Pink Ladies (Part II)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tina85, 8 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @MiniM: blijf het knap vinden dat je nog steeds aan het werk bent. Ik slaap soms wel 17 uur op een dag...... Dagen zijn dan erg kort. :)

@Me: fijn dat je minder misselijk bent. En die boobs..... je gaat schrikken hoeveel die nog kunnen groeien. Die van mij zijn al 2 maten groter. :) (waar ik ook wel blij mee ben hoor, ze waren niet zo groot)

@Kylie: lekker van proberen te genieten. En blijf geloven in je eigen lichaam.

@Kirsten: vind je 'tante' zo'n verschrikkelijk woord? Bij ons in de familie is het wel gewoonte om mensen tante + voornaam te noemen.

@Mams: jaloers op een man met zo'n libido.... Hier al gevraagd of hij bang van me is......

@wen: aftellen dus tot je verlof.

Gisteren 8 dozen kleding gehad van een vriendin. Weet dus wat ik de komende tijd kan gaan doen. :) Echt heel blij mee. Als ik alles gewassen en gestreken heb weet ik wat ik nog moet kopen.
    Verder, ondanks dat ik dus niet werk, best druk met sint en kerst voorbereidingen. Af en toe best gefrusteerd want ik ben zo langzaam dus alles kost veel tijd.

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Nou Vaddie, dat libido kwam me soms de strot uit hoor.
    Dan had ik gewoon geen zin...En dat kon soms best 2 weken achter elkaar zijn..En hij had altijd maar zin, elke avond aan me plukken enzo.
    Werd er gek van.
    Snap wel dat zo'n laag libido niet bij me past hahaha, maar dat kwam puur door de pil.
    Manlief is nu gelukkig hahaha en ik ook:p

3. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Pfff, even egobericht hoor, moet het even kwijt :(

Oow, het gaat hier weer lekker. Waarschijnlijk wasmachine kapot. Maakt enorme herrie tijdens het centrifugeren, dus iets van een stabilisatorstang kapot ofzo :( Vanavond maar gelijk kijken hoeveel een nieuwe wasmachine tegenwoordig kost... Deze is pas 3 jaar oud :(
    Verder gaat het hier wel redelijk. Net was opgehangen, vanwege het weer nu weer binnen, dus de overloop staat weer vol met wasgoed dat aan het drogen is. Door alle tegenslag de laatste tijd heb ik nog meer zin om te verhuizen, maar we zijn pas net 2 maanden bij de woningstichting ingeschreven, dus dat gaat nog jaren duren, tenzij we bij loting een keer geluk hebben, maar er gaat helaas weinig woningen in de loting...
    Vandaag even dipdagje dus, morgen hopelijk wat positiever gestemd...

4. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @mira, zit er geen garantie op de wasmachine? Of is dat korter dan 3 jaar?

@ mams, dat libido was bij mij voordat ik zwanger werd ook veel hoger dan toen ik nog aan de pil was. Nu is het weer flink gezakt. Hopelijk komt het hoge libido bij jou nu goed van pas om dit eitje goed te benutten.

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Mira, heb je echt geen garantie meer??
    Vaak willen fabrikanten nog wel wat voor je doen als je echt NET buiten de garantie valt.

Ik ben dus niet de enige met een hoger libido dan toen ik aan de pil was.
    Is het dus echt waar dat je er ook nog minder zin van krijgt.

Ik had overigens in het laatste trimester bij Tygho ook een heeeeeuuul hoog libido hahaha.
    Kon dr geen genoeg van krijgen.

6. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Deesje en Mams: Weet ik niet, van de garantie, zal ik even na moeten kijken. Hebben hem gekocht bij Saturn, geen idee hoe lang die garantie geven of hoe lang er garantie op zit, is een Bosch...

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hmm ik zie op de site dat bosch standaard 2 jaar garantie bied...

8. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Mams: Had ik idd ook al gezien :( Ik ga nog kijken of hij echt kapot is (was echt een enorm lawaai, leek wel of er een vliegtuig in de bijkeuken wilde opstijgen ;)), maar vermoed dat het einde oefening is :(

9. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Mams: hier met en zonder pil een flink libido. Helaas man niet. Nu ik ook niet meer. :)

@Mira: en misschien een monteur laten komen? Mogelijk dat het goedkoper is dan een nieuw wasmachine. (even flink googlen enzo want de kosten schelen enorm)

Boodschappen zijn binnen. sint en kerst inkopen ook grotendeels. Zo dus beginnen met inpakken. Ondertussen ook begonnen met wassen. Het is veel.........:)

10. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Vaddie: Zat ik ook al aan te denken. Een neef van mij heeft bij een witgoedhandel gewerkt dus zou ik kunnen vragen en een 'aangetrouwde' (zijn nog niet getrouwd, maar dan begrijp je het sneller) neef van manlief werkt nog steeds daar en heeft al vaker bij familie gekeken naar wasmachines, dus die kunnen we ook vragen, scheelt weer zoeken ;) Bedankt voor de tip!!!
    Succes met wassen meid. Had gelezen dat het heeeeeel erg veel was, dus je bent nog wel even bezig ;) Maar het is vast leuk werk, met al die kleertjes :D

11. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik weet niet of jullie er nog op zitten te wachten, maar ik zwaai weer een keer voorbij. Ik loop meer dan 40 pagina's achter, dus die ga ik niet meer terug lezen. Ik hoop dat ik de komende tijd weer wat vaker online te vinden zal zijn!

12. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Wat een hoop gekletst in 24 uur zeg!!

Me, de film is geweldiggg!!!! Zou nog wel een keer willen!! Hij was leuk, grappig, bizar en zo zielig!! En het einde is echt killing, want je wil gewoon weten hoe het verder gaat (hoewel ik het boek wel heb gelezen, maar je wil het gewoon zien!!)
    Fijn dat je minder misselijk bent, dat is al snel!! Bijna 2 maanden vol!! Nog 7 te gaan!

MiniM, ohhhhh jaaaaa als ik net met die kleine naar buiten kan voor het eerst zit die van jou al in een badje!!! Zie het al voor me met zo een grote zwemluier.

Mira, jaaa daar wordt ik ook altijd flink chagerijnig van zulke dingen!! 3 jaar man, dat ding moet het nog minstenssss 5 jaar doen vind ik!

Vaddie, poeh 17 uur per dag is wel heel veel zeg!! Slaap je dan ook echt die volle tijd of lig je ook een deel in bed gewoon te rusten? Fijn dat het kan in ieder geval, je lichaam zal de rust zeker nodig hebben.

Mams, succes met 'de klus' weer vanavond!! Ennuh er waren een heleboel mensen die al met de ondertiteling de zaal uit waren. Maar echt veel heb je niet gemist. Had nog een stukje Bella leuker gevonden!

Ik ben vast iemand vergeten, maar het waren volgens mij 3/4 pagina's!! Las nog wat over kleertjes wassen dat er al een aantal helemaal mee klaar zzijn!! Heerlijk hor!!
    Volgende week donderdag heb ik mn pretecho gehad en weet ik als het goed is of er iets roze of iets blauws in mn buik zit!! Dan kan ik ook echt fanatiek los met het kopen van de baby-uitzet!! :D Kan bijna niet wachten tot het volgende week is!!

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ooooh gelukkig maar, was bang dat we echt "iets" gemist hadden :D

Pfff hier volgens mij mn ovulatie...
    Verrek inene van de krampen rechtsonderin mn buik uitstralend naar mn lies/bovenbeen.
    Dat word klussen als manlief straks terug is:p

14. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Mams, dat zou een geweldige timing zijn!!!

15. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Dutchdive, natuurlijk zitten we erop te wachten!
    Jij hoort er net zo bij als ieder ander :D

16. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Dutchdiva: tuurlijk zitten we daar op te wachten.

@Mams: goede timing. :)

@Skaya: dat is echt slapen. Saai he. :)

17. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Vaddie, wat heerlijk aan de ene kant!! Dan heeft je lichaam je echt nodig!

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    "Zou idd briljante timing zijn :D
    Ik doe et ervoor hahaha...
    Vanavond klussen, en zaterdag nog een xtje...Of misschien toch morgen nog hahahaa.

Vaddie, zo rust je iig voldoende uit ;)

19. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    @ Mira: Jeetje wat vervelend van je Wasmachine.,! Ik dacht dat op wasmachines 5jr garantie zat., maar kan het mis hebben natuurlijk..,

@ Vaddie: Ik vind het niet vreselijk maar een beetje afstandelijk en ik wil niet een soort oppas/moeder of afstandelijk iets zijn maar iemand die dicht bij je staat zeg maar., wij hebben nooit tante of oom hoeven zeggen en vind dat heerlijk! Het klinkt gewoon wat persoonlijker vind ik., Maar ieder voor zich natuurlijk. Vind het daarintegen wel heel stoer dat ik me straks tante mag noemen! Dat dan weer wel.,! Hihihi

@ Mams: ZET M OP!! Hihihi

@ Dutch: Doe niet zo gek.,!! Je hoort er toch bij.., gekkie!

@ Hier: Ga weer verder met inrichten.,!! Manlief staat in de file., arme jongen dus ik heb net een pizza gegeten en nu lekker rommelen in huis.., Vanavond Expeditie Robinson!!! Dat heb ik vorige week ook gemist natuurlijk!!!!

20. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Kirsten: scheelt dat wij ook niet aan oom en tante doen, behalve dan de zussen/broers/neven/nichten van de grootouders.. Dus jij bent gewoon Kirsten hoor :) Zie je het al voor je?

Deel Deze Pagina