Pink Ladies (Part II)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tina85, 8 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Tina: lekker zeg weer even aan het werk.

@Mira: *zwaait terug* en gooit er een digiknuffel achteraan.

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Me vanmiddag lekker uitgeslooft in de keuken, heeeerlijk zelf pizza gemaakt.
    En lekker dattie was :D

Pff manlief meld net dat hij 6dec voor 10 dagen weg moet voor zn werk...Daar zie ik wel tegenop..zo lang is hij nog nooit weg geweest.
    Beetje jammer dat ik mijn NOD rond 7/8dec verwacht.
    Nouja het is niet anders.
    Hij is dan daarna wel lekker een lang weekend vrij!:D

3. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Vaddie, leuk heh de efteling!! Blijft gewoon leuk! Was het druk?

Tina, fijn dat het goed ging op je werk! Wel weer even lekker denk ik, vooral je kletspraatje met collega's!

Mams, jeetje 10 dagen?!?! Dat zou ik ook echt niet tof vinden zeg! Dat lange weekend is dan toch wel zeker 4 dagen?

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ja dat is dan 4 dagen:)

5. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Mams, mooi! Want met 3 zou ik geen genoegen nemen na 10 dagen weg!

6. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Tina wat fijn dat je weer bent gaan werken!!! Wat zal je blij zijn. Heb je het gered tot 14.00?

Skaya een vriendin van mij heeft tijdens haar zwangerschap ischias gehad. Dat was niet fijn. Hoe sneller je erbij bent hoe beter!

Mira hier nog een digiknuff. Hopelijk helpt het, zodat je je weer wat beter voelt.

Mams 10 dagen is wel lang zeg!! Misschien heb je dan niet eens meer je ei;)

Vaddie leuk de Efteling! Daar ben ik al jaren niet meer geweest.

Hier het weekend beide dagen Sinterklaas gevierd. We hebben weer leuke spulletjes gehad voor de kleine. Morgen mogen we weer naar de vk!!

7. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Kwiebje, wat heb je allemaal gekocht dan? :p

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Kwiebje, ik hoop dat er dan geen ei meer hoeft te springen ja:p

Wat heb je allemaal gekregen dan??

9. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Mams dr ei is een dezer dagen al gesprongen!!! Die is begonnen aan de grote reis!! :p

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hahahahaha ja die is al gesprongen hahahahahaa
    Laten we hopen dattie een lekker slijmerig huisje vind :p whahahahah

11. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    hahahahahah een lekker warm knus donker plekje :D:p

Ik ga gtst kijken! Ben benieuwd of Rikki dr kindje terug geeft aan sjors!

12. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Tina: Woehoooeeee!!! Tina weer aan het werk, wat een fijne vooruitgang!!!

@Kirsten: Wat een rot verhaal zeg! Bleef bij alle volgende berichtjes toch nog door mijn hoofd spoken. Zou mijn vader het ook plechtig laten beloven!

@Mira: het afvallen gaat hier inderdaad wel goed, en ik merk dat ik dat ook even nodig heb. Ik heb altijd heel veel geprobeerd en nooit werd het iets. Nu heb ik begin van dit jaar met een psycholoog aan mijn zelfbeeld gewerkt en een prettig gevolg daarvan is dat ik mijn eetbuien zo goed als onder controle heb. Dat in combinatie met meer sporten zorgt dat het eindelijk eens wel lukt! Maar bij jou komt het ook goed, alles wat er af is is er niet bij en jij gaat gewoon gestaag je einddoel halen!!!

13. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    #2433 Tina85, 29 nov 2011
    Laatst bewerkt: 29 nov 2011
    hoi meisies!

Hier alles goed! Heb gisteren tot 14u gewerkt. Had daarna wel buikspierpijn-last. Zo ter hoogte van mn onderste ribben. Was ook helemaal hard. Maar een warm kussentje ertegen helpt ook al. En het was best vermoeiend. Tja is toch weer even wennen na die 2 maanden thuiszitten om dan je energie weer te verdelen. Maar is naar mijn mening best goed gelukt. Elke dag een klein stapje in de goede richting he ;) Vandaag gaan we weer verder waar we gisteren gestopt zijn. Vind het zo leuk op mn plekkie :D

Voel me verder ook anders...gewoon beter. Denk dat ik stiekem begin te genieten en te stralen ;):) Vind het ook wel lekker om me weer een beetje op te tuttelen. Cremetje hier, make-upje daar, haartjes in de plooi, bling-blingetjes :D Afgelopen maanden zag de aardappelzak in de kast er aantrekkelijker uit dan mij...nou, daar komt ook verandering in:D

En ben ook zo superblij dat ik hier weer regelmatig kan meekletsen :D:D:D Merk nu pas hoe erg ik dat toch wel gemist heb!

Oh, en dames, nog meer goed nieuws! Ons nieuwe huisje word gebouwd! In december mogen we passeren bij de notaris, en rond maart start de bouw. Whoop Whoop! Als alles dan goed gaat, zitten we volgend jaar rond deze periode in ons nieuwe nestje!
    Nu nog ons oude nestje verkopen...maar ja, wie koopt er nu in december een huis? Maand is al duur genoeg denk ik ;) Maar we wachten rustig af :)

Skaya: hoe gaat het nu met de pijntjes?

Mams: Pfoe he! 10 dagen! Das best lang. Mijn ventje moest dat vroeger ook wel eens. Maar toen woonden we nog niet samen... En jij hebt ook nog je kleine knul rondlopen. Misschien wel lekker dat hij je af en toe kan afleiden. Maar het blijft lang...

Kwiebje: Oooh! Vandaag weer naar de vk? Het blijft toch elke keer weer spannend he. Vind het ook zo leuk om de baby te zien rond'fladderen' in mn buik. Ik ben trouwens elke avond een tijdje geconcentreerd bezig in de hoop de baby te voelen. Maar helaas nog geen reactie terug gehad :) Komt nog wel.:):)
    Wat voor spulletjes heb je eigenlijk nog gekregen?

Maar moet gaan. Moet de hond nog wegbrengen en daarna...hup hup hup...aan de slag!

Zie jullie vandaag nog wel een keertje.
    Doeidoei!

14. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    hey meiden!

Hier veeeel vermoeidheid.. Ging om half 12 naar bed, sliep pas rond n uur of 5.. :( Dus ga nog even terug naar bed.. doei doei xx

15. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Stampertje: groot gelijk dat je nog even terug gaat.

@Skaya: was erg leuk. En drukte viel reuze mee. Bij de nieuwste achtbaan was de wachttijd 40 minuten. Heb wel een erger meegemaakt.

@Tina: heerlijk toch dat je nu kan gaan stralen.

Mensen roepen dat nu ook wel eens. Mijn pukkels en wallen zijn grotendeels verdwenen en op de dagen dat ik me goed voel kan ik er echt van genieten.

Merk wel dat het dagje uit er toch flink in heeft gehakt. Wist mijn bed niet uit te komen..... En nog erg snel harde buiken. Nou ja, vandaag weinig op de planner. Sint gedichten maken en misschien nog wat rommelen in de babykamer.

16. me83

me83 Niet meer actief

@kirsten... jeetje dat is echt schrikken..denk dat je vader zeker voorzichtig is.. gecondoleerd!

hier al een paar daagjes thuis.. niet erg lekker.. soms heel erg duizelig.. heb al 2 keer gehad dat ik bijna flauwviel.. met een hitte flash erbij ofzo..pfff

erg slappe benen en moeilijk slapen..heb goed contact met me baas.. en het uitgelegd..ze snapte me erg goed.. had dit zelf ook gehad met haar zwangerschap.. en deelde nog mee dat ze nu zelf ook 8 weken is..dus was erg leuk zo effies kletsen aan de foon..

donderdag al de intake!!! jeejjjjj... en skaya jij de geslachtsecho he!:D

17. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Tina fijn dat je je zo goed voelt!! Als je je zwangerschap alleen kan herinneren van hoe ziek je was ik niet leuk. Je nieuwe nestje is in aantocht!! Wat spannend zeg. Duurt altijd lang he de bouw? Jammer.

Stampertje lekker rusten meid! Wat een ramp nacht:$

Vaddie jij ook rustig aan doen he? Voetjes omhoog! Hoppa..

Me je zit midden in de kwaaltjes periode!! Wel fijn dat je baas in hetzelfde "schuitje" zit. Dan begrijpt ze je in ieder geval.

Dutch het gaat goed met jou he! Goed gedaan hoor. En natuurlijk vooral zo doorgaan....

Cadeaus. Uhmmm wat heb ik ook al weer gekregen? Zaterdag een kraamboek, speelgoed molen, Bouwtoren van Bumba en een nachtlampje van sneeuwwitje.
    Zondag een rompertje, truitje met daarop 'born in 2012', spuugdoekjes en mijn eerste roze knuffel!
    Best nogal wat, he? Ik heb het al in een doos bij de rest van de spulletjes gezet. Ik heb vorige week van een vriending 30!!! hydrofielluiers gekregen. Deels gebruikt en deels nieuw. Dat lijkt me al wel genoeg. Die hoef ik dus niet meer te kopen. Zelf kopen we voorlopig niet zoveel. Er moet volgende eerst een inbouwkast worden ingebouwd en betaald. Daarna eerst de meubeltjes afleveren en betalen. Daarna is er weer kastruimte en financiële ruimte om andere spulletjes te kopen.

Namen. We zijn ook druk bezig om een naam te bedenken. Dat valt zwaar tegen zeg!! Pfff. Hoe gaat het bij de rest?

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Kwiebje, zozo lekker verwend zeg!!!:D

Me, wat fijn dat je baas ook zwanger is en ongeveer evenver.
    Dan weet ze iig wel wat je voelt enzo.

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Kwiebje, de juiste naam kom je vanzelf tegen.

Ik heb al een jongensnaam bedacht voor als het weer raak mag zijn, en manlief heeft de meisjesnaam bedacht.

20. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Mams we hadden al een meisjesnaam totdat iemand in onze kring dezelfde naam gaf aan hun dochter. Balen, dus! We moeten er inderdaad maar vertrouwen in hebben dat het wel komt.

Deel Deze Pagina