Pink Ladies (Part II)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tina85, 8 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    me, hoop dat het lukt. bij mij met 8 weken nog niet. je weet dat t kan omdat het vroeg is maar het maakt toch een beetje onzeker. bij jou vk werkt dus elfde als bij ons, met verwijzingen. gelijk bellen hor!

2. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Heb net even wat bijgelegen en zag het mooie buddy initiatief. Niet dat ik qua zwangerschap al wat in te brengen heb, maar als het nodig is dan meld ik me ook aan (ik zag dat iedereen nu voorzien is, dus in de toekomst kan ook)

Hier aan het aftellen naar maandag, de spanning neemt nu toch wel toe!

3. me83

me83 Niet meer actief

@dutch... spannend hoor.. ik duim zo hard voor je dat je duidelijkheid krijgt.. nog een paar daagjes meid!!

en nog niet iedereen heeft aangemeld .. uiltje is ook al een tijdje niet gesignaleerd..zo ook kirst,nino,en juul.. zal vast nog weer iemand vergeten zijn.. sorry bij deze..

dus waarschijnlijk als ze weer bijlezen komen er nog wat bij..

@skaya..ja bellen doe ik zeker gelijk vrijdag.. de afspraak is om 17.15 en duurt meestal 3 kwartier.. dus denk niet dat ik gelijk nog kan bellen voor de echo..

succes morgen!!! ben benieuwd!:D

4. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Hier erg slecht geslapen. Zo hondjes uitlaten en dan nog een paar uurtjes slapen.

5. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    goede morgen dames.. nog niet bijgelezen.... nu eerst sjoerd naar school brengen, dan jelle naar de PSZ en boodschappen doen en me dan op de badkamer storten.. kijken hoever ik kom.. manlief doet de rest dan :D
    dan jelle weer halen en ons bedje in.. sjoerd weer halen... ff relaxen en dan bij schoonouders bakkie doen en sjoerd naar zwemles brengen... kortom, lekker dagje kinderen wegbrengen/ophalen.... vanavond lekker bankhangen!!!!

6. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ skaya, wij hebben nu een mazda demio. Daar blijven we mee rijden. We nemen er een 2de auto bij. Dit word een hyundai i40 station. Wij hebben in de kia sportage proef gereden. Rijd heerlijk, maar de kofferbak is erg klein. Daar gaat het bij ons voornamelijk om.
    Heb ook gekeken naar het verbruik. Sommige auto's zijn erg schadelijk vind ik.

@ jannie, jij hebt echt een dagvullend programma zeg.

7. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Deesje, ohhww jammer dat tie een kleine achterbak heeft. Mijn hond van 65kg moet toch daar zitten samen met de kinderwagen :D
    Jaaa ik ben ook niet zo van groot, zijn prachtig, maar wil ook niet teveel zooi de lucht in werken.
    Zal de hyundai i40 ook eens bekijken.

Zo pretecho!!!!! Ga over half uurtje weg ff me oma en tante oppikken en dan richting papendrecht :D
    Wen, ik doe ze de groeten van je!! :p

8. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Skaya: Veel plezier meid!!!

Ik ga zo richting GYN. 10.00 uur heb ik afspraak staan, dus moet zo vertrekken. Ik zal zo nog even laten weten wat ik meegemaakt het tijdens mijn afspraak. Tot straks!

9. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Mira, succes!

10. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Skaya, veel plezier!
    Mira, succes.

Hier ook naar de vk en de intake van de kraamzorg.

11. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    MiniM, leukkk!!!! Ben benieuwd of ze bij jou wel heel je verzameling gaan controleren of tie compleet is ;)

12. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Mira, succes bij de gyn.

Skaya, heeeel veel plezier bij je pretecho.

Minim, succes en veel plezier bij de VK en met de intake van de kraamzorg.

Ik ga me eerst maar eens opfrissen enzo, want ben harstikke duf.
    De laatste weken ben ik echt supermoe sochtends.
    Kan mn bed amper uitkomen.

13. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    mira, s6 bij de gyn
    skaya, veel plezier bij de pretecho
    miniM, s6 bij de VK en met de intake van de kraamzorg (welke heb je??)
    mams, balen dat je zo moe bent meis.. gaat het in de loop van de dag beter?? anders ff bloedprikken op ijzer??

hier de kids beide op school :D dus tot 12 alleen thuis... heerlijk, maar wil proberen m'n huishouden weer op de rit te krijgen, dus zo maar naar boven..
    opzich is mijn programma niet zo vol, was het niet dat ik met sjoerd halen en brengen 2x een uur kwijt ben..
    jelle heb ik om 9.00 gebracht en na de liedjes rond 9.25 ga ik dan naar huis...

14. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Skaya, aan de telefoon zeiden ze al dat ze dat niet meer doen. Ze lopen wel een checklist met je door.

Jannie, ik zit bij ZuidZorg.

15. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    bij mij vroegen ze alleen of ik mijn kraampakket al had, en of ik kruiken had.
    oja, en of mijn bed omhoog kan, wat ik nog niet weet, want weet niet of ik dan al ons nieuwe bed heb... daarvoor meot eerst onze oude slaapkamer verkocht voor zijn...

16. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Skaya: veel plezier bij de echo

@Mira: succes bij de gyn

Hier niet goed geslapen. Flinke baaldag vandaag. Knie is helemaal bont en blauw. Buik lijkt wel van iedere dwars zittende scheet hard te worden. Zucht. Staks in ieder geval boodschappen doen en de rest van de dag maar beetje bankhangen.

17. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik heb altijd last van een te laag ijzer...Dus heb mn potje ijzertabletjes alweer tevoorschijn getoverd.

18. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Zo ik ben weer terug van de GYN. De gesprekken worden al langer, nu 10 minuten maximaal ;) Hij was blij met mijn vooruitgang, wilde zeker die 7 kilo halen, had een brief van de psycholoog gekregen dat zij erg tevreden was en daardoor was hij dat ook. Op 12 januari (over 6 weken) weer een afspraak en dan hopelijk die 7 kilo kwijt en beginnen met behandeling. Heb ook aangegeven dat humeur en lichaam nogal was schommelingen aangaven (vooral mijn humeur is op het moment echt moordend :() GYN gaf aan dat dit erbij hoort en dat het aangeeft dat mijn lichaam weer op gang wil en gaat komen. Ik ben er blij mee :D OP NAAR 12 JANUARI!!! Alleen die rottige decemberdagen en 2 verjaardagen nog doorkomen zonder aankomen ;)

EDIT: Vergeet ik jullie gewoon te bedankten voor de succes-berichten. Thanks meiden :D

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Och meid, die decemberdagen kom jij wel door!!!
    En wat fijn dat je er met zo'n goed gevoel vandaan komt!

20. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Mams: Komt vast wel goed. Naast Sinterklaas, Kerst en Oud&Nieuw hebben we ook nog eens 2 verjaardagen (manlief en lievelings schoonzus), dus ik ga het nog lastig krijgen. Maar als ik dan af kan vallen, dan kan ik het helemaal in januari :D
    Die GYN is een erg motiverende man. Hij weet dat het lastig is om af te vallen voor mij (kent het verhaal van de vorige diëtist ook ;)) dus weet me goed aan te sporen. Hopelijk 12 januari super goed nieuws voor die man (7 kilo kwijt of mss wel zwanger ;)). We gaan ervoor!!!

Schoonzus spoort me aan (PB via hyves ;)) om het nu eindelijk mijn schoonouders en andere schoonzus ook te vertellen want ze beginnen door te krijgen dat ik niet lekker in mijn vel zit en vragen haar wat er is (aangezien wij zo goed contact hebben ;)). Dus waarschijnlijk gaan we het vrijdag vertellen aan schoonouders en zaterdag aan andere schoonzus en zwager... Vind het super eng, vooral mijn schoonouders, maar ik denk dat het wel op gaat luchten. Iemand tips hoe ik dit aan moet pakken. Lijkt me dat het niet gepast is om tijdens surprises opeens te zeggen dat ik PCOS heb... Ik zoek al een paar weken naar een opening om dan voort te borduren en mijn GYN/PCOS/Beweegcursus-verhaal af te draaien...

Deel Deze Pagina