Pink Ladies (Part II)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tina85, 8 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    jaaaaa lekker knuffelen met zo'n klein hummeltje! kan niet wachten!!

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ooooh heerlijk :D
    Lekker knuffelen met zo'n klein minimensje <3
    Kan niet wachten tot het ons ook weer gegund is...En anders met mijn toekomstige oppaskindje :D

3. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Dutch: Niet gek doen hoor meis, je hoort hier gewoon bij!!! Heel begrijpelijk dat je niet alles mee gaat lezen, is ook veel.
    Fijn weer even wat van je te horen. *zwaait terug ;)*

Skaya: Idd, mijn vorige wasmachine was nog van mijn oma geweest en die had ze zo lang ik kon herinneren. Dus die heeft het 20+ jaar volgehouden!!!

Mams: Klussen meid!!! Kwam manlief nu vanavond thuis? Of morgen (ben het even vergeten, sorry :S)?

Kirsten: Idd, super vervelend, heb nog een hoop was liggen en mijn broeken zijn bijna op... Dat wordt jurkjes en rokjes aan ;) Weer eens wat anders :p Dacht ook dat er wat langere garantie op zat, maar kan zo snel het boekje en de bon niet vinden, dus ga morgen nog eens zoeken!
    Meid, je hebt het maar druk met die verhuizing! Is nu alles bijna klaar? Of moet er nog veel gebeuren?
    Lekker een avondje Robinson kijken :D Geniet er maar van!

Net naar de koopavond hier in de stad geweest. Nog de laatste surprise inkopen gedaan en inpakpapier gehaald (niet geheel onbelangrijk ;)). Nu ook een avondje voor de buis met een chipje en glaasje cola zero :D Fijne avond dames!

4. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Hi allemaal!!

Hier even ego. Doordat ik af en toe last vN mijn zij heb, wilde ik tussen middag wandelen. Ik dacht dat is goed voor mijn spieren. Op een gegeven moment voel ik mijn zij weer. Dus ik iets rustiger lopen, maar het werd alleen maar erger. Ik kon gewoon niet meer lopen en ik werd misselijk van. Echt heel vervelend, want we waren op het verste punt!! Gelukkig stond er een bankje. Ik ben gaan zitten. Echt eng!! Ik heb daar een poos gezeten en toen werd het iets minder. We zijn maar weer verder gesukkeld, want ik moest toch terug. Onderweg nog even bij de bakkerij Bart een broodje gehaald. Daar heb ik ook nog een poos gezeten en toen was het over. We zijn toen gewoon weer normaal terug gelopen. Vreemd hè? Je zou denken dat het door het lopen komt. 'S middags kreeg ik het tijdens een vergadering weer. Pfff ik wist niet hoe ik moest gaan zitten. Het heeft dus niet aan het lopen gelegen. Kan dit wel bande pijn zijn? Het doet echt pijn!!

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Manlief staat momenteel op het voetbalveld dus vanavond klusseeeeeeeen!!!!! :D hahahaha

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    He Kwiebje, dat is idd eng :(
    Gelukkig is het nu over, wel rustig aan doen he meid!!
    Je moet nog een flinke tijd..

7. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Haai meiden!

Ik kom ook even op de koffie ;)
    Heb vandaag best wel een goede dag gehad. Ik hoop echt dat mn slechte dagen nu voorbij zijn...vandaag de 16-wekengrens gehaald,dus normaal zou het hcg nu moeten afbouwen.

Heb een aantal blaadjes moeten bijlezen, en ik weet niet meer exact wat iedereen gezegd heeft...of wie wat nu zei :D Denk ook dat ik een aantal mensen door elkaar ga halen :) (dus schrijf er even geen namen bij :D)

Kruippakjes: Oooh wat heerlijk schattig! Wees maar zeker dat ons frummeltje ze ook krijgt. In zulke pakjes vind ik een baby pas echt een baby. Oooeeeh, ik kan niet wachten om zo een baby in de wieg te hebben liggen.

Niet/minder reageren op anderen: tja...ik heb de afgelopen tijd niet echt veel gereageerd op mensen. Maar daar komt nu hopelijk weer verandering in. Ikzelf ben van het principe: als je niet op mijn 'gezeur';) wil reageren...so be it. No hard feelings :) Ik probeer op de meesten te reageren, maar hier wordt soms zoveel getetterd dat ik het dus niet kan bijhouden. En ben niet bepaald het type dat nog een kladblokje langs de pc heeft liggen :D Maar weet wel dat ik niemand wil negeren ofzo...vind jullie allemaal even leuk :D Ga er verder ook niets meer over zeggen. Heb het gevoel dat dit puntje al min of meer afgesloten is ;)

Ow skaya: nog gefeliciteerd met je ondertrouw! Beter laat dan nooit he ;) Het valt me trouwens op dat jij al aardig wat spulletjes in huis hebt voor de baby. Pfoe, dan begin ik toch te denken dat ik ook eens in de winkels moet gaan kijken :D Ik loop een klein beetje voor op jou...tja...kan het niet laten gebeuren dat jij je uitzet nog voor mij in orde hebt ;):D:D:D

Mams: Oooh wat kan ik jouw gevoel begrijpen! Heb het zelf ook meegemaakt... Verschrikkelijk pijnlijk allemaal... Enne, dat heb ik heus wel eens aan bepaalde mensen laten merken. Dat moet jij trouwens ook doen hoor. Sommige mensen hebben nu eenmaal niet door hoeveel pijn ze jou kunnen doen. Al zeg je maar dat je het nog erg moeilijk hebt met het verlies van Mylan...dat is niet kwetsend naar hun, maar maakt wel gelijk duidelijk dat jij het soms nog moeilijk hebt. Je moet niet je pijn verzwijgen in zulke situaties. Je raakt daar alleen maar gefrustreerd en meer gekwetst van. En dan barst op een keertje de bom... dikke knuffel voor jouw meid!
    Ow, en het mentale tina's-pret-in-bed-pakket is de komende dagen voor jou hoor ;) Go for it!

Eeeeuuuuuhhhhmmmm...

zwangerschapsverlof: oeh meiden, wat lekker zeg! Lijkt me dat het einde dan wel echt in zicht begint te komen. :) Heerlijk genieten van de laatste loodjes zou ik zeggen!

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hahaahah Tina, bedankt voor je pretpakket :D
    Ga er goed gebruik van maken hahahahaha.

Jaaa 16 weken meid, wat goed! Hopelijk ga je je snel beter voelen :D

9. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    heeeeeee! ik was nog niet klaar!
    Heb sinds vandaag een nieuwe laptop :D en moet nog even wennen aan de nieuwe toeters en bellen :D:D:D

Effe denken, wat wou ik nog zeggen....

Mira: jeetje wat een tegenslag deze week! Ik hoop dat je mannetje snel weer een nieuwe baan vind. En dat de wasmachine gemaakt kan worden. Tja, das toch een apparaat dat je niet kan missen in het huishouden he.

Kylie: leuke fotos zeg! Nog even volhouden en dan ben je voorbij de 12-wekengrens. Maar je doet het tot nu toe hartstikke goed!

DutchDiva: Heeej! Aan jou heb ik de afgelopen tijd ook zitten denken. Ik lees in je handtekening dat je rond sinterklaas meer weet? Spannend hoor!

Kirsten: Effe lekker dippen mag hoor. Doen we allemaal wel eens. Is toch logisch dat je het soms niet meer ziet zitten als je al zoooooo lang hoopt op een wondertje? Effe lekker janken, en dan weer vol goede moed verder. Komt wel goed meid. Ik denk dat jij ons binnekort een keertje gaat verrassen ;):D

Kwiebje: oeh, zie dat je net wat gepost hebt....even lezen....
    he bah, wat eng. Ik zou niet weten wat het zou kunnen zijn. Misschien eens vragen aan de vk? Als je het nog een keertje krijgt moet je echt wel bellen hoor!

Euhmmm denk dat ik de meeste nu wel gehad heb :)
    Ik ga er nu vandoor. The mentalist gaat beginnen, en daarna Castle. Expeditie Robinson word opgenomen...kan ik morgen nog kijken:)
    Maar moet rennen nu!
    Doeidoei!

10. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Kirsten: zo zie je maar welke associatie je ermee hebt. Bij ons is het een soort ere titel. :)

Nu even chocomel drinken en lekker slapen. Ben gesloopt.

11. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Hihi een ere titel.,! Dat bevalt me eigenlijk wel.., hehe
    Nee houdt het maar gewoon bij kirsten als een soort vriendinnetje:p hahaha

12. me83

me83 Niet meer actief

@dutch..ik duim voor je hoor!!! ben wel benieuwd naar je uitslagen ... je barst zeker al van de spanning?

@mams... go mams go mams go mams!!!!:D

@kwiebje.. kan het niet zijn dat je kindje ergens een soort van vastligt met een voetje? bij sommige mensen kunnen ze bijvgoed trappen in organen of achter de ribben? ik zou het wel even vragen aan de vk.. miss is het niks.. maar om zo pijn te lijden zonder dat je weet of het goed is zeg maar.. is ook niks..

daarnet kwam een vriendin langs met haar oppaskindje.. die is nu rond de 6 maanden.. echt een lieverd.. veel lachen en spelen en lekker babytv gekeken hahahha,,meisjes zijn wel erg leuk;)

13. me83

me83 Niet meer actief

@tina.. fijn dat je je beter voelt meis! houden zo hoor!! nu word het genieten:D

14. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    goedemorgen meiden...
    heb nog niet terug gelezen... gister hadden we bijna geen internet door opnieuw een storing en heb ik heel de dag op bed gelegen met buikgriep... hou nu gelukkig alles weer binnen, dus maar weer langzaam opbouwen en zo een cracker proberen te eten...
    hopelijk vandaag wel gewoon internet... kan ik weer lekker meekletsen...

15. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Goeiemorgen dames.

Jannie, wat vervelend buikgriep:( Beterschap.

Me83...Jongetjes zijn ook superleuk hoor:p

Gisteravond manlief verleid...Klussen klussen klussen...
    En wat denk je...Manlief was te moe, zware dag opt werk en nog zware voetbaltraining. Hij kon het niet voor elkaar krijgen. DAMN!
    Maargoed, maakt niet uit. Als gister echt mn ei was, dan hebben we 2x in de vruchtbare dagen geklust. En voor het geval dat het toch niet zo was, klussen we nog lekker ff door komend weekend.

Dalijk gaat de kleine man weer naar de psz en ga ik met mn moeder op sinterklaascadeautjesjacht.
    Meneer wil heeeeel graag Mariokart hebben voor op de wii.
    Zo zal het geschieden..Verder wil hij ook helemaal niks hahahaha.
    Heb al wel wat kleine dingetjes boven liggen, 2x nog de schoen zetten en de rest op 5dec.

Doen Sinterklaas nooit zo heel uitgebreid, zijn meer kerstmensen.
    Vind dat zo supergezellig he...Cadeautjes onder de boom.
    Lekker uitgebreid koken en eten met z'n drietjes en dan onder het genot van warme choco de cadeautjes uitpakken. Heerlijke quality time.

16. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Mams, wat balen dat hij te moe was!!! Maar dat moet je ook respecteren om het leuk te houden! Je hebt geklust in je vruchtbare dagen en dus zit er heus nog wel een portie levende zwemmers die je ei aan het opwachten zijn en anders idd van het weekend nog een kans.

Kwiebje, meid het klinkt nu wel erg bekend als wat ik had! Werd toen ook even beroerd van de pijn en had tranen in mn ogen. VK kon me helaas niet helpen met wat het was...
    Hoop dat je het niet weer hebt!

Tina, voel ik een uitdaging tot een wedstrijd :p Je loopt nog geen week voor op mij dus ik wil dan minimaal mn uitzet tegelijk met jou compleet hebben hahahahahaha :p *just kidding*
    Maar vanaf volgende week ga ik denk wel los hor, na de echo als we kunnen zien wat het wordt!
    Fijn dat jij je een stuk beter gaat voelen!! Klopt ook wel met week 16 idd. Zeg maar dag tegen die stoute hcg!

Jannie, gets beterschap!!!

17. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Goedemorgen dames. Hier een uurtje langer geslapen. Vanavond naar de voorstelling van Bastiaan Ragas.
    Overdag wat poetsen enzo.

@Jannie: vervelend van de buikgriep. Gelukkig weer over en internet doet het weer.

@Mams: heb je de wii niet omgebouwd? Scheelt een hoop geld, kan je de spellen downloaden via internet. Wij hebben er speciale software opstaan zodat we er een harde schijf aan kunnen hangen. Daar staatn 420 spellen. :)

18. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    vaddie, ja klopt wij hebben ook een harde schijf voor de wii :D

19. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Skaya: Whaahaa, een wedstrijdje :D Dan denk ik toch dat jij die ruim voor mij gaat winnen. Hier word de aanschaf van spulletjes nog even uitgesteld. Ik denk dat wij in januari wat winkels gaan bekijken en kleine dingetjes gaan aanschaffen. Maar moet eerst kijken of ik manlief zover kan krijgen. :) Ik denk dat als mn buik wat boller gaat worden, hij wat meer kan gaan meeleven. Op het moment beseft hij het nog niet altijd. Hij vindt het nogal moeilijk om het te bevatten :) Ach ja, we zitten nog niet op de helft. Dus er is nog tijd!
    Weet jij volgende week het geslacht al??? Dat is wel snel! Ik zal moeten wachten tot de 20-weken-echo...ergens rond kerst denk ik. Maar we zijn er nog niet uit of we het wel willen weten :D

Jannie: he bah meid. Beterschap!

Mams: good luck met shoppen! Toch makkelijk als zoonlief weet wat ie wil?:D Je hebt ook van die kinderen die honderd-en-een dingen op hun lijstje hebben staan. Tja, wat moet je dan nemen? En zo een wii-spelletje is nog niet zo een slechte keuze...met het slechte weer kan hij zich lekker binnen bezig houden, hij is actief bezig, goed voor de oog-hand-coördinatie, en af en toe verliezen is ook goed om te leren;) Jaaah, die kerel van jou heeft naar mijn mening een goede keuze gemaakt :D

Vaddie: wie is bastiaan ragas??? :) Ik ken hem misschien wel, maar de naam zegt me even niet zoveel :)

Nou meiden, ik ga nog even freubelen aan mn surprise. Voel me niet helemaal kiplekker, maar wil er toch even mee bezig zijn. Kan ik dadelijk nog even gaan liggen op de bank. Geeuw...energielevel is ook beetje laag vandaag. Maar mag niet zeuren of klagen...heb al ergere dagen gehad.

Zie jullie vanmiddag misschien nog even :)

20. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    #2340 Skaya, 25 nov 2011
    Laatst bewerkt: 25 nov 2011
    Tina, de spullen die ik heb gekocht, heb ik overgenomen van n collega en de andere dingen heb ik samen met mn moeder gekocht of vriendinnen. Mannetje is er hier ook nog niet zo veel mee bezig. Die wil ook eerst een bolle buik zien, of het liefst de kleine in zn armen hebben voor de bom echt bij hem binnenkomt volgens mij!

Heb net gebeld voor de 20 weken echo...ben er vroeg bij maar wilde heel graag dit jaar nog. Nou mooi dat alles dus al vol zit:x!
    Ben 28 december 20 weken, maar kan pas 6 januari! Bahhhhhh!!!

Deel Deze Pagina