@ Kwiebje: Opeens heb je de naam dan te pakken Dan ben je ergens en hoor/zie je die naam en denk je JA ! dat wordt m Wij hebben heel lang 2 jongens en 2 meisjes- namen gehad.. totdat we wisten wat t werd.. Toen opeens kwamen we ergens nog n andere naam tegen en dachten we allebei oooooh die is leuk En dat wordt m nu ook! @ Buddy's: Op het andere forum hebben ze een 'buddysysteem'.. Dit is zodat je dan toch de anderen op de hoogte kan houden. Je kiest dan iemand uit die jouw buddy wil zijn, en dan hou je elkaar op de hoogte als er iets gebeurd zoals bv. de bevalling Want net na je bevalling zal je zelf niet meteen achter de pc kruipen, maar misschien al wel wat mensen per sms op de hoogte brengen, en zo ook je buddy Wie vind dit een goed idee?? @ slechte nachten: Ja, dit was al mijn 3e rampnacht..ik kon niet meer Dus vanochtend nog lekker bijgeslapen vanaf n uur of 10 tot 13.. heerlijk! Morgen mag ik weer naar de verloskundige Ben benieuwd of t kindje al goed ligt!!
wat een leuk idee met die buddy's idd.. meestal merk je wel dat als mensen meerder dagen niet online zijn dat er vast wel een bevaling aan de gang is oid.. maar fijn als de mensen van het forum dan ook weten of alles goed is gegaan ed.. ik ben voor! al zal het bij mij nog wel even duren voor het in gebruik kan hahha
@Stampertje: lijkt me een goed idee. Maar zouden dan wel moeten afspreken dat die buddy in alle topics waar de ander actief is het nieuws verspreid.
Hallo, Tina, fijn dat t beter gaat! Me, rustig aan. Kwiebje, leuk die cadeau's! Buddy: Wen is mijn buddy! Op t andere forum dus houden we jullie hier ook op de hoogte! Namen, we hadden onze naam al voordat ik zwanger was Verder vandaag mijn verlof ingegaan! Joehoe!
Kom even zwaaien. Moest veel bijlezen. @ juultje, Mooi buik heb je zeg. @ tina, fijn dat het beter met je gaat. Hopelijk blijft het zo. @ naam, hier nog geen naam. Wel een paar leuke gehoord. Hebben we het ook nog niet echt over gehad. @ minim, nu lekker van je verlof gaan genieten. @ hier, Zo met de voetjes ophoog. Al paar keer last van harde buik. Morgen voor de zekerheid even de verloskundige bellen. Zou niet weten hoe het komt. Is vervelend.
Ha meiden, Wist niet dat ik het zo druk zou gaan hebben in me verlof.. Had zoveel laten liggen tot nu, weet gewoon niet waar ik moet beginnen. Maar allemasl leuke dingen en ik doe alles in standje relax/bejaard. @kwiebje, leuk al die cadeau's. Jongensnaam waren wij zo uit, meidennaam duurde wat langer. Zijn er vele gepasseerd, maar uiteindelijk is het de naam geworden die we al jaren lang heel leuk vinden. Het hielp ons heel erg om samen thuis de naam gewoon een tijdje hardop tegen elkaar uit te spreken. Dan niet te praten over de kleine ofzo maar echt de naam. Dan merk je vanzelf of het bij jullie past of niet. @mams, is wel ff lang 10 dagen, maar geen zorgen voor ern volgende eisprong hoor. Zoals Skaya al zei, die heeft allang een lekker donker holletje gezocht om te nestelen.. @Dutchdiva, meid wat goed van de kilo,'s. Lekker sporten is zo belangrijk, en daardoor val je alleen maar meer af. Maar belangrijkste dat je lekker in je vel zit. @Dees, ik zweer bij me modderkruik bij harde buiken. Die is langwerpig, en niet zo zwaar. Die klap ik dan zo om me buik heen. Boven of onder. Echt een aanrader. Warmte helpt zo goed. Ik vind zelf de gewone waterkruiken niet handig of te zwaarl en zo'n kersenpittenkruik bv koelt zo snel af. Hoe is het met je vocht vasthouden? @Tina, moet heerlijk zijn weer even het gewone even en lekker onder de mensen. Hoop echt voor je dat het nu klaar is met de misselijkheid. @stampertje, hier bijna iedere nacht een drama. Lig bijna iedere nacht vanaf 4 à 5 uur wakker en slaap dan niet meer tot de wekker gaat. Rond 7 à half 8. Vaak val ik daarna wel weer in slaap. Maar het is heel vermoeiend. Zal zo graag weer eens een nacht door willen slapen. Maar ja, het s voor een goed doel hè.. @buddy, hier Minim dus. Makkelijk hoor... en die heeft sinds vandaag verlof!! lekker hoor! @uiltje, hoe is het met jou?
Dames., niet veel gelezen sorry alweer niet.,! *schaam schaam* Buddys: Wat een super goed idee., ik denk dat voor zich speelt dat Kylie en ik buddy's zijn dus bij deze, al weet ze nog van niks! Hahaha komt goed., maar vind het een goed plan., @Hier: Vandaag solli gehad bij mijn oud collega van mijn huidige werk, hij is nu bedrijfsleider van een winkel een stad 35km verderop en dat ziet er redelijk zonnig uit, binnenkort 2e gesprek. Vanmorgen bij paps geweest., arme man is er best stuk van ! En ik heb de schrik er ook nog wel van er is inmiddels bekend wat er precies gebeurd is.,: zijn collega is tussen de droogkappen gekomen., dit zijn enorme holle en bolle zuig/droog apparaten die als je op de knop druk binnen een minuut op elkaar geklemd zitten om te drogen wat daarbinnen zit. Blijkbaar wilde collega nog iets wegpakken wat daar niet thuis hoorde en gingen de kappen dicht, zijn hoofd en bovenkant romp zaten "gelukkig" in het holle/bolle gedeelte (dit is dus nog helemaal intakt, kan de familie iig goed afscheid nemen van vader / man) en midden romp zijn de kappen op elkaar gedrukt, wat een naar verhaal he? Lijk wel een slechte horrorfilm! Gadverdamme., Gelukkig staat mijn vader niet aan DIE machine.., maar brrr wat een nachtmerrie! Maar goed het leven gaat door en we moeten er niet TE veel bij nadenken..,
He meiden, even kort vanaf de telefoon. minim gefeliciteerd met je verlof!!! dit is het hor hahaha...laatste loodje gaan in!!! tina, wat een goed nieuws van je huis! lekker wat om naar uit te kijken en super fijn dat je eindelijk echt kan gaan genieten!! Je verdient het. Me, jaaaaaaaa is het al donderdag???? kirsten, getver!!!?! verschrikkelijk echt!! klinkt echt als een nachtmerrie. ben blij dat mijn vader en man lekker veilig op kantoor zitten in een pakkie . namen: ik heb hulp nodig met de jongensnamen. word wel een turkse maar wil echt een moderne. misschien binnenkort een topic over openen voor ideeën. buddys ...ja handig!!! gaan we een lijst maken onder onze andere lijst? hoe gaan we koppels vormen??? Wen minim kylie en kirsten zijn al voorzien dus. de rest beetje op gelijklopend iemand ofzo?
Gelijklopend iemand lijkt me niet zo handig toch... Dalijk ga je tegelijk bevallen Ik wil ook wel iemands buddy zijn hoor...
@mams.. daar heb je een punt hahaha. ik stel voor dat we een lijst gaan maken van alle meiden die mee willen doen.. en dan meiden gaan koppelen ofzo? en wanneer er gekoppeld is kan er eventueel al nummers worden gewisseld bijv. hier sinds tijden weer eens aan de chocolade.. jaammm!! en mandarijntjes verslaving aahahah
buddielijst!! Minim-Wen Kylie-Kirsten Mams- Skaya- Me83- nu even zo gezet,, zodat eropstaan wie wel buddie willen zijn.sta je er nog niet op maar je wilt wel.. even aanvullen dus. koppel jezelf aan iemand met wie je buddie wilt zijn of wacht tot wie er over zijn..(getver lijkt wel gym van voeger op school hahahah)
Me, wij kunnen buddys zijn? heb je ookal op facebook hahaha. en als ik bijgekomen ben van de bevalling kan ik de jouw melden
buddielijst!! Minim-Wen Kylie-Kirsten Skaya-Me83 Mams- Vaddie- Mira- Vaddie: Ik heb je toegevoegd meid! Ik wil ook wel meedoen ondanks dat ik nog niet zwanger ben. Dus ik wacht rustig af of en wie er met mij samen wil. Schoonzus komt zo, heeft me mee naar de stad gevraagd. Dus ik ga met aankleden en nog wat opruimen voor ze er is. *Zwaai, zwaai!*
@ vaddie, ik doe zo al niet veel. Zou dan toch denken dat ik niet te veel gedaan heb. @ wen, bedankt voor de tip. Nu voel ik me ook niet helemaal lekker. Misschien dat ik daarom wel harde buiken heb. Met vocht vast houden gaat het redelijk. Als ik mijn benen maar optijd omhoog leg en op pas met zout eten. Merk het meteen als ik te veel zout heb gegeten. Maar hoe bevalt je verlof? Is het niet raar dat nu de bevalling dicht bij gaat komen? @ kirsten, krijg er de rillingen van. Wel begrijpelijk dat je vader er ontdaan van is. @ me, mmm lekker manderijntjes en chocolade. Moet nu alleen niet aan eten denken. pfff. @ hier, nu even rustig aan doen. Moet vanmiddag werken. Voel me nog net genoeg om te gaan werken. Zal wel aanwezig zijn en weinig doen. Hopelijk kan dit vanmiddag
Goedemorgen, Hier de 1e dag van mn verlof. Maar ga vanmiddag toch ff naar t werk. We hebben Sinterklaasviering! Dus dt is leuk. En vandaag 34 weken zwanger! Sinds een paar dagen flinke steken onderin, denk indalen? Morgen eens ff vragen aan de vk. Dees, doe rustig aan en beterschap! Fijne dag allemaal!