over te geven:))En wil niet spugen, want mn collegaatjes weten nog van niets...
    Zit nu tegen mn zin 2 rijstwafels naar binnen te werken...bah bah...
    Ik wil niet spugen :D
    Muts dat ik ben! :D

17. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Mams: Probeer rustig te blijven, waarschijnlijk is er niks aan de hand en is de kleine verstoppertje aan het spelen zodat je de hartslag niet hoort. Stress is iets wat je nu niet kunt gebruiken. Wat Tina ook al aangeeft, mss gisteren te hard van stapel gelopen op die vervelende keukenkastjes en een bloedvaatje geknapt. Komt goed meid!!!

Dutch: Ha meid, ons ook weer kunnen vinden! Fijn :D Hoop dat het niks ernstigs is (waardoor je die mindere dag hebt).

Tina: Oow, dat is niet lekker! En mocht je moeten spugen, dan heb je gewoon iets verkeerds gegeten (dat smoesje moet wel werken toch ;)). Hopelijk wordt je maag weer rustig en jij zelf ook. Ik vind het ook heel vies om te moeten spugen, doe het dus ook nooit. Als manlief voelt dat hij misselijk is en spugen helpt kan hij het opwekken, nou ikke niet hoor!!! BAH!

Hier net een mailtje gehad van de Psychologie-praktijk dat ze me een afspraak op aanstaande vrijdag kunnen aanbieden om 15.45 uur (had ze gisteren maar weer eens gemaild met de vraag of ik een afspraak kon krijgen omdat ik morgen een belafspraak met de GYN heb om de stand van zaken te bespreken). Helaas kan ik dan niet aangezien we om 18.00 uur op Scouting moeten staan omdat we dit weekend naar de Scout-in gaan (kamp waar 18+scouts vanuit heel NL naartoe gaan om je 'te ontwikkelen'... Uhm, ja, eerlijk gezegd, om te feesten ;)). Jammer, maar heb die middag helaas te veel te doen om daar nog even te gaan zitten. Nu gevraagd of ze toevallig een andere afspraak kan aanbieden binnen de komende 2 weken. Hopelijk hebben ze nog ergens een plekje vrij en kan ik echt beginnen!

18. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Net een mailwisseling gehad met de Psychologie-praktijk en ik mag nu de 30e september komen. Ik ben super benieuwd, weet niet wat ik er van moet verwachten (iemand ooit eerder bij een psycholoog geweest die me daarover iets kan vertellen, mag per PB ;)) en vind het eigenlijk ontzettend spannend... Nog 2 weken en 3 dagen en dan gaan we beginnen!!!

19. vaddie

vaddie Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    4,016
    1
    38
    Female
    In de buurt van Utrecht
    @Mams: dat zal schrikken zijn. Mijn duimen draaien overuren! Sterkte.

@Tina: rennies! Helps echt. (bij mij wel in ieder geval)

@Mira: Hopelijk kan je snel terecht. Wel stom dat ze eerst niks laten horen en je nu ineens a.s. vrijdag al terecht kan.

@Dutchdiva: hoe komt het dat het niet lekker gaat?

Vandaag weer een dagje me eigen vervelen op mijn werk. Had gevraagd aan de vk hier op het forum over de harde buiken. Harde buiken zijn op zich niet slecht maar ze mogen niet erger zijn na een dag werken dan na een vrije dag.

20. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Vaddie: Vond het ook verdacht dat ik na niks te horen opeens vrijdag al zou kunnen. Mss maar goed dat ik zelf er achteraan gemaild heb ;) Ik vind het jammer dat ik voorbereidingen voor dat weekend heb, anders was ik meteen vrijdag gegaan. Maar ik kan de GYN morgen iig vertellen dat ik een afspraak bij de psy al heb staan!

Share This Page