Pink Ladies (Part II)

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Tina85, Sep 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nino

Nino Bekend lid

Feb 1, 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Vaddie: Wat een prachtige buik heb je. Je ziet het al goed hoor.

Tina: Hopelijk is dat zuur en misselijkheid snel weg. Inderdaad een rennie of anders een pepermuntje.

Mira: Heb wel eens contact met psychologische praktijken voor mijn werk. Bij ons gaan de jongeren geregeld naar die praktijken. Mijn ervaring met de particuliere psychologische praktijken is erg goed. Grotere zoals GGZ erg slecht. Is natuurlijk per probleem weer anders. Komt vast goed meis.

Dutch: Werkze. Balen dat je een mindere dag hebt. Hoop dat t snel beter gaat met je. En kom het hier anders maar lekker spuien.

Dees: Super mooi kamertje en wagen. Goeie smaak!

Mams: Jeetje wat schrikken. Hoop dat alles goed gaat. Kom zo weer ff kijken hier. Je zult nu wel aan de beurt zijn. Duim ontzettend hard voor je. Knuffel.

2. vaddie

vaddie Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    4,016
    1
    38
    Female
    In de buurt van Utrecht
    @Mams: de duimen draaien nog voor je!

3. Nino

Nino Bekend lid

Feb 1, 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Dankje meis. Ja die hormonen voel je best. Gelukkig alleen met vlagen. Ineens heel sjago, kwaad of emotioneel. Het ergste vind ik de misselijkheid van de medicatie die ongi opwekt. Ach ja moet me er maar bij neer leggen. Volgende ronde komt er gewoon een mooi ei.. Of 2 hihi!

4. miniM

miniM Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    2,592
    0
    0
    Goedemorgen,
    Dees, t lag aan mn ipad, op de pc doet de link het wel. Allebei trouwens;). Maar kei leuk kamertje!

Mams, schrikken zeg! Hoop dat alles meevalt! Ik duim voor je.

En die angelssounds, tis en leuk apparaat als je t hartje hoort maar als je t niet kan vinden is het een eng ding! Daarom heb ik m niet aangeschaft!

Dutch, welcome back!;)

Tina, jaja die kwaaltjes he. Je moet maar zo denken, tis niet fijn maar wel een goed teken!

Hier weer een beetje opgeknapt. Nog niet helemaal beter maar wel beter dan de afgelopen dagen gelukkig. Morgen een dagje thuis werken en dan donderdag weer naar mn werk.

5. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Nino: Fijn dat je (via je werk) goede ervaringen hebt met psychologie-praktijken. Ik ben erg benieuwd, komt idd vast goed!
    Volgende ronden hebben we beide een mooi eitje (niet voor niks Hollands Next Top Ei ;)) die we dan volledig gaan benutten en waar dus een super mooi kindje uit komt :D Positief houden!

Mams: Ook ik denk nog aan je meid! Je bent nu hopelijk al aan de beurt of op weg naar huis met goed nieuws :D

Minim: Fijn dat je jezelf al beter voelt. Morgen nog beetje uitzieken en rustig wat in huis doen en daarna weer aan de slag.

6. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

Feb 11, 2011
    2,291
    0
    0
    Mams, oohh meid dat is schrikken. Je bent nu al bij de vk. Mijn moeder heeft de hele zwangerschap door bloedverlies gehad bij mij. Oorzaak onbekend, maar niks aan de hand. Hoop echt dat alles goed is meid. Knuf!!

@Nino, heb zo diep respect voor jou meid. Die molen waar je nu in zit. Hoop zo dat het goed gaat komen deze ronde!
    Sluit me aan bij Mira, Hollands next top ei :p

@Mira, voor jou ook spannend. Weer een stapje dichterbij. Hoop dat het hè kan helpen meid. Goede smaak voor een wagen trouwens..;) deze hebben wij gekocht!

@Dees, leuk kamertje. Wij hebben ons kamertje hier ook gekocht. Hebben tussen die van julllie en nog 2 andere staan twijfelen. Leuk hoor!

@Dutchdiva, alles toch wel goed hè meid? Gooi het er maar uit hier hoor. Knuf!

@Tina, cola. In kleine slokjes drinken hielp bij mij altijd het beste.

@minim, ik weet dat onze zwangerschap tot nu toe aardig gelijk op gaat. Maar hier zat ik niet echt op te wachten..;) hier nu ook plat met keelpijn en stijf van de griep en koorts. Wat gebruikte jij om je keel iets te verzachten? Ook oorpijn, jij ook?

7. vaddie

vaddie Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    4,016
    1
    38
    Female
    In de buurt van Utrecht
    @Wen: beterschap

8. miniM

miniM Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    2,592
    0
    0
    haha we gaan echt gelijk op ja! Ik heb gelukkig geen keelpijn! Had t wel en alleen zuurtjes gepakt.
    Oorpijn heb ik niet gehad (afkloppen!). Voor mn snotneus dus die spray en verder maar gewoon uitzieken.

Dat ben ik ook nog aan t doen, maar heb nu dikke vette ruzie met de bank... Zij hebben alles via internetbankieren geblokkeerd omdat ik een virus op de pc zou hebben. 10 dagen geleden zou dit al opgelost zijn maar tot op heden is er nog niets verandert! Ik kan helemaal niets! Niet bij mn eigen geld! En dinsdag a.s. is het passeren van ons huis/ hypotheek bij de notaris.

Ik moet nu dus met mn zieke hoofd naar de bank...

T ging wat beter maar door t druk maken (zwaar gefrustreerd ben ik en dan jank ik van kwaadheid) voel ik me weer mooi klote....

Sorry voor dit verhaal maar ik moet t ergens kwijt!

9. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Wen: Aaaah, jij was diegene met de Denim Buggaboo! Wist niet meer waar ik er over gelezen had en wie hem had, maar vind hem super :D
    Beterschap meid, nooit leuk om ziek te zijn, voel je meteen zo ellendig van...
    Ik hoop ook dat het gaat helpen. Heb het gevoel dat die Psy me binnenstebuiten gaat keren om iets naar boven te krijgen en daar heb ik het niet zo op... Hopelijk kan ik er met een open blik naar binnen gaan en valt het mee. Ik hoop dat ik na dat gesprek snel met afvallen kan beginnen. Inmiddels blijf ik ronde de -1 a -2 hangen, maar dat heb ik altijd :(

10. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Minim: Dat is echt heel erg vervelend. Je kunt nog wel gewoon pinnen hoop ik? Super vervelend dat je zo niks over kan maken... Mss nog ergens een verdwaalde acceptgiro liggen :S Dat je zeker je geld kan overmaken voor je huis? Of mag dat niet via acceptgiro (ben een leek qua huizen kopen, dus vergeef me als ik nu iets super stoms zeg!)? Hopelijk gaan ze bij de bank niet al te moeilijk doen en kun je snel weer rustig aan doen! Knuffel :)

11. vaddie

vaddie Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    4,016
    1
    38
    Female
    In de buurt van Utrecht
    @MiniM: sterkte. Stom dat ze dan je rekening blokkeren. Welke bank heb je dan?

12. miniM

miniM Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    2,592
    0
    0
    thanx meiden. Ben even gaan douchen en weer een beetje afgekoeld... Maar tis de ING.
    Tuurlijk is het fijn dat ze eea blokkeren als ze denken dat je gekraakt word (niet dat er veel te halen valt maar toch...) maar ik kan zellf nu niets. Vandaar dat ik met mn pasje en ID naar de bank moet om geld over te schrijven van mn ene rekening naar de andere. Allebei van mij he...

Dus dan ga ik zo maar ff. Arm vrouwtje achter de bali. Gierende hormonen en ziek, ze zal t zwaar hebben met mij....

13. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Minim: Succes! Hopelijk heb je een baliemedewerker die snel van begrip is en je snel helpt zodat je weer bij je geld kan.

14. miniM

miniM Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    2,592
    0
    0
    Dat gaat sowieso niet lukken. Moet op die brief wachten (die al 10 dagen geleden binnen had moeten zijn).. T enige wat ze nu doen is geld op mn rekening zetten als inleg vooor de hypotheek want dat moet erop staan voordat de akte passeert en dat is dinsdag. Ze checken dat een week van te voren, dat is dus nu.....

15. miniM

miniM Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    2,592
    0
    0
    haha ergens moet ik wel lachen, niet om deze situatie maar omdat ik zo pissed off ben en ik gewoon ergens mn verhaal kwijt moet en jullie hier nu mee lastig val en ik nu tot de conclusie kom dat jullie waarschijnlijk denken; :(:(:( waar heeft ze het over???:(:(:(

16. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

Nov 16, 2010
    1,501
    0
    36
    Hmmmz...maak me een beetje zorgen om mams...half 12 was haar afspraak toch? Al anderhalf uur verder en nog niets gehoord...Hoop dat ze gewoon ver moet reizen en daarom nog niets heeft laten weten...

17. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

Feb 7, 2011
    1,035
    0
    0
    @ mams; jeetje meid.. Pff ben benieuwd! Ik heb dat ook gehad he bij 7 weken.. Is ook nooit de oorzaak van gevonden.. Je moet t zo zien t kindje is nu al zo 'groot' dat als t een miskraam was je het wel gezien/gevoeld had.. Hoop echt dat alles nog goed is.
    De beeb past zich aan naar jou he, dus als jij gestresst bent zul je t hartje toch niet horen want dan laat t zich niet horen.. Hoop snel van je te horen xx

18. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

Feb 11, 2011
    2,291
    0
    0
    Hihihi zwanger zijn en zulk soort situaties gaan gewoon niet samen! :)
    Ik zou me ook helemaal opvreten hoor, het gaat niet om een pakkie boter! Gooi het er maar uit hier, doen we allemaal wel eens. Lekker toch!! :)

@mams, ik hoop zo dat alles goed is meid!

19. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

Sep 22, 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    hier een vriendin van mams. weet niet of zij het fijn vind om uitgebreide details te geven maar een kleine update

haar zoontje is nu hier, ze is doorgestuurd naar de gynacoloog
    verloskundige kon het hartje ook niet vinden

duimen jullie mee voor dr?

20. Nino

Nino Bekend lid

Feb 1, 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    MamavanBas: Het getver wat een rot. Nu ook dat haar mannetje in Italie zit.
    Hopelijk komt t allemaal goed. Ga heel hard voor dr duimen. Fijn dat je ons op de hoogte hebt gebracht.

Liefs

Share This Page