Pink Ladies (Part II)

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Tina85, Sep 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    qua jas pas ik mijn nette niet meer, maar had nog een oude laten hangen, want met sjoerd en jelle liep ik ook in de winter met een behoorlijke buik...

qua kleding voornamelijk treggings en leggings, die duw ik onder mijn buik... met een tuniekje erover
    heb 2 workers van de H&M(positie) en nog een zwarte pantalon, maar weet niet meer waar die vandaan komt (en ben te lui om er voor naar boven te lopen...)
    heb nog meer positiebroeken van de vorige keren, maar die draag ik eigenlijk niet eens..
    oja, ook nog een spijkerbroek van mamalicious...

2. me83

me83 Niet meer actief

@tante nino!!! gefeli hoor tante!!:D en fijn dat je toch weer een stap verder in de goede richting bent met de onderzoeken ed!

@skaya...oeeeh gefeliciteerd hoor... leuk!!!!

en miss een tipje voor je vriendinnen;).. als ze het zo erg vinden dat ze r niet bij kunnen zijn en ze willen zograag wat voor je doen... waarom laat je hun dan niet een feestje organiseren voor jou en je mannetje.. hoef jij je handen niet vuil te maken en hebben je vriendinnen toch het idee dat ze er bij betrokken zijn en wat voor je kunnen doen en meevieren..:D

maar doe vooral waar je je goed bij voelt.. en voel je absoluut niet schuldig! dit is jullie dag!:cool:

3. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Ik had bij Tygho eigelijk alleen een paar positiebroeken...Verder allemaal stretch shirtjes (veel van M&Smode hahaha)
    Wel wat positietunieken maar die had ik dan voor feestjes gekocht. een winterjas heb ik nooit gekocht toen, Heb gewoon een jas van H gedragen hahahaahah

4. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Aaargh!!!! Wat FF nu weer zegt, ik begrijp het niet! 'We hebben in uw tempkaart toch geen ovulatie kunnen vinden...' Het maakt niet uit of ik mijn temp hoger of lager dan hij is invul, maar FF gooit mijn kruis er gewoon uit als ik voor vandaag een temp invul :( VERWARRING!!!

5. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    FF blijkt het te lang vinden duren tussen eisprong en 'positieve' test, dus net testje gedaan met 2e urine van vandaag. Test is negatief...

Heb het er even mee gehad :'(

6. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    noujaaaaa zeg. Wat raar????

7. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Mams: Ja... Zo zat ik dus ook (en nog steeds eigenlijk :()!!!

8. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Ja begrijpelijk.
    Heeeeel vreemd dattie je kruis ineens weghaalt :S Waarom zou die dat doen..

9. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Mams: Het maakt niet uit of ik mijn temp van vandaag en gisteren nu verhoog of verlaag, FF kan het niet begrijpen dat het zo lang duurt vanaf eisprong (op dag 17 van de cyclus) tot een positieve test of ongi. Daarom heeft hij het kruis eruit gegooid... Als ik een positieve test invoer, komt het kruis wel weer terug. Dus het heeft alleen te maken met het feit dat de LF volgens FF te lang zou zijn om met zekerheid een eisprong aan te wijzen... Ik weet het ff niet meer hoor!!!

10. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Pfffff verwarrend zeg :(

11. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Mams: Ja... Idd verwarrend. Ik zit er nu dus even helemaal doorheen (ben ook verkouden dus dat helpt niet mee voor mijn humeur) en manlief is ook niet blij ermee. Had hem sms gestuurd met 'test :(' waarop ik weer terug kreeg 'zucht...'. Hij wil ook wel duidelijkheid denk ik.

12. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Logisch dat ook manlief duidelijkheid wil toch.
    Jullie willen zo graag een kindje en zijn zo hard aan het proberen...Dan mag het toch ook wel een keer lukken.

Heb je je eisprong ook gevoeld of ga je alleen uit van wat ff zegt??

13. Skaya

Skaya Fanatiek lid

Jan 19, 2011
    4,337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Mira, het schiet dus weer niet op...ik zou die FF lekker laten voor wat het is. Blijkbaar wordt je er toch niks wijzer van.

14. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    $%%&^&* mira!
    nog geen duidelijkheid...
    misschien een rare vraag, maar volgens mij is er ook een tempsite voor mensen met pcos.. misschien dat je het daar eens kan proberen??

hier een rare ochtend...
    Jelle voor het eerst naar de PSZ... bij binnenkomen ging ie meteen spelen(we beginnen in de kring met ouders erbij met liedjes en begroeten) en toen ze aan tafel gingen.. ging ie er gelijk bij zitten en begon ie meteen met knutselen(plakken vandaag... heeft tie nog nooit gedaan thuis).. dan gaan de ouders weg.. kreeg een kus en dag mama... sta je dan met een brok in je keel.. kleine kindjes worden groot...
    mag hem om 12.15 weer ophalen.. dan heeft tie gegeten en kan ie lekker zijn bedje in... hij zal wel gesloopt zijn straks..

15. Skaya

Skaya Fanatiek lid

Jan 19, 2011
    4,337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Jannie, achhh idd hij wordt groot!! MAma heeft het er dus moeilijker mee dan de kleine. Nog 2 uurtjes, dan kan je hem alweer ophalen!

16. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Mams: Eisprong voel ik niet, dus deze keer ook niks gevoeld (voel sowieso weinig van alles, de laatste 2x ongi waren ook niet echt pijnlijk, merkt dus niks van eisprong, naderende ongi ofzo). Ik ga uit van FF en de bloeding op dag 17. Niet echt een sluitend geheel. We blijven tempen en invoeren ;)

Skaya: Idd, word er niet wijzer van. Blijf het nog wel invoeren, mss dat er wel iets nog gaat komen. *duim, duim, duim...*

Jannie: Ik ga een zoeken op internet of ik die tempsite kan vinden. Zou een uitkomst zijn!
    Een rustig huis dus nu voor jou... Dat is vast even wennen :) Hij zal vanmiddag vast goed slapen, nieuwe omgeving, nieuwe kindjes, al die indrukken zullen behoorlijk uitputtend zijn!

17. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

Feb 7, 2011
    1,035
    0
    0
    @ mira: he, verdomme :( balen zeg!! Had t zo gehoopt! Ik hoop gewoon dat je nu te vroeg hebt getest en dat het alsnog goed uitpakt!

@ jannie: aaaah, tis zonde :p en idd, kleine kindjes worden groot hihi.

18. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Mira, jammer is dat...Dat je je eisprong niet voelt.
    Zou een boel duidelijkheid scheppen (al gun ik je de pijn die ik dan heb uiteraard niet ;) )

Maar als ik die pijn heb, weet ik dat ik 10 dagen later mn NOD heb. Dan weet je iig waar je aan toe bent.

Misschien is idd die tempsite die Jannie noemt wel wat om eens te bekijken.

19. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Jannie: Kan die tempsite niet zo snel vinden. Heb je daar toevallig nog wat meer info over? Dat zou kunnen helpen met het zoeken ernaar ;)

20. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Mira, ik heb even naar je kaartje gekeken en ik zie idd een mooie temp dip op dag 17.
    Maar ik zie vandaag ook dat je temperatuur onder de laagste temp na je dip is gezakt...(voor het eerst onder de 36,2)
    Dat je temp dus aan het dalen is, betekend niet veel goeds volgens mij...
    Ik wil je zo graag hoop en houvast bieden, maar wat ik heb geleerd over tempen is dat een dalende temperatuur niet positief is..

Share This Page