Pink Ladies (Part II)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tina85, 8 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    @ Skaya: Ben benieeeeeuuuuwd! Ik gok op n knul :)

@ Mira: Spannend! Nog een paar weekjes geduld en dan weet je dus weer meer :)

@ mams: Hoe voel je je ?

@ all: Ik ben naar de vlos geweest! Het beebje ligt al goed, maar het is nog niet ingedaald.. Maar daar heeft t nog tijd zat voor! Het kopje ligt in ieder geval al beneden.. ben ik wel blij mee ;)

2. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    stampertje, fijn dat de kleine goed ligt.. hopelijk gaat beeb niet je buik doordraaien ;)

mira, super dat het zo goed gaat en ook de gyn er alle vertrouwen in heeft...
    meis, je bent al zo ver gekomen.. je red het wel..
    en als je schoonfamilie op de hoogte is word het misschien ook wat makkelijk, doordat ze er hopelijk een beetje rekening mee gaan houden.

tips qua vertellen... misschien dat je kan beginnen dat ze naar je schoonzus kwamen om te vragen wat er is en dat je het fijn vind als ze het jezelf zouden vragen... dat je in een rot periode zit, probeert af te vallen en bij de gyn loopt vanwege je cyclus en dan wat er uit is gekomen?

zal zowiezo lastig zijn om er over te beginnen, want je geeft jezelf bloot.. s6 meis..

hier de badkamer redelijk aan kant... manlief mag de vloer en de douchecabine nog doen)moet ff met HG en dat mag ik nu niet doen... en moet zelf nog ff de plankjes doen, maar dat zag ik nu ff niet meer zitten...dus kijken of ik daar vanmiddag nog zin in heb en anders morgen.... volgende week lekker de hele week een auto voor de deur`:D dus lekker luxe... kan dan ook lekker in huis aan de gang.. begin zowaar nesteldrang te krijgen:)
    ga ff snel eten en dan jelle halen.. kunnen we saampies nog ff een dutje doen ;)

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Mira, het lijkt me idd verstandig om het gewoon te vertellen als jullie zo goed contact hebben.
    Begin anders gewoon met: Jullie hebben vast wel doorgehad dat ik niet zo lekker in mn vel zit...Dan komt de rest vanzelf wel.
    Het blijft moeilijk, omdat jullie zelf de opening moeten maken om erover te praten.
    Komt goed meid!!!

Ben weer ietsje fitter nu...Muziekje doet een mens goed:)

4. stampertje89

7 feb 2011
    1.035
    0
    0

Hoe erg t ook is.. ik luister al naar Skyradio Christmas haha. Vind dat heerlijk, kerstliedjes.. al draaien ze wel n beetje suffe kerstmuziek..

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hahahaha is dat nu al????
    Ooooh ik hou ook zo van kerst en vooral kerstmuziek :D

6. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Jannie en Mams: Thanks voor de tips. We zullen zelf idd de voorzet moeten geven. Andere schoonzus PB-de me net al via Facebook, dat ze het jammer vond dat ik me zo voelde (gezien de statussen enz) en dat ze er voor me was als er wat was en dat ze me wilde helpen. Dus haar gePBt dat het niet via Facebook kon (vind ik ;)) en dat ik het zaterdag vertel (dan hebben we sinterklaas bij schoonouders). Dus zij zou mss een voorzetje kunnen geven door er naar te vragen.
    Schoonouders zullen we vrijdagavond wel vertellen, voor we naar het duiken van manlief gaan (dan gaan we altijd even bakkie koffie, en voor mij een cola light, doen ;)). Vind het spannend en hoop dat ze het goed opvatten en willen helpen...

Hier CD (Hitzone: Het beste van 2011) lekker hard aan staan. Alle frustraties even wegzingen, ondertussen wat schoonmaken, opruimen en hier zijn en straks weer even creatief bezig gaan om mijn gedachten te ordenen. Dan kan ik er weer even tegenaan.

Morgen hapjes klaarmaken voor Sinterklaas bij schoonouders (ieder stel neemt dan iets te eten mee ;)) er werd speciaal gevraagd naar mijn bladerdeeghapjes, maar heb nu aan schoonzus gevraagd of ik mss voor een gezond hapje mocht zorgen (mss ook een goede opening: "Voor morgen heb ik gezonde dingen gemaakt, want jullie weten dat ik bij de diëtist loop en wat ik jullie eigenlijk nog niet heb kunnen vertellen is dat..."). Dus ga mss voor de groente, kaas, worst-spiesjes (die kinderen ook altijd uitdelen in de klas ;)) in ieder geval beter dan al die vette hapjes die ik normaal maak ;)

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Mira, Waarom drink je Light???
    Dat is echt niet beter dan Regular hoor... En je valt er echt niet van af.

Fijn dat je misschien iemand hebt die een voorzet kan geven.Dat maakt het al een stuk makkelijker.

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Mira heb ff voor je gegoogled.
    Dit komt uit een nieuw onderzoek:

Light Dranken zijn dikmakers:

De kans op overgewicht stijgt met 41% per glas light drank. Mensen die light drinken zouden geen kilo’s kwijtraken. Ze zouden zelfs zwaarder worden volgens een nieuwe studie. Deze bevindingen komen voort uit een acht jaar durend onderzoek door de Universiteit van Texas. Wat de onderzoekers volgens eigen zeggen niet verraste was dat het drinken van frisdank in verband kan worden gebracht met overgewicht. Wat wel verrassend was, was dat tijdens het onderzoek al bleek dat mensen die alleen light dranken nuttigden een grotere kans hadden op overgewicht.
    Het was zelfs zo, toen de onderzoekers de gegevens nader bestudeerden, dat bijna al het risico op overgewicht voortkwam uit de light dranken en niet de normale frisdranken. De kans om te zwaar te worden steeg maar liefst met 41% met elk genuttigd light drankje.

9. stampertje89

7 feb 2011
    1.035
    0
    0

Jaaaaa! Op internet :D www.nederland.fm
    En dan t logo skyradio christmas :) Heeeeerlijk ;)

10. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Mams: Ja... Ik weet het... De diëtist zegt dat het niet zo is, maar weet zelf wel beter. Schoonouders hebben sinds kort spa rood voor me in huis en anders hang ik wel onder de kraam als ik dorst heb ;) Thuis drink ik ook echt geen frisdrank, 1x per week op ons 'Mira-man en Mira avondje' en anders niet!
    Eigenlijk erg he, dat ze zeggen dat het 'light' is en dat het nog dikmakender is dan gewone frisdrank!!!

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ja ik vind het schandalig dat ze mensen zo durven te misleiden.
    Misschien zou je eens kunnen proberen elke dag iets vochtafdrijvends te drinken??
    Misschien heb je ergens wel heel veel vocht dat je vasthoudt en kom je zo makkelijker van die 7 kilo af:p

12. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Mams: Wat is er vochtafdrijvend dan? Is er niet speciale thee die dag doet ofzo? Thee mag namelijk wel ;) Zal zo eens google opstarten :p

Nou, ik hem mijn boterhammen weer achter de kiezen, zo nog wat rommelen hier en verder met gedichten en surprises ;) Anders hebben we zaterdag nog niks :p

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    jazeker is daar thee van:p
    Mn moeder heeft die ook gedronken hahaha.

14. Uiltje

Uiltje Actief lid

2 apr 2011
    168
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoi dames,

Het spijt me, maar ik heb de laatste tijd echt weinig tijd om hier te komen kijken. En als ik terugkom van werk heb ik echt tijd nodig om bij te komen.
    Ik heb dan ook maar heel af en toe meegelezen. Ik kan het gewoon echt niet bijhouden dat geklets van jullie :p

Hier dus maar even een update van mijn kant:
    Het gaat goed! Inmiddels 11 weken zwanger een 2e echo gehad met 9 weken en volgende week onze 3e echo met 12 weken! Superleuk :D
    De echo met 9 weken was echt helemaal te gek; alles was goed, weer het hartje gehoord en ons kleintje zwaaide zelfs naar ons!! Wat fantastisch was dat... Nu erg benieuwd naar de echo van volgende week, dan moet het toch echt wel duidelijker te zien zijn allemaal...toch ook wel weer spannend, of alles goed is gegroeid enzo..
    Sinds deze week heb ik enorme last van bandenpijn. Of ik denk dat dat het is. Over heel mijn onderbuik, vooral in de breedte een soort van bandgevoel. Draaien in bed gaat moeilijk en bij zitten en drempels voel ik het duidelijk. Maandag maar even aan de vk vragen.
    Verder nog steeds niet misselijk of zo, moe wel en wel wat last van mijn humeur soms :cool:
    Iedereen mag inmiddels weten dat ik zwanger ben, heb het laatst op FB gezet! Zo fijn, kan ook niet wachten om mijn buikjurkjes enzo aan te trekken hihi. Ik heb nu echt een flinke buik al, vocht zegt de vk.

Hier al dames met verlof en de bevalling in zicht spannend zeg!! Geniet ervan!

Verder hoop ik dat het met iedereen goed gaat.

Fijn Sint-weekend!

15. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Het is een JONGEN!!!!!!! ik ben zo blij!!!!!

16. Uiltje

Uiltje Actief lid

2 apr 2011
    168
    0
    0
    Noord-Brabant
    Proficiat!! Leuk!

17. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Jaaaaaa Skaya :D
    Wat gaaf meid :D Jullie krijgen een zoon!!

18. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Skaya: Gefeliciteerd meid! Lekker van genieten en leuke jongensspullen inslaan :D

19. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Skaya: leuk een jongen.

@Mira: hoe er over beginnen: waarschijnlijk is je mail naar je schoonzus al een goed begin en begint ze er met wat geluk zelf over. Fijn dat het afvallen zo goed gaat. Nu ik met die suiker zit merk ik dat het heel goed mogelijk om lekker te eten en af te vallen. (al hoe wel afvallen bij mij een fijne bijkomstigheid is) Zoek anders eens op koolhydraten arm. Zitten lekkere dingen tussen.

Light: googlen is niet zo moeilijk maar hoe betrouwbaar is zo'n onderzoek? Iedereen kan zo iets online zetten. Volgens mijn dieetiste + diabetesarts is light vooral beter omdat er minder koolhydraten/ suikers inzitten. Moet er idd niet te veel van drinken vanwege de aspartaan. Dat zou op je darmen kunnen werken..

Boodschappen zijn hier weer binnen. Nu gesloopt dus rest van de middag bankhangen. Zo nog wel even aardappelen schillen en bed opmaken.

20. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Kei leuk! Gefeliciteerd!!

Deel Deze Pagina