Mams: Ach meid toch... Ik had zo graag dit terug willen draaien, maar kan niet meer doen dan je heel veel sterkte wensen! Je weet dat we hier altijd voor je zijn! Wat ontzettend fijn dat je manneke zo snel thuis kan zijn. Dat zal een opluchting zijn. Die moet vast ook ontzettend geschrokken zijn, de arme ziel, helemaal in Italiƫ... Ook voor hem veel sterkte! Nogmaals een super dikke knuffel voor jullie allemaal!!!
Ik kan me niet voorstellen hoe het voor hem moet zijn... Niet mee kunnen naar de vk, naar het ziekenhuis en dan van mijn moeder moeten horen dat zn kindje niet meer leeft terwijl hij mij op de achtergrond hoort huilen...En dan weten dat hij pas uuuuuren later bij me kan zijn...En al die uren niemand heeft om mee te praten. Ik ben zelf nu wel wat gekalmeerd maar uiteraard nog erg verdrietig. Mn mama komt dalijk weer en die neemt patatjes mee, want ik heb uiteraard geen zin in koken.
@Mams: ik weet niet goed wat ik moet zeggen, hier zijn geen woorden voor!!! Heel veel sterkte!!! Hier brandt een kaarsje voor jullie en jullie kindje!
Jee mams, wat een hel... Wel heel fijn dat je moeder er is en dat je man naar huis komt. Heel veel sterkte komende periode. Zal nog een heftige tijd worden. Dit nieuws is al verschrikkelijk maar wat je zegt, nu nog moeten bevallen.... Heel veel sterkte!!!!!
@Mams: Heb even geen woorden...Alles sterkte van de wereld, fijn dat je mam er is en je mannetje onderweg is , kus..
Wat lees ik nu.....vreselijk dit meid!! Ook ik heb er verder geen woorden voor... Ontzettend veel sterkte voor jou en je gezin. Heel heftig dit en inderdaad komt er ook nog een hele heftige periode aan helaas. Ik denk aan je! Dikke knuffel
@ mams: ook voor je man moet dit inderdaad vreselijk zijn.. Damn, vind t echt zoooo erg.. Sterkte nogmaals xx
Mams: Woorden schieten te kort.,! Heel veel sterkte met dit verlies en hoe nu verder, je man is gelukkig bijna bij je, jullie zullen mekaar nodig hebben.., STERKTE!!
Mams wat een verschrikkelijk verhaal... Ik heb er geen woorden voor.... Meiden, ik kom morgen terug op mn eigen echo van vandaag. vind het na de gebeurtenis van mams niet gepast... Mams, ik leef net als de rest hier heel erg met je mee. Heel veel sterkte de komende tijd... Liefs tina
Hier mijn nieuws van vandaag. Toen ik thuis kwam en mams haar nieuws zag staan op hyves................. zo blij dat het bij anders is. Zoals sommige misschien al op hyves hadden gezien ben ik vanmiddag naar het ziekenhuis geweest. Had ernstige buikkrampen en wat bloedverlies. Mocht meteen komen. (nou ja, zat in den haag dus duurde wel even) Het was erg druk met spoedgevallen dus zijn er bijna drie uur geweest. Gelukkig is met frummel alles goed. Bloedverlies is mogelijk een gesprongen adertje. Buikpijn is echter een teken dat ik rustiger aan moet doen. Ze heeft een echo gedaan om naar frummel te kijken. En inwendig (ik moest toch even slikken) om te kijken of er geen ontsluiting was. Directe collega's hadden allemaal al gemaild met de vraag hoe het gaat. Toen ik thuis kwam meteen leidinggevende de ziekmelding doorgegeven. Advies van de gyn is om een paar dagen echt rustig te blijven. Daarna voorzichtig weer aan het werk. Dus nu werk gemaild dat ik vanaf 6 uur per dag werk, eens kijken hoe dat gaat. (en niet meer gevraagd) Ben even echt geschrokken.
Mams ik zit met tranen in mijn ogen terug te lezen. Wat verschrikkelijk. Ik leef met je mee. Heel veel sterkte!!!! Dikke knuffel Vaddie je hebt een flinke waarschuwing gehad. Hopelijk doen ze op je werk nu niet moeilijk. Ik hoop dat je snel van de schrik bekomen bent.
Vaddie meid, alstjeblieft gooi de rem erop! Je lichaam geeft aan dat je zo niet verder kan.luister daarnaar. Jou kindje moet gezond geboren worden over 20 weken!!
Nou inderdaad, je doet zo moedig! Petje af hoor.., Ik weet niet precies hoelaat maar wat zal jij blij zijn als je je vent in je armen kan sluiten zeg.,!! Vaddie: Dat lijkt een hele duidelijke waarschuwing! Luister ernaar en zorg goed voor jezelf en je kleintje..,
@vaddie: Jeetje, dat is schrikken. Luister naar je lichaam,meis @Hier: vorige week donderdag bloed laten prikken via de huisarts, vanwege melkproductie uit 1 borst. Uitslag was niet goed, ingeslagen als een bom. Hier heb ik de uitslag neergezet: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/301947-hormonen-onderzoek-niet-goed.html Omdat de waardes eventueel door een zwangerschap verklaard kunnen worden heb ik vanmorgen (6dagen voor NOD) getest. Ik denk een heel licht streepje te zien, maar krijg hem niet op de foto. Donderdagochtend doe ik er nog 1, in de middag moet ik naar de gyn terug, want hij gaat de uitslagen oppakken..