Pink Ladies (Part II)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tina85, 8 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Skaya: als je twijfels gewoon vk bellen. Maar zou idd heel goed bandenpijn kunnen zijn.

Wat een depressief weer zeg. Zo weinig neiging om mijn bed uit te komen. Toch maar gedaan. :) Nu even ontbijten en thuis een beetje rommelen. Vanmiddag klotteren. (sint inkopen)

2. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ vaddie, erg is dat he. Bij mij lag het bed vanmorgen ook nog zo lekker. Moest eruit omdat ik op controle moest bij de verloskundige. Anders was ik er zo vroeg niet uit gekomen.

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    pfffff verslapen vanmorgen!
    Had de kleine man nog net op tijd op de psz hahahahahah.

4. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Deesjedees: ik ben toch zo'n gek die iedere dag haar wekker om 9 uur zet.....en heb niet echt een bijzondere reden om eruit te komen.

5. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Buikfoto van vandaag. :)

6. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Buikfoto's: Ziet er goed uit dames. Bij de een al goed te zien, bij de ander moet de buik nog komen, maar allemaal mooi hoor! Lekker van genieten :D

7. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    meiden, we zijnj door de mist heen weer thuis gekomen... nu ff eten en opruimen en boodschappen doen... kom vanavond ff bijlezen... internet op het park was niet vooruit te branden, dus eigenlijk niet mee kunnen lezen(wel pogingen gedaan... maar ja...)

8. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Hier helaas niet helemaal geslaagd voor de sint/ kerst inkopen. Moet dus nog een keer terug. Waarschijnlijk donderdag. Nu helemaal gesloopt dus even plat op de bank.

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Pfff ik voel me toch zoooo beroerd he :(

Vanmorgen wakker geworden met keelpijn(maar dat had ik al verwacht, heb dan altijd ervoor een blaar in mn mond ;))
    Maar ik ga me met de minuut beroerder voelen.
    Buikpijn,misselijk,hoofdpijn,moe,last van mn darmen...
    Bluh!

10. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Mams: Wat vervelend meid... Hopelijk knap je snel op. Beterschap!!!

Hier een ovenschotel proberen te maken, over een paar minuten zou hij klaar moeten zijn. Hopelijk smaakt hij ook ;)
    Vanavond naar de kapper, manlief smst net dat hij eigenlijk niet hoeft, dus ik weet niet zeker of we wel gaan... Gelukkig is het een nicht van manlief, dus afbellen is geen probleem ;)

Nou ik ga eens naar mijn eten kijken en wachten op manlief ;)

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hier ook ovenschotel...prei/champignons met kerrie saus.
    Ik eet toch nooit zoveel en Tygho eet gebakken aardappels met gehaktbal (gewoon hetzelfde als in de schotel alleen zonder de groente en de saus ;))
    En morgen moet ik tot half 6 werken en is manlief gewoon thuis.
    Wel zo makkelijk als het gewoon opgewarmd kan worden.

12. me83

me83 Niet meer actief

ook al een mooie buik vaddie!!

beterschap mams... hopelijk ben je weer helemaal opgeknapt als je eitje komt!

hier geen misselijkheid maar bahhhh . voelde me zo belabberd.. heb steeds erge honger en voel me zo slap en trillerig.. na het eten is het heel even weg..en dan begint het weer.. dacht echt even dat ik ging flauwvallen vanmiddag..bahh.. heb er wel ervaring mee en voel het goed aankomen dus kan zorgen dat ik laag bij de grond ben maar getver wat een rotgevoel.. hopelijk is het snel weer over

13. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Ow ow ow, wat zie ik weer mooie buikjes voorbij komen! Pfoe...ben zo jaloers! :)
    Ik heb ook al een paar fotos genomen voor de spiegel, maar zie mn buik nog niet echt groeien. Had van mezelf al een klein zwembandje, dus denk dat ik daarom nog niets zie. Al voelt mn buik wel heel anders aan. Het is geen "flubberbuik" meer, en mn taille voelt ook steviger aan. Manlief viel het ook al op :)
    Gisteren even met manlief naar het winkelcentrum geweest. PC heeft het begeven, en mijn lieve oude laptopje maakt manlief helemaal gek (is nogal traag :D) dus manlief wou een nieuwe laptop. Helaas nog niet geslaagd... Ik wou nog een zwangerschaps-spijkerrokje hebben...helaas ook niet geslaagd :( Ach ja. Was blij dat ik even de deur uit ben geweest. Was erna wel helemaal naar de kl*ten ;) moe, misselijk, duizelig.
    Vandaag nogal rotdag gehad. Vanmorgen leek het goed te gaan, tot een uur of 11. Toen kwam opeens mn ontbijtje en mn halve banaantje eruit. En het genanste van alles...ik zat ook nog eens in mn broek te piesen :):):):D:D:D manlief wist niet hoe die moest reageren :D Toen ik zelf keihard in de lach schoot, zag hij er de humor ook wel van in. Maar hij vind het zo zielig als ik daar mn zieltje uit mn lijf zit te kotsen, en hij eigenlijk niets kan doen. Maarja, het is niet anders...gelukkig kan ik overal wel mee lachen...hoe ziek ik me ook voel. :) Rest van de dag me maar vrij rustig gehouden. Manlief moest ook gaan werken, dus heb vanmiddag even een tukkie gedaan op de bank. Verder beetje krantje gelezen en kruiswoordpuzzeltje gemaakt. Net even wat dingetjes uitgeprint voor mn sinterklaas-surprise. Hoop dat ik morgen misschien wat kan freubelen. Als mn maag het toelaat ;)

Skaya: nog steken gehad in je zij? Ik heb ze niet in mn zij, maar af en toe in mn onderbuik, en dan naar de zijkant toe. Best wel eng hè. Maar ik vermoed dat het mn baarmoeder/banden zijn. Heb het ook wel eens als ik me omdraai in bed. Ik zoek er verder niet teveel achter. Ik heb ondertussen al zoveel echos gehad, en telkens doet frummel het fantastisch. Maar als je je zorgen maakt, gewoon even bellen naar de vk.

Mams:Beterschap! Verzorg je zelf goed! Manlief loopt hier ook al een week strepsils/hoestsiroop/paracetomol te snoepen. Ben zoooo blij dat ik tot nu toe geen klachtjes heb... *hout vasthouden*

Mira: Meisie toch! Ik lees dat je gisteren even een dipje hebt gehad. Ik leef met je mee. Ben zo trots op je dat je goed volhoudt! En begrijpelijk dat je het soms helemaal gehad hebt met het "gemoei" en gezeur van de hele wereld. Gooi maar effe lekker met de deuren! Ooooh, kan soms zo een opluchting zijn ;):D en dan ook nog effe lekker janken! Effe lekker mira-sip-tijd-moment! Hebben we allemaal wel eens last van! Wacht maar tot die hormonen gaan opspelen ;):D
    Maar meid, nogmaals...je bent harstikke goed bezig! Big momma hier is trots op je! Dikke knuffel voor jou!

Euhm meiden, ik ben er weer vandoor. Manlief komt net binnenwandelen. Ga nog even iets knabbelen en nog een pilletje nemen voor ik naar bed ga. Zie jullie deze week nog wel ergens :D

Toedeloedoki!

14. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    goede morgen dames....
    gister na de administratie maar een hete douche genomen en mijn bedje in gedoken...
    heb zo'n last van mijn bekken... denk toch teveel gedaan dit weekend... heb de jongste veel getilt in het zwembad... was wssl toch niet zo verstandig...
    vandaag dus maar rustig aan... sjoerd word thuisgebracht dus hoef er gelukkig niet meer uit vandaag... dus de was maar weer verder doen en wat opruimwerkzaamheden... kijken of het dan wat beter gaat.. zo niet, dan de VK maar ff bellen morgen wat verstandig is....

meiden voor jullie allemaal een dikke knuf :D

15. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    goeiemorgen meiden.

Ik voel me gelukkig beter dan gister...maargoed gisterochtend voelde ik me ook beter dan savonds.
    Vandaag maar een paar x ibuprofen slikken, wil vanavond wel fit zijn :p Manlief komt thuis dus er moet geklust worden ;)

Ik vind het zo gek he...Toen ik nog aan de pil was, vond ik 2x in de week echt ruim genoeg.
    Maar nu....Jeeeeeeetje het liefst elke dag!!
    Dat de pil zo'n libidokiller kan zijn he...

16. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Mams: jou man zal blij zijn als hij vanavond thuis komt. :)

@jannie: sterkte.

Yes, hier schijnt eindelijk de zon. Helaas kan ik merken dat ik 2 goede dagen heb gehad. Vandaag dus rustig aan. Vanmiddag naar de gyn voor een extra controle ivm de suiker.

17. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hahahah ja mijn man is erg gelukkig als ik van de anticonceptie af ben :p

18. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Hier weer terug van het ziekenhuis. Diabetesverpleegkundige belde natuurlijk toen ik in de wachtkamer zat van de gyn. Ben er dus daarna maar even langsgelopen. Gyn was erg tevreden, vond me er goed uitzien in vergelijking met de vorige keer. Baby lijkt mooi op schema te liggen. Frummel was echter niet gedient van al dat gepor en begon flink terug te schoppen. De Co schrok zich wild. :)
    Nu wel gesloopt dus misschien binnenkort toch maar eens met de auto erheen want al dat lopen met het ov begint me wat teveel te worden. (ben mienmuts met auto rijden)

19. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    fijn dat alles goed was meis! hoe vonden ze je suiker??

anticonseptie en libido... weet mijn man over mee te praten... met spiraaltje ging het al een stuk beter... maar zonder nog beter...
    na de bevalling nog een jaar zelf aan de troep en daarna is het manlief zijn beurt..., maar dat stellen we nog een jaartje uit ivm verzekering...

hier vanochtend in opdracht van manlief toch ff de VK gebelt... ze ligt als ik zo moeilijk loop tegen een zenuw aan... vanmiddag toen ik uit bed kwam had ik er een stuk minder last van, maar ze was ook erg actief toen ik lag, dus ze zal wel weer net iets anders zijn gaan liggen.....

nu eerst maar ff eten klaarmaken... manlief is laat thuis en moet vanavond nog weer weg....

20. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Vandaag naar de Margriet Winter Fair geweest met moeder en zusje. Erg gezellig. Niet veel gekocht.
    Zag op het toilet vandaag wel lichtroze afscheiding (echt van dat witte spul, maar nu met roze kleurtje ;))

Helaas ook minder goed nieuws, manlief zijn contract wordt niet verlengd (vanaf 1 januari bij deze baas), dus is hij vanaf januari 2012 werkloos. Nu gaan we snel kijken voor een nieuwe baan en anders een andere oplossing zoeken... Komt vast helemaal goed!

Deel Deze Pagina