@skaya... ja darmenbuikje heb ik zeker.. vooral in de avond,, zodra ik thuis ben en niet weg hoef gaat jonnging broek aan of spijkerbroek op de vreetstand ahahhah net nog een broodje kaas op.. zo lekker.. dacht ik van de week van een appel.. poeehh die viel verkeerd.. was er urenlang niet lekkr van.. bah! en ja na de 12 weken is geen garantie.. schijnt ook best vaak voor te komen dat het later in de zwangerschap misgaat..als je zo'n gevoel heb dat het niet goed zit.. echt erop staan voor een controle ofzo hoor.. bij vriendin was het dus te voorkomen ja.. das echt hard.. hahahha hydrofiele luiers.. volgens mij wereld dingen.. zie ze bij vriendinnen altijd in de box of in bedje onder het hoofdje voor het spugen(scheelt weer lakentjes wassen) of op het aankleedkussen met luiers verschonen ..volgens mij gebruiken moeders die dingen voor alles.. net als spuugdoekjes.. kan je er ook niet genoeg van hebben geloof ik haahahah
Ik zit al weken thuis... toevallig vandaag nog een belletje gehad van de arbo-arts. Hij adviseert ook rust, toch zeker nu ik zo duizelig ben. En als ik denk dat ik weer kan beginnen, geeft hij aan om te starten met halve dagen. Maar dan moet ik hem eerst even bellen. Maar ik denk dat ik wel in mn beide handjes mag klappen dat mn chef zo begaan is met me. Momenteel hebben ze op mijn plek en die van mn collega (zwangerschapsverlof) een interim-hulpje gezet. Maar hoop toch om zelf weer snel op mn plekje te zitten. Ben zo een muts van het principe 'wat ik zelf doe, doe ik beter' dus vind het heeeeeeeeel erg moeilijk dat iemand anders mn werk probeert te doen. Toch zeker nu ik weet dat het maar half-half word gedaan en ik dus een gigantische administratieve achterstand ga hebben...maar ach...probeer me zelf voor te houden dat die meid ook alleen maar der best doet. En wat ze haar niet aanleren, kan ik haar ook niet kwalijk nemen. Maar ben op mn werk nogal een pietje precies...en mn mannelijke collega's niet zo...als jullie begrijpen wat ik bedoel
@ tina, ik kan je helemaal begrijpen. Zelf heb je toch je eigen werkwijzen. Hier ook last van op mijn werk. Ik werk 1 a 2 dagen in de week. Als ik er dan ben ligt er echt een hele berg met administratie. En dan werk ik nog wel in de zorg. Maar nu eerst aan jezelf en die kleine baby denken. Dat werken doe je nog heel je leven. @ me, als ik jou verhaal lees van die vriendin krijg ik er echt de kriebels van. Hier had wat aan gedaan kunnen worden.
Goeiemorgen meiden!!! Tina, wat goed om te horen dat de misselijkheid minder lijkt te worden, duim voor je dat dat door gaat zetten en je je over een paar dagen stukken beter voelt en weer lekker kan gaan eten en misschien wel werken. En dat genieten is dan ook niet meer zo moeilijk! Ik heb al 2 dagen regelmatig rugpijn. Het ene moment tijdens het lopen net boven m'n linkerbil, flinke steken en andere momenten gewoon een zeer gevoel onder m'n schouderbladen. Weet niet of ik zal wachten tot 13 december met het voorleggen bij de vk of eerder zal bellen, misschien naar de huisarts ook? Heb al steunzolen voor mijn enkels die naar binnen hangen, waardoor ik geen steun heb aan mn (uitgerekte) enkelbanden en kniebanden.
Tina: Fijn om weer iets van je te horen. Prettig dat de misselijkheid wat af gaat nemen. Hopelijk snel helemaal weg of op een niveau dat je normaal kan functioneren Knuffel!!! Vanmorgen was mijn temp weer 36,3 dus ik vermoed dat gisteren wat lager was vanwege verkoudheid. Vandaag is deze al ver over (YES!!!) dus voel ik me ook een stuk beter Baarmoedermond niet meer gevoeld, eigenlijk vergeten :S Dus vandaag geen vergelijkingsmateriaal
@Tina: hopen dus dat je snel weer zelf aan het werk kan. Hier helaas nog steeds mijn dag niet. Vanmorgen al een paar harde buiken. Moeder en oma komen zo poetsen. Helaas zal ik dus zelf niet al te veel kunnen doen. Zucht.
kom ook ff zwaaien... Ben me ff druk op mn huishouden aant storten. Keuken en badkamer zijn klaar Nu de slaapkamers nog en dan vind ik het wel weer mooi voor vandaag "{
ook vanuit hier een zwaai... auto is ingepakt.. sjoerd halen we zo van school en gaan lekker een weekend naar drenthe... nemen geen laptops mee... hebben wel internet, maar alleen via de telefoon... gister met oudergesprek te horen gekregen dat sjoerd zoals het nu staat naar groep 3 mag volgend jaar dus we zijn helemaal trots... is ie straks wssl de jongste van de klas... verder last met lopen, dus voedingskussen voor slapen en band voor lopen maar weer meegenomen... word geroepen.. moet weg... toedeloe
Jannie: Ik weet dat het nu te laat is, maar wil je toch veel plezier wensen!!! Geniet ervan, dan spreken we je na het weekend wel weer Hier net bij de vriezer de meeste ijsvorming weggehaald. Moet eigenlijk een keer goed aangepakt worden, maar heb hem nu te vol zitten om dat te doen. Is iets voor een andere dag
Jannie, heel veel plezier dit weekend! Geniet er lekker van. Hier mn klusjes voor vandaag klaar... Maar mams komt vanmiddag dus kan niet weg. Dan maar wat wasjes draaien Heb ik iig nog wat te doen. Had anders naar het bos gewild met de kleine man... Ach misschien doe ik dat zo nog wel ffjes een uurtje.
Veel plezier Jannie. Tina leuk weer iets te lezen onze kletskous Heb jou ook gemist. Hopelijk word je misselijkheid steeds minder. Wat zijn jullie allemaal goed bezig met klusjes. Heb nog haast niets gedaan Alleen 1 wasje aangezet. Zo maar ff strijken... Mams oh heerlijk naar t bos! Zo lekker ontspannend... Ga lekker samen met je mams Skaya: Ik zou toch eerder gaan naar je huisarts. 13 dec. duurt nog best lang. Niet te lang rondlopen met klachten hoor. Mira: Gelukkig heeft je verkoudheid niet doorgezet. Waneer heb jij nu weer een afspraak bij je gyn?
Nino: Ik mag 1 december weer naar de GYN. Zal nog niet geholpen worden, want moet nog ruim 5 kilo kwijt voor hij wil helpen, dus zal een snel bezoekje zijn ('En... hoe gaat het met deze jonge dame?' Het gaat wel goed dokter, ben bijna 2 kilo afgevallen! Loop nu bij de diƫtist en mag bijna met de fysio beginnen.' 'Nou, laten we dan weer een afspraak over 6 weken maken. Het is natuurlijk heel belangrijk dat je eerst afvalt! Nog even doorzetten. Dag!!!' 'Dag dokter...'). Zie dat jij 24 november weer mag... Hopelijk een goede volgende stap die de GYN wil inzetten. Ik blijf voor je duimen hoor!
Wat is het rustig hier? Iedereen van het lekkere zonnige weer aan het genieten? Hier weer niet vooruit te branden dus beetje gedichten aan het maken.
Het is idd rustig! Ik ben de hele dag al druk met niks. Ben niet vooruit te branden. Ik heb een te drukke week gehad. Verder heb ik niks spannends.
Nou idd rustig!!! Heb zelf ook weinig te melden! Vanmiddag even naar Dordt geweest, was knetterdruk!! Leek wel weekend voor kerst! Even naar de V&D geweest, ze hebben daar wel hele leuke en schattige babydingetjes zeg! Heb een allerliefste kruikenzak gekocht, hijs zooo zacht!
@skaya...is dat het eerste wat je hebt gekocht? of heb je al meer dingetjes al verzameld? hierzeker stilletjes..maar natuurlijk sinterklaas overal...dus meeste zijn lekker dagje weg denk ik have fun!
Skaya ik ben ook wel benieuwd of je al meer van dat soort spulletjes hebt. Ik heb namelijk nog niks zelf gekocht. Alleen dingetjes gekregen. Oh ja natuurlijk wel meubeltjes. Me hoe is het met jou?
@kwiebje... hier alles prima.. moet wel steeds naar mijn idee iets wijds aan doen nu hoor.. me darmen zijn behoorlijk opgezet.. en met een broek die uit de was komt en de boel lekker bij elkaar geknepen zit lijkt het idd net al echt een buikje hahahah,heb van de week zon fleece ding gekocht.. al lekke groot.. kan ik en erin groeien en nu valt het niet op hoe mijn buikje is ahahaha ga jij al lekker groeien?
Me in het begin zijn het echt je darmen die opgezet zijn. Ik merk nu dat mijn buik harder wordt. Mijn baarmoeder schuift ook omhoog. Ik heb alleen niet het idee dat veel groeit. Ik zal morgen weer eens een foto maken. De laptop is gemaakt , dus ik kan 'm ook plaatsen. Misschien is het leuk om een ronde foto's te doen van alle zwangeren?!