Pink Ladies (Part II)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tina85, 8 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Jannie is het normaal dat ze nog veel draaien in de laatste maanden?

2. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    tot 32 weken zeker... en bij een volgende zwangerschap nog wel iets langer.. er zijn zelfs kindjes die met 37 weken nog draaien...
    daarnaast is mijn buik iets groter als normaal (wssl weer erg veel vruchtwater) en durfde deze VK geen schatting te doen van de grote van de kleine, juist doordat ik weer zo'n grote baarmoeder heb...
    daarom wil ze met 34 weken kijken hoe ze ligt... mocht ze dan nog in stuit liggen, gaan ze dmv een echo naar de grootte en de ruimte in mijn baarmoeder kijken om te zien of ze nog zonder hulp kan draaien...
    ze heeft me weer laten voelen hoe ze lag en denk dat ik dat zelf ook wel kan voelen, zeker icm met de trappen die ik voel..

3. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
  4. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Jannie ik heb het gelezen. Dus ze heeft nog een tijdje om lekker rond te draaien. Hoe weet de VK dat je veel vruchtwater hebt als je geen echo hebt gehad de laatste tijd? Voelt ze dat dan?

5. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    hoe ze dat voelt weet ik niet, maar zou mij niets verbazen als ze gelijk heeft... met de jongens was het ook zo enorm veel... heb dan aan de matjes uit mijn kraampakket echt niet genoeg...

zit me net te bedenken.. dat zal ze wel vermoeden door de grootte van de baarmoeder en hoe ze het kindje voelt...

6. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Jannie, wat is MCV? Gewoon nieuwsgierig..:)

Hier ligt ze al weken met dr koppie naar beneden. Volgens de vk is ze al een week of 2 geleden ingdaald hier. Hier voel ik dr heel goed. De billen steken altijd iets uit bovenin, en links ligt heel duidelijk het ruggetje. Zo leuk om te voelen.. Ze is het er ook niet zo mee eens als ik op me rechterzijde ga liggen, dan gaat ze daar heel druk doen..

Maar fijn dat alles redelijk goed was.

Wil iemand voor mij de lijst aanpassen, als ik dat op de iPad doe, maak ik er 1 groot zooitje van.

Heb ff in mijn glazen bol gekeken, en denk dat dit het gaat worden..;)

Tina, meisje
    Kylie, jongen
    Skaya, meisje
    Uiltje, meisje
    Me, meisje

@kwiebje, volgens mij weet Juultje niet wat hun gaan krijgen.

@mams, heel erg mooi je gedichtje..

7. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    MCV is de gemiddelde waarde van een rode bloedcel.
    NVKC - Informatie over Compleet bloedonderzoek deze test hebben ze bij mij herhaald (voor de derde keer) alleen de RDW zat er niet bij...
    met ongeveer de helft zit ik te laag.. de andere helft is goed...

klantje van vanmiddag net de deur uit.. nu ff eten, jelle op bed doen en dan door naar de volgende 3..

hier voel ik trouwens de schoudertjes regelmatig uitsteken sinds ze gedraait is... toen ze goed lag voelde ik onderin alleen wat gekriebel, maar nu ook echte trappen...

ben weer weg.. tot morgen!

8. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    Heeey meiden :)

bij mij is die kleine ook nog niet ingedaald hoor.. Ik weet niet of ze nog een liggingecho doen bij mij. Het beweegt wel heel erg druk!!
    Ego:
    Ik heb vorige week thuis gezeten ivm rugpijn. Nu deze week ben ik bij mijn manager geweest, en we hebben afgesproken dat ik 100% ziekgemeldt wordt, en dat ik af en toe wat uurtjes langskom om koffie en thee te delen en activiteiten te doen. Dus daar ben ik wel blij mee :) heb echt iedere dag heel veel last van mijn rug dus dat is klote! Maar ja, weinig aan te doen. Vandaag ook bij de fysio geweest, die heeft mij extra oefeningen meegegeven. Hopelijk stabiliseert het zichzelf een beetje zodat ik niet nog meer pijn krijg!

Hoeist met jullie?

@ mira: spannend hoor!
    @mams; mooi gedichtje.. Kreeg echt n brok in m'n keel toen ik het las!!
    @ kwiebje: leuk hoor, n meid! Alvast veel plezier bij het shoppen naar roze jurkjes en minileggings enzo haha.

9. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    stampertje, balen dat je zo'n last hebt van je rug... indalen doen ze meestal pas vanaf 36 weken hoor...
    fijn dat je nu 100% bent ziek gemeld... geeft vast wat meer rust...

10. me83

me83 Niet meer actief

Wen
    Jongen: Wen, mams136, Mira85,me83, DutchDiva, MiniM, jannie1980, Kwiebje, Skaya
    Meisje: Nino, Juultje, Vaddie, Uiltje, kirsten

Juultje
    Jongen: Juultje, Wen, vaddie,me83
    Meisje: Nino, mams136, Mira85, Uiltje, DutchDiva, MiniM, kirsten, jannie1980, Kwiebje, Skaya, Deesjedees

vaddie
    jongen: Wen, Uiltje, DutchDiva, MiniM, kirsten, Skaya
    meisje: vaddie, Juultje, Mira85, Nino,me83, Mams136, jannie1980, Kwiebje, Deesjedees

MiniM
    jongen: MiniM, Mira85, me83, Juultje, Mams136, DutchDiva, jannie1980, Kwiebje, Skaya
    meisje:kirsten, vaddie, Wen, Deesjedees

Stampertje (blijft een verrassing ;))
    jongen: Stampertje, Mira85, kirsten, vaddie, Juultje, jannie1980, Kwiebje, Skaya, Deesjedees
    meisje: Mams136, MiniM, DutchDiva, me83 , Wen

Jannie1980
    jongen: vaddie, MiniM, Deesjedees, Nino
    meisje: jannie1980,me83, Kwiebje,Juultje, Mira85, DutchDiva, Skaya

Kwiebje
    Jongen: Juultje, Deesjedees, jannie1980, Nino, vaddie, Skaya, Kwiebje
    Meisje: Mira85, MiniM, DutchDiva,Me83,mams136

Deesjedees
    Jongen: Mira85, MiniM, vaddie, DutchDiva, Kwiebje,mams136
    Meisje: Juultje, jannie1980, Nino, Skaya,Me83

Kylie1986
    Jongen: Skaya, Kwiebje,Wen
    Meisje:jannie1980, Mira85,me83,mams136

Skaya
    Jongen:jannie1980,me83, mams136
    Meisje: Mira85, Kwiebje, Kylie1986,Wen

Uiltje
    Jongen: Skaya, jannie1980, Mira85, Kwiebje,me83, Kylie1986
    Meisje: mams136,Wen

Me83
    Jongen: jannie1980, Kwiebje,me83, mams136
    Meisje: Skaya, Mira85,Kylie1986,Wen

Tina85:
    Jongen: Kylie1986, mams136
    Meisje: Mira85, Kwiebje,me83, Skaya.Wen

Stand:
    4 meisjes
    3 jongens
    1 verrassing

voor Wen ingevuld;)

11. me83

me83 Niet meer actief

@mira... jeetje wat spannend zeg.. of heel erg toevallig alsje nu misselijkheidsvlaag heb.. heb ik de hele dag last van..zo k*t is dat.. dan heb ik honger en ben ik misselijk tegelijk.. nee dat eet lekker pffff..maar gelukkig zakt het ook vaak weer weg.. en de buikpijn(banden denk ik) zakt meer af.. heb het niet meer de hele avond maar meestal 2 keer een vlaag en dan is het weer weg.. slaap wel heerlijk zo.. na het eten ff slapie doen en dan nog eens op tijd naar bed.. geen probleem mee ahhaha.. zeker niet met die kou buiten;)

12. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Hier kwam net een vriendin langs om te vertellen dat ze 7 weken zwanger is.(van de 2e) Zo leuk. Een stukje samen zwanger. :)
    Vind het helemaal leuk.

@Stampertje: vervelend dat je zo veel last hebt van je rug. Hopelijk met die oefeningen snel minder last.
    Hier begint mijn rug nu ook regelmatiger pijn te doen.

Nu bedtijd. Truste.

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Niet helemaal waar...
    Tygho was met 32 weken al ingedaald.
    Mijn god wat ben ik daar beroerd van geweest:)

14. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Hier is ze volgens de vk ook al ingedaald. Was wel vroeg vertelde ze ook.

@Jannie, tanks voor de uitleg. Was benieuwd.

@me, dank je wel..:D ik at in het begin heel de dag door kleine beetje. Juist ook als ik misselijk was. Daarna zakte het vaak weg.

Hier liggen we ook al vanaf 9 uur in bed, heerlijk. Zo tv uit en lekker slapen.

Truste meiden!

15. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ja zei de vk tegen mij ook dat het wat aan de vroege kant was, maar zeker geen uitzondering.
    Ik ben dan ook niet overtijd gegaan...Misschien zegt het dan wel wat?:p

16. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Mams, hoe kwam het dat je er zo beroerd van was dat ze vroeg indaalde? Dit hoofdstuk lijkt echt nog heel ver weg voor mij, maar ben wel reuze nieuwsgierig!

Jannie, hoop dat ze snel weer draait!!

Mira, meid goed bezig!!! Ben trots op je!!

Me, zoals Wen zegt at ik ook kleine beetjes als ik misselijk was. Dat helpt het beste. Niet eten maakt het alleen maar erger.

Meiden, ik ga dinsdag in ondertrouw en 12 december gaan we trouwen! Gewoon heel simpel met 2 getuigen (vrienden) en echt gewoon om alles goed geregeld te hebben. Misschien dat er volgend jaar of wanneer dan ook nog wel een bruiloft volgt, maar zoals ik het nu voel hoeft dat niet.

17. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Skaya: Gefeliciteerd meid!!! Wat super leuk. Een goede reden om te trouwen natuurlijk met een kleintje op komst. Ga je gewoon in het net of wil je toch iets van een jurk(je) aan? Is gewoon uit nieuwsgierigheid, je moet gewoon doen wat je zelf wil hoor!!!

Hier vanmorgen nog geen ongi gezien :D Bmm kon ik niet voelen, stond erg hoog toen ik in de douche stond, temp was weer 36,2 dus ook geen rare dingen. Verder een raar gevoel in mijn maag/keel, dus zo maar even wat eten voordat ik me helemaal vreselijk ga voelen ;)
    Manlief heeft vannacht de dekens afgepakt en ik werd wakker van de kou met een snotneus, dus nu verkouden :( Minder leuk aangezien ik vanavond mijn maandelijkse les moet geven en ik me nu niet echt geweldig voel... Even de dag aankijken en dan beslissen!

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Skaya wat leuk meid!!

Nou Tygho daalde vrij plotseling in en dat gaf nogal wat druk op mn organen. Misselijk, diarree,buikpijn en meer van dat soort ongein...

Mira, het word steeds hoopvoller he!!! Ik zou volgens mij al menig test versleten hebben hahaha.

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Mn ongi was trouwens gister alweer weg.
    Dus vrijdagavond laat t/m maandag. 3,5 dag...Wat een luxe!!
    Aan de klus dan maar. Elk weekend benutten want ik zou niet weten wanneer mn ei dit keer komt.

20. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    Goedemorgen!!

@ mira: oeh spannend!! Watvoor les geef je dan?

@ mams: ja het is heel verschillend he wanneer ze indalen.. Ze dalen in vanaf week 30, maar ze hebben daar wel n aantal weken de tijd voor, dus komt vast wel goed!

@ meiden die zwanger zijn: ik slikte altijd die tabletten van vsm puur mama. Die zijn ongeveer 14 euro.. Nu was ik bij de kruidvat, daar heb je nu ook tabletten van t huismerk! Die zijn maar 4 euro, en daar zit PRECIES hetzelfde in! Dus das toch een mooie besparing van 10 euro ;) daar kun je n hoop slabbetjes van kopen haha. Of n pak luiers ;)

Trouwen: we gaan waarschijnlijk 1 juni 2012 trouwen :D wel moeilijk om een gastenlijst te maken!! Wie nodig je wel uit, en wie niet? :)

Deel Deze Pagina