Pink Ladies (Part II)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tina85, 8 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Mijn vriendin is naar de HA gegaan en heeft toen medicijnen gehad.
    Niet voor de ischias maar om uit te sluiten dat het niet wat anders was (die medicijnen werken nl NIET bij een ischias, maar bij wat andere dingen wel)
    Zij was overigens niet zwanger.
    Het was een ischias en is met de tijd minder geworden.
    Vaak helpt het om je houding aan te passen, iets anders te lopen, andere houding aannemen bij zitten en liggen...
    Misschien kun je met een voedingskussen gaan slapen? Dat helpt bij veel zwangere vrouwen wel, weet ik toevallig.

2. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Dat was/is het bij mij ook. Ook wel SI gewricht. Ik heb zelf gelijk contact met de fysio opgenomen. Zeg dat je zwanger bent. En ik kon binnen 2 dagen terecht. Je hoeft tegenwoordig niet eerst langs de ha.
    Je zou wel even bij je vk kunnen vragen welke fysio praktijk ze aanbevelen.
    Ik kan het hier nu met oefeningen goed onderdrukken.
    Hoewel ik maandag toch nog een bekkenband krijg aangemeten voor de laatste weken. Daar baal ik wel beetje van.
    Gelijk bellen morgen hoor.

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ja we hebben idd erg veel werk verzet gister, maar het voelde niet als "moeten".

Hahaha idd nog de energie om te klussen.
    eerst begin van de avond al, maar manlief zat er zo mee in zn kop dat het donderdag niet lukte dat hij opgaf...en zat te balen.
    Dus heb ik hem meegenomen onder de douche, hem gewassen,gemasseerd en wat andere dingen ;) om hem te ontspannen hahahaha...
    Ik ken genoeg trucjes om het voor elkaar te krijgen...Ook beter voor zn zelfvertrouwen hahaha. Vond het zo zielig.

4. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Oke, ga gelijk bellen maandag ochtend!! Voel me snel zo een zeikerd..heb vorige week maanden ook al gebeld voor die pijn in mn zij en kreeg toen ook al een beetje een betuttelend antwoord.

Wen, die bekkenband is speciaal voor die ischias? Hoop dat je met je verlof er een stuk minder last van krijgt. Heb je toch meer de kans om rust te nemen dan dat je aan het werk bent.

Mams, acchh jaaa dat is idd zielig! Zou hetzelfde gedaan hebben als jou om hem zn zelfvertrouwen weer terug te geven. Gelukkig is dat goed gelukt!

5. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    Heeey meiden :)

Hier filmweekend gehad haha. Donderdag tower heist, gisteren nova zembla en allstars 2, en vandaag twilight haha. Wij hadden samen een bios-abbo, m'n vriend en ik. Dit is t laatste weekend dat hij nog geldig was, omdat we hem opgezegd hebben ivm de kleine. Dus ik moest er nog ff veel gebruik van maken hihi. Wel veel last van m'n rug, maar ja.. Of ik nou thuis ben of op pad, pijn heb ik toch wel :(

Afgelopen nacht was weer klote.. :( weer heel slecht geslapen. Echt balen..

Skaya: hopen dat die pijn snel minder wordt :(

Mams: hahaha, dat helpt meestal wel he ;)

Wen: oooooh twilight is echt heel goed!! En ik was ook even bang bij de bevalling van bella, maar t viel mee ;)

Hoop dat ik niemand vergeten ben! En anders: sorry!!

Ik ga even bij m'n erwtensoep kijken, ben ik zelf aan t maken :) xxx

6. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    stampertje, wat heerlijk zoveel films!!! ik hou ervan. ga alleen zelf bijna nooit naar de bioscoop...kaartjes zijn zo duur en heb. ben eigenlijk nooit abbo genomen. hoe vond je mannetje twilight? mijne wilde echt niet mee.

7. stampertje89

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    @ skaya: neeee mijn mannetje wilde ook niet mee hoor haha. Hij vind dat veel te veel catagorie wijvenfilm :p stom he? Ach ja.. Vond m zelf wel heel goed! Was met n vriendin van me :)

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hahaha mijn mannetje is wel meegegaan naar twilight.
    Hebben alle 4 de films nog samen gekeken, en hij vind ze allemaal goed!

9. stampertje89

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    @ Mams: Heb jij ff geluk!! :eek: Alle mannen in mijn omgeving vinden t een wijvenfilm :S Wat een rare mannen dan he :p hahaha.
    Wel n apart einde was t he?

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ja idd... ben heeeeeeeel benieuwd naar het vervolg

11. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Skaya: Jeetje wat vervelend zeg. Hoop dat het snel beter gaat...maar een ischias...manlief heeft het ook gehad...das niet niks... Heb met je te doen.

Mams: You go girl! Kennelijk ben ik niet de enige ondeugende meid hier ;):D

Kristen: gadsie, wat een eng verhaal! Ja, je gaat echt beseffen dat het zo over kan zijn...

Stampertje: he wat vervelend dat je een slechte nacht hebt gehad. Kan je niet slapen vanwege lichamelijk klachten of lig je gewoon wakker?

Ik ga morgen weer aan het werk. Heb 2 goede dagen gehad, dus ga het morgen weer proberen. Ben benieuwd! :)

12. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Stampertje en Mams, mijn vent heeft de andere drie films ook wel gezien, maar vind het echt niet goed genoeg om ervoor naar de bios te gaan en er 10 euro aan uit te geven. Hij wil m wel zien zodra die te downloaden is :p
    Jaaaa het einde maakt me gek, wil zien hoe het verder gaat!!!! :p

Tina, ischias klinkt wel eng heh?! Maar zou dan zwangerschapsischias moeten zijn en dat is als ik overal de verhalen lees wel vervelend, maar het gaat vanzelf weer over. Zoveel overgeven en misselijk zijn lijkt me nog steeds veel erger ;)
    Werkze vandaag!!! Hoop dat de afleiding je goed zal doen! Was bij mij wel zo tegen een beetje misselijkheid.

Ga zo even hondje uitlaten en daarna de vk bellen en straks weer richting werk.

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hahahaha Tina.. Je bent idd niet de enige hahahahaah:p

14. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Vk aan de telefoon gehad en die noemde gelijk zwangerschaps-ischias. Ze zeg je mag het nog even aankijken of gelijk de fysio bellen.
    Op het moment voel ik het bijna niet, heel licht en is bij mij de druk gelijk weer van de ketel en heb ik zoiets van bel wel weer wanneer het erger wordt, maar dat ik denk ik niet verstandig. Hoe eerder ik kan beginnen met anders bewegen of oefeningen hoe beter?!

15. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Juist! Dus bellen!

16. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Ga woensdag wel ff regelen, dan ben ik vrij. Er zit een vrouwelijke fysio in het pand van de sportschool waar we zitten, dus zou wel makkelijk zijn als ik daar kan :p

17. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Goedemorgen. Afgelopen nacht geslapen als een os. Was gisterenavond echt helemaal gesloopt na een dagje Efteling. Was wel heel gezellig. Vandaag rustig aan doen. Zo wel even naar het park voor een klein rondje want de honden zijne echt aan het stuiteren.

18. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Haai meiden!

Even ego hoor...maarre...ben terug aan het werk!!!!! Whoehoe!!!:D
    Ben om 9.30u begonnen en hoop het nog te trekken tot 14u.
    Tot nu toe gaat het goed, dus ben helemaal blij. Ook weer lekker bijkletsen met de collegaatjes enzo. Heerlijk weer onder de mensen! :) Zit nu even te lunchen, en daarna duik ik weer in het werk. Man man, wat heb ik veel bij te werken... Maar is wel lekker om mn gedachten te kunnen verzetten.

Zwoesj...ben weer weg! :)

19. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Tina: Fijn dat het zo goed gaat met je :D You go girl!!!

Hier wel online geweest om te lezen, maar reageren heb ik even geen zin in, zit in een dip en dat heeft even de tijd nodig. Hopelijk voel ik me snel wat stabieler en kan ik weer meelezen. *zwaai, zwaai...*

20. stampertje89

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    @ mira: sterkte met je dip..

@ tina: komt door de rugpijn, pijn aan m'n ribbenboog, en doordat het kleintje zo beweeglijk is!!

@ skaya: doe rustig aan he! Hoop dat je snel een afspraak hebt bij de fysio!!

Deel Deze Pagina