Pink Ladies (Part II)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tina85, 8 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    Gefeliciteerd met de ondertrouw skaya :)

@ vaddie: dan plan je toch teveel op een dag, hihi. Ik zit nu ook thuis, ivm mijn rug en doe bewust heel rustig aan! Je moet wel.. Anders heb je er alleen jezelf mee denk ik..

@ mams: beterschap meid, hoop dat je je snel beter voelt!

2. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Minder reageren hier: Ik denk dat Me het super goed verwoord heeft. We zaten allemaal in hetzelfde schuitje probeerden zwanger te worden, maar nu we allemaal iets anders voelen en meemaken missen we de aansluiting bij elkaar.
    Ik moet zeggen dat ik het toch fijn vind dat ik hier een groep mensen heb die mij beter kennen dan de rest hier op het forum. Hoe vaak ik mijn verhaal over PCOS en afvallen aan anderen nog moet uitleggen, maar bij jullie hoeft dat niet, zo goed kennen jullie mijn verhaal. Dat is ook wel eens fijn, dat je niet eerst in een ander topic moet uitleggen waarom je dan zo ontzettend in de put/chagrijnig/boos/verdrietig bent, daar staat mijn hoofd dan niet naar ;)

Kirsten: Ik had je wel kunnen vertellen dat een IKEAkeuken niet te doen is. Manlief is interieurbouwer en die heeft ook een hekel aan die dingen, want het schijnt dat die echt nooit helemaal goed passen, altijd iets aan veranderd moet worden (hij heeft trouwens geen problemen met andere IKEAspullen, daar staat hier het huis vol mee, maar die keukens daar waagt hij zich niet aan ;)). Gelukkig is het allemaal goed gekomen.
    En zo lang zonder internet... Ik zou het niet kunnen hoor meid! Vreselijk lijkt me dat, dus respect!!!

Mams: Die dagen mag je best hebben hoor meid! Gewoon lekker een pyjamadag houden ;) Kan best eens lekker zijn. Heerlijk in pyjama op de bank, tv aan, laptop bij de hand, verwen eten erbij, lekkere pot thee op tafel, heerlijk :D Geniet van je pyjamadag!!!

Vaddie: Zo zie je maar hoeveel je eigenlijk in je leven doet. Wat je nu doet, daarbij werkte je ook nog eens :O

En dan mijn egobericht voor dit moment ;)
    Net van manlief een smsje gehad of ik vast met zijn CV wil beginnen (hij heeft dyslectie, dus ik help hem met belangrijke brieven enz ;)) en of ik wat telefoonnummers van bedrijven wil opzoeken waar hij zou willen solliciteren. Net al opgezocht en doorgestuurd. Hopen dat hij snel werk heeft. Gisteren al met mijn moeder en zusje over gehad, zij gaan ook hun oren en ogen open houden voor vacatures en ook schoonouders en een schoonzus weten ervan. Schoonzus had al een mailtje gestuurd, dat, als hij even zonder werk zit, hij ook wel mocht oppassen voor wat geld, zodat hij toch iets zou verdienen. Zo lief van haar :D
    Met mijn moeder en zusje ook al over gehad om zelf maar eens te gaan werken naast de laatste dingen van de studie, zodat ik ook wat extra geld verdien naast de stufie (daar kan ik van leven, maar als manliefs salaris wegvalt is het echt te weinig :(). Dus ook voor mijzelf eens op zoek naar iets voor overdag...
    Verder met moeder en zusje gister een super dag gehad. Weer leuke ideetjes opgedaan voor inrichting van huis en dingen om zelf te maken. Was een lange, maar gezellige dag :D

3. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Ben ik een hele lap tekst aan het typen en dan komt er natuurlijk een post tussendoor ;) Dus bij deze meid, speciaal voor jou :D

Skaya: Gefeliciteerd meid! Fijn dat dit al geregeld is. Wij hadden ook een gezellige dame voor onze ondertrouw. Lekker mee kunnen lachen! Op naar je trouwdag :D

4. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Mira, meid dankje wel!!
    Wat fijn dat jullie familie jullie zo goed steunen en willen helpen, dat scheelt al een heleboel voor je eigen gevoel denk ik.

Ik klets ook liever hier dan bijvoorbeeld in het mei-mama's topic. Zal er zo weer eens gaan kijken, maar het zijn teveeeel meiden. Ik kan het gewoon allemaal niet bijhouden, waardoor het voor mij gewoon veel te onpersoonlijk wordt. Daarnaast werd ik een beetje gek van alle scheten die overdwars zitten en er dan meteen uitgegaan wordt van het ergste. Denk dat dat nu misschien ook wel over is voor een groot deel.

5. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    goede morgen dames,

hier vandaag en gister veel problemen met internet...mheel af en toe doet tie het ff... zo ook nu..(voor het eerst vandaag)

skaya, gefeliciteerd meis..
    mira, ik hoop dat je mannetje snel weer leuk werk vind!
    mams, op naar een voorbeeldig ei ;)

betreft reageren, merk dat ik er vaak ook gewoon niet de energie voor heb..(jullie zien dat wssl ook wel terug bij de januari mama's :( )
    op de momenten dat ik energie en tijd heb probeer ik te reageren, maar merk dat het er vaak ook bij in schiet... soms heb ik alleen de behoefte om ff van me af te schrijven.. en dat doe ik het liefst nog steeds hier... zat op nog een forum(geen zp) en daar reageer en lees ik eigenlijk helemaal niet meer... en bij de januarimama's heel soms..
    merk ook wel, doordat het onze 3e is, dat het allemaal toch wat vanzelfsprekender word.. al blijft het bijzonder... en school en psz, verbouwen en alle andere verplichtingen kosten al een hoop energie...

ga ff de traktaties voor sjoerd morgen op school maken... ga voor het eerst cupcakes maken voor de juffen en voor de kinderen opgerolde stukjes pannenkoek met appelstroop en een stukje appel.. ze krijgen de komende tijd al genoeg ongezonds.. dus maar een gezonde tractatie

6. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Jannie, jaa begrijpelijk toch!!
    Je bent wel heel goed bezig zeg met die gezonde traktatie!!! Ik ben daar helemaal voor!! Als je ze af hebt en er tijd en zin in hebt zou ik er graag een foto van zien :D

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Jannie, wat een goed idee zeg die traktatie!!
    Krijgen ze die dan gewoon koud??

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ow Skaya lees ik er helemaal overheen.
    Van harte met je ondertrouw meid :D

9. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Skaya: gefeliciteerd met je ondertrouw. Werk doet gelukkig niet meer moeilijk. Ze lijken het nu geaccepteerd te hebben. Hoef waarschijnlijk niet eens meer naar de bedrijfsarts.

@Mira: denk wel dat het bij meer mensen de reden dat ze blijven schrijven. Hier hoeven we niet de hele tijd ons levensverhaal te schrijven. Juist omdat dit topic al zo lang bestaat.

10. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Mams en Vaddie, dank jullie wel :D

Vaddie, fijn dat ze het eindelijk opgegeven hebben! Haalt voor jou denk ook wel weer wat druk van de ketel!

Weet er hier iemand waar ze een grotere collectie aan 1-delige zachte babypakjes hebben? Zie bij de bekende winkels eigenlijk steeds maar 1 soort hangen en die zijn allemaal wit. Vind kleine babytjes in van die 1-delige pakjes zooooo om op te eten! Met een broek en een shirt aan worden ze gelijk al zo 'groot'.

11. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    @ skaya: zeeman of wibra? Daar hebben ze best veel kleertjes!!

12. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    die eendelige pakjes zijn erg duits, dus wellicht bij Babywalz ff kijken?

13. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Stampertje, ga idd na mn echo gelijk even bij de Wibra en Zeeman kijken!

Mams, heb ff op de site gekeken en daar hebben ze een heleboel 'kruippakjes'. Zijn wel pakjes maar dan zonder mouwen zeg maar. Wel leuk aangezien ik half Mei ben uitgerekend.

14. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    tractaties zijn af.. zo ff kijken of ik er een foto van kan maken en kan plaatsen... ze krijgen ze idd koud.. staan nu in de koelkast... de cakejes zijn ook klaar...

helaas de hele dag weer geen internet.. hopelijk blokft tie nu...

die kruippakjes.... heb er 1.. en die heeft sjoerd 1x alleen voor de foto aan gekregen... ik ben gelijk van de gewone kleding... vind het altijd zo schattig.. zo klein en dan een spijkerbroekje of jurkje :D

vanavond nog druk... fiets moet in elkaar, versiering ophangen en nog de kleine kadootjes opzoeken... heb ik opgeborgen, maar weet niet meer waar het ligt...
    en tussen 19.30 en 20.00 ook nog een dwarsfluitles... ga door tot de kerstvakantie.. en dan is het klaar... dan pas wanneer de kleine er is...

15. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Ben het helemaal met Minim eens, maar goed dat het eens besproken is hier. Merkte zelf ook dat ik me aan het inhouden was om hier mijn geluksmomentjes te delen. Soms werd er indd ook amper op dingen gereageerd. Terwijl er dan soms wel pagina's vol onzin werd geschreven, of tig keer hetzelfde werd herhaald. maar leuke dingen voor mijn gevoel werden ontweken.

Ik vind dat Me het indd goed heeft omschreven. Goed dat we het even hebben besproken. En iedereen weet weer even hoe en wat.

Hier zo hapje eten met collega's heb vanaf vanmiddag verlof!!! :D
    Heerlijk, ben er zo aan toe!

16. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Wen: Geniet van je verlof meid! Nu lekker rusten :D Veel plezier met je collega's vandaag!!!

17. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Heerlijk Wen...Verlof :D Geniet er lekker van!!! (En nog van de rust ;)die laatste weken hahaha)

Hier bezig met het plannen van de kerstdagen..
    1e kerstdag met mijn familie uit eten, heb er echt zin in.
    Maar dan moet schoonfamilie ook nog...En daar heb ik dus totaaaaal geen zin in.
    Niet omdat dat niet gezellig is...Maar omdat ik dan fijn een hele dag tegen de zwangere buik van schoonzus aan moet zitten kijken.
    Lekker praten over babytjes, babykamers en meer van dat...
    Ik zie er zoooo ontzettend tegenop.

Het lijkt wel alsof ik het er steeds moeilijker mee krijg..
    Al die dikke buiken en pasgeboren babytjes om me heen.
    Het voelt echt als een slap in the face :(

18. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Wen, ja het is goed dat het gezegd is!! Moet ook gewoon kunnen vind ik!
    Daar is je verlof dan al en je afscheids-etentje met je collega's!! Jeetje wat is het eigenlijk snel gegaan ineens!!
    Kan niet wachten tot de eerste gaat bevallen :D

Ik ga vanavond met mn mams en vriendinnen naar de bios! Naar de lang verwachte nieuwe Twilight Movie :D:D:D

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Skaya!!! Leuk:D

Ik vind het zo'n mooie filmserie he!!

Maareh, weet niet of je het al gelezen had, blijven zitten tijdens de aftiteling :p Er komt nog een scene

20. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Mams, ik ook!! Ben helemaal gek ervan, droom er zelfs over! :p
    Big thanks voor die tip :D!! Ren meestal als eerste de bios uit als de aftiteling begint om de massa voor te zijn :p

Eet trouwens altijd een bak zoute popcorn...kan dat kwaad? Mn moeder zegt van niet als mn bloeddruk goed is...

Deel Deze Pagina