Pink Ladies (Part II)

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Tina85, Sep 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. me83

me83 Niet meer actief

ohh ja ben benieuwd naar je foto.. ja dat het buikje meer rond achtig word en harder zal bij mij ook nog wel even duren..

heb nu wel het ide dat me boobjes een beetje gaan groeien.. ze zijn wel iets voller en heel gevoelig.. maar in me normale bh voelen ze erg breed nu.. alsof het breder is van je borstkas uit.je omtrek denk ik. had jij dit ook?

2. kwiebje

kwiebje Bekend lid

Feb 17, 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Bij mij begon de buik ongeveer met 12 weken te komen. Toen ben ik ook aan de zwangerschapskleding gegaan. Daarvoor kon ik al weken mijn strakkere broeken niet meer aan.

Volgens mij heb ik hetzelfde bij mijn boobies. Ze zijn voller, waardoor de zijkanten ook opgevuld zijn. Ik heb ook vanaf het begin al zere jeukende tepels, grr. Ik smeer ze iedere dag in.

3. me83

me83 Niet meer actief

hahaha ik heb wel het idee dat ik in december wel een zw broek gaat kopen.. want heb wel beetje lagere broeken maar zit ook met werk niet erg lekker (moet ook veel bukken en zo)en denk wel dat het opvalt als in het op de vreethaak gooi..thuis lekker veel me joggingbroek aan:D maar slaap nog steeds op me buik dus dat gaat nog goed haaha

4. kwiebje

kwiebje Bekend lid

Feb 17, 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Haha ja die vreetstand ken ik. Dat zit helemaal niet lekker. Ik was elke bang dat de rits open zou gaan en dat ik in mijn onderbroek zou staan. Een zwangerschapsbroek zit zoveel beter. En de band om je buik is nog lekker warm ook!
    Ik slaap ook nog op mijn buik, maar ik durf er niet meer plat op te liggen. Ben bang dat ik de kleine plet!! Nu lig ik half erop. Dat gaat nog prima gelukkig.

Zo ik ga nu slapen. Welterusten!!

5. vaddie

vaddie Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    4,016
    1
    38
    Female
    In de buurt van Utrecht
    Buikfoto plaatsen: doe ik met liefde mits de nog-niet-zwangere er geen probleem mee hebben???

Hier best lekker geslapen. Zo konijnen verhuizen naar hun nieuwe ren. Alle hokken moeten schoon. Dus we hebben wat te doen.

6. Skaya

Skaya Fanatiek lid

Jan 19, 2011
    4,337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Ik ben voor een ronde buikfotos! Kan iedereen zien dat ik vrijwel nog niks gegroeid ben. Geen darmenbuik ook, ga sinds ik zwanger ben juist elke dag naar de wc voor nr 2...absoluut geen verstopping en volle darmen dus! Kan idd wel de harde bol naar boven voelen schuiven...zit nog enkele cm onder mn navel.

Kwiebje en Me, ik heb nog niks aan meubeltjes. Wel heb ik:
    - 1 kruik + zak (Hema)
    - 1 kruikenzak (V&D) die andere kruik haal ik binnekort
    - speel/boxkleed van fiscer price http://www.allbaby.nl/mm2/images/K4562_d_1.jpg
    - mobiel voor aan de box (met klassieke muziek) :p
    - wippertje + speelboog
    - voedingskussen
    - 1 rompertje (cadeautjes) :D
    - borsteltje en kammetje
    - spuugdoekjes en hydrofiele luiers
    - babybjorn draagzak spirit http://csimg.koopkeus.nl/srv/NL/29038486101323/T/340x340/C/FFFFFF/url/babybjorn-draagzak-spirit.jpg
    De grote dingen heb ik overgenomen van een lief collegaatje die een kleintje heeft van 8 maanden.

7. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Dames, hier drukke dagen gehad, dus geen reacties van mij.

Vaddie: Heb vanmorgen mijn inzinking al gehad (zal er hieronder iets meer over vertellen), dus ga gerust je gang hoor meid. Kan we wat leuke foto's of blij nieuws gebruiken ;)

Hier nog steeds totale verwarring. Nog niet ongi, maar FF heeft geen kruis meer gezet. Temp blijft rond de 36.1 - 36.3 schommelen, dus nog geen duidelijkheid (tempkaartje staat tegenwoordig in mijn handtekening ;)). Ovutesten zijn bijna positief, maar dat kan ook van meerdere kleine eitjes zijn. Baarmoedermond is soms wel te voelen en soms niet, dus wordt ik niet wijzer van en vanmorgen slijm gevoeld wat lijkt op vruchtbaar slijm, dus ik ben nog in totale verwarring. Ik ga de komende dagen alles maar bijhouden (temp, ovu's, bmm, slijm, klachtjes...) zodat ik mss toch wat wijzer ga worden ;)

Vanmorgen dus een enorme inzinking gehad, zag het niet meer zitten. Moet steeds aanhoren dat anderen mededelen wat ik wel en niet mag eten of ik moet zeggen dat ik iets niet mag eten (friet, chips, chocola... gisteren bijvoorbeeld taart bij schoonouders, mag ik niet. Dus iedereen zit taart te eten 'Oow, die taart is lekker! Heeft ze die zelf gemaakt? MMMMMMM, lekker zeg.' en ik ben maar aan de andere kant van de kamer gaan zitten in de hoop dat ik er geen honger door kreeg. Later op de avond gaan ze chips eten, mag ik ook niet :( Het is heel erg lastig, vooral als je al een paar dagen niet goed in je vel zit...).
    Vanmorgen wilde manlief graag klussen want was er al 4 dagen niet van gekomen, dus die bleef aan me plukken. Ik chagrijnig, boos, verdrietig uit bed gestapt naar beneden, de deur hard dichtgegooid en toen huilend op de bank neergeploft. Had het echt even gehad met 'Nee dank je, dat mag ik niet.', 'Mira hoeft niet, want dat mag ze niet!', 'Mira, wil je echt niet?'. Neeeeeeeeej!!! IK MAG HET NIET!!! Manlief die voor de zoveelste keer wel zin had en ik die chagrijnig was, dat was de druppel die de emmer deed overlopen :(
    Gelukkig begreep manlief na die dichtslaande deur dat ik het echt gehad heb en kwam hij me troosten. Net lekker lang onder de douche gestaan en we gaan zo naar de IKEA, even weg van huis, mss nog wat DVD/CD-kasten kopen, want manlief zijn DVDcollectie begint te groot te worden ;)

8. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

Feb 7, 2011
    1,035
    0
    0
    Zal ik beginnen? :D Heb nu even tijd om te uploaden..

Heb 2 foto's.. 1 van blote buik, en 1 met kleding aan.. Maakt n aardig verschil he?? En ik heb nog steeds geen straie :D Yippie! Je ziet alleen heel goed mijn aderen in dat licht... Ben benieuwd naar de andere foto's!!!!!! Show me, show me!

Ik ben n weekendje weg, maar heb wel meegelezen.. Weet alleen niet meer waarop ik wilde reageren.. Sorry !

9. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

Feb 7, 2011
    1,035
    0
    0
    @ Mira: Balen idd :( Kan me goed voorstellen dat dat zwaar klote is!! En ik snap dat je dan nergens zin in hebt.. Sterkte lieverd! (K)

10. Skaya

Skaya Fanatiek lid

Jan 19, 2011
    4,337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Even de eerste foto van met 5 weken erbij gedaan.
    Zwarte is met 5 weken.
    Roze is van vandaag met 14,4 wk.
    Zoeken jullie de verschillen??

Stampertje, wowwwwww die blote buik foto lijkt veel groter dan die met kleren aan?!?! Is dat gezichtsbedrog of is die buikband gewoon heel stevig zeg maar??
    Kan me echt niet voorstellen dat ik over 15 weken ook zo'n mooie buik heb!

Mira, meid!! Zulke dagen mag je ook hebben!! Vind dat je heeeeel af en toe toch wel een heeeeeeeel klein stukje taart of een heeeel klein handje chips moet kunnen eten?! Al is het alleen maar op zulke gelegenheden? Anders is het toch niet uit te houden voor jezelf.

11. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Mira, meid...Ik voel zo met je mee :(
    Heb het echt met je te doen, want eerlijk waar..Ik zou het niet kunnen denk ik.
    Kom gerust hier je hart luchten hoor.

Wow stampertje, mooie buik hoor!!!

Skaya, je houdt het nog lekker bescheiden he :)
    Er is wel iets te zien, maar als je het nog geheim zou willen houden, zou dat best kunnen ;)

Pfff hier weeeeeeeer een tussentijdse bloeding :(
    Vrijdagavond geklust en manlief zegt ineens, hej je bloed!
    Ik denk shit!!!
    gewassen, en het leek gewoon een wondje te zijn.
    Maar gister en vandaag toch nog doorbloeden.
    Net ff een ovutestje gedaan en er is een streep op verschenen.
    Dus ondanks het bloeden, komt mn ei er wel aan de komende week.
    En laat manlief nou net een klusje vlakbij hebben en savonds thuis komen.
    Dat word dus structureel klussen, vanavond,dinsdag,donderdag,zaterdag :D
    Zou toch moeten gaan lukken dan he hahahahaah.
    Wat een timing om een week bij huis te zijn hahahaha.
    Hopelijk beinvloed dat bloeden het eitje+de zaadjes niet..En stopt het gewoon morgen weer ofzo.

12. vaddie

vaddie Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    4,016
    1
    38
    Female
    In de buurt van Utrecht
    Balen mira van je baaldag.

Zit nu niet op mijn eigen pc maar zodra ik die weer aan heb zal ik ook een foto online zetten

Vervelend mams die tussentijdse bloeding, hopelijk snel weer over en een mooi ei

13. kwiebje

kwiebje Bekend lid

Feb 17, 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Mira ik kan me heel goed voorstellen dat je het er even helemaal mee hebt gehad. Het is nogal wat allemaal he? Gooi het eruit, dat lucht op!! Dikke knuffel van mij.

14. kwiebje

kwiebje Bekend lid

Feb 17, 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Hier ook twee foto's van mijn buik. Een is van ongeveer 9 weken en de andere van zojuist. 17 weken dus. Ze zijn liggend, maar ik weet niet hoe ik ze moet draaien.

15. vaddie

vaddie Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    4,016
    1
    38
    Female
    In de buurt van Utrecht
    Jeetje wat een slanke dennen hier. Durf bijna niet meer. Haha

16. kwiebje

kwiebje Bekend lid

Feb 17, 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Vaddie maakt toch niet uit! We hebben allemaal wat hoor! Ik ben klein en heb heupen die niet in verhoud staan met mijn middel. Is ook echt niet mooi. Ik heb alleen geluk dat je dat in mijn profiel minder goed ziet;) ik ben in ieder geval naar hoe je buik gegroeid is.

17. me83

me83 Niet meer actief

@skaya.. je hebt denk erg strakke buikspieren en een kindje wat achterin ligt denk? ik wou dat ik zo glad buikje had zeg... bij mij lijkt eht door de darmen echt een rol bij elkaar geperst vet in een strakke broek haahahah..

@kwiebje.. ook bescheiden hoor! wel al d vormen.. mooi!

@stampertje.. mooie buik hoor! en valt nog best mee of niet?staat je goed!

18. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

Nov 10, 2010
    1,647
    0
    0
    @ skaya, die buik komt vanzelf. Hier was tot 20 weken nog niks te zien. Daarna is het hard gegaan. Je kunt nu wel duidelijk zien dat ik zwanger ben. Nu had ik wel al een buik van mezelf.

@ mira, Ik kan het me heel goed voor stellen dat je het even niet meer ziet zitten. Tis ook niet niks hoor. Je moet afvallen van de dokter. En hun kunnen er zo makkelijk over doen. Gooi het er maar lekker uit.

@ hier, lekker weekend gehad. Zaterdag voor een boxkleed op pad geweest. En we zijn geslaagd. Gisteren overdag gewerkt en 's middags sinterklaas bij de carnavalsvereniging. Daar lopen wij volgend jaar ook met ons kindje. Nog wel een gek idee vind ik dat.
    Ben sinds gisteren 26 weken. Ben ik erg blij mee. Als het kindje nu komt is het levensvatbaar. Maar heb liever dat hij nog week of 12 blijft zitten.

19. Skaya

Skaya Fanatiek lid

Jan 19, 2011
    4,337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Deesje, weer een belangrijke mijlpaal die 26 weken!! En idd nog even lekker 12 weken blijven zitten!

Vaddie, gewoon neerzetten die foto's!!! Zoals kwiebje zegt, iedereen heeft zn dingetjes! Ik heb misschien boven wel mtje 36, maar onder heb ik toch echt maat 40. Flinke heupen en het vet zit bij mij meer op mn achterste :p

Mams, dat kan toch geen toeval zijn dat je mannetje precies in de buurt moet werken!! Het is vast meant to be allemaal voor je ei! En klopt ook met je pendels :D

Gister op verjaardag half uurtje krom gelegen van de pijn in m'n linkerzij. Als ik erop drukte deed het onzettend zeer, maar ook gewoon als ik stil zat. Ben wel een beetje geschrokken, omdat ik zoveel pijn nog niet gehad heb. Twijfel of ik de vk even zal bellen om te vragen wat hun denken, maar zal wel bandenpijn zijn ofzo.

20. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

Nov 10, 2010
    1,647
    0
    0
    @ skaya, als je twijfelt gewoon bellen. Kan beter keertje te veel als te weinig.

Share This Page