weet niet welke site dat was.. had er volgens mij hier op het forum iets over gelezen... ga wel ff zoeken voor je.. heb mezelf met dweilen bij de pc opgesloten
Mams: Ik weet het... Voorspelt niks goeds. Verkoudheid begint toe te nemen, BAH! Wordt een geweldige dag vandaag
Mams: Tempdip op dag 9 komt door kort slapen (rond 1.30 uur naar bed en dan om 7.30 weer testen terwijl je niet super geslapen hebt ).
Jannie: Thanks meid. Kan het zelf niet vinden, al verschillende zoektermen geprobeerd op google ook... Ik ga maar even kijken of ik iets te eten weg kan krijgen, maar denk van niet. Voel me echt niet lekker (meer van de verkoudheid dan van mijn maag...).
heb het nog niet kunnen vinden meis... jelle net opgehaald, die vond het super... wilde niet mee naar huis... volgende week donderdag mag hij weer
Jannie: Maakt niet uit, ga zelf nog verder zoeken als mijn hoofd wat minder vol voelt. Wat fijn dat hij het zo naar zijn zin heeft gehad. Op naar volgende week donderdag
@Jannie: fijn dat Jelle het zo leuk vond. Heb hier mijn dag niet. Moe en niet vooruit te branden. Straf voor de lekkere dag van gisteren? (en gister echt niet te veel gedaan) Zo nog even iets op de bus doen voor mijn werk en dan lekker bankhangen.
@ jannie, fijn dat hij het zo leuk vond. Gaat hij een keer in de week? @ hier, Vandaag rot dag. Heb goed last van mijn bekken vandaag. Bij de fysio ging het ook niet echt van harte. Maar rustig aan doen verder vandaag. Vanavond weer lekker zwemmen.
was ik weer.. hebbne ff saampies een dutje gedaan.. Jelle gaat eigenlijk 2 ochtenden in de week, maar komende 2 maandagen kan hij niet (eerst met ons een weekend weg en daarna een weekendje uit logeren) balen meiden, die hun dag niet hebben... merk hier dat het lopen af hangt van hoe de kleine dame ligt... vandaag ligt ze weer lekker tegen een zenuw en elke stap is dan moeizaam... morgen grote kans dat ik weer nergens last van heb... zo eerst soerd maar weer halen van school, daarna bakkie bij schoonouders en zwemles en vanavond naar oudergesprek en sinterklaas werkje maken... zooo geen zin in, maar ja... soms moeten dingen gewoon he...
Jannie, gelukkig heeft hij het erg naar zijn zin. Voor veel kinderen is het ook een paradijs met al die soorten 'nieuw' speelgoed en vriendjes! Laat jij hem ook met een gerust hart achter. Poeh, je hebt weer een drukke planning!!! Ik doe vanavond helemaal NIKS
zoo blij dat ik weer thuis ben... te moe gewoon.. ook nog een cliente van mij overleden waar ik al drie jaar werkte..dus best balen! nogsteeds misselijk met vlagen maar heb iets gevonden wat ik heel lekker vind en de hele dag wel kan eten.. crackers met kaas.. of een tosti... jammm!!!! beter als vis want ik kok al bij het idee hahahah verder nog steeds vaak koud maar heb lekker een fleecevest gekocht.. lekker warm en beetje te groot gekocht.. kan ik er nog in groeien en valt mijn darmenbuikje niet op hahahahh @mira... meis wat balen zeg!! kan niet anders zeggen! hier nog een kleine update over die vriendin van mij met haar kindje die is overleden met 38.3 wk.. kindje was helemaal klaar om geboren te worden.. wel te groot en vet door de suiker.. maar lag eerst in stuit dus.. en doordat ze emt 34 weken nog een keer probeerde hem te draaien.. heeft ie waarschijnlijk beetje schrik van gehad.. ook door de grootte... en toen dus al waarschijnlijk in het vruchtwater gepoept.. voor vriendin nu laatste controle gelukkig.. dus nu kan ze eht wat meer gaan loslaten.. al praat ze er goed over.. ben echt trots op haar hoe ze het doet.ze zit dankzij mij nu ook op een forum, weet niet of eht deze is.. maar fijn om met lotgenoten te praten iig. zo dat was me verhaal..zo ff tukkie doen.. ben gebroken!
Me, ik at de eerste weken ook veel dingen met kaas. Vind het nu nog steeds erg lekker. Ook een stuk kaas gewoon zo kan ik erg van genieten of van die kaasstengels heerlijk Heb jij al een darmenbuik joh?? Ik zie nog helemaal niks bij mezelf!! Jeetje wat een verhaal zeg!! Echt verschrikkelijk dat zulke dingen gebeuren. Je denkt soort van veilig te zijn als je de eerste 12 weken voorbij bent, maar het kan nog altijd.. Zoals ik het lees is, had dit wel voorkomen kunnen worden? Heeft ze wel extra begeleiding gehad? Hier vandaag mn eerste set hydrofielenluiers gekocht. Zie ze steeds voorbij komen op de benodigdhedenlijstjes en was toch wel nieuwsgierig wat dat nou precies waren. Ben inmiddels een stuk wijzer weer dankzij mn moeder en de hema Zag daar ook een neuspeer liggen, ik moet nog een hoop leren blijkbaar, kan iemand mij vertellen wat dat dan is?
Een neuspeer is om snot uit de neus van je baby te halen. Je knijpt in het balletje, doet het tuitje in een neusgat en laat dan het balletje "los" Dan zuigtie het snot uit het neusje Me, wat een verhaal zeg Vreselijk...Dat hoop je nooit mee te maken.
Hoi meiden! Jeetje, ik kan het hier niet bijhouden Jullie kletsen zoooooooooooveel Afgelopen twee dagen heb ik de indruk dat de misselijkheid wat verminderd. Ik slik nog steeds trouw al mn pilletjes en neem ook nog mn zetpillen. Maar sinds gisteren heb ik voor het eerst weer hongergevoelens gehad! Was ik zooooo blij mee Is al weken geleden... Dus hopelijk gaat het op het vlak van de misselijkheid nu eindelijk de goede kant op. Ben nu extreem duizelig. Met momenten word het echt zwart voor mn ogen. Lang rechtstaan is ook niet zo een best plan. Maar dit komt waarschijnlijk door mn bloeddrukpillen. Afgelopen dinsdag op controle geweest voor de bloeddruk, en die was voor het eerst in mn leven prachtig! Ben er heel blij mee, maar de duizeligheid vind ik wat minder leuk. Volgens de arts zou het moeten minderen. Moet mn lichaam de tijd geven om te wennen. Dinsdag trouwens ook nog een echo gehad...zooooo schattig! Frummeltje zat rechtop in kleermakerszit te duimelen en te zwaaien Dus ben superblij dat hij/zij het zo goed doet. In december krijg ik een GUO (uitgebreide 20-weken-echo) in het Erasmusziekenhuis. Een broer van manlief had een open gehemelte bij de geboorte, en daar word bij ons nu ook extra op gecheckt. Ben er helemaal niet zo bezorgd over, maar vind het wel fijn dat mijn ziekenhuis me wel doorstuurt voor de zekerheid. Verder niet zo heel veel nieuws eigenlijk... Skaya: gefeliciteerd met jullie verloving! Leuke datum hoor... 12/12 Oh meiden, trouwens ook leuk om te lezen dat de meesten van jullie denken dat wij een meid krijgen Zal wel door mijn misselijkheid komen Zelf heb ik het gevoel van een jongen... maar daar hebben we dus nog geen zekerheid over Zitten trouwens nog heel erg te twijfelen of we het nu wel of niet willen weten... Ach ja...we hebben nog tijd! Maar ben ervan door nu. Sorry dat ik niet op iedereen reageer. Hopelijk kan ik binnekort weer actief meeschrijven...want mis jullie wel hoor Groetjes Tina
@Tina: hopen dat de misselijkheid idd snel afneemt en dat je een beetje kan gaan genieten. Is het nog wel te doen op je werk? Ondanks mijn bankhangen van vanmiddag toch weer harde buiken. Nu dus nog steeds druk aan het bankhangen en op tijd naar bed. Morgen komen mijn moeder en oma weer poetsen dus hopelijk ben ik dan weer wat fitter.
Hier ff druk meiden, verlofstress.. Lees af en toe wel mee.. Maar ff geen puf om op alles te reageren. Nog heel even dan heb ik zeeën van tijd...