Pink Ladies (Part II)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tina85, 8 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Jannie: verpleegkundige was zeer tevreden met mijn suiker. In 2 weken maar 1x ietsje te hoog. Nu zorgen dat we dat zo houden. Vaak is tussen week 28 en 33 de insuline intolerantie het grootst. Nog een paar weekjes flink goed op letten dus.

@Mira: balen dat zijn contract niet verlengd wordt. Zag je het aankomen?

2. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Vaddie: Nee, zagen het niet aankomen. Zijn contract wordt niet verlengd omdat er minder werk aankomt en ze dus iedereen met een tijdelijk contract (8 personen totaal) het bedrijf uit zetten :(

3. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    @ mira: balen zeg :(

@ wen en miniM: waar zijn jullie? Mis jullie :p en heb jullie buikfoto nog niet voorbij zien komen hihi.

Xx

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    He Mira, wat balen zeg :(
    Nouja hij kan iig al wel beginnen met zoeken naar nieuw werk.

Hier nog steeds beroerd.
    Vandaag wel wezen werken, met wat ibuprofen was het wel te overleven...
    Toen spitsuur thuis.
    Manlief zou eten klaarmaken want die zou eerder thuis zijn...
    Dat was hij ook..Maaaaaaaar, sleutels vergeten dus die kon er niet in...Kon ik dat alsnog doen.
    Net het toetje op tafel staan, stonden sm en man voor de deur met belangrijk nieuws.
    Toen de kleine man douchen en manlief zn spul bij elkaar zoeken, wat hij uiteraard niet kon vinden.
    Maar nu....Ligt tygho in bed en is manlief richting het voetbalveld.
    RUST!!!!
    En ik voel me weer superberoerd...echt net een vaatdoek.Bluh.
    Dalijk maar lekker op de bank onder een dekentje..En nog ff een ibu'tje achterover tikken want er moet wel geklust worden. ;)

5. stampertje89

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    Sorry mams en vaddie.. Heb niet op jullie gereageerd..

@ mams: wat n stressdag zodoende, pfff.. Succes vanavond hihi.
    @ vaddie: fijn dat je curve-waardes redelijk stabiel blijven!! houden zo, ben trots op je :)

6. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Jeetje dames wat een geklets in die 10 dagen dat ik geen internet heb gehad,!!
    Heb wat buikfoto's voorbij zien komen., Heel mooi dames.,!!
    Meer weet ik eerlijk gezegd niet meer., heb ook niet alles doorgelezen.,
    Zal jullie ff updaten:

De keuken is niet zonder slag of stoot geplaatst., het was een DRAMA!! Ik zeg: Installeer nooit zelf een keuken van de Ikea.., pfffff wat een ****Klus
    Verder is het sinds vandaag goed leefbaar hier., alle muren zijn nu echt gedaan beneden en kan nu ook aan de accessoires beginnen dat is toch wel het leukste he.., hihi

Ondertussen ongi geweest en bloedgeprikt op CD 3 en manlief heeft sperma ingeleverd., 13 dec kunnen we dus naar de gyn en dan weer afwachten hoe en wat..,

Sinds vandaag weer tv en internet.,! Heerlijk zeg., wat heb ik dat gemist.,

Vriendjelief en ik hebben een samenlevingscontract laten opstellen deze gaan we 13dec. ondertekenen en dan is alles goed geregeld, het voelt zo gaaf dat we weer een stap verder zijn samen! Echt heel leuk en we hebben het ook NOG leuker samen., hihi leuk zijn die periodes waarin je beseft hoe gelukkig je bent.,!

Hoe gaat het hier dames??

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Kirsten, welkom terug meid!!!

Fijn dat jullie een beetje gesetteld zijn.
    Verhuizen gaat nooit zonder slag of stoot...weet er alles van, ben in 2006 gaan samenwonen en woon nu alweer een jaar in onze 3e woning ;)
    En voorlopig, verhuis ik niet meer hahahaha ben het helemaal spuugzat.

8. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Lees wel mee hoor, Wen ook. Haar laptop is stuk. Maar leest dus ook mee.
    Buikfoto had ik vorige week al geplaatst, maar werd niet echt op gereageert. Jammer, maar daarom niet nogmaals geplaat.

Verder gaat t nu hier vooral over tempen,pcos, suiker enz en daar heb ik helaas geen verstand van. Als ik het over mn zwangerschap heb word er niet gereageert dus vandaar dat ik me ff afzijdig heb gehouden.

Ik vind het leuk om daarover dingen te delen maar wel als anderen t ook leuk vinden om te horen.
    Dat is voor mij de reden dat ik hier wat minder ben, geen verwijt verder maar mn eigen gevoel erbij.

Ik praat ook mee bij januari mama's, waar we allemaal een beetje 'gelijk' lopen. Daar is het makkelijker om lekker blij te zijn dt het goed gaat met de kleine en elke week langer zwanger is ook weer een hoogtepuntje wat leuk is om te delen.

Maar Stampertje, ik vind het fijn om te horen dat je ons mist. Hier gaat t dus goed.
    Mocht je mn buik willen bekijken, staat in mn album.
    Gaat het met jou verder ook goed?

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Geeft niks... Je kunt niet altijd op iedereen reageren ;)

10. stampertje89

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    @ miniM: ah ok, wist niet dat je er die gevoelens bij had.. Ik heb t niet in de gaten gehad dat ik niet reageerde op je.. Sorry! Ik zal zometeen ff je foto kijken! Ik kijk de laatste tijd veel op mijn foon naar de posts, maar daar kan ik niet zo makkelijk mee reageren! Maar hoe gaat t met je zwangerschap? Januari-mama's was ik toen niet welkom :s werd ik nogal lelijk behandeld toen!

11. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    @ MiniM : Ook ik heb het niet echt door gehad., Maar volgens mij heb ik de laatste tijd uberhaupt weinig op jullie gereageerd..,

@ Mams: Ja wat een drama zeg., verhuizen! BLEGH., wij zijn in 2009 gaan samenwonen en dan nu verhuizen., maar ben het voorlopig niet weer van plan inderdaad., bah! Wat een zooi krijg je ervan zeg..,

12. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Ken dat verschijnsel, er zijn er nl 2.... In de ene is bijna niemand welkom, stelletje trutten bij elkaar, maar bij 'ons' wel hoor! Wen en Jannie kletsen daar ook mee. Ds ik zou zeggen, kom erbij!
    Vandaag ook weer 2 nieuwe januari mama's. Er zijn er alleen ook al 3 bevallen.... Dus dat moet je niet nadoen hoor;)
    http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/315718-januari-2012-mamas-deel-3-a.html

Verder gaat t buiten mn rugklachten om goed! Morgen alweer 33 weken zwanger! 5 dec de laatste echo (liggingsecho). Inmiddels is de babykamer ook klaar. Dus gaat goed!

13. me83

me83 Niet meer actief

@mira.. balen meis!! hopelijk vind je mannetje snel weer een leuke baan!

@kirst... welcome back!!! en heerlijk nu de grote dingen gedaan zijn.. ik houd van verhuizen hahaha.. niet de rommel.. maar het idee dat je het samen maar weer flikt ahahha.. geniet ervan!

@minim.. 33 weken alweer.. gaat echt supersnel!! is ook helemaal niet erg dat je het bij de jan mama's meer naar je zin hebt.. twas hier int begin iedereen int zelfde schuitje.. en dat schept een band en een hoop gesprekstof.. maar nu loopt het toch steeds meer uitelkaar.. niet iedereen word tegelijk zwanger en jammer genoeg sommige ook heel moeilijk zwanger,of verliezen een kindje..dus dan lopen de verhalen en ervaringen ook meer uiteen.. ik snap altijd wel hoe iemand zich voelt die bijv net als mira naar het ziekenhuis moet en afvallen ed..maar echt begrijpen en daarin meeleven is natuurlijk heel anders dan het zelfde meemaken.. zolang we mekaar maar steunen en weten hoe het beetje gaat met iedereen is er niks raars aan dat iedereen hier ze weg vind op het forum .je moet je horizon blijven verbreden vind ik!;)

14. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    @ Me: Hahaha dat is waar., we hebben het wel weer overleeft samen.,! Hahaha
    Mooi verwoord trouwens hoe het er op ons forum aan toe gaat.., we zitten idd totaal niet op 1 lijn, maar toch ergens wel weer.., Ik blijf het nog steeds leuk vinden als iedereen zijn verhaaltje doet hier., we hebben toch een band opgebouwd met zijn allen.,! Toch?

Ga zo maar weer op de fiets., het is nu 25min. fietsen ipv 5 min. !! Haha ff omschakelen.,

15. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Minim ik snap dat je je bij de januari mama's meer op je plek voelt. Me heeft het mooi verwoord. Ik zit zelf maar heel af en toe bij de april mama's. Ik ben niet zo'n typer, dus somshou ik het even bij daarna weer een tijdje niet. Moet allemaal kunnen hoor!

Hier momenteel last van mijn zij als ik lig. Skaya dat had jij toch ook? Heb je er nog steeds last van? Waarschijnlijk de banden.

16. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Nog weer even een reactie. Ik was nog wat vergeten.

Kirsten wat fijn dat alles nu af begint te raken. Je begint altijd vol goede moed aan zoiets, maar die moed wordt al snel minder.
    13 december wordt voor jullie een spannende dag! Hoe lan zijn jullie dan bezig?

Vaddie fijn dat je suiker zich zo goed houd! Dat is weer een geruststelling.

Minim ik heb net je foto bekeken. Ik weet niet meer of ik er op heb gereageerd. Maar het is een mooie buik. Ik ben benieuwd of hij nog veel groter zal worden. Het schijnt namelijk dat je in de laatste maanden nog flink kan groeien. Hoe lang moet je nog werken?

Mira wat k** zeg! Het gebeurt nog steeds vaak helaas. Hopelijk vindt hij snel een nieuwe leuke baan.

We hebben trouwens ook al een tijdje niets van juultje gehoord. Is daar een reden voor die ik over het hoofd gezien heb?

17. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Goeiemorgen meiden!!

Minim het is toch logisch dat je je wat meer op je plek voelt tussen meiden die evenver zwanger zijn en hetzelfde doormaken.
    Me83 heeft het idd mooi verwoord.
    Ik vind het soms ook wel moeilijk om met al die zwangerschappen geconfronteerd te worden, had tenslotte nu ook bijna 28 weken zwanger moeten zijn...
    Soms kan ik er goed tegen, en andere dagen begin ik al te huilen als ik een dikke buik zie.
    Dan reageer ik ff niet op de blije zwangerschapsverhalen. Puur omdat het te confronterend is.

We zitten allemaal in hele verschillende situaties maar wel met allemaal 1 wens. Een gezond kindje op de wereld te mogen zetten. Sommigen binnen een paar weken, anderen hopelijk binnen niet al te lange tijd...En voor sommigen hopelijk ooit, omdat het moeilijker gaat.

Meid als je je door mij genegeerd hebt gevoeld of iets, wil ik bij deze zeggen dat dat niet om jou is geweest, maar om mijn eigen gevoelens. Ik hoop dat je dat kunt begrijpen, want ik ben natuurlijk nog steeds harstikke blij voor je en dat je zwangerschap goed verloopt is uiteraard helemaal super.

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    En nog ff ego...

Ik voel me nog steeds beroerd.
    Heb dan ook besloten vandaag in mn pyama te blijven(en de kleine man dus ook)
    Vandaag doe ik ook ff niks.
    Manlief moet vanacht toch weer een nachtje overblijven in Duitsland en komt morgenavond weer thuis.

Gisteravond nog wel geklust hahaha.. ff snel gedoucht zodat ik iets fitter was ;) Ach en als je eenmaal bezig bent...Vergeet je wel ff dat je je eigelijk heel beroerd voelt ;)
    Alles voor het goede doel hahaha.

19. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @mams: balen dat je je nog steeds niet goed voelt. Klinkt als een griepje. Schijnt weer flink te heersen. Heb diverse vriendinnen als soep gebracht. (kan niet goed koken, behalve soep maken :) )

@MimiM: hier hetzelfde hoor. Ben nu in februari mama's ook actiever dan hier. Reden dat ik soms niet reageer is omdat ik het gewoon vergeet.

@Kirsten: oh, zou echt gek worden 10 dagen zonder tv en internet. Gelukkig heb jij het overleefd. :)

Hier weer een mindere dag. Is niet vreemd als je bedenkt dat ik toch al drie dagen best druk ben geweest. Zo maar even naar het park want de hondjes zijn flink druk. Rest van de dag maar even rustig aan doen. Voor morgen en vrijdag ook weer drukke planning. (hmm wat doe ik toch niet goed? niet werken en toch druk :) )

20. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Heel verhaal getypt, druk ik mop een knop gaat me pc opnieuw opstarten!! GRRR!!

Mira, wat balen van de baan van je man!! Wel heel goed dat je er zo positief in staat meid!! Sta ervan te kijken hoevaak het toch nog gebeurd, ook al trekt de economie weer bij, maar ook hoevaak zwangeren er nog worden uitgegooid.

Kirsten, gelukkig heb je het ergste gehad. Verhuizen is een hell vind ik en klussen helemaal :p

Mams, lijkt me een goed idee om even een dagje goed rust te nemen! Zal wonderen doen denk ik! Beterschap in ieder geval!

MiniM, begrijp het wel hor. We hebben hier nu eigenlijk 3 verschillende groepen. De zwangeren die bijna met verlof gaan, de net zwangeren en de groep die nog aan het knokken is voor een zwangerschap. Vind het wel erg interessant om je verhaal te lezen hor, is toch wat mij ook een beetje te wachten staat over een paar weken/maanden.

Kwiebje, ik had de vk nog gebeld, maar die wist niet wat het geweest kan zijn omdat bandenpijn eigenlijk niet zo heftig hoort te zijn. Heb echt met tranen in mn ogen op de bank gelegen een klein half uurtje. De echte bandenpijn heb ik ook wel als ik me omdraai in bed en als ik hoest of nies.

Tina, dat moet wat worden als je nou al in je broek aan het piesen ben!!! Meestal is dat toch een beetje op het eind als je moet lachen of niesen??
    Lijkt me heel erg als het gebeurd en je zit op je werk bijvoorbeeld.

Vaddie, strak plan om lekker ff paar rustige dagen in te plannen! Hoe gat het met je werk? Liggen ze nog met hun kont in de krib?

Wij zijn gisteren in ondertrouw gegaan. Was leuke ervaring, maar wel echt heel officieel allemaal. Wij zijn niet zo van het serieuze en voegen daar dus meestal wel een dosis humor aan toe. De vrouw die het regelde kon zich er gelukkig wel in vinden :D

Deel Deze Pagina