Pink Ladies (Part II)

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Tina85, Sep 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    ik heb de scene ook gemist hoor:p
    Las het hier op het forum.

Nee joh, als je bloeddruk goed is kun je rustig zoute popcorn eten hoor!

2. Skaya

Skaya Fanatiek lid

Jan 19, 2011
    4,337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Balen!!! Weet je wel inmiddels wat er te zien is in de laatste scene of moet ik het je later in geuren en kleuren vertellen :p

Mams, ik hoop trouwens dat het klussen deze week z'n vruchten afwerpt en je met de kerst toch ook blij kan zijn met een klein wondertje in je buik. Dat maakt die zwangere buik waar je tegenaan moet kijken misschien ietsjes draaglijker.

3. vaddie

vaddie Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    4,016
    1
    38
    Female
    In de buurt van Utrecht
    @Wen: dat gaat snel. Met verlof al. Geniet ervan.

@Skaya: veel plezier met de film. Vond de boeken erg goed. Heb de films al liggen maar nog geen tijd gehad om te kijken.

@Mams: misschien bij je schoonfamilie aangeven dat je het erg moeilijk vind en hopelijk kan ze zich dan een beetje inhouden?

4. miniM

miniM Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    2,592
    0
    0
    Fijn dat ik niet de enige was.

Wen, geniet van je etentje en je verlof!

Ik moet morgen nog 4 uurtjes en dan maandag en dinsdag nog 4 uurtjes. Dan zit t erop!

5. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Ook al bijna met verlof...meiden wat gaan jullie toch hard!

Vaddie...Tja denk niet dat het zoveel uitmaakt..Maar kan het idd wel aankaarten.

6. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Skaya, ik heb wel iets gehoord waar de scene over gaat.

Ja laten we hopen dat deze maand een goed eitje en een goed zaadje elkaar zullen treffen.
    12december is mn NOD vooralsnog...Ik hoop dat het iets eerder word (luteale fase van 10dagen) want dat zou betekenen dat mn ei op woensdag is...Dat verkleint de kansen.
    Ik hoop zelf of zondag of maandag... Dan zou mn NOD 7 of 8 december zijn.

Het zou het iig flink makkelijker maken met de kerst.

7. Skaya

Skaya Fanatiek lid

Jan 19, 2011
    4,337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Mams, ja dat zou super mooi zijn als je dat als geheimpje bij je kan dragen dan met de kerst. En zo niet, dan kan je er best wel even wat van zeggen als ze er maar over blijven doorzagen...

MiniM en Wen, ohhhh lekker man!! Ik kan niet wachten om dalijk de hele zomer lekker verlof te hebben, helaas duurt het nog ffies!! Zou af en toe best even een paar weken willen doorspoelen :p

8. kwiebje

kwiebje Bekend lid

Feb 17, 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Zo er is weer veel gepraat hier. Effe kijken of ik het nog allemaal weet.

Skaya's gefeliciteerd met je ondertrouw. Bij ons was dat net lopende band werk. Leuk dat ze er bij jullie zo officieel doen. Moet je wel van houden idd.
    Dus je weet niet precies waar de zijpijn precies vandaan komt? Ik voel het ook een beetje als ik zit en mijn rechterbeen optil. Het zal er wel bij horen.

Mira je helpt je lief goed hoor! Ik hoop dat het helpt en dat hij snel een baan heeft.

Mams wij duimen weer voor je als het zover is. ;)

Vaddie gelukkig hebben ze zich op je werk erbij neergelegd. Scheelt ook weer energie!

Jannie fluitse!

Minim en wen ik zou het jammer vinden als jullie hier niet meer komen hoor! Ik zou ook het liefst iedere week jubelen dat ik weer een week verder ben. En dat is wel zo leuk als de andere zwangeren dat ook kunnen. Bovendien kunnen wij een hoop van jullie leren! Zoals hoe het is als je met verlof bent. Ik moet nog 18 weken, duurt nog heel lang. Hebben jullie er zin in?

9. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

10. kwiebje

kwiebje Bekend lid

Feb 17, 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Kylie wat mooi!!!! Je ziet al een hoofdje!! Wat zal jij trots zijn.

11. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Mams: Kan me goed voorstellen hoe dat moet voelen. Ik zou het idd ook aangeven als je ze ziet. Vooral tijdens die dagen is het moeilijk...

Kylie: Wat een mooie foto :D Lekker genieten ervan!

12. Kylie1986

Dank jullie wel! Ja, het genieten lukt steeds wat beter..Angst wordt minder..
    Heb nu 3 goede echo's gehad en zijn al bijna een week verder dan bij het eerste beebje, is ook een goed gevoel..
    Als de 11/12 weken echo ook ok is, ben ik helemaal blij!

13. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Kylie: Kan ik me goed voorstellen hoor meid. Op naar die 12 weken-echo!!!

14. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

Dec 19, 2010
    1,927
    0
    36
    Nederland
    @ Kwiebje: 14maanden., lang zat dacht ik! Gisteravond ook weer een emo avond gehad.,! Niet te geloven., flink gejankt gisteravond het moest er gewoon weer even uit., en nu gaat het wel weer.,

Ahhh zien jullie dat??? Mijn kleine nichtje/neefje!! (denk nichtje.,!) Het komt goed kylie., Dit mensje blijft en groeit voorlopig nog lekker verder in je buik en van de zomer gaan we lekker knuffelen!! Tante Kirsten is er klaar voor (Zolang je maar niet in je hoofd haalt je kind mij Tante te noemen! BAH!! Kirsten volstaat., haha)

15. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Kylie wat moooooi!!!!!
    Super, lekker van genieten vanaf je roze wolk :D

Ik ga mn bedje in.
    Net een vriendin op visite gehad...eventjes weer van me af gepraat en de foto's van Mylan gekeken.
    Had het weer eventjes nodig.

Morgen weer werken en morgenavond is manlief er weer en moet er uiteraard weer geklust worden:p

Slaap lekker meiden!!

16. miniM

miniM Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    2,592
    0
    0
    Skaya, das ook lekker in de zomer mer verlof! Dan zit ik al met de kleine in het badje in de tuin;)

Kylie, fijn zeg die echo! Op naar de 12 weken.

Kwiebje, ik deel mn vreugse graag. Kijk ook echt uit naar mn verlof. Merk dat ik langer slaap(als ik kan uitslapen). En vast nog genoeg te doen, al is de kamer al klaar en de kleertjes zijn gewassen.

Mams, ik duim weer deze ronde.

Truste allemaal!

17. me83

me83 Niet meer actief

@skaya.. gefeliciteerd met je ondertrouw!!! :Den hoe was de film? geen detailt aub maar hoor overal dat het weer een superverhaal is!
    de boxpakjes verkopen ze bij zeeman idd.. en landgraaf.. weet niet of je die winkel kent? maar daar hadden ze het ook altijd.. anders ff via internet zoeken? maar idd erg lief.. beetje babyborn idee ahahah zo lief en klein:D

@mams... zozo jij bent een die-hard klusser hoor!!:D houd vol meid!! je eitje is in zicht!!

@wen.. gefeliciteerd met je verlof!!! wat heerlijk zeg.. eindelijk volledig richten op je kindje!en lekker rondwaggelen hoor!:D

@minim.. nog een week meis!! dan kan jij ook je verlof inluiden! heerlijk!!:D

@kylie.. supermooie echo!! op naar de 12 weken!:D

hier alles goed.. niet zo misselijk meer als eerst.. heel soms(vuilniszak verschonen of hondekak int zakje doen bijv..)die geuren doen mij geen goed hahahah... maar gelukkig smaakt alles verder goed:D boobs al een beetje gegroeit volgens manlief:D me happy:Dhahahaha

18. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

Nov 10, 2010
    1,647
    0
    0
    @ wen, wat heerlijk zeg verlof. Lekker er van genieten. Hopelijk schijnt het zonnetje veel. Nog plannen in je verlof of lekker uit rusten.

@ minim, jij ook vanaf volgende week lekker van je verlof gaan genieten.

@ kylie, Mooie hoor de echo's. Het is er zo te zien toch eentje. Klopt dat?

@ skaya, gefeliciteerd met je ondertrouw. Wanneer ging je precies trouwen? Ben het vergeten. sorry

@ mams, kan ik me helemaal voor stellen dat je erg tegen op ziet om je schoonzus zwanger te zien. Maar misschien hebben jullie een geheimpje met kerst. Hoop het zo.

@ hier, gisteren hebben de aanstaande papa en opa de kast en ledikantje van de kinderkamer naar boven gebracht en in elkaar gezet. Ga straksjes beginnen met soppen en alvast wat kleertjes erin leggen. Het eerste wasje staat al aan. Had al wel wat kleertjes uit gewassen.

19. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    ghehehe ik ben echt een diehard klusser :p
    Maar wel netjes om de dag want elke dag werkt niet (hebben we in mei gezien..Eitje op vakantie, elke dag ervoor en de dag erna geklust en geen zwangerschap)

Maar manlief vind het allemaal maar best ;) Die heeft normaal een hoger libido dan ik, maar zonder anticonceptie vreet ik hem op hahahahaha dan zegtie echt...Vanavond ff niet he???:p hahahahahahaha.

Dees, leuk hoor, beginnen met de babykamer en de kleertjes enzo *zwijmel*

Me, fijn dat je minder misselijk bent! En idd die kleine dingetjes die we anders als smerig vinden zijn tijdens een zwangerschap helemaal goor!

20. Kylie1986

@Deesjesees: Ja het is er eentje,..pfieuw!

Share This Page